LOLquote:
niet mijn vriend DJ_Koi alias de snor plagen hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
[..]
oh, nou tis te hopen voor hem dat ie er zelf ook nog tussen komt dan...die snor vind zichzelf zooo belangrijk
quote:
Haha, mijn kanis houdt niet op beeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
[..]
wou je dan ook met je kanis op die cam?
Want ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
[..]
Haha, mijn kanis houdt niet op beeld
Die snotpork heeft mij gisteren gebanned.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
[..]
oh, nou tis te hopen voor hem dat ie er zelf ook nog tussen komt dan...die snor vind zichzelf zooo belangrijk
en terechtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die snotpork heeft mij gisteren gebanned.
sowwiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet mijn vriend DJ_Koi alias de snor plagen he
whahahaha snotporkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die snotpork heeft mij gisteren gebanned.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
nah, ik ben wel benieuwd naar jullie koppies. zit hier al 3maanden dagelijks met jullie te lullen en weet niet eens wie jullie zijn
tja zij zijn tenslotte de echte kenners van de bewonersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
ze kunnen het ok al niet hebben dat guido en flip een eigen camchat hebben want ze vinden dat ze naar hun toe MOETEN!!
oehhhhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef Stability het volgende:
nou, dan zal ik mezelf ook maar bekend maken...bij deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef Stability het volgende:
nou, dan zal ik mezelf ook maar bekend maken...bij deze
[ afbeelding ]
Ach door dat geleuter en kolere herrie zal die chat ook wel zijn langste tijd gehad hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
tja zij zijn tenslotte de echte kenners van de bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |