Wat klinkt dat ingewikkeld!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nieuw account aanmaken
Revoke access van het tinychatprogramma van het account waar je mee gebanned bent
En ik heb voor de zekerheid de cookies verwijderd van tinychat
Wie heeft je gebanned dan ? kutdeb ? of djknurtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en ik zei niet eens wat byzonders hoor
kijk dat moeten we hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:09 schreef MargrietV het volgende:
Inzinking voorbij AMSTERDAM - De ergste inzinking in het mooie weer lijkt voorbij. Sterker: voor komend weekeinde zijn de weersvooruitzichten ronduit zomers te noemen. Vandaag hebben we nog te maken met een wegtrekkend regenfront. Later klaart het wat op. Morgen is het overwegend droog. Mogelijk valt er nog een buitje en met 18 tot 21 graden klimt de temperatuur ook weer uit het dal.
lekkah lekkahquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:09 schreef MargrietV het volgende:
Inzinking voorbij AMSTERDAM - De ergste inzinking in het mooie weer lijkt voorbij. Sterker: voor komend weekeinde zijn de weersvooruitzichten ronduit zomers te noemen. Vandaag hebben we nog te maken met een wegtrekkend regenfront. Later klaart het wat op. Morgen is het overwegend droog. Mogelijk valt er nog een buitje en met 18 tot 21 graden klimt de temperatuur ook weer uit het dal.
die sharon op verzoek van tetten madamquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wie heeft je gebanned dan ? kutdeb ? of djknurt
vooral dit klinkt engquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nieuw account aanmaken
Revoke access van het tinychatprogramma van het account waar je mee gebanned bent
En ik heb voor de zekerheid de cookies verwijderd van tinychat
oja ze is ook al moddereterquote:
Ja dat kanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
van iedereen. jij kan zelf ook 1 aanmaken
oh, nou tis te hopen voor hem dat ie er zelf ook nog tussen komt dan...die snor vind zichzelf zooo belangrijkquote:
geen idee, weet ook niet eens meer of ik t wil wetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oja ze is ook al moddereterdie zit daar ook de godganse dagen . waar zijn die ouders in godsnaam ??
Oeh!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
van iedereen. jij kan zelf ook 1 aanmaken
Ja en heb ook een cam maar daar zal ik nooit achter gaan zitenquote:
Ben een oma van 66quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
nah, ik ben wel benieuwd naar jullie koppies. zit hier al 3maanden dagelijks met jullie te lullen en weet niet eens wie jullie zijn
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef Blackprinces het volgende:
mmmm zou wel leuk zijn als we er zelf 1 openen, link daar naartoe sturen en dan gaan wij eens even bannen
wou je dan ook met je kanis op die cam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |