Ik heb ze bezorgd gekregen en hij was er.dus niet bij en weet het nog niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou een teken voor hem moeten zijn dat in elke soort relatie die jullie gaan hebben hij opdraait voor alle klusjes omdat jij jezelf alleen maar dodelijk zal verwonden
je hebt t niet over mij toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Wait what?? Allerlei mensen die normaal ieuw zeggen op mijn levensstijl, willen wel naar Wasteland??
Apies kijken, of zelf los gaan?
Zelf los gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Wait what?? Allerlei mensen die normaal ieuw zeggen op mijn levensstijl, willen wel naar Wasteland??
http://www.wasteland.nl/quote:
Euh...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmmm.... ach, je moet alles een keer proberen hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt echt geweldigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
JWT, lekker met 40-50+ swingen in het leer.
Die lopen er ook wel neem ik aan, maar volgens mij is het gros wat ouder.quote:
Swingen doe ik wel met jongere mensen, zonder leerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
JWT, lekker met 40-50+ swingen in het leer.
Niet zozeer eigenlijk. Ik ben alleen wel heel nieuwsgierig en wil t een keer meegemaakt hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer algemeen. Maar jij bent wel van de sm/swingen?
Apies kijken dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Niet zozeer eigenlijk. Ik ben alleen wel heel nieuwsgierig en wil t een keer meegemaakt hebben.
Ik keur die levensstijl dus niet af, daar doelde ik meer op.
Ik heb zelf eigenlijk gewoon nog nooit behoefte gehad aan een ander tijdens relaties.
Ik heb nooit jouw levensstijl bekritiseerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Weet zeker dat het merendeel van dat soort feestbezoekers vnl. komt om te kijken. (en bekeken te worden)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Niet dat ik er behoefte aan heb.
Het lijken de reeksen op FOK! wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om fotoreportages van dat soort feesten te bekijken, je ligt vaak helemaal dubbel.
Zie je de zoveelste foto van een te oude vrouw in ‘’sexy’’ lingerie, en dan lees je als commentaar eronder altijd zinnen in de trant van : ‘’oh meid wat zie je er fantastisch uit, helemaal jezelf’’
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om fotoreportages van dat soort feesten te bekijken, je ligt vaak helemaal dubbel.
Zie je de zoveelste foto van een te oude vrouw in ‘’sexy’’ lingerie, en dan lees je als commentaar eronder altijd zinnen in de trant van : ‘’oh meid wat zie je er fantastisch uit, helemaal jezelf’’
Dan heb je aan Wasteland toch een verkeerd feest gezien de strenge dresscode.quote:
ja, inderdaad. Genoeg mensen die daar rondlopen omdat ze geilen op bekeken worden, dus geen probleemquote:
Als er teveel apie-kijkers zijn, is het lastiger om mensen te vinden die wel willen swingen. Op het laatst heb je alleen nog maar apie-kijkers en een paar freaks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Niet dat ik er behoefte aan heb.
Zit nog wel een verschil tussen in lingerie rondlopen en iets doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[Dan heb je aan Wasteland toch een verkeerd feest gezien de strenge dresscode.
True. Maar denk dat dan de stap om mee te doen toch iets kleiner is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit nog wel een verschil tussen in lingerie rondlopen en iets doen
ik kan me ook prima zo kleden zonder re neuken op de dansvloer hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je aan Wasteland toch een verkeerd feest gezien de strenge dresscode.
Ik ga niet naar parenclubs om naar andere mensen te bekijken, ik kan de lelijke goed negeren, dat scheelt een boelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, mij lijkt het niks. Niet omdat ik zo preuts ben, maar ik hoef mensen als die ouwe vent van de foto's echt niet in leer of latex te zien
Ietsie jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True. Maar denk dat dan de stap om mee te doen toch iets kleiner is.
Dunno
Mja, ik kijk toch welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga niet naar parenclubs om naar andere mensen te bekijken, ik kan de lelijke goed negeren, dat scheelt een boel
ik ben ooit op zo'n soort feest geweest en het merendeel van de mensen zag er gewoon heel mooi uit. Die hadden veel tijd besteed aan hun uiterlijk en daar kijk je naar. Niet naar de mensen die je niet aanstaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, mij lijkt het niks. Niet omdat ik zo preuts ben, maar ik hoef mensen als die ouwe vent van de foto's echt niet in leer of latex te zien
Daar lopen ook lelijkerds rond, maar wel minder (omdat er minder mensen zijn)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kijk toch wel
Ik wil best een keer naar een parenclub, maar dan niet meteen zoiets als wasteland
Jammerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik kan me ook prima zo kleden zonder re neuken op de dansvloer hoor
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het zo stinkt op dat soort feesten.
Nou ja, die foto's van net vond ik niet echt je van het, zeg maarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik ben ooit op zo'n soort feest geweest en het merendeel van de mensen zag er gewoon heel mooi uit. Die hadden veel tijd besteed aan hun uiterlijk en daar kijk je naar. Niet naar de mensen die je niet aanstaan.
Bedorven zaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het zo stinkt op dat soort feesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |