Ga dan lekker op tijd slapen, zal je goed doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, de rek is er nu wel een beetje uitgisteren merkte ik het al
Vanavond even lekker rustig op de bank zitten dan... een avondje bijkomen mag best!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
ja, de rek is er nu wel een beetje uitgisteren merkte ik het al
Nou sorrie hoor, ik stel ook maar wat voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus...
nou die pillen hoeven de volgende keer dus ook niet meer voor dat hoesten
dat moet dan wel lukken....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ga dan lekker op tijd slapen, zal je goed doen
gisteravond was opzich best rustigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanavond even lekker rustig op de bank zitten dan... een avondje bijkomen mag best!.
En toch die zelfmassage he.
Dan moet je dat niet doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
2 topics in intercity vaart volgen en werken is killing
ja maar laxeermiddel bij een kind van bijna 3 vind ik gewoon echt niet kunnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou sorrie hoor, ik stel ook maar wat voor.
daarom zei ik al pruimensapquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar laxeermiddel bij een kind van bijna 3 vind ik gewoon echt niet kunnen
Weet ik veel dat je kind 3 was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar laxeermiddel bij een kind van bijna 3 vind ik gewoon echt niet kunnen
Zal ik even langs komen met de hamer?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat moet dan wel lukken....
[..]
gisteravond was opzich best rustigkleding gemaakt en gordijnen opgehangen en gezogen.
met zoveel te doen kan ik niet stil zitten, dat geeft ook onrust :x
heeft ie codeine? dat verstopt als de neten iddquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus...
nou die pillen hoeven de volgende keer dus ook niet meer voor dat hoesten
Je hebt laatst nog gevraagd hoe oud mijn kinderen waren... voor de 2e keer...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik veel dat je kind 3 was.
Ik heb er ook geen verstand van
Ik stel in het vervolg maar niks meer voor. Bedoelde het niet naar.
Sorry hoor.
ik ga liever voor de optie van STquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik even langs komen met de hamer?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft ie codeine? dat verstopt als de neten idd
gaat heel snel met dat spulquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]3 keer een halve gekregen maar dat was tot zaterdag.... en sinds zaterdag niet meer gepoept
Ja, ik vergeet vaak dingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt laatst nog gevraagd hoe oud mijn kinderen waren... voor de 2e keer...
Vergeet het glaasje port niet, dat sym hem moet geven...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanavond even lekker rustig op de bank zitten dan... een avondje bijkomen mag best!.
En toch die zelfmassage he.
mja in de andere is een halve reunie bezigquote:
nou fijn, en koen heeft vroeger al zoveel problemen gehad enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gaat heel snel met dat spultis heerlijk tegen de pijn en de kriebel, maar verder is het echt rotzooi
Ja, dat geloof ik graag...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat moet dan wel lukken....
[..]
gisteravond was opzich best rustigkleding gemaakt en gordijnen opgehangen en gezogen.
met zoveel te doen kan ik niet stil zitten, dat geeft ook onrust :x
Niet teveel aantrekken... schiet niet op... nog plannen vandaag vogeltje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet vaak dingen.![]()
Kan gebeuren toch. Ik verwacht ook niet van iedereen dat ze ook alles bij mij onthouden.
Maar ja, ik bedoelde het niet naar ofzo.
Sorry als ik je pissig heb gemaakt, maar ja ik vergeet vaak dingen.
Ik stel wel niks meer voor.
Sorrie hoor.
Eehm, een gesprek vanmiddag met moeder en mentorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag...
[..]
Niet teveel aantrekken... schiet niet op... nog plannen vandaag vogeltje?
gelukkig verschilt dat wel heel erg per persoon net zo als andere bij morfine etc dat verstopt ook zo lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gaat heel snel met dat spultis heerlijk tegen de pijn en de kriebel, maar verder is het echt rotzooi
toen ik ze laatst weer kreeg bij mijn gebroken vinger zei de dok het er zelfs bij dat het zo verstopte, ik wist het eerst ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou fijn, en koen heeft vroeger al zoveel problemen gehad enzo
pfffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |