Dat vind ik dus ookquote:
Maakt mij dat nou uit als dat al zou moetenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef Fes1-2 het volgende:
Succes baas!
Moet je wel de hele dag met een plastiek zakkie rond lopen dan ook?
Tja, sociale probleem(pjes) horen er bij. Ik ga tegenwoordig gewoon eerder naar huis.quote:en natuurlijk is het prima om in dit topic even je frustraties af te reageren (over het feit dat anderen je niet met rust laten als je even in jezelf gekeerd bent), maar ik hoop dat jullie wel beseffen dat het vaak goede bedoelingen zijn van de anderen.
ze willen je erbij betrekken, sociaal doen, vind je het wel leuk/gezellig (omdat anderen soms niet snappen dat je het ook in je eentje leuk kunt vinden), etc.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woensdag intakegesprek bij de politie
Erg spannend, maar heb er zin en vertouwen in
Wil zoooo graag hondenbrigadier worden
Ho ho, het is waarschijnlijk dat het hier om een Windows PC gaat... In zo'n geval kun je niet acuut IT de schuld geven...quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:49 schreef Swiffer het volgende:
Dan moeten ze voor gedegen apparatuur/software zorgen, niet jouw schuld. Hun werk! (wat ze dus overduidelijk niet goed doen)
Balen. Waarom ben je zolang niet naar school geweest, als ik vragen mag? Heb je de situatie uitgelegd aan het begin van het gesprek? Ik dronk ooit koffie als een toeter, maar ben er al een klein jaar mee gestopt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo toch een inschattingsfout gemaakt. Ritalin met energydrink is een hele slechte combi. Zeker als je daarna een afspraak hebt met school waar je een half jaar niet bent geweest. Ik voelde me erg opgefokt en alleen maar omdat ik dorst had en dit het enige was wat in de auto lag.
Sorry. Bill, you stink!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ho ho, het is waarschijnlijk dat het hier om een Windows PC gaat... In zo'n geval kun je niet acuut IT de schuld geven...
Depressie + geen energie, gewoon helemaal op. Adhd is ook pas sinds februari vastgesteldquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:23 schreef AcidFay het volgende:
[..]
Balen. Waarom ben je zolang niet naar school geweest, als ik vragen mag? Heb je de situatie uitgelegd aan het begin van het gesprek? Ik dronk ooit koffie als een toeter, maar ben er al een klein jaar mee gestopt.
Ja laat zijn is typisch ja. Duurde bij mij ook een jaar voor dat ik eindelijk eens contact opnam met de psyQ.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Depressie + geen energie, gewoon helemaal op. Adhd is ook pas sinds februari vastgesteld![]()
De druppel was dat er iets mis was met mijn inschrijving en dat ik dan maar even een motivatie brief moest schrijven + overtuiging van de examencommisie. Dat trok ik echt niet meer. Ik had eigenlijk al in juni aan de bel moeten trekken omdat het toen al een jaar niet goed ging maar dat heb ik pas in oktober gedaan. Te laat!
Wel een beetje een apart mens dan ja...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Robophatt het volgende:
Sommige mensen kunnen gewoon beter geen rondleidingen geven.
Ik had dat een keer in het fotomuseum in RotterdamWas mooi
Op den duur gingen we zo'n donkere ruimte binnen en daar zag je heeeeeel vaag een foto. En die vrouw vroeg van welke stad dat was. Ik gaf meteen (het juiste) antwoord.
"Hoe weet je dat zo snel?"
"Staat op het bordje bij binnenkomst."![]()
Was ze niet blij mee.
Even later ging het over een foto van de krant van 11 september 2001, de voorpagina. Volgens haar was het heel bijzonder en interessant dat daar nog niets vreemds instond over aanslagen ofzo. Nou die discussie kon ik niet laten liggen.
"Mevrouw, een krant vertelt niet wat er GAAT gebeuren..."
Ik ben echt vervelend tijdens rondleidingen
Dat zou ik ook doen/zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Robophatt het volgende:
Sommige mensen kunnen gewoon beter geen rondleidingen geven.
Ik had dat een keer in het fotomuseum in RotterdamWas mooi
Op den duur gingen we zo'n donkere ruimte binnen en daar zag je heeeeeel vaag een foto. En die vrouw vroeg van welke stad dat was. Ik gaf meteen (het juiste) antwoord.
"Hoe weet je dat zo snel?"
"Staat op het bordje bij binnenkomst."![]()
Was ze niet blij mee.
Even later ging het over een foto van de krant van 11 september 2001, de voorpagina. Volgens haar was het heel bijzonder en interessant dat daar nog niets vreemds instond over aanslagen ofzo. Nou die discussie kon ik niet laten liggen.
"Mevrouw, een krant vertelt niet wat er GAAT gebeuren..."
Ik ben echt vervelend tijdens rondleidingen
Ja, inderdaad... wie niet? Dan moet ze niet van die domme vragen stellen.quote:
En dan ook op zo'n toon dat zij dom is en jij slim?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... wie niet? Dan moet ze niet van die domme vragen stellen.
Ook dat van 11 september. Ik zou denk ik zoiets zeggen als: ja schat, die dingen vlogen er pas na de ochtendkrant in he.....
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:30 schreef Robophatt het volgende:
Ik KAN dan gewoon mijn mond niet houden. Dat komt dan in me op en het moet eruit. Alsof ik anders zou ontploffen ofzo
Well duh! of course! Ik hou niet van mensen die dom doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan ook op zo'n toon dat zij dom is en jij slim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |