lekkahhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef Stability het volgende:
nou, dan zal ik mezelf ook maar bekend maken...bij deze
[ afbeelding ]
mag lijen dat het vandaag nog isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach door dat geleuter en kolere herrie zal die chat ook wel zijn langste tijd gehad hebben.
Je weet wie ik benquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
nah, ik ben wel benieuwd naar jullie koppies. zit hier al 3maanden dagelijks met jullie te lullen en weet niet eens wie jullie zijn
moet dat nu! Neem net slok koffie en stik zo wat!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef Stability het volgende:
nou, dan zal ik mezelf ook maar bekend maken...bij deze
[ afbeelding ]
hahaha ik denk dat anderen dat wel voor ze doen, de mijne hebben mn buren gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:20 schreef sjampoeh het volgende:
hoe komen die mensen op die site van uglypeoplesturen ze zelf foto's, familie of wah
echt wel he? ja ik sta er op mn paasbest op hoorquote:
sorry hoor ...ze wilden toch zien wie we zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet dat nu! Neem net slok koffie en stik zo wat!
ja jij welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Je weet wie ik ben![]()
Maver 24 28 gefeliciteerd
Beeldschoon ben jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:21 schreef Stability het volgende:
[..]
echt wel he? ja ik sta er op mn paasbest op hoor
begrijp nu waarom je naar de bekkensmoelreparateur moest!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:22 schreef Stability het volgende:
[..]
sorry hoor ...ze wilden toch zien wie we zijn?
ja, ik doe volgend jaar ook mee met miss benelux...dan mogen jullie voor me stemmenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
begrijp nu waarom je naar de bekkensmoelreparateur moest!
kwil je wel ff tongelen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:21 schreef Stability het volgende:
[..]
echt wel he? ja ik sta er op mn paasbest op hoor
Als jij meedoet kan Lau het helemaal wel schudden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, ik doe volgend jaar ook mee met miss benelux...dan mogen jullie voor me stemmen
wisten jullie trouwens, dat ik deze foto (alleen wel mooiere kwaliteit ) heel lang als avatar heb gebruikt?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
begrijp nu waarom je naar de bekkensmoelreparateur moest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |