Super, wel spannend dat gesprek of valt het mee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eehm, een gesprek vanmiddag met moeder en mentor
En verder niks
En jij?
ja dat heft het een beetje opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toen ik ze laatst weer kreeg bij mijn gebroken vinger zei de dok het er zelfs bij dat het zo verstopte, ik wist het eerst ook niet![]()
Gelukkig had ik het in combinatie met een giga berg antibiotica toendaar kun je prima van naar het toilet
* Yuki wrijft van rib naar rugquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dingen regelen![]()
en moe, en pijn in mijn rug nu
Och, het gaat alleen over of ik over ga (school, en het is bijna zeker van welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Super, wel spannend dat gesprek of valt het mee?
Rustig hier op het werk, dus dat is irritant... en vanavond nog een cursusavondje...
Oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Och, het gaat alleen over of ik over ga (school, en het is bijna zeker van wel)
Waarvan cursus?
Het valt nu wel weer mee, is nu weer aan het spelen, maar als hij krampjes heeft dan zegt hij dat hij gepoept heeft maar dan is er niksquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed![]()
Cursus over verantwoorde prediking, vanuit de kerk.
ik ben verbazend heaquote:
nerdekindquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!![]()
Ik heb mn toets gehaald van mn cursus, met het belachelijke cijfer van een 9,2!!!![]()
![]()
Stuudt meldt zich XD
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!![]()
Ik heb mn toets gehaald van mn cursus, met het belachelijke cijfer van een 9,2!!!![]()
![]()
Stuudt meldt zich XD
![]()
Arme kind weet ook niet wat hij moetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt nu wel weer mee, is nu weer aan het spelen, maar als hij krampjes heeft dan zegt hij dat hij gepoept heeft maar dan is er niks
die over dat hart spul enzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!![]()
![]()
Stuudt meldt zich XD
![]()
Stuudjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!![]()
![]()
Stuudt meldt zich XD
![]()
Echt hequote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die over dat hart spul enzo?goed bezig!!
Thankksssquote:
Zuster enfermerelstudiebolquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!![]()
![]()
Stuudt meldt zich XD
![]()
Wat goed!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!![]()
![]()
Stuudt meldt zich XD
![]()
onder je stoel zit een pakje geplakt, de inhoud hiervan is van essentieel belang voor het slagen van de reddingsoperatiequote:
Werk ze mupkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |