Kan, heb geen idee... ik ken geen priesters en bischoppen persoonlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus zo komen ze aan die priesters en bisschoppen....
Zie?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik word er niet minder lief om inderdaad
Van buitenaf is het ook niet merkbaar, meer dat ik binnenin voel dat het mis is.quote:
Dus dan ben je lekker toch een lekker dingetjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Van buitenaf is het ook niet merkbaar, meer dat ik binnenin voel dat het mis is.
Dat kan, maar je wilt de komende tijd niet naar het buitenland denk ikquote:
Ik heb gewhatsapped ipv smsquote:
waarom zou ik naar het buitenland willen ik durf niet eens mijn voordeur uit, de boze buitenwereld is engquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan, maar je wilt de komende tijd niet naar het buitenland denk ik
* Barreltje d'r lijf heeft een aanvraag voor dat abbonement ingediend geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies... ziek ben ik pas als ik ofwel koorts heb ofwel als ik een abonnement op de toiletpot heb.
Nederland is inderdaad eng, om over Limburg maar niet te spreken!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou ik naar het buitenland willen ik durf niet eens mijn voordeur uit, de boze buitenwereld is eng
ik ging ene keer dood daarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederland is inderdaad eng, om over Limburg maar niet te spreken!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus dan ben je lekker toch een lekker dingetje
Brabant is niet engquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederland is inderdaad eng, om over Limburg maar niet te spreken!
ja da isquote:
valt wel mee, zolang je niet er tijdens carnaval bent ofzoquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |