Ik heb ze bezorgd gekregen en hij was er.dus niet bij en weet het nog niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou een teken voor hem moeten zijn dat in elke soort relatie die jullie gaan hebben hij opdraait voor alle klusjes omdat jij jezelf alleen maar dodelijk zal verwonden
je hebt t niet over mij toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Wait what?? Allerlei mensen die normaal ieuw zeggen op mijn levensstijl, willen wel naar Wasteland??
Apies kijken, of zelf los gaan?
Zelf los gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Wait what?? Allerlei mensen die normaal ieuw zeggen op mijn levensstijl, willen wel naar Wasteland??
http://www.wasteland.nl/quote:
Euh...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmmm.... ach, je moet alles een keer proberen hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt echt geweldigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
JWT, lekker met 40-50+ swingen in het leer.
Die lopen er ook wel neem ik aan, maar volgens mij is het gros wat ouder.quote:
Swingen doe ik wel met jongere mensen, zonder leerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
JWT, lekker met 40-50+ swingen in het leer.
Niet zozeer eigenlijk. Ik ben alleen wel heel nieuwsgierig en wil t een keer meegemaakt hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer algemeen. Maar jij bent wel van de sm/swingen?
Apies kijken dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Niet zozeer eigenlijk. Ik ben alleen wel heel nieuwsgierig en wil t een keer meegemaakt hebben.
Ik keur die levensstijl dus niet af, daar doelde ik meer op.
Ik heb zelf eigenlijk gewoon nog nooit behoefte gehad aan een ander tijdens relaties.
Ik heb nooit jouw levensstijl bekritiseerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Weet zeker dat het merendeel van dat soort feestbezoekers vnl. komt om te kijken. (en bekeken te worden)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Niet dat ik er behoefte aan heb.
Het lijken de reeksen op FOK! wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om fotoreportages van dat soort feesten te bekijken, je ligt vaak helemaal dubbel.
Zie je de zoveelste foto van een te oude vrouw in ‘’sexy’’ lingerie, en dan lees je als commentaar eronder altijd zinnen in de trant van : ‘’oh meid wat zie je er fantastisch uit, helemaal jezelf’’
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om fotoreportages van dat soort feesten te bekijken, je ligt vaak helemaal dubbel.
Zie je de zoveelste foto van een te oude vrouw in ‘’sexy’’ lingerie, en dan lees je als commentaar eronder altijd zinnen in de trant van : ‘’oh meid wat zie je er fantastisch uit, helemaal jezelf’’
Dan heb je aan Wasteland toch een verkeerd feest gezien de strenge dresscode.quote:
ja, inderdaad. Genoeg mensen die daar rondlopen omdat ze geilen op bekeken worden, dus geen probleemquote:
Als er teveel apie-kijkers zijn, is het lastiger om mensen te vinden die wel willen swingen. Op het laatst heb je alleen nog maar apie-kijkers en een paar freaks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Niet dat ik er behoefte aan heb.
Zit nog wel een verschil tussen in lingerie rondlopen en iets doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[Dan heb je aan Wasteland toch een verkeerd feest gezien de strenge dresscode.
True. Maar denk dat dan de stap om mee te doen toch iets kleiner is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit nog wel een verschil tussen in lingerie rondlopen en iets doen
ik kan me ook prima zo kleden zonder re neuken op de dansvloer hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je aan Wasteland toch een verkeerd feest gezien de strenge dresscode.
Ik ga niet naar parenclubs om naar andere mensen te bekijken, ik kan de lelijke goed negeren, dat scheelt een boelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, mij lijkt het niks. Niet omdat ik zo preuts ben, maar ik hoef mensen als die ouwe vent van de foto's echt niet in leer of latex te zien
Ietsie jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True. Maar denk dat dan de stap om mee te doen toch iets kleiner is.
Dunno
Mja, ik kijk toch welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga niet naar parenclubs om naar andere mensen te bekijken, ik kan de lelijke goed negeren, dat scheelt een boel
ik ben ooit op zo'n soort feest geweest en het merendeel van de mensen zag er gewoon heel mooi uit. Die hadden veel tijd besteed aan hun uiterlijk en daar kijk je naar. Niet naar de mensen die je niet aanstaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, mij lijkt het niks. Niet omdat ik zo preuts ben, maar ik hoef mensen als die ouwe vent van de foto's echt niet in leer of latex te zien
Daar lopen ook lelijkerds rond, maar wel minder (omdat er minder mensen zijn)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kijk toch wel
Ik wil best een keer naar een parenclub, maar dan niet meteen zoiets als wasteland
Jammerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik kan me ook prima zo kleden zonder re neuken op de dansvloer hoor
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het zo stinkt op dat soort feesten.
Nou ja, die foto's van net vond ik niet echt je van het, zeg maarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik ben ooit op zo'n soort feest geweest en het merendeel van de mensen zag er gewoon heel mooi uit. Die hadden veel tijd besteed aan hun uiterlijk en daar kijk je naar. Niet naar de mensen die je niet aanstaan.
Bedorven zaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het zo stinkt op dat soort feesten.
waarom? Ik voel me daar niet prettig bij, maar ik vond de sfeer daar wel heel leuk.quote:
Ik zal er rekening mee houden als ik je eens tegenkomquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
waarom? Ik voel me daar niet prettig bij, maar ik vond de sfeer daar wel heel leuk.
(en een beetje betast worden vind ik niet erg)
nee. Maar zo is niet iedereen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, die foto's van net vond ik niet echt je van het, zeg maar
quote:
Scherper vijlen dus, die nagels.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat baal ik er van dat mijn ex me nog steeds het bloed onder de nagels kan halen he.
Neuh, ik stel het me voor, en het lijkt me niet prettig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet.
Maar jij hebt ervaring met bedorven zaad?
Ook goedenmiddagquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook een muts kan schattig zijn !?
Dit heb ik vroeger met een eekhoorn geflikt, toen die binnen was snel de schuifdeur dicht...quote:
quote:
Ben bang dat het niks helpt..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze niet in laten groeien.
Anders er uit rukken.
Die kijkt niet blij dattie achter zijn eigen eten aan het water in moet.quote:
Echt een indrukwekkende kop iig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die kijkt niet blij dattie achter zijn eigen eten aan het water in moet.
Haha ik dacht dat we het over een festival hadden (MysteryLand, TomorrowLand)... En dan klik ik op die godverdetyfus link, en dan begint er ram zo'n magool tegen me te roepen of ik geïnteresseerd ben in SM feestjes.quote:
Misschien helpt dit dan?quote:
Dat zekerquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat we het over een festival hadden (MysteryLand, TomorrowLand)... En dan klik ik op die godverdetyfus link, en dan begint er ram zo'n magool tegen me te roepen of ik geïnteresseerd ben in SM feestjes.
Uhm...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat we het over een festival hadden (MysteryLand, TomorrowLand)... En dan klik ik op die godverdetyfus link, en dan begint er ram zo'n magool tegen me te roepen of ik geïnteresseerd ben in SM feestjes.
Uhm...
[ afbeelding ]
Ah mag ik dat doen dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien helpt dit dan?
[ afbeelding ]
Preutse kutquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Uhm...
[ afbeelding ]
quote:
Gaat uw gang, Padawanquote:
het is een metalen stang, niet eens recht maar krom....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Is toch een hartstikke mooi en elegant wapen.
Ik ben voor het afschaffen van vuurwapens.
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Wereldwijd vuurwapens afschaffen, ik kan alleen maar voor zijn. En dan ook compleet helemaal he, dus ook het leger geen vuurwapens (of zwaardere wapens) meer.quote:
er zit iets omheen, een katana is geen metalen stang.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
het is een metalen stang, niet eens recht maar krom....
hartstikke mooi en elegant ja
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wereldwijd vuurwapens afschaffen, ik kan alleen maar voor zijn. En dan ook compleet helemaal he, dus ook het leger geen vuurwapens (of zwaardere wapens) meer.
een metalen stang met een lederen bandje er omheen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
er zit iets omheen, een katana is geen metalen stang.
quote:
Kutdingen, Afschaffen, allemaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Verder vind ik vuurwapens vaak ook mooiRevolvers en zo
Neu. Het zijn ondingen in verkeerde handen. Anders niet.quote:
Nope, kleine man thuis dat weekend.quote:
Dat geldt ook voor nagelschaartjes, maar wapens zijn gemaakt met één doel en dat doel bevalt me niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu. Het zijn ondingen in verkeerde handen. Anders niet.
Ze hebben geen enkel nut, alleen om te doden. Elke hand, is de verkeerde hand.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu. Het zijn ondingen in verkeerde handen. Anders niet.
Don't tempt me...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
het is een zwaardquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
een metalen stang met een lederen bandje er omheen?
Ik heb niet zoveel moeite met dat doel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor nagelschaartjes, maar wapens zijn gemaakt met één doel en dat doel bevalt me niet.
Dan moet je katana's, samurai-zwaarden, dolken e.d. ook af gaan schaffen. Ook allemaal wapens, allemaal gemaakt om te doden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben geen enkel nut, alleen om te doden. Elke hand, is de verkeerde hand.
Die ook afschaffen, alles wat gemaakt is, puur om te doden, afschaffen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel moeite met dat doel.Je moet je toch kunnen verdedigen als iemand anders een wapen op je richt.
[..]
Dan moet je katana's, samurai-zwaarden, dolken e.d. ook af gaan schaffen. Ook allemaal wapens, allemaal gemaakt om te doden.
En wapens kan je houden voor de sier
het probleem is dat er mensen zijn die bewust anderen pijn willen doen. Dat kan ook met een zwaard of honkbalknuppel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben geen enkel nut, alleen om te doden. Elke hand, is de verkeerde hand.
Heb ik altijd een rare bezigheid gevonden. Als je die dingen mooi vindt ben je het naar mijn mening ook altijd eens met hun doel.quote:
Ik had een katana, voor Iaido en voor de sierquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die ook afschaffen, alles wat gemaakt is, puur om te doden, afschaffen.
Dan wordt het behoorlijk leeg hier op aardequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het kan ook met een potlood. Maar met een vuurwapen maak je het wel heel makkelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het probleem is dat er mensen zijn die bewust anderen pijn willen doen. Dat kan ook met een zwaard of honkbalknuppel.
dan worden er wel dingen gebruikt die daar niet voor gemaakt zijn...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik ben gehecht aan mijn handenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Altijd fijn als je je opmerkingen aan alle kanten moet indekken omdat er iemand is die er duf geintje van wil maken als je dat niet doetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan wordt het behoorlijk leeg hier op aarde
Waarom? Zwaarden zijn echt ontzettend mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik altijd een rare bezigheid gevonden. Als je die dingen mooi vindt ben je het naar mijn mening ook altijd eens met hun doel.
Ja, onmogelijk dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee joh, kan toch ook om de esthetische waarde gaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik altijd een rare bezigheid gevonden. Als je die dingen mooi vindt ben je het naar mijn mening ook altijd eens met hun doel.
*bookmarked*quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Altijd fijn als je je opmerkingen aan alle kanten moet indekken omdat er iemand is die er duf geintje van wil maken als je dat niet doet
Op jou opmerking, want die faalt behoorlijk hard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leuk plaatje, maar waar slaat het op?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zijn gemaakt om te rukken en om bier vast te houden
Dus we beginnen met Royco´s handen?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Zwaarden zijn echt ontzettend mooi
Klopt, ik kan het vakmanschap waarderen. Maar het ding zelf vind ik daarmee nog geen kunstwerk want het is in de eerste plaats bedoeld om iemand mee om te leggen. Wat dat betreft ben ik net zo halsstarrig als stb. Sue me.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, kan toch ook om de esthetische waarde gaan?
Criminaliteit kunnen we ook niet uitbannen, toch proberen we het.quote:
Dat kan ik er ook mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zijn gemaakt om te rukken en om bier vast te houden
Jij bent nou niet echt de persoon die daar iets over kan zeggen. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:31 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Op jou opmerking, want die faalt behoorlijk hard.
Dat mag jij vinden hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik kan het vakmanschap waarderen. Maar het ding zelf vind ik daarmee nog geen kunstwerk want het is in de eerste plaats bedoeld om iemand mee om te leggen. Wat dat betreft ben ik net zo halsstarrig als stb. Sue me.
[..]
Criminaliteit kunnen we ook niet uitbannen, toch proberen we het.
Ja, maar dat is toch anders?quote:
Ja, ik vind het ook niet leuk. Dan kun je namelijk niet meer rukken en bier vasthoudenquote:
Maar hoe moet ik dan voortaan rukken en bier vasthouden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een mooi gebaar van jeWel je laatste handgebaar ook.
Je kunt er ook andere dingen uit drinken hoor, waar heb je zin in?quote:
De combo is vrij zeldzaam helaasquote:
Tuurlijk, maar ik vind dit soort totaal onhaalbare dingen de moeite van het discussieren niet waardquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch anders?
Ik bedoel, paintballguns gaan we dan ook niet afschaffen uiteraard!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]hehe, eindelijk weet ik een keer wat ik voor mijn verjaardag moet vragen! Dank je babeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Idealen HW! Idealen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind dit soort totaal onhaalbare dingen de moeite van het discussieren niet waard.
Voor jou altijd schatjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hehe, eindelijk weet ik een keer wat ik voor mijn verjaardag moet vragen! Dank je babe.
*kusjekroel*quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]Dit ziet eruit als iets voor een stijlvol vrijgezellenfeestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Trouwen doen we hier niet aan toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als iets voor een stijlvol vrijgezellenfeestje
Ik mag niet eens meer, als ik zou willenquote:
Van wie niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag niet eens meer, als ik zou willen
heb je hem ook weer met z'n meningquote:
Van de regering en de kerk niet, scheiding wordt hier niet erkend.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb je hem ook weer met z'n mening
Afschaffen!
Wat een mafketelsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van de regering en de kerk niet, scheiding wordt hier niet erkend.Er is binnenkort een referendum over trouwens, om echtscheiding wel te erkennen. En het is bijna burgeroorlog. Misschien toch maar een vuurwapen regelen dus, om te voorkomen dat ik op de brandstapel eindig
Ja, trouwen afschaffen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb je hem ook weer met z'n mening
Afschaffen!
been there, done thatquote:
fixt.quote:
Ik 8quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Net even geteld, ik heb 59 van de top 100 films op IMDB gezien. Toch nog best redelijk, na wij dachten.
en?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Net even geteld, ik heb 59 van de top 100 films op IMDB gezien. Toch nog best redelijk, na wij dachten.
mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Owh HW wat ben je toch geweldigquote:
Lijkt me stug, aangezien ik een gigantische felle (wellicht onredelijk felle) afkeer van drugs heb en het dus ook nog nooit gebruikt heb (op alcohol en nootmuskaat na). TENZIJ iemand me dus steeds drogeert en me keihard assraped!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan ook door XTC komen he
Stond van de week in de krant, XTC verneukt je hypocampus, waardoor je geheugen bij regelmatig gebruik hard achteruit gaat![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me stug, aangezien ik een gifantiosche felle (wellicht onredelijk felle) afkeer van drugs heb en het dus ook nog nooit gebruikt heb (op alcohol en nootmuskaat na). TENZIJ iemand me dus steeds drogeert en me keihard assraped!
Ik doe het alleen maar voor jouquote:
jaloeziequote:
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen jaquote:
Nee want wat dat betreft ben ik net een wijf: I know what you did last summer.... and I will never let you forget it!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
Je kan overigens ook gewoon een slecht geheugen hebben. Daar al eens aan gedacht?
Ik ook natuurlijk, en ik vind je zelfverzekerdheid ook zo iets mooisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja
Het leukste is, de kerk hier kent wel `annullment´. Dat wil zeggen dat het huwelijk nooit bestaan heeft volgens de kerk. Kost je slechts 10.000 pleuries, rechtstreeks naar het Vaticaan over te maken graag. Het logische gevolg is echter wel dat je na een annullment ook niet meer mag hertrouwen. En na annullment een relatie beginnen en gaan samenwonen betekent adultery. Je bent immers volgens de kerk nooit getrouwd geweest. Volg je het nog?quote:
Nee. Met dezelfde persoon dat snap ik. Maar met een ander mag je toch weer gewoon trouwen? En waarom zou hertrouwen niet mogen? Mag je maar 1x in je leven trouwen? Ben je anders zondig?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leukste is, de kerk hier kent wel `annullment´. Dat wil zeggen dat het huwelijk nooit bestaan heeft volgens de kerk. Kost je slechts 10.000 pleuries, rechtstreeks naar het Vaticaan over te maken graag. Het logische gevolg is echter wel dat je na een annullment ook niet meer mag hertrouwen. En na annullment een relatie beginnen en gaan samenwonen betekent adultery. Je bent immers volgens de kerk nooit getrouwd geweest. Volg je het nog?
Ahum *wijst op plakaatje* Property of Queen Ang3lquote:
Nope, never nooit niet. Branden zal je. Maar weest gerust, je brand niet alleenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Met dezelfde persoon dat snap ik. Maar met een ander mag je toch weer gewoon trouwen? En waarom zou hertrouwen niet mogen? Mag je maar 1x in je leven trouwen? Ben je anders zondig?
Ik heb laatst ook gezondigd tegen de Bijbel en zo... ik heb een schaaldier gegetenO NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Toevallig laatst over gehad met iemandquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
Wasteland, heul vroeger was dat nog wel geining.
Watisser?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Godver, de rugpijn wordt alleen maar erger! It hurts to look gorgeous
Ik krijg Rocky Horror Picture Show MI's nuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ahum *wijst op plakaatje* Property of Queen Ang3l
10 uur gelopen op die mooie hakken @ bruiloftquote:
Pics!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
10 uur gelopen op die mooie hakken @ bruiloft
Had je maar wandelschoenen aan moeten doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
10 uur gelopen op die mooie hakken @ bruiloft
Uiteraard, anderen zijn kutquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En vervolgens over een week wel weer commentaar leveren op anderen
Jij bent sowieso al niet meer te reddenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Met dezelfde persoon dat snap ik. Maar met een ander mag je toch weer gewoon trouwen? En waarom zou hertrouwen niet mogen? Mag je maar 1x in je leven trouwen? Ben je anders zondig?
Ik heb laatst ook gezondigd tegen de Bijbel en zo... ik heb een schaaldier gegetenO NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Heb ik nog nietquote:
Die heb ik niet eensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je maar wandelschoenen aan moeten doen
Waarom zijn wij niet getrouwd?quote:
Dat ligt maar net aan de foto'squote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw dus binnenkort kunnen we je aanschouwen
En vast ook niet alleen daarvoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, never nooit niet. Branden zal je. Maar weest gerust, je brand niet alleen
Dat weet ik niet. Ben jij niet zo´n super braaf kereltje dan?quote:
Komt vast goedquote:
Tegenwoordig is het meer iets voor verlepte 40-plussers. Oh, wacht....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Toevallig laatst over gehad met iemandBen er nog nooit geweest.
Ik ben bang dat mijn maagdelijk witte breintje dan geheel verdorven en zwart er uit zal komen te zien.
Haha ja want je hebt natuurlijk hartstikke veel mensenkennis!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent nou niet echt de persoon die daar iets over kan zeggen. Dat lijkt me duidelijk.
Topic change failquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Haha ja want je hebt natuurlijk hartstikke veel mensenkennis!
Maargoed, ik blijf liever ontopic.
*ook al hebben we zo te zien niet een vast onderwerp
Jij bent heul niet verleptquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het meer iets voor verlepte 40-plussers. Oh, wacht....
Ontopic in Singles, goeie grapquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Haha ja want je hebt natuurlijk hartstikke veel mensenkennis!
Maargoed, ik blijf liever ontopic.
*ook al hebben we zo te zien niet een vast onderwerp
Ik vind die film./musical stomquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik krijg Rocky Horror Picture Show MI's nuSorry Ang3l.
Wanna find out? *wiggle wiggle wenkbrauw wiggle knipoog*quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ben jij niet zo´n super braaf kereltje dan?
Ang3l, zet dat kratje bier weer terug in de kast, hou je in!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanna find out? *wiggle wiggle wenkbrauw wiggle knipoog*
Reflectietijd: Wat heb je verkeerd gedaan?quote:
Ik mag HOPEN voor je gezondheid dat die o wacht voor JOU was bedoeld en niet voor MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Meteen na jou weer een ander wijf gezochtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Reflectietijd: Wat heb je verkeerd gedaan?
Slecht substituut en je weet hetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meteen na jou weer een ander wijf gezocht.
Ik heb nog maar een paar flesjes in de koelkastquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l, zet dat kratje bier weer terug in de kast, hou je in!
Ik zou ook echt niet meer weten wiequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanna find out? *wiggle wiggle wenkbrauw wiggle knipoog*
Ik zal eens ff wat chocolade op je soesjes leggen dan!quote:
Ze zijn al lang op viespeukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal eens ff wat chocolade op je soesjes leggen dan!
quote:
Heb jij advies nodig? Voor wat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
lang leve facebook, in een half uurtje alle adviezen die ik nodig heb
Ik wel, that's all that mattersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet thuis gekomen
Langharig rotjongquote:
Deze is te gemakkelijk. Maar laat ik hem toch maar maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet thuis gekomen
Op mijn werk? Grapjasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze is te gemakkelijk. Maar laat ik hem toch maar maken.
Maar dus al wel gekomen?
Maar ik welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind je baas misschien wel helemaal niet erg
Ik heb niets tegen lang haar hoor.quote:
Ah, LVT spul dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Opruimdag.
Laptopje, mooie monitor-arm, bijna nieuwe printer, ach waarom niet.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, niets wereldschokkends, maar met dat laptopje maak ik wel weer iemand blijquote:
bank/telefoon maatschappij in Ierlandquote:
Ik zal er kort over zijn, doe het niet. Koop voor iets meer gewoon een normale 13 inch laptop oid, netbooks zuigen stierenballen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bank/telefoon maatschappij in Ierland![]()
en ik moet me nog ff snel verdiepen in een netbook, want ik zag dat ze in Ierland duurder zijn dan in NL.
Het is alleen bedoeld om mee te Skypen op de bank en/of films op de tv af te spelen (waarvoor ik een speciale remote keyboard/mouse heb). Voor in het vliegtuig om films te kijken en om even snel onderweg iets te kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal er kort over zijn, doe het niet. Koop voor iets meer gewoon een normale 13 inch laptop oid, netbooks zuigen stierenballen.
Eens met bovenstaande.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal er kort over zijn, doe het niet. Koop voor iets meer gewoon een normale 13 inch laptop oid, netbooks zuigen stierenballen.
mijn 15" werkte prima in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is alleen bedoeld om mee te Skypen op de bank en/of films op de tv af te spelen (waarvoor ik een speciale remote keyboard/mouse heb). Voor in het vliegtuig om films te kijken en om even snel onderweg iets te kunnen doen.
Voor in het vliegtuig moet die niet groter zijn dan 11,6" anders zit het niet lekker meer.
Ik neem mijn normale PC gewoon mee.
Ik vind het te groot, veel gedaan toen ik in Finland woonde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mijn 15" werkte prima in het vliegtuig.
Voor Skype en een filmpje voldoet een iPhone ook prima.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind het te groot, veel gedaan toen ik in Finland woonde.
iPadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor Skype en een filmpje voldoet een iPhone ook prima.
Video op de telefoonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor Skype en een filmpje voldoet een iPhone ook prima.
quote:
Ik ook niet, maar het kan wel gewoon.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef Godtje het volgende:
Video op de telefoon![]()
Snap niet dat mensen dat gebruiken
Tenzij je prestaties of uitbreiding wil. Wilde eerst de Air nemen. Out of de box prima, standaard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
15 inch is idd wel ff te lomp, maar die 13 inch machines zijn wel goed te doen vind ik. Helemaal top is de Macbook Air 11 inch, daar hebben we er hier een paar van...
Daar heb ik echt te slechte ogen voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb ook een Pro hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tenzij je prestaties of uitbreiding wil. Wilde eerst de Air nemen. Out of de box prima, standaard.
Uiteindelijk toch voor de pro gegaan.
De air alleen of bijna alleen de betere keuze als hij echt veel onderweg moet zijn.
Ik niet. Je moet het allemaal maar syncen en bijhouden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook een Pro hoor![]()
Maar zou best een Air erbij willen hebben, opzich.
Ik doe dat wel eens, is erg leuk om te doen en handig als je iemand wat wilt laten zien en er bij wilt overleggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat gaat toch allemaal vanzelf bij Apple?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet. Je moet het allemaal maar syncen en bijhouden.
ik kijk altijd trailers op de telefoon als ik een gedownloade film uit aan het zoeken ben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe dat wel eens, is erg leuk om te doen en handig als je iemand wat wilt laten zien en er bij wilt overleggen.
Overigens komt er geen iPhone/iPad oid. Ik wil een vast toetsenbord, geen on-screen gezeik, daar heb ik altijd ruzie mee.
Zolang het maar geen Air isquote:
quote:
Veul te groot. 13 is max.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
15" laptop past precies in mijn tas, dus vind ik wel een fijne maat.
Da's kort geledenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik besef net dat het 10 jaar geleden is dat ik eindexamen deedDe tweede keer dan.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Upgraden onmogelijk en alleen leuk als je er mee op reis moet.
Als je een beter-dan-betere garantie wilt moet je een Dell hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef PeuRac het volgende:
Zo veel nerds hier en niemand die een fatsoenlijk antwoord kan gevenik wil maximaal 12" Dus een Air zou kunnen, maar die vind ik erg duur.
Ik dacht dat Dell juist een van de mindere merken was? En ik wil er eigenlijk eentje met het Brazzos platform, met de AMD E350 chip.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je een beter-dan-betere garantie wilt moet je een Dell hebben.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je een beter-dan-betere garantie wilt moet je een Dell hebben.
Dat wil ik ook, is alleen bedoeld voor tijdens het reizen. Omdat ik het komende jaar veel verwacht te vliegen en langere afstanden in de trein. Vind ik het wel handig. En om eens een filmpje op de tv te kijken of te skypen op de bank.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
En waarom wil je een 12" max, dan zit je al snel aan een netbook met lage specs.
Buiten de garantieperiode een nieuwe laptop krijgen (met betere specs + duurdere nieuwprijs dan de nieuwprijs van jouw laptop) omdat de batterij er niet zo goed tegenkan als je het stroomsnoer er opeens uitrukt vind ik best chic. En da's niet het enige voorbeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Heerlijk!quote:
Heel goed. Als je nu ook nog even de was opvouwt en strijkt wat er gestreken moet worden dan ben ik tevreden.quote:
Agnes Obelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
nog ff Agnes Obel luisteren voor Peu zo m'n tijd komt verdoen met het praten over zm.
Verdien de eeuwige dankbaarheid van Singles en draai hem zijn nek om als hij erover begint.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
nog ff Agnes Obel luisteren voor Peu zo m'n tijd komt verdoen met het praten over zm.
bijna!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Agnes Obel
Is het al 27 mei?
En verder: sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |