abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:07:47 #176
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_97286370
Succes Guitarist! Hondjes zijn leuk :D
pi_97286398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:07 schreef Swiffer het volgende:
Succes Guitarist! Hondjes zijn leuk :D
Dat vind ik dus ook O+
Lekker actieve baan, dus niet de hele dag achter een bureau. Maar buiten met de hond "spelen" O+

Thanks voor je succeswens :*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97287149
Succes baas!

Moet je wel de hele dag met een plastiek zakkie rond lopen dan ook? :P
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:33:32 #179
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_97287206
Die beesten poepen op bevel ;)
pi_97287311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef Fes1-2 het volgende:
Succes baas!

Moet je wel de hele dag met een plastiek zakkie rond lopen dan ook? :P
Maakt mij dat nou uit als dat al zou moeten :P
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:37:23 #181
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97287324
quote:
en natuurlijk is het prima om in dit topic even je frustraties af te reageren (over het feit dat anderen je niet met rust laten als je even in jezelf gekeerd bent), maar ik hoop dat jullie wel beseffen dat het vaak goede bedoelingen zijn van de anderen.
ze willen je erbij betrekken, sociaal doen, vind je het wel leuk/gezellig (omdat anderen soms niet snappen dat je het ook in je eentje leuk kunt vinden), etc.
Tja, sociale probleem(pjes) horen er bij. Ik ga tegenwoordig gewoon eerder naar huis.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woensdag intakegesprek bij de politie ^O^
Erg spannend, maar heb er zin en vertouwen in :s)

Wil zoooo graag hondenbrigadier worden O+
_O_
pi_97292041
Pfffff, m'n pc liep vast. Reset ik dat ding, valt 'ie uit, wil niet meer aan :{
Ik helpdesk bellen, zij waren niet blij. Is al de tweede keer dat het me overkomt hier -O-
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:49:22 #183
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_97292188
Dan moeten ze voor gedegen apparatuur/software zorgen, niet jouw schuld. Hun werk! (wat ze dus overduidelijk niet goed doen)
pi_97292394
Mja, zo relativeer ik het nu ook ;)
Motivatie is nu ver te zoeken, was net zo lekker bezig ;(
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:49:13 #185
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_97294669
Zo toch een inschattingsfout gemaakt. Ritalin met energydrink is een hele slechte combi. Zeker als je daarna een afspraak hebt met school waar je een half jaar niet bent geweest. Ik voelde me erg opgefokt en alleen maar omdat ik dorst had en dit het enige was wat in de auto lag.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_97294840
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:49 schreef Swiffer het volgende:
Dan moeten ze voor gedegen apparatuur/software zorgen, niet jouw schuld. Hun werk! (wat ze dus overduidelijk niet goed doen)
Ho ho, het is waarschijnlijk dat het hier om een Windows PC gaat... In zo'n geval kun je niet acuut IT de schuld geven... :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2011 14:53:08 ]
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:23:02 #187
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97296218
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo toch een inschattingsfout gemaakt. Ritalin met energydrink is een hele slechte combi. Zeker als je daarna een afspraak hebt met school waar je een half jaar niet bent geweest. Ik voelde me erg opgefokt en alleen maar omdat ik dorst had en dit het enige was wat in de auto lag.
Balen. Waarom ben je zolang niet naar school geweest, als ik vragen mag? Heb je de situatie uitgelegd aan het begin van het gesprek? Ik dronk ooit koffie als een toeter, maar ben er al een klein jaar mee gestopt.
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:36:43 #188
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_97296761
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ho ho, het is waarschijnlijk dat het hier om een Windows PC gaat... In zo'n geval kun je niet acuut IT de schuld geven... :P
Sorry. Bill, you stink!
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:44:59 #189
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_97297106
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:23 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Balen. Waarom ben je zolang niet naar school geweest, als ik vragen mag? Heb je de situatie uitgelegd aan het begin van het gesprek? Ik dronk ooit koffie als een toeter, maar ben er al een klein jaar mee gestopt.
Depressie + geen energie, gewoon helemaal op. Adhd is ook pas sinds februari vastgesteld ;)
De druppel was dat er iets mis was met mijn inschrijving en dat ik dan maar even een motivatie brief moest schrijven + overtuiging van de examencommisie. Dat trok ik echt niet meer. Ik had eigenlijk al in juni aan de bel moeten trekken omdat het toen al een jaar niet goed ging maar dat heb ik pas in oktober gedaan. Te laat!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:13:04 #190
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_97298209
Liep gisteren iemand tegen het lijf die echt allergisch is voor ADHD-ers ofzo :')

we hadden een standswandeling (met de personeelsvereniging en ik wil de stad wel wat beter leren kennen, woon er nog niet zo lang enzo, dus ik ging mee). Was zo'n haagse kaktut die ons ging rondleiden. Op zich wel een heel komsich mens hoor.

Maargoed, wij gingen naar het hotel des indes, en mochten tot de koepel. Dus wij waren daar, ik natuurlijk 1 stapje verder. begon ze te sputteren (sja weet ik het, tot de koepel, tot in de koepel, er zaten daar ook maar 2 mensen dus wat kan t probleem nou zijn?). Maar ja ik verstond haar niet, dus ik zeg: huh wat? zij weer mompel de mompel, ik zeg nog een keer: huh wat? (intussen keek ik nog wat rond, ik kom daar tenslotte ook niet dagelijks zullen we maar zeggen). Zegt ze (gewoon hardop, niet stiekum ofzo): Nou, die zit in een hele andere wereld volgens mij. Ik zeg tegen dr: ja, ik kan nooit zo goed mensen verstaan (ik had dr al eerder gezegd dat ik dr niet verstond)
Goed: stand voor de mevrouw: -1

1 minuut later begint ze weer te vertellen, wat verstaanbaarder maar ik praatte erdoor heen ofzo. of ik keek weer rond, weet het niet meer. Gaat ze zeggen: ja, even concentreren, ja!
stand voor de mevrouw: -2

Intussen lopen we verder, ik kijk natuurlijk onderwijl tig keer op mijn mobiel, beetje smssen, forummen enzo, foto's maken van jonge eendjes (die zag ik 10 minuten eerder dan de kakmevrouw, ik zei het al 10x en pas als we weglopen zegt ze ineens: oh kijk nou, wat schattig! (zucht, dom wijf, stand voor de kakmevrouw -3)

Weer wat later: mijn alarm voor de medicijnen gaat. Dus ik druk het snel weg (ja dat ding staat keihard anders hoor ik hem niet altijd). Zegt ze: zeg kan dat ding niet uit ofzo? Dus ik zeg: nee, dat ding staat aan voor mijn medicatie, die moet ik op tijd nemen. geen reactie. stand voor de kakmevrouw: -4

toen dacht ik: ok. nog 1 zo'n zeikopmerking en ik ben er weg van. Ik had echt geen zin in dat gezeik. prima als mensen me niet begrijpen, maar stel eerst vragen voordat je begint te zeiken over vanalles. Maar gelukkig deed ze het niet meer, dus uiteindelijk vond ik t nog wel leuk. (ik moest wel veel rennen, steeds liep ik ergens anders heen dan zij (ze zegt: links, dus ik ga links, maar ze bedoelde rechtdoor blijkbaar, want ik was ze ineens kwijt), dus moest ik dr weer inhalen en ze liep al zo hard)

als ik dit zo opschrijf he, denk ik: zou ik toch een beetje adhd hebben dan?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:33:41 #191
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97299089
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Depressie + geen energie, gewoon helemaal op. Adhd is ook pas sinds februari vastgesteld ;)
De druppel was dat er iets mis was met mijn inschrijving en dat ik dan maar even een motivatie brief moest schrijven + overtuiging van de examencommisie. Dat trok ik echt niet meer. Ik had eigenlijk al in juni aan de bel moeten trekken omdat het toen al een jaar niet goed ging maar dat heb ik pas in oktober gedaan. Te laat!
Ja laat zijn is typisch ja. Duurde bij mij ook een jaar voor dat ik eindelijk eens contact opnam met de psyQ.

Edit: ik deed zonet een raam open en schrok omdat ik plotseling wat zag bewegen. Was mijn spiegelbeeld :')

[ Bericht 9% gewijzigd door AcidFay op 25-05-2011 16:43:17 ]
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2011 @ 17:50:01 #192
21636 Feestkabouter
pi_97302424
je hoeft geen adhd te hebben om moeite te hebben met het luisteren naar oninteressante personen
pi_97303007
Sommige mensen kunnen gewoon beter geen rondleidingen geven.
Ik had dat een keer in het fotomuseum in Rotterdam :') Was mooi

Op den duur gingen we zo'n donkere ruimte binnen en daar zag je heeeeeel vaag een foto. En die vrouw vroeg van welke stad dat was. Ik gaf meteen (het juiste) antwoord.
"Hoe weet je dat zo snel?"
"Staat op het bordje bij binnenkomst." :')
Was ze niet blij mee.

Even later ging het over een foto van de krant van 11 september 2001, de voorpagina. Volgens haar was het heel bijzonder en interessant dat daar nog niets vreemds instond over aanslagen ofzo. Nou die discussie kon ik niet laten liggen.
"Mevrouw, een krant vertelt niet wat er GAAT gebeuren..."

Ik ben echt vervelend tijdens rondleidingen ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:16:56 #194
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_97303675
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Robophatt het volgende:

Op den duur gingen we zo'n donkere ruimte binnen en daar zag je heeeeeel vaag een foto. En die vrouw vroeg van welke stad dat was. Ik gaf meteen (het juiste) antwoord.
Was ze niet blij mee.

Even later ging het over een foto van de krant van 11 september 2001, de voorpagina. Volgens haar was het heel bijzonder en interessant dat daar nog niets vreemds instond over aanslagen ofzo. Nou die discussie kon ik niet laten liggen.

Wel een beetje een apart mens dan ja...

Ik heb eens een rondleiding gehad door het Unilevergebouw (dat redelijk nieuwe - echt waanzinnig gaaf!) En die werd geleid door een student. Die jongen deed het echt heel erg leuk, maar dat gebouw was gewoon zo leuk, dat iedereen overal heen liep. Die arme jongen had het echt zwaar met ons. Maar hij bleef wel onwijs rustig en vriendelijk. Dat was tof *O* *O* (dit had overigens niets met adhd te maken, ik neem aan dat niet dat hele groepje adhd had ofzo edit: of ik moet het hele groepje hebben aangestoken, hehehehe... teveel eer denk ik)
pi_97303914
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Robophatt het volgende:

Was ze niet blij mee.

Dat zou ik ook doen/zeggen _O-
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:27:25 #196
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_97304118
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen/zeggen _O-
Ja, inderdaad... wie niet? Dan moet ze niet van die domme vragen stellen.
Ook dat van 11 september. Ik zou denk ik zoiets zeggen als: ja schat, die dingen vlogen er pas na de ochtendkrant in he.....
pi_97304157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja, inderdaad... wie niet? Dan moet ze niet van die domme vragen stellen.
Ook dat van 11 september. Ik zou denk ik zoiets zeggen als: ja schat, die dingen vlogen er pas na de ochtendkrant in he.....
En dan ook op zo'n toon dat zij dom is en jij slim? O-)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97304242
Ik KAN dan gewoon mijn mond niet houden. Dat komt dan in me op en het moet eruit. Alsof ik anders zou ontploffen ofzo :P
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_97304271
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:30 schreef Robophatt het volgende:
Ik KAN dan gewoon mijn mond niet houden. Dat komt dan in me op en het moet eruit. Alsof ik anders zou ontploffen ofzo :P
:D
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:46:56 #200
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_97304955
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

En dan ook op zo'n toon dat zij dom is en jij slim? O-)
Well duh! of course! Ik hou niet van mensen die dom doen.
:D O-)

ik kan dan ook mn kop niet houden nee.

net bij de appie was ik ook weer in vorm. ik stond als 2e in een kassarij, en naast mij ging een kassa open. Voor mij stond nog een gozer te wachten en die had het niet door dat er een nieuwe open ging. Dus ik tik hem ff op zn schouder zo van: als je wilt, kan je hiernaast, ben je meteen aan de buurt. en ik ging na hem en liet pas daarna ruimte voor die mevrouw achter mij. Die was zelf meer van hoe eerder ik aan de beurt ben hoe beter. Dus ik ook weer lekker wijsneuzerig tegen haar lopen doen hehehe. die zal ook wel gedacht hebben: dat wijf spoort niet hoor!
(ik ging ook altijd voor, totdat vriendje daar dus bijdehand over ging doen tegen mij.....hihi)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')