ik heb geen enkele keer geroepen dat ie genegeerd moet worden. dus ik negeer hem dan ook niet, laat hem spartelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn punt is dat iedereen altijd roept dat er genegeerd moet worden en dat vervolgens niet gebeurt.
Al wat op het oog?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:43 schreef Maanvis het volgende:
Over kleren gesproken, ik moet ook weer eens wat nieuwe. Met name nieuwe schoenen, die zijn afgelopen zaterdag stuk gegaan in de kroeg.
en dat maakt je beter waarom???quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb geen enkele keer geroepen dat ie genegeerd moet worden. dus ik negeer hem dan ook niet, laat hem spartelen.
Ik ben puma-fan dus het wordt waarschijnlijk weer datquote:
Omdat ik niet hypocriet doe van ik ga hem negeren en doe het vervolgens nietquote:
aaah stik jij bent goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat ik niet hypocriet doe van ik ga hem negeren en doe het vervolgens niet.
Pantofolaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben puma-fan dus het wordt waarschijnlijk weer dat.
Of nieuwe veters in mijn pantofola d'oro schoenen
Een broek is prima. Als het maar geen rokje is!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, ik ga even een nieuwe broek e.d. kopen want ik ga vanavond waarschijnlijk uit en ik voel me dan altijd net wat vrolijker/mooier in een nieuwe outfit.Maar dat zal wel iets van vrouwen zijn, of niet?
ik pleit voor rokje met legging!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een broek is prima. Als het maar geen rokje is!
Niet in de friend zone belanden is dodelijk eenvoudig, vind ik zelf. Vermijd het onderwerp seks niet. Maak kwinkslagen en hint naar jouw eigen seksuele activiteit. Ik zeg het vaker, maar je blijft uit de friend zone zolang een vrouw af en toe even moet denken aan seks met jou, ook al is ze niet geïnteresseerd. Bovendien wil je ook nog eens kijken of er meer in zit dus ik zou iets handtastelijker worden. Als ze mee gaat in het onderwerp seks en ook jouw aanrakingen niet uit de weg gaat dan is het nog maar een klein stapje om haar te vragen wat ze van je vindt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:49 schreef MTVGN het volgende:
Ik lees net weer mee, was vorige week blijven steken bij topic 75 geloof ik en ben een weekend weggeweest (en gisteravond was ik ook niet thuis). Afijn, ik heb lekker sociaal gedaan dit weekend en ben met een leuke groep een weekend weggeweest.
Uiteraard ook weer de nodige alpha-mannetjes achter vrouwen aan zien gaan en zelf niks geprobeerd, maar ach, ik heb me wel weer op de dansvloer vermaakt
Wel even een andere vraag. Ik postte niet zo lang geleden dat er een nieuwe vrouw in de vriendengroep was die leuk zou kunnen zijn. Na wat mailcontact heb ik, eigenlijk met nogal wat aarzeling (maar een bekende zat me een beetje achter de broek aan), afgelopen donderdag gevraagd via sms of ze 's avonds met me naar de bios wilde. Dat wilde ze welHet was een leuke avond waarbij ik nu ook haar huis gezien heb en we voor en na de bios ook gekletst hebben, maar ... ik kan eigenlijk geen inschatting maken of er nu iets speelt of niet en dus ga ik er vanuit van niet.
Op zich goed, want dan staat er ook geen druk op de rest van het contact, maar stel dat ik toch wil kijken of er meer in zit wat zou ik dan moeten doen? Dan wel: bij een toekomstig contact met een leuke vrouw, hoe zorg ik ervoor dat ik een kans heb om niet in de friendzone te belanden?
Stuur gewoon een gezellig smsje en kijken wat er gebeurd.quote:
ik had een tegoedbon van 100,- van de bijenkorf omdat ik m'n nichtje aan een baan had geholpen. Dus moest ik daar iets kopen. Had maar schoenen gekochtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pantofola.
Niet echt mijn ding zegmaar.
Dat heeft iedereen wel denk ik, zich net even beter vielen in nieuwe kleding. Vind het zelf ook altijd leuk om in nieuwe kleding naar de kroeg te gaan!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, ik ga even een nieuwe broek e.d. kopen want ik ga vanavond waarschijnlijk uit en ik voel me dan altijd net wat vrolijker/mooier in een nieuwe outfit.Maar dat zal wel iets van vrouwen zijn, of niet?
Ik ben voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik zat te denken voor diegenen die dat handig zouden vinden ofzo om met elkaar eens wat scenarioos helemaal uit te schrijven in soort verhaalvorm ofzo.
jij zegt nu nummer vragen ofzo? maar ik merk juist in topic hier dat er dan vragen komen ja maar wanneer doe je dat dan enz enz?
zouden die mensen niet veel meer hebben aan bijv voorbeelden in bepalade situaties maar dan helemaal uitgeschreven?
Denk dat het vaak niet zozeer het niet durven zeggen is, maar gewoon niet weten wat te zeggen. Dan kun je ook weinig invullen, en zijn voorbeeldsituaties, met inderdaad een huh-zo-makkelijk-moment best nuttigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:45 schreef missyB het volgende:
[..]
Voor diegenen die moeite hebben met versieren; stel je voor, je ziet iemand staan die je interessant lijkt, hoe zou je het willen aanpakken als je niet zo verlegen........ vul maar in ........ was?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort met bewijsdocumenten aankomen waarbij ik kan bewijzen:
Dat ik geen maagd meer ben
Schrijf er een boek over, ik koop 'mquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is geen troll, ik denk dat hij z'n eigen leugens echt wil geloven. Voor aandacht, om zich beter te voelen over zichzelf. Ik denk niet dat hij over alles gelogen heeft, maar als je zelfs zo ver gaat om hele MSN logs te fabriceren met een meid waar je zogenaamd seks mee hebt gehad, dan is dat behoorlijk gestoord. En daar hebben wij met z'n allen weken advies over gegeven, sommigen zelfs irl.
Hij wilde niet meer op fok komen onder zijn huidige account, vandaar zijn onthullinkjes aan mij. Ik denk dat hij daar nu spijt van heeft en op alle mogelijke manieren alles gaat verdraaien om het te doen lijken alsof die onthullingen gelogen waren.
Koop dan Converse of Vans ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:11 schreef Maanvis het volgende:
ik had een tegoedbon van 100,- van de bijenkorf omdat ik m'n nichtje aan een baan had geholpen. Dus moest ik daar iets kopen. Had maar schoenen gekocht.
Dit is toch geen vraag. Je wilt iemand die bij je past. Als jij je na de eerste date al aan gaat passen aan haar verwachtingen dan wordt het niets. Als jij een SMS wilt sturen dan doe je dat. Vindt ze dat niets dan is het haar probleem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk is, omdat elke persoon en dus situatie anders.
Zal een klein voorbeeld geven waar denk veel mensen over kunnen twijfelen.
Gezellig avondje naar de film geweest.
Moet ik nu wel of niet smsen? En zonja wat dan?
Ik heb aardig wat vrouwen in me vriendengroep. Vrouw A zegt, ja super lief als ik een smsje krijg na de date. Vrouw B zegt, direct smsen na film no way, veel te klef is een no go.
Dus wat nu?
Goed punt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is toch geen vraag. Je wilt iemand die bij je past. Als jij je na de eerste date al aan gaat passen aan haar verwachtingen dan wordt het niets. Als jij een SMS wilt sturen dan doe je dat. Vindt ze dat niets dan is het haar probleem.
Wat de neuq heeft Voldemort er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:45 schreef missyB het volgende:
[..]
en ik zou niet graag in de schoenen staan van hij-die-niet-genoemd-mag-worden
Gewoon doen wat in je opkomt. Al ze het vindt niets jammer dan, want dan wordt het toch niets.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk is, omdat elke persoon en dus situatie anders.
Zal een klein voorbeeld geven waar denk veel mensen over kunnen twijfelen.
Gezellig avondje naar de film geweest.
Moet ik nu wel of niet smsen? En zonja wat dan?
Ik heb aardig wat vrouwen in me vriendengroep. Vrouw A zegt, ja super lief als ik een smsje krijg na de date. Vrouw B zegt, direct smsen na film no way, veel te klef is een no go.
Dus wat nu?
Wat ik alleen aan wil geven is dat elk persoon anders is, en dus een situatie schets moeilijk te schrijven is waar iemand wat aan heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is toch geen vraag. Je wilt iemand die bij je past. Als jij je na de eerste date al aan gaat passen aan haar verwachtingen dan wordt het niets. Als jij een SMS wilt sturen dan doe je dat. Vindt ze dat niets dan is het haar probleem.
Je hoeft het niet zo desperate te bekijken.
Klopt, maar iemand die al over zo vraag twijfelt kan je daar niet mee overtuigenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon doen wat in je opkomt. Al ze het vindt niets jammer dan, want dan wordt het toch niets.
Been there, done that. Heb al vaak zat tips gegeven hier over werken aan zelfbeeld e.d. Gelukkig ook genoeg mensen die daar wat mee doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik alleen aan wil geven is dat elk persoon anders is, en dus een situatie schets moeilijk te schrijven is waar iemand wat aan heeft.
Je kan beter in gaan op waarom een persoon niet durft te daten bv of wat dan ook. De drempel oplossen bij iemand die de stap niet durft te nemen.
Dat gaat niet zomaar. Ik ken hun sterke punten niet. Als je jezelf niet kan overtuigen van waar je goed in bent, dan heb je bijna professionele hulp nodig om het wel te leren zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef ook_gek het volgende:
Helemaal mee eens, maar genoeg mensen die dat niet zo inzien en daar door erg onzeker zijn.
Dus ik vraag me af hoe je een situatie schets gaat maken voor iemand?
Precies dat is dus het punt! We kunnen roepen hele verhalen als voorbeeld neer te zetten maar dat is niet te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat gaat niet zomaar. Ik ken hun sterke punten niet. Als je jezelf niet kan overtuigen van waar je goed in bent, dan heb je bijna professionele hulp nodig om het wel te leren zien.
Dat is precies wat we doen, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies dat is dus het punt! We kunnen roepen hele verhalen als voorbeeld neer te zetten maar dat is niet te doen.
Wat wel kan is dat iemand verteld hoe hij/zij dat doet. En de mensen die zich in de schrijvende persoon herkennen er wie weet wat mee kunnen?
Ik vind mijzelf wel een ervaringsdeskundige. Nu stap ik op alles en iedereen af en heb ook succes, maar vroeger was ik exact zoals veel klanten hier. Ik heb dat gewoon van mij afgegooid, letterlijk besloten te kappen met die onzin. Dan zie je ineens in waar je wél goed in bent, en dat is nog verdomde veel in mijn gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies dat is dus het punt! We kunnen roepen hele verhalen als voorbeeld neer te zetten maar dat is niet te doen.
Wat wel kan is dat iemand verteld hoe hij/zij dat doet. En de mensen die zich in de schrijvende persoon herkennen er wie weet wat mee kunnen?
Deels, maar net kwam het idee van de situatie schets en daar reageerde een aantal positief op. En daar haakte ik op in dat het naar mijn idee niet de beste optie is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is precies wat we doen, toch?
We hebben Richard toch al diverse keren gewezen op zijn eigen tegenstrijdigheden? In elk geval: blij dat je er nu eindelijk achter bent. Hij is echt te sick gewoon.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt zelf tegen mij gezegd dat al die gesprekjes nep waren. Misschien heb jij al sinds 2010 die eigen fantasiewereld van je in stand gehouden, ook door middel van dat soort gesprekjes. Wie weet. Dan is er inderdaad geen bewijs. Ik geloof niet dat je onthullingen doet, die achteraf niet waar blijken. Want nu ik eraan denk waren bepaalde dingen ook heel tegenstrijdig. En toevallig dat je ineens een gesprekje met die chick hebt op het moment dat alles uit lijkt te komen en je een excuus nodig hebt.
Nee Richard, het is gewoon duidelijk nu. Hou ermee op en ga weg van Fok. En ook niet die trollkloons aanmaken waar je voor waarschuwde. Ik ben ook benieuwd wie zogenaamd nu jouw vrouwelijke kloon is in dit topic. Waarom zou je daarover liegen? Maar mods kunnen dat met IP wel achterhalen denk ik.
Doei.
Die kent die trucjes al wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik mail die link wel even naar MLIG straks.
Alleen praktijkervaring ontbreekt nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Zijn ze theoretisch en wetenschappelijk onderbouwd?
Dat is niet waar. Je vergeet zijn paaseitjes-uitdeel-actie bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alleen praktijkervaring ontbreekt nog.De enige vrouwen op wie hij het heeft uitgeprobeerd zijn 'n stel prostituhoeren.
De praktijk bleek toen toch net even wat anders te zijn dan de theorie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je vergeet zijn paaseitjes-uitdeel-actie bij het uitgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |