abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2011 @ 13:39:08 #101
21636 Feestkabouter
pi_97197324
ik vergelijk mezelf met de processor van een computer.
kijk in de taskmanager van Windows, en je ziet dat de processor amper wat doet (99% idle meestal).

zo'n moment is voor mij grote onrust en chaos in mijn hoofd.

veel taken tegelijk: ook grote chaos.

wat is voor mij erg lekker: als heel mijn hoofd lekker bezig is met 1 ding en er geen ruimte is voor andere dingen om me af te leiden.
dus bijvoorbeeld: hyperfocussen, lekker helemaal opgaan in breinbrekers van de moeilijkste categorie, of iets programmeren, en ineens merken dat de klok 6 uur verder is.

of wat ik in mijn financieel betere tijden deed als ik niet kon slapen:
om 3 uur 's nachts mijn Utrechtse bed uit en in mijn BMW stappen, muziek hard en gas geven, bij Maastricht omdraaien, en dan voor 5 uur weer in bed liggen.
niet netjes, heel heftig, maar zooooooooooooooooooooooo heerlijk om even 2 uur absolute rust in mijn hoofd te hebben!!
(terwijl anderen uiteraard echt niet snappen hoe 200 km/uur 'rust' kan betekenen)

geen medicatie trouwens, wel ooit een tijd geprobeerd maar zonder succes
pi_97197614
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:39 schreef Feestkabouter het volgende:
ik vergelijk mezelf met de processor van een computer.
kijk in de taskmanager van Windows, en je ziet dat de processor amper wat doet (99% idle meestal).

zo'n moment is voor mij grote onrust en chaos in mijn hoofd.

veel taken tegelijk: ook grote chaos.

wat is voor mij erg lekker: als heel mijn hoofd lekker bezig is met 1 ding en er geen ruimte is voor andere dingen om me af te leiden.
dus bijvoorbeeld: hyperfocussen, lekker helemaal opgaan in breinbrekers van de moeilijkste categorie, of iets programmeren, en ineens merken dat de klok 6 uur verder is.

of wat ik in mijn financieel betere tijden deed als ik niet kon slapen:
om 3 uur 's nachts mijn Utrechtse bed uit en in mijn BMW stappen, muziek hard en gas geven, bij Maastricht omdraaien, en dan voor 5 uur weer in bed liggen.
niet netjes, heel heftig, maar zooooooooooooooooooooooo heerlijk om even 2 uur absolute rust in mijn hoofd te hebben!!
(terwijl anderen uiteraard echt niet snappen hoe 200 km/uur 'rust' kan betekenen)

geen medicatie trouwens, wel ooit een tijd geprobeerd maar zonder succes
Snap jouw verhaal heel goed. ^O^
Autorijden vraagt veel concentratie en oplettendheid. Autorijden brengt mij ook tot rust, ben zo ongelooflijk blij dat ik (eindelijk) een rijbewijs heb.

Als ik van A naar B moet, rij ik meestal via C en soms zelfs via D of E. Ben toch altijd te vroeg, dus heb lekker de tijd om auto te rijden.

's Nachts rijden doe ik niet zo gek veel, omdat ik er elke dag om 06:00 uit moet ;) In het weekend wanneer ik geen wekker zet, ben ik nog rond 08:00, soms om 09:00 wakker.

Als ik naast een leuke dame slaap ( O-) ) dan lijkt het wel alsof ik beter en dieper slaap, dan word ik soms "pas" om 10:00 wakker :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97200940
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spreek voor je eigen soort! :(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 23 mei 2011 @ 15:18:30 #104
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_97201582
Volgende week dinsdag mijn eerste afspraak bij Psymens Utrecht, ben benieuwd..
pi_97202038
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:

Als ik van A naar B moet, rij ik meestal via C en soms zelfs via D of E. Ben toch altijd te vroeg, dus heb lekker de tijd om auto te rijden.
Ik wordt dan echt kneiter kneiter kneiter gek

Ik ben altijd te laat en als ik dan perongeluk via een C of een D of een E moet rijden word ik altijd kneiter irritant en opgefokt. Dat zal niks met ADD te maken hebben maar ik vind het gewoon fuuuuuuucking irritant. Tevens omdat ik dan waarschijnlijk te laat kom... Ik heb het wel vaker omdat ik gewoon niet goed op de TOM TOM let en dan een afslag mis of zo.....:(

[ Bericht 1% gewijzigd door Fes1-2 op 23-05-2011 15:39:44 ]
pi_97203258
Ik vind 80 km wegen wel prettig.
Pompiedom een beetje touren. :7
Op de snelweg ben ik na 100 km bekaf, concentratie weg, en heb dan ook echt gewoon geen zin meer. Daarbij een richtinggevoel van niks (gelukkig tomtom , maar daar ben ik dan weer te eigenwijs voor) . Ik rij dan wel altijd te hard, om er maar zo snel mogelijk van af te zijn en dat zorgt dan weer voor boetes :{
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_97203422
Oh ik vind rijden verder altijd wel chill maar ik rij zoveel dat het wel een beetje saai kan worden.. Mja lekker muziekie aan peukie in de auto raampie open beetje meezingen lachen om koen en sander )3fm).. Ja dan vermaak ik me wel!

Heb trouwens geen boetes meer sinds ik medicatie neem :P
pi_97206459
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:02 schreef seasushi het volgende:

[..]

Spreek voor je eigen soort! :(
Sorry :*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97206968
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:00 schreef Fes1-2 het volgende:
Oh ik vind rijden verder altijd wel chill maar ik rij zoveel dat het wel een beetje saai kan worden.. Mja lekker muziekie aan peukie in de auto raampie open beetje meezingen lachen om koen en sander )3fm).. Ja dan vermaak ik me wel!

Heb trouwens geen boetes meer sinds ik medicatie neem :P
Waar kreeg je voorheen de boetes voor dan?
pi_97208719
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 09:04 schreef Swiffer het volgende:
Nee, niet echt.. Gebruik je ook nog andere medicatie? Neem ff contact op met je zorgverlener als dit heel erg naar bovenkomt, lijkt me niet de bedoeling. Raar dat MF dit bij jou (kan) veroorzaken... maar ben benieuwd, hopelijk gaat het snel beter.
nee geen andere meds erbij. Het lijkt ook al weer weg te trekken, het is in elk geval een stuk minder heftig en lijkt het weer redelijk te kunnen filteren, erg beangstigend!! Ik ben gestopt met MF (voordat het begon trouwens), maar even overleggen wat de oorzaak zou kunnen zijn.
There are three things that smell like fish!
pi_97216159
Heee lui,

Nou ik heb het verbouwweekend aardig overleefd.
zaterdag ging op zich prima, lekker geklust in de kinderkamers, was ook leuk om te doen.
Zondag vloog de troep me aan en diverse discussies met man over hoe en wat in de gang.
Onze smaken lopen ook nog eens sterk uiteen dus gezellig was anders hahahaha.
Moest om 4 uur een kantinedienst draaien dus was er fijn even uit maar kwam wel terecht in een megadrukke bar waar een groot feest was,wat ik vantevoren niet wist ai ai ai niks geen clannad daar.
8 uur weer thuis in een mega puinbak,snel beetje opruimen en glassexen en eten koken.kinderen wassen en te bed en toen was het zo 10 uur, 11 uur te bed en zo n beetje voor mn hoofd kussen raakte in slaap gevallen.

Vanochtend belde de psychiaterdinges dat ik morgen al voor intake terecht kan!!!!
Er was iemand uitgevallen en of ik dat plekkie wilde, ja allicht wil ik dat wel!
8 juni kan ik dan voor de vervolgafspraak.
Het is wel weer passen en meten en deze week staat echt weer compleet volgepland met allerlei afspraken die moeten.Aankomend weekend weer verder klussen, alle kozijnen en 6 deuren schilderen in d egang, plafond sauzen, muren voorstrijken.
Volgende week hoop ik echt op meer rust.
Vanavond wel 1 en ander bij mn man aangekaart dat iedereen hier weer eens iets meer voor zichzelf gaat zorgen omdat ik me onderhand medewerker bediening en verzorging en huissloof voel.
Ben benieuwd.........................

Weet iemand wat ik verwachten kan morgen bij de intake?
Gesprek zou iets van 1,5 uur duren, mijn goeie god zeg 1,5 uur!
Nou wie weet, ik praat zo snel dat ik misschie in 45 minuten klaar ben :)
pi_97232258
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Waar kreeg je voorheen de boetes voor dan?
Altijd iets harder dan de rest dus zeer regelmatig 3 tot 5 km te hard en wat minder vaak tussen 5 en 10.. Soms wel 3x per maand :p op een dag zelfs 2x op dzelfde weg :( gigantisch te hard rij ik nooit
pi_97246934
AAAAARGH ik had vandaag een afspraak bij de kapper. Drie weken geleden gemaakt, omdat ze een druk schema heeft en het om een lange afspraak gaat enzo. Dus ik echt al die tijd in mijn hoofd gehad dat het om 2 uur was, kom ik daar - voor mijn gevoel perfect op tijd - aan. "Je bent een uur te laat!"
Nouja, dat ging ze dus niet meer halen en nu moet ik weer drie weken wachten. FML. Ik had het zelfs goed in mijn telefoon gezet, alleen niet meer naar gekeken. Zo hard toe aan een nieuw kapsel ;(

Ik denk dat ik als troost toch maar het horloge bestel waar ik op aas :7

Heb overigens een agenda gekregen van m'n vader waar ik zojuist ALLES wat ik in de komende weken ga doen heb genoteerd. Tot pyjamafeestjes aan toe. Van mijn moeder krijg ik ook nog zo'n huge ding dat ik op mijn bureau kan laten liggen zodat ik alles wat ik doe en ga doen kan noteren. Word echt GEK van mijn onvermogen tot plannen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_97247385
KNEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! :P :P :P :P :P :P :D :D
Wel jammer dat je 3 weken moet wachten........

Welk horloge zit je te azen? Ik wil misschien een ziiro aanschaffen.
pi_97247495
Ja ernstig he...

http://www.horloge.nl/adidas-mini-cambridge-adh2502.htm dit O+

Heb die ziiro eens gegoogled, ziet er vet uit :o
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_97247552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:51 schreef Robophatt het volgende:
Ja ernstig he...

:o type ADH2502 :D
-weg-
pi_97247675
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:51 schreef Robophatt het volgende:
Ja ernstig he...

Heb die ziiro eens gegoogled, ziet er vet uit :o
Oh dat is een sexy apparaatje! Hou ik wel van! Zou hem zeker halen :P

Die ziiro's zijn ook cool he! Je kan ze alleen bij hun zelf in de webshop kopen niet in NL geloof ik... Maar het zijn van die plastic bandjes (denk ik) en ik heb nu zo'n diesel en die was wit en nu grijs :( Zou er dus eerst wel eentje in het echt willen zien. Weet ook niet hoe groot ze zijn want als ze net zo als zo'n komono zijn is het ook maar een vrouwen ding
pi_97247794
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:55 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Oh dat is een sexy apparaatje! Hou ik wel van! Zou hem zeker halen :P

Die ziiro's zijn ook cool he! Je kan ze alleen bij hun zelf in de webshop kopen niet in NL geloof ik... Maar het zijn van die plastic bandjes (denk ik) en ik heb nu zo'n diesel en die was wit en nu grijs :( Zou er dus eerst wel eentje in het echt willen zien. Weet ook niet hoe groot ze zijn want als ze net zo als zo'n komono zijn is het ook maar een vrouwen ding
Sexy he :D! Adidas horloges O+

Ja jammer dat ze geen foto's van modellen met zo'n ding hebben want het is inderdaad niet zo duidelijk... Maar ze zijn wel echt gruwelijk vet. Nooit eerder gezien!
pi_97247854
ADD'er meldt zich!
Lang leve de Ritalin tijdens de examens.
Heb niet veel last gehad van ademende, drinkende, zuchtende of smakkende kinderen :7
pi_97253073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:58 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Sexy he :D! Adidas horloges O+

Ja jammer dat ze geen foto's van modellen met zo'n ding hebben want het is inderdaad niet zo duidelijk... Maar ze zijn wel echt gruwelijk vet. Nooit eerder gezien!
Adidas is sowieso sexy. Morgen uitverkoop bij alle winkels wist je dat al? 30% korting op de hele collectie. Misschien moet je dan je horloge maar gaan kopen! Ik ga denk wel (den haag of rotterdam)
pi_97254652
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:59 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Adidas is sowieso sexy. Morgen uitverkoop bij alle winkels wist je dat al? 30% korting op de hele collectie. Misschien moet je dan je horloge maar gaan kopen! Ik ga denk wel (den haag of rotterdam)
Serieus? FML, ik heb morgen echt geen tijd om naar Eindhoven te gaan, dat is wel jammer.
pi_97254861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Kitlerrr het volgende:
ADD'er meldt zich!
Lang leve de Ritalin tijdens de examens.
Heb niet veel last gehad van ademende, drinkende, zuchtende of smakkende kinderen :7
Dat kan inderdaad zo verschrikkelijk zijn :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97256065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:34 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Serieus? FML, ik heb morgen echt geen tijd om naar Eindhoven te gaan, dat is wel jammer.
Niet zo sjimpen. Het is van 18.00 tot 22.00u dus tijd zat!!!!! :P Ook in eindhoven, heb net nog even mn mailtje bekeken :)
pi_97256566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:05 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Niet zo sjimpen. Het is van 18.00 tot 22.00u dus tijd zat!!!!! :P Ook in eindhoven, heb net nog even mn mailtje bekeken :)
Hmm misschien dat ik dan toch nog even ga. Wil ook wel nieuwe schoenen ofzo.

Die Star Wars lijn van adidas is overigens ook echt te gek.

[ Bericht 12% gewijzigd door Robophatt op 24-05-2011 18:57:40 ]
pi_97261485
zo 2 uur en 15 minuten gezweet bij het intake gesprek.
Pijnlijke momenten ook, niet weten hoe ik was als kind en het niemand kunnen vragen.
Op naar ronde 2 op 8 juni.
ben finaal gesloopt en leeg nu
pi_97261749
Is het trouwens voor anderen herkenbaar dat je helemaal op kan gaan in muziek? Luisteren of spelen, vervolgens de hele wereld niet meer opmerken :?
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:19:49 #127
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97263192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het trouwens voor anderen herkenbaar dat je helemaal op kan gaan in muziek? Luisteren of spelen, vervolgens de hele wereld niet meer opmerken :?
Ik ga sowieso makkelijk dagdromen. Kan zomaar een uur of drie voorbij gaan als ik de juiste 'vibe' vind bij muziek.
pi_97263234
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:19 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Ik ga sowieso makkelijk dagdromen. Kan zomaar een uur of drie voorbij gaan.
Ben dus sowieso niet de enige O-)
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:22:42 #129
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97263355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Vooral 's nachts gaat het regelmatig mis bij mij. Is het opeens 6 of 7 uur 's ochtends.
pi_97263411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Vooral 's nachts gaat het regelmatig mis bij mij. Is het opeens 6 of 7 uur 's ochtends.
Mja, ben me eens de tering geschrokken dat m'n ma ineens op m'n kamer stond terwijl ik in bed lag gitaar te spelen en er een tekst op verzon :@ Vraag ik aan haar wat het probleem is, blijkt het half 4 's nachts te zijn :{
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:25:29 #131
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97263496
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Mja, ben me eens de tering geschrokken dat m'n ma ineens op m'n kamer stond terwijl ik in bed lag gitaar te spelen en er een tekst op verzon :@ Vraag ik aan haar wat het probleem is, blijkt het half 4 's nachts te zijn :{
Ik vind koptelefoons ideaal. Dan kan ik lekker mijn ding doen en hebben mijn buren er geen last van. Maar afhankelijk van de gitaar kan dat lastig zijn natuurlijk.
pi_97263538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:25 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Ik vind koptelefoons ideaal. Dan kan ik lekker mijn ding doen en hebben mijn buren er geen last van. Maar afhankelijk van de gitaar kan dat lastig zijn natuurlijk.
Probleem was de gitaar niet inderdaad, ik had m'n koptelefoon op de versterker aangesloten. Probleem was dat ik toen in een nogal heftige "metalfase" zat en dus aan 't grunten was :')
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:27:55 #133
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97263631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Probleem was de gitaar niet inderdaad, ik had m'n koptelefoon op de versterker aangesloten. Probleem was dat ik toen in een nogal heftige "metalfase" zat en dus aan 't grunten was :')
Tja, wat moet je daar nou mee als ouder :D
pi_97263662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Tja, wat moet je daar nou mee als ouder :D
Boos worden dus :P
Gelukkig ben ik gematigd :P
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:32:56 #135
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97263935
Ik denk dat bij mij het meest opvallende (was) is dat ik graag nachtkok speel. Wat over koken lezen en om 3 uur 's nachts uitgebreid allemaal shit gaan koken. Wel handig dat ik een voorraadje in de koelkast heb staan voor drie dagen maar minder voor mijn dag nacht ritme :'(
pi_97263992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:32 schreef AcidFay het volgende:
Ik denk dat bij mij het meest opvallende (was) is dat ik graag nachtkok speel. Wat over koken lezen en om 3 uur 's nachts uitgebreid allemaal shit gaan koken. Wel handig dat ik een voorraadje in de koelkast heb staan voor drie dagen maar minder voor mijn dag nacht ritme :'(
Ik moest serieus lachen :@

Maar begrijp wel dat het kut is, ook omdat ik het herken ;(
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:35:30 #137
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97264091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik moest serieus lachen :@

Maar begrijp wel dat het kut is, ook omdat ik het herken ;(
Echt belachelijk soms.
'Wat ben je aan het doen?'
'Spinazietaart en groentesoep en appelmoes en zoetzure komkommer maken' :')
pi_97264162
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Echt belachelijk soms.
'Wat ben je aan het doen?'
'Spinazietaart en groentesoep en appelmoes en zoetzure komkommer maken' :')
"Maar het is 3:00"

"Ooh -O-"

Zoiets? ;(
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:38:08 #139
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97264258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

"Maar het is 3:00"

"Ooh -O-"

Zoiets? ;(
Ja zoiets, maar meestal hoor ik het wel maar luister ik niet. Helemaal op aan het gaan in het koken.

Nacht-tuinieren is ook weer zo iets. Alles moet altijd 's nachts bij mij ;(
pi_97264319
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Ja zoiets, maar meestal hoor ik het wel maar luister ik niet. Helemaal op aan het gaan in het koken.

Nacht-tuinieren is ook weer zo iets. Alles moet altijd 's nachts bij mij ;(
En je meent het echt? 's Nachts in de tuin aan het werk gaan? Mag ik hopen dat er niet veel politie in jouw buurt rijdt.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:43:49 #141
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97264607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

En je meent het echt? 's Nachts in de tuin aan het werk gaan? Mag ik hopen dat er niet veel politie in jouw buurt rijdt.
Achtertuin. Nu heb ik een dakterras. Maar bijna nooit politie gezien bij mij. Even het onkruid wieden, vegen, troep opruimen en wegbrengen. Ik vermoed dat het door mij komt dat er nu bij de glas en papier dumppunt nu een sticker hangt met niet na 20:00 meer spullen weggooien. Ik heb juist de neiging om dat midden in de nacht te doen. Nu vergeet ik het vaak :(. Of is die 20:00 regel nu overal in de steden?

Naja, alles beter dan een midnightbarber :D
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:09:41 #142
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_97266270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef missyB het volgende:
zo 2 uur en 15 minuten gezweet bij het intake gesprek.
Pijnlijke momenten ook, niet weten hoe ik was als kind en het niemand kunnen vragen.
Op naar ronde 2 op 8 juni.
ben finaal gesloopt en leeg nu
Dit is dus precies waar ik bang voor ben...ik heb komende dinsdag een afspraak...Het is om 10 uur, maar ik heb de hele dag vrij genomen :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:19:05 #143
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97266829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Dit is dus precies waar ik bang voor ben...ik heb komende dinsdag een afspraak...Het is om 10 uur, maar ik heb de hele dag vrij genomen :)
Kan z'n gesprek 2 uur duren :O
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Zelf heb ik nooit een intake hoeven doen.
pi_97266890
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Kan z'n gesprek 2 uur duren :O
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Zelf heb ik nooit een intake hoeven doen.
Ja, kan makkelijk.
Bij mij ging het gelukkig wat sneller omdat ik al wist dat ik AD(h)D had. Ik kon precies het rijtje opdreunen wat ze wou horen en wist ook wat niet van belang was :P
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:33:40 #145
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97267700
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, kan makkelijk.
Bij mij ging het gelukkig wat sneller omdat ik al wist dat ik AD(h)D had. Ik kon precies het rijtje opdreunen wat ze wou horen en wist ook wat niet van belang was :P
Z'n gesprek twee uur volhouden zou mij nooit lukken :P
Lijkt me verschrikkelijk. Succes Duracel.
pi_97267748
Één groot voordeel aan afspreken met een groep ADHD'ers is dat je je nooit verveelt :P
Dat weet ik uit ervaring O-)
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:41:06 #147
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97268181
Ik ken meer mensen met add dan adhd denk ik. Als het goed is hoor ik nog eens van het PsyQ voor z'n groepscursus. Is ook alweer 2 maanden geleden dat ik iets van hun gehoord heb.
pi_97269662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee zeker niet.
pi_97269914
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Dropkogel het volgende:

[..]

Nee zeker niet.
Zou haast "gelukkig" zeggen, maar da's het goede woord niet.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97270349
ik ben snachts baas over de afstandsbediening jippieeee
heerlijk oeverloos southpark ofzo kijken
pi_97270456
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef missyB het volgende:
ik ben snachts baas over de afstandsbediening jippieeee
heerlijk oeverloos southpark ofzo kijken
Zo'n heerlijk doelloos programma, maar wat lachen, gieren, brullen is _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97270545
moet altijd oppassen niet in lachstuip te schieten want anders is mn wederhelft wakker en de nachten zijn van mij hahahahaha alhoewel ik wel liever slaap hoor, kom nu toch echt tekort
pi_97270694
Heb ik ook!
Rond een uur of 10 's avonds word ik actief en dan kan het zomaar een uur of 3 zijn.
Lekker mijn sieradenkastje uitpluizen (kettingen uit de knoop halen), dagboek schrijven, lijstjes maken, piano spelen ( met koptelefoon ;) ), fora afstrunen, nagels lakken, you name it.
Heb er niet zo'n last van eigenlijk :s)
pi_97271026
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Kitlerrr het volgende:
Heb ik ook!
Rond een uur of 10 's avonds word ik actief en dan kan het zomaar een uur of 3 zijn.
Lekker mijn sieradenkastje uitpluizen (kettingen uit de knoop halen), dagboek schrijven, lijstjes maken, piano spelen ( met koptelefoon ;) ), fora afstrunen, nagels lakken, you name it.
Jij bent man en lakt je nagels :?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97271417
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Jij bent man en lakt je nagels :?
Oooh, ik heb m'n profiel nog niet aangepast.
Anders was ADD niet m'n enige aandoening :')
pi_97271597
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Oooh, ik heb m'n profiel nog niet aangepast.
Anders was ADD niet m'n enige aandoening :')
Vond het ook een beetje vreemd :@

Maar goed :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97271898
Nu ook weer. Heb examens en ik MOET eigenlijk nog van alles doorlezen maar het forum is weer veel te interessant met inhoudsloze topics. pfff
pi_97272159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Kitlerrr het volgende:
Nu ook weer. Heb examens en ik MOET eigenlijk nog van alles doorlezen maar het forum is weer veel te interessant met inhoudsloze topics. pfff
Discipline.. Is er iemand in dit topic die het wél heeft? :@
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97272399
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Discipline.. Is er iemand in dit topic die het wél heeft? :@
Inbrekers 8-)
pi_97272674
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Inbrekers 8-)
Scherp :P
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:41:22 #161
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97276153
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Kitlerrr het volgende:
Heb ik ook!
Lijstjes maken O+ Helaas gaat het me niet zo goed af om ze daadwerkelijk allemaal uit te voeren. Maar na vier jaar lijstje maken merk ik wel dat ik wel meer punten gedaan krijg. Dat is toch een teken van groeiende discipline :7
Op mijn kamer heb ik ergens een dummie verstopt waarin ik af en toe een lijstje maak met wat ik graag wil doen en wat ik belangrijk vind. En dan streep ik bij het vorige lijstje af wat me niet gelukt is of waar ik niet mee bezig ben geweest. Helpt me een beetje om me vast te houden aan wat ik graag wil denk ik.

Relativeren is ook belangrijk. Discipline is niet makkelijk te vinden voor 'ons'. Maar het gaat er vooral om dat je je best doet met de middelen die je hebt. Ik heb er last van dat ik soms korte periodes redelijk goed ga en dan minstens net zo lang de boel verkloot. Met die denkwijze probeer ik mijn schuldgevoel een beetje te temperen.
pi_97276635
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Lijstjes maken O+ Helaas gaat het me niet zo goed af om ze daadwerkelijk allemaal uit te voeren. Maar na vier jaar lijstje maken merk ik wel dat ik wel meer punten gedaan krijg. Dat is toch een teken van groeiende discipline :7
Op mijn kamer heb ik ergens een dummie verstopt waarin ik af en toe een lijstje maak met wat ik graag wil doen en wat ik belangrijk vind. En dan streep ik bij het vorige lijstje af wat me niet gelukt is of waar ik niet mee bezig ben geweest. Helpt me een beetje om me vast te houden aan wat ik graag wil denk ik.

Relativeren is ook belangrijk. Discipline is niet makkelijk te vinden voor 'ons'. Maar het gaat er vooral om dat je je best doet met de middelen die je hebt. Ik heb er last van dat ik soms korte periodes redelijk goed ga en dan minstens net zo lang de boel verkloot. Met die denkwijze probeer ik mijn schuldgevoel een beetje te temperen.
Haha ja he! Lijstjes maken vind ik heel fijn omdat ik dingen overzichtelijker vind als ze op papier staan. Dus als er weer van alles door m'n hoofd aan het racen is dan schrijf ik het allemaal op :)
En inderdaad doelen stellen (die vaak toch niet behaald worden :') )
Die ups en downs komen me ook bekend voor. Soms heb ik gewoon een dag dat echt alles raar is. Veel miscommunicaties, dingen niet meekrijgen, beetje onprettig gevoel van 'sluit me maar even op en dan beginnen we morgen overnieuw.'
pi_97276945
Dat laatste herken ik goed! Mja... Lijstjes maken ben ik helaas (nog) geen ster in! Komt wel hoop ik
pi_97277264
Oh wat heerlijk die herkenning!
Mijn diagnose is een half jaar geleden gesteld. Daarvoor dacht ik altijd dat ik gewoon wat contactgestoord was. Misschien zelfs met autistische trekjes omdat ik soms gewoon niet met mensen overweg kan, of dat ik totaal stil val in groepen.
Nu ik weet dat alles een reden heeft heb ik er wat meet schijt aan en doe meer wat ik zelf wil zonder na te denken wat anderen van me zullen vinden.
Maar nog steeds, soms kan ik me prima vermaken door alleen maar te luisteren op een borrelavondje :)

En die lijstjes; ja, het is aan je besteed of niet :p
Alleen al het maken van die lijstjes kan rustgevend zijn.
pi_97277447
Meestal de nijging om te lange lijstjes te makn waardoor het lijkt alsof ik echt gee kut doe.. Voel me dan wel stom!
pi_97277692
Haha, dat kan natuurlijk ook :p
  woensdag 25 mei 2011 @ 00:31:25 #167
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97278289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 00:07 schreef Kitlerrr het volgende:
Oh wat heerlijk die herkenning!
Mijn diagnose is een half jaar geleden gesteld. Daarvoor dacht ik altijd dat ik gewoon wat contactgestoord was. Misschien zelfs met autistische trekjes omdat ik soms gewoon niet met mensen overweg kan, of dat ik totaal stil val in groepen.
Nu ik weet dat alles een reden heeft heb ik er wat meet schijt aan en doe meer wat ik zelf wil zonder na te denken wat anderen van me zullen vinden.
Maar nog steeds, soms kan ik me prima vermaken door alleen maar te luisteren op een borrelavondje :)

En die lijstjes; ja, het is aan je besteed of niet :p
Alleen al het maken van die lijstjes kan rustgevend zijn.
Autistische trekjes ken ik wel. Ik klap soms helemaal dicht. Geen probleem, maar ik word echt ziek van die mensen met 'goede bedoelingen' die de hele tijd je aandacht proberen te trekken of mensen die gewoon graag willen laten merken dat je stil bent. Hou je bezig met jezelf zeg. Irritante figuren :r Zouden ze dat doen omdat ze me niet kunnen plaatsen of omdat ze onzeker worden ofzo? Ik heb er zelf totaal geen probleem mee als dit me overkomt, maar andere mensen bah.
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2011 @ 00:51:40 #168
21636 Feestkabouter
pi_97278955
over muziek:
ja daar kunnen velen van ons denk ik in opgaan, maar dat heet gewoon hyperfocussen, dat kunnen we allemaal, dat hoort sterk bij adhd/add.

nachtmens:
ja dat ben ik zeker; hoe vaak komt het niet voor dat ik rond een uur of 8/9/10 in de avond denk dat ik straks rond 11 uur heel lekker ga slapen, en dat ik dan de halve nacht nog fris allerlei nuttige en nutteloze dingen zit te doen.
liefst zou ik ook 's nachts aan mijn auto sleutelen, maar in de stad vinden de buren dat niet zo fijn.
soms ga ik 's nachts effe 20 a 30 km skaten met een lekker muziekje op

in de ochtenduren is mijn hoofd overigens behoorlijk leeg. niet dat ik dan wat uit mijn handen krijg, ik doe echt helemaal niks, maar ik lijd in de eerste uren van de dag niet onder chaos of overprikkeling of onrust in mijn hoofd.
vanaf een uur of 1 a 2 in de middag begint die onrust wel, dat is het ergste deel van de dag, terwijl ik altijd toch zo graag in die uren wat dingen wil regelen (als ik naar instanties of bedrijven moet bellen of naar een winkel toe, zal ik het toch in die uren moeten doen).
avond is vaak dan wel weer medium relaxt, en in de nacht ben ik het fitst en meest gefocust.

lijstjes:
probleem bij mij was dat er vaak een aantal erg grote dingen op mijn lijstje stonden, waar ik altijd heel erg tegenaan hikte (met als gevolg dat die weken achtereen elke dag op mijn lijstje stonden).
truc is: deel de grote taken op in veel kleine taken.
aantal voordelen:
-je kunt veel vaker iets wegstrepen (euforie-momentje, dat motiveert alleen maar nog beter voor de volgende taak)
-je ziet minder op tegen dingen
-als je eenmaal een eerste klein taakje hebt gedaan en dus werkelijk aan je lijstje bent begonnen, oftewel als je eenmaal echt aan de gang bent, dan ram je vaak snel door je lijstje heen.
pi_97281992
Wekker maar gezet om nog even te leren maar de laptop is weer een stuk interessanter.
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:08:59 #170
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_97283345
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:33 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Z'n gesprek twee uur volhouden zou mij nooit lukken :P
Lijkt me verschrikkelijk. Succes Duracel.
Tnxs! :) Ik ben benieuwd...

Ik ben ook een nachtbraker, word vaak rond 3 uur wakker, en dan ook klaarwakker :) Dan moet er wat gebeuren..
pi_97284705
Wowzers! Het CBR werkt mee! Moest nog een theorie examen inplannen (was echt al best laat laat...) en ik kan vrijdag al!!! Twee dagen gek!
Nu nog beginnen met leren :')
pi_97285620
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 00:31 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Autistische trekjes ken ik wel. Ik klap soms helemaal dicht. Geen probleem, maar ik word echt ziek van die mensen met 'goede bedoelingen' die de hele tijd je aandacht proberen te trekken of mensen die gewoon graag willen laten merken dat je stil bent. Hou je bezig met jezelf zeg. Irritante figuren :r Zouden ze dat doen omdat ze me niet kunnen plaatsen of omdat ze onzeker worden ofzo? Ik heb er zelf totaal geen probleem mee als dit me overkomt, maar andere mensen bah.
Ooohhh dit, zo enorm erg.
Soms dan keer ik ineens helemaal in mezelf. Vooral als ik "onder invloed" ben. En dan ben ik niet verdrietig of wat dan ook, ik kan niet eens precies uitleggen wat het wel is. Het komt er in ieder geval op neer dat ik niets zeg en daar ook de behoefte niet aan heb. Laat me dan gewoon met rust. Zeker bepaalde mensen (zeikerige types) kan ik dan gewoon echt niet uitstaan. Soms flip ik dan ook echt uit, zeker als ze blijven vragen naar wat er is :S
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:51:39 #173
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_97285851
Ik zeg het meestal meteen, bv op kantoor, maak ik de algemene opmerking dat ik me nu ga concentreren en er dus even niet bij ben. Zelf ondervangen is makkelijker dan naderhand de scherven van je ontploffing opruimen. Geef gewoona an de buitenwereld aan wat je op dat moment voelt, dan zullen ze er meer rekening mee houden, en minder raar staan kijken als je alsnog 'ontploft'. Je hebt immers vtv gemeld hoe de zaken er bij jou voor staan.

edit: anderen kunnen jouw gedachten niet lezen, onthoud dit voordat je jezelf opvreet.

[ Bericht 10% gewijzigd door Swiffer op 25-05-2011 11:07:25 ]
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2011 @ 10:55:37 #174
21636 Feestkabouter
pi_97285968
en natuurlijk is het prima om in dit topic even je frustraties af te reageren (over het feit dat anderen je niet met rust laten als je even in jezelf gekeerd bent), maar ik hoop dat jullie wel beseffen dat het vaak goede bedoelingen zijn van de anderen.
ze willen je erbij betrekken, sociaal doen, vind je het wel leuk/gezellig (omdat anderen soms niet snappen dat je het ook in je eentje leuk kunt vinden), etc.
pi_97286066
Woensdag intakegesprek bij de politie ^O^
Erg spannend, maar heb er zin en vertouwen in :s)

Wil zoooo graag hondenbrigadier worden O+
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:07:47 #176
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_97286370
Succes Guitarist! Hondjes zijn leuk :D
pi_97286398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:07 schreef Swiffer het volgende:
Succes Guitarist! Hondjes zijn leuk :D
Dat vind ik dus ook O+
Lekker actieve baan, dus niet de hele dag achter een bureau. Maar buiten met de hond "spelen" O+

Thanks voor je succeswens :*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97287149
Succes baas!

Moet je wel de hele dag met een plastiek zakkie rond lopen dan ook? :P
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:33:32 #179
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_97287206
Die beesten poepen op bevel ;)
pi_97287311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef Fes1-2 het volgende:
Succes baas!

Moet je wel de hele dag met een plastiek zakkie rond lopen dan ook? :P
Maakt mij dat nou uit als dat al zou moeten :P
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:37:23 #181
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97287324
quote:
en natuurlijk is het prima om in dit topic even je frustraties af te reageren (over het feit dat anderen je niet met rust laten als je even in jezelf gekeerd bent), maar ik hoop dat jullie wel beseffen dat het vaak goede bedoelingen zijn van de anderen.
ze willen je erbij betrekken, sociaal doen, vind je het wel leuk/gezellig (omdat anderen soms niet snappen dat je het ook in je eentje leuk kunt vinden), etc.
Tja, sociale probleem(pjes) horen er bij. Ik ga tegenwoordig gewoon eerder naar huis.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woensdag intakegesprek bij de politie ^O^
Erg spannend, maar heb er zin en vertouwen in :s)

Wil zoooo graag hondenbrigadier worden O+
_O_
pi_97292041
Pfffff, m'n pc liep vast. Reset ik dat ding, valt 'ie uit, wil niet meer aan :{
Ik helpdesk bellen, zij waren niet blij. Is al de tweede keer dat het me overkomt hier -O-
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:49:22 #183
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_97292188
Dan moeten ze voor gedegen apparatuur/software zorgen, niet jouw schuld. Hun werk! (wat ze dus overduidelijk niet goed doen)
pi_97292394
Mja, zo relativeer ik het nu ook ;)
Motivatie is nu ver te zoeken, was net zo lekker bezig ;(
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:49:13 #185
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_97294669
Zo toch een inschattingsfout gemaakt. Ritalin met energydrink is een hele slechte combi. Zeker als je daarna een afspraak hebt met school waar je een half jaar niet bent geweest. Ik voelde me erg opgefokt en alleen maar omdat ik dorst had en dit het enige was wat in de auto lag.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_97294840
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:49 schreef Swiffer het volgende:
Dan moeten ze voor gedegen apparatuur/software zorgen, niet jouw schuld. Hun werk! (wat ze dus overduidelijk niet goed doen)
Ho ho, het is waarschijnlijk dat het hier om een Windows PC gaat... In zo'n geval kun je niet acuut IT de schuld geven... :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2011 14:53:08 ]
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:23:02 #187
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97296218
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo toch een inschattingsfout gemaakt. Ritalin met energydrink is een hele slechte combi. Zeker als je daarna een afspraak hebt met school waar je een half jaar niet bent geweest. Ik voelde me erg opgefokt en alleen maar omdat ik dorst had en dit het enige was wat in de auto lag.
Balen. Waarom ben je zolang niet naar school geweest, als ik vragen mag? Heb je de situatie uitgelegd aan het begin van het gesprek? Ik dronk ooit koffie als een toeter, maar ben er al een klein jaar mee gestopt.
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:36:43 #188
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_97296761
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ho ho, het is waarschijnlijk dat het hier om een Windows PC gaat... In zo'n geval kun je niet acuut IT de schuld geven... :P
Sorry. Bill, you stink!
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:44:59 #189
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_97297106
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:23 schreef AcidFay het volgende:

[..]

Balen. Waarom ben je zolang niet naar school geweest, als ik vragen mag? Heb je de situatie uitgelegd aan het begin van het gesprek? Ik dronk ooit koffie als een toeter, maar ben er al een klein jaar mee gestopt.
Depressie + geen energie, gewoon helemaal op. Adhd is ook pas sinds februari vastgesteld ;)
De druppel was dat er iets mis was met mijn inschrijving en dat ik dan maar even een motivatie brief moest schrijven + overtuiging van de examencommisie. Dat trok ik echt niet meer. Ik had eigenlijk al in juni aan de bel moeten trekken omdat het toen al een jaar niet goed ging maar dat heb ik pas in oktober gedaan. Te laat!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:13:04 #190
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_97298209
Liep gisteren iemand tegen het lijf die echt allergisch is voor ADHD-ers ofzo :')

we hadden een standswandeling (met de personeelsvereniging en ik wil de stad wel wat beter leren kennen, woon er nog niet zo lang enzo, dus ik ging mee). Was zo'n haagse kaktut die ons ging rondleiden. Op zich wel een heel komsich mens hoor.

Maargoed, wij gingen naar het hotel des indes, en mochten tot de koepel. Dus wij waren daar, ik natuurlijk 1 stapje verder. begon ze te sputteren (sja weet ik het, tot de koepel, tot in de koepel, er zaten daar ook maar 2 mensen dus wat kan t probleem nou zijn?). Maar ja ik verstond haar niet, dus ik zeg: huh wat? zij weer mompel de mompel, ik zeg nog een keer: huh wat? (intussen keek ik nog wat rond, ik kom daar tenslotte ook niet dagelijks zullen we maar zeggen). Zegt ze (gewoon hardop, niet stiekum ofzo): Nou, die zit in een hele andere wereld volgens mij. Ik zeg tegen dr: ja, ik kan nooit zo goed mensen verstaan (ik had dr al eerder gezegd dat ik dr niet verstond)
Goed: stand voor de mevrouw: -1

1 minuut later begint ze weer te vertellen, wat verstaanbaarder maar ik praatte erdoor heen ofzo. of ik keek weer rond, weet het niet meer. Gaat ze zeggen: ja, even concentreren, ja!
stand voor de mevrouw: -2

Intussen lopen we verder, ik kijk natuurlijk onderwijl tig keer op mijn mobiel, beetje smssen, forummen enzo, foto's maken van jonge eendjes (die zag ik 10 minuten eerder dan de kakmevrouw, ik zei het al 10x en pas als we weglopen zegt ze ineens: oh kijk nou, wat schattig! (zucht, dom wijf, stand voor de kakmevrouw -3)

Weer wat later: mijn alarm voor de medicijnen gaat. Dus ik druk het snel weg (ja dat ding staat keihard anders hoor ik hem niet altijd). Zegt ze: zeg kan dat ding niet uit ofzo? Dus ik zeg: nee, dat ding staat aan voor mijn medicatie, die moet ik op tijd nemen. geen reactie. stand voor de kakmevrouw: -4

toen dacht ik: ok. nog 1 zo'n zeikopmerking en ik ben er weg van. Ik had echt geen zin in dat gezeik. prima als mensen me niet begrijpen, maar stel eerst vragen voordat je begint te zeiken over vanalles. Maar gelukkig deed ze het niet meer, dus uiteindelijk vond ik t nog wel leuk. (ik moest wel veel rennen, steeds liep ik ergens anders heen dan zij (ze zegt: links, dus ik ga links, maar ze bedoelde rechtdoor blijkbaar, want ik was ze ineens kwijt), dus moest ik dr weer inhalen en ze liep al zo hard)

als ik dit zo opschrijf he, denk ik: zou ik toch een beetje adhd hebben dan?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:33:41 #191
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_97299089
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Depressie + geen energie, gewoon helemaal op. Adhd is ook pas sinds februari vastgesteld ;)
De druppel was dat er iets mis was met mijn inschrijving en dat ik dan maar even een motivatie brief moest schrijven + overtuiging van de examencommisie. Dat trok ik echt niet meer. Ik had eigenlijk al in juni aan de bel moeten trekken omdat het toen al een jaar niet goed ging maar dat heb ik pas in oktober gedaan. Te laat!
Ja laat zijn is typisch ja. Duurde bij mij ook een jaar voor dat ik eindelijk eens contact opnam met de psyQ.

Edit: ik deed zonet een raam open en schrok omdat ik plotseling wat zag bewegen. Was mijn spiegelbeeld :')

[ Bericht 9% gewijzigd door AcidFay op 25-05-2011 16:43:17 ]
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2011 @ 17:50:01 #192
21636 Feestkabouter
pi_97302424
je hoeft geen adhd te hebben om moeite te hebben met het luisteren naar oninteressante personen
pi_97303007
Sommige mensen kunnen gewoon beter geen rondleidingen geven.
Ik had dat een keer in het fotomuseum in Rotterdam :') Was mooi

Op den duur gingen we zo'n donkere ruimte binnen en daar zag je heeeeeel vaag een foto. En die vrouw vroeg van welke stad dat was. Ik gaf meteen (het juiste) antwoord.
"Hoe weet je dat zo snel?"
"Staat op het bordje bij binnenkomst." :')
Was ze niet blij mee.

Even later ging het over een foto van de krant van 11 september 2001, de voorpagina. Volgens haar was het heel bijzonder en interessant dat daar nog niets vreemds instond over aanslagen ofzo. Nou die discussie kon ik niet laten liggen.
"Mevrouw, een krant vertelt niet wat er GAAT gebeuren..."

Ik ben echt vervelend tijdens rondleidingen ;(
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:16:56 #194
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_97303675
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Robophatt het volgende:

Op den duur gingen we zo'n donkere ruimte binnen en daar zag je heeeeeel vaag een foto. En die vrouw vroeg van welke stad dat was. Ik gaf meteen (het juiste) antwoord.
Was ze niet blij mee.

Even later ging het over een foto van de krant van 11 september 2001, de voorpagina. Volgens haar was het heel bijzonder en interessant dat daar nog niets vreemds instond over aanslagen ofzo. Nou die discussie kon ik niet laten liggen.

Wel een beetje een apart mens dan ja...

Ik heb eens een rondleiding gehad door het Unilevergebouw (dat redelijk nieuwe - echt waanzinnig gaaf!) En die werd geleid door een student. Die jongen deed het echt heel erg leuk, maar dat gebouw was gewoon zo leuk, dat iedereen overal heen liep. Die arme jongen had het echt zwaar met ons. Maar hij bleef wel onwijs rustig en vriendelijk. Dat was tof *O* *O* (dit had overigens niets met adhd te maken, ik neem aan dat niet dat hele groepje adhd had ofzo edit: of ik moet het hele groepje hebben aangestoken, hehehehe... teveel eer denk ik)
pi_97303914
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Robophatt het volgende:

Was ze niet blij mee.

Dat zou ik ook doen/zeggen _O-
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:27:25 #196
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_97304118
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen/zeggen _O-
Ja, inderdaad... wie niet? Dan moet ze niet van die domme vragen stellen.
Ook dat van 11 september. Ik zou denk ik zoiets zeggen als: ja schat, die dingen vlogen er pas na de ochtendkrant in he.....
pi_97304157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja, inderdaad... wie niet? Dan moet ze niet van die domme vragen stellen.
Ook dat van 11 september. Ik zou denk ik zoiets zeggen als: ja schat, die dingen vlogen er pas na de ochtendkrant in he.....
En dan ook op zo'n toon dat zij dom is en jij slim? O-)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_97304242
Ik KAN dan gewoon mijn mond niet houden. Dat komt dan in me op en het moet eruit. Alsof ik anders zou ontploffen ofzo :P
pi_97304271
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:30 schreef Robophatt het volgende:
Ik KAN dan gewoon mijn mond niet houden. Dat komt dan in me op en het moet eruit. Alsof ik anders zou ontploffen ofzo :P
:D
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:46:56 #200
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_97304955
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

En dan ook op zo'n toon dat zij dom is en jij slim? O-)
Well duh! of course! Ik hou niet van mensen die dom doen.
:D O-)

ik kan dan ook mn kop niet houden nee.

net bij de appie was ik ook weer in vorm. ik stond als 2e in een kassarij, en naast mij ging een kassa open. Voor mij stond nog een gozer te wachten en die had het niet door dat er een nieuwe open ging. Dus ik tik hem ff op zn schouder zo van: als je wilt, kan je hiernaast, ben je meteen aan de buurt. en ik ging na hem en liet pas daarna ruimte voor die mevrouw achter mij. Die was zelf meer van hoe eerder ik aan de beurt ben hoe beter. Dus ik ook weer lekker wijsneuzerig tegen haar lopen doen hehehe. die zal ook wel gedacht hebben: dat wijf spoort niet hoor!
(ik ging ook altijd voor, totdat vriendje daar dus bijdehand over ging doen tegen mij.....hihi)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')