Ja, en morgen ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ik je vandaag weer komen redden![]()
en waren je collega's erg geschrokken
Nope das te ver... heb vanavond andere afspraak staan...quote:
Ik mag hopen dat de wallen in Amsterdam niet hetzelfde lot ondergaat als die stedenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je weet wie het voorstelt he!
hij mag echt niet naar dat sodom en gomorra
Heeft dingie nou nog niet terug gesmst?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij gaat daar alle meisjes die er werken bekeren, zodat ze het klooster ingaan...
zal ik vandaag door het raam naar binnen slingerenquote:
En dan met zijn allen giechelend op de fiets, net zo lang tot moeder overste dreigt de zadels weer op de zadelpennen te zetten als ze niet stil zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij gaat daar alle meisjes die er werken bekeren, zodat ze het klooster ingaan...
Vergeet de bezoekers nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nopequote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft dingie nou nog niet terug gesmst?
Maar het klooster is best een leuk initiatief... als je het kan natuurlijk... niks voor mijquote:
Verras mequote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik vandaag door het raam naar binnen slingeren
Ziek wordende hoofdjes kunnen ook heel lief zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het niet. Voel mijzelf ook niet slaperig of iets.
Maar voelt meer als opkomende griep, waar mijn imuun vol tegen aan het vechten is.
Ik word er niet minder lief om inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ziek wordende hoofdjes kunnen ook heel lief zijn
* PeZu duivels plan bekokstoven gaatquote:
Mannen die ziek zijn .......quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik word er niet minder lief om inderdaad
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:38 schreef Yuki het volgende:
Pfffrt, mijn hoofd
En dan geen pijnstillers mogen nemen
migrastick kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:38 schreef Yuki het volgende:
Pfffrt, mijn hoofd
En dan geen pijnstillers mogen nemen
Ik ben niet ziek, ga niet voor elk beetje pijn en/of last mijzelf ziek melden.quote:
Precies... ziek ben ik pas als ik ofwel koorts heb ofwel als ik een abonnement op de toiletpot hebquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek, ga niet voor elk beetje pijn en/of last mijzelf ziek melden.
Gewoon goed door blijven eten en drinken, gaat vanzelf over.
Kan, heb geen idee... ik ken geen priesters en bischoppen persoonlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus zo komen ze aan die priesters en bisschoppen....
Zie?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik word er niet minder lief om inderdaad
Van buitenaf is het ook niet merkbaar, meer dat ik binnenin voel dat het mis is.quote:
Dus dan ben je lekker toch een lekker dingetjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Van buitenaf is het ook niet merkbaar, meer dat ik binnenin voel dat het mis is.
Dat kan, maar je wilt de komende tijd niet naar het buitenland denk ikquote:
Ik heb gewhatsapped ipv smsquote:
waarom zou ik naar het buitenland willen ik durf niet eens mijn voordeur uit, de boze buitenwereld is engquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan, maar je wilt de komende tijd niet naar het buitenland denk ik
* Barreltje d'r lijf heeft een aanvraag voor dat abbonement ingediend geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies... ziek ben ik pas als ik ofwel koorts heb ofwel als ik een abonnement op de toiletpot heb.
Nederland is inderdaad eng, om over Limburg maar niet te spreken!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou ik naar het buitenland willen ik durf niet eens mijn voordeur uit, de boze buitenwereld is eng
ik ging ene keer dood daarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederland is inderdaad eng, om over Limburg maar niet te spreken!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus dan ben je lekker toch een lekker dingetje
Brabant is niet engquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederland is inderdaad eng, om over Limburg maar niet te spreken!
ja da isquote:
valt wel mee, zolang je niet er tijdens carnaval bent ofzoquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |