Want normaliter beland je bij een van hun in bed?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef Royco1 het volgende:
Na een avond stappen met de jongens ben ik al blij als ik uberhaupt in mijn bed terecht kom.
Jij bent ook zo'n type die het heeft over 'de vrouwtjes'?quote:
Scherpquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Want normaliter beland je bij een van hun in bed?
Nee vaak net voor mijn bed, op de wc, in de berm.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Want normaliter beland je bij een van hun in bed?
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n type die het heeft over 'de vrouwtjes'?
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zie ook regelmatig de term "lady's night" voorbijkomen.
Maar goed, jij kunt ook gewoon niet met drank omgaan...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee vaak net voor mijn bed, op de wc, in de berm.
Ik ben al op veel plekken in slaap gevallen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, jij kunt ook gewoon niet met drank omgaan...
Vliegangst?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik weet niet wat ik zaterdag ga doen... donderdag en vrijdag al wel....
En het zomervak. probleem is ook opgelost... ik heb iets gevonden in DE ... waarvoor ik niet hoef te vliegen en ook niet meer moeilijk hoef te doen
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Ik train ook niet elke dag zoals sommige andere mensen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee vaak net voor mijn bed, op de wc, in de berm.
Ik ben al op veel plekken in slaap gevallen.
Eigenwijsje ben je toch...quote:
True... truequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik geil ben, dan doe ik wel de meest freaky dingen, compenseert het een beetje toch
Ochquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och
Van het weekend was ik even naar de WC geweest en kwam weer in bed liggen. Waarop mijn vriendin opmerkte dat ik met mijn hoofd aan de verkeerde kant lag (aan het voeteneind). Hier reageerde ik half half op en ze vond het wel best. Wat ik me zelf nog herinner is dat ik op een gegeven moment heel erg ruzie ging maken met de dekens die niet goed lagen (duh!) en toen pas door had dat ik verkeerd om lag...
Geniaalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och
Van het weekend was ik even naar de WC geweest en kwam weer in bed liggen. Waarop mijn vriendin opmerkte dat ik met mijn hoofd aan de verkeerde kant lag (aan het voeteneind). Hier reageerde ik half half op en ze vond het wel best. Wat ik me zelf nog herinner is dat ik op een gegeven moment heel erg ruzie ging maken met de dekens die niet goed lagen (duh!) en toen pas door had dat ik verkeerd om lag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |