Hij heeft het over kroepoek niet over asperges.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:12 schreef KevinMalone het volgende:
Verdiend!
Moet je maar geen kut user met asperger zijn.
Tevens kut topic omdat jij het bent.
En jij bent verstandelijk gehandicapt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:17 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Hij heeft het over kroepoek niet over asperges.
kevin heeft het waarschijnlijk over de hooggevoeligheid die vaak voorkomt bij Asperger.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:17 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Hij heeft het over kroepoek niet over asperges.
Mooi richt samen een praatgroepje op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:18 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
kevin heeft het waarschijnlijk over de hooggevoeligheid die vaak voorkomt bij Asperger.
bij mij ook, dus ik herken het wel.
Waarom vraag je dat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:17 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
En jij bent verstandelijk gehandicapt?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:12 schreef KevinMalone het volgende:
Verdiend!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:17 schreef KevinMalone het volgende:
En jij bent verstandelijk gehandicapt?
Omdat hij dat wil weten, dus wees lief en beantwoord zijn vraag.quote:
waar geef ik jou de indruk dat ik de behoefte heb om erover te praten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:19 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Mooi richt samen een praatgroepje op.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:12 schreef KevinMalone het volgende:
Verdiend!
Ja, dat kan maar zo. Als de vis, waar kroepoek van gemaakt wordt, bedorven is dan kunt u daar flink ziek van worden. Kroepoek die niet van vis wordt gemaakt hebben een normale geur en stinkt niet (tenzij u de Indonesisch kruiden en de geur van gefrituurde pinda's vindt stinken, maar dat ruikt lang niet zo smerig als bedorven vis).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:07 schreef porsche1 het volgende:
Klacht: Moeten kotsen van 1 simpel kroepoekje.
R.I.P Porsche1quote:Op dinsdag 17 mei 2011 05:38 schreef Strani het volgende:
Ah, rotte kroepoek. De Vloek van culinair Indonesië. Heeft al vele nietsvermoedende slachtoffers gemaakt in de Gordel van Smaragd.
Het duurt nu niet lang meer, dat is het goede nieuws. Rotte kroepoek leidt altijd tot een snelle dood. Op z'n hoogst een uur of vijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |