abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96935821
maar in hoeverre is dat relevant dat hij beweert geen maagd te zijn en dat wel is?

aaaaargh geef die man een eigen topic, de ene vraag roept gewoon de andere bij me op en ik kan het domweg niet nalaten wel te reageren
pi_96935838
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef missyB het volgende:
maar in hoeverre is dat relevant dat hij beweert geen maagd te zijn en dat wel is?

aaaaargh geef die man een eigen topic, de ene vraag roept gewoon de andere bij me op en ik kan het domweg niet nalaten wel te reageren
Even doordenken he.

Als hij maagd is, is alles met die blonde chick en die ONS bij elkaar gelogen.
Ron Paul 2012
pi_96935880
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef missyB het volgende:

Dat hij loopt te trollen en enkeltje prullenbak kan krijgen.
Er zijn hier wel meer klonen/trollen actief zo te zien overigens
pi_96935925
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Even doordenken he.

ach stik ja das waar ook,88 delen blonde chick.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:00:20 #105
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96935929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Even doordenken he.

Dat is wel de info die ik heb ja.
pi_96935979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat hij loopt te trollen en enkeltje prullenbak kan krijgen.
Er zijn hier wel meer klonen/trollen actief zo te zien overigens
Hij is geen troll, ik denk dat hij z'n eigen leugens echt wil geloven. Voor aandacht, om zich beter te voelen over zichzelf. Ik denk niet dat hij over alles gelogen heeft, maar als je zelfs zo ver gaat om hele MSN logs te fabriceren met een meid waar je zogenaamd seks mee hebt gehad, dan is dat behoorlijk gestoord. En daar hebben wij met z'n allen weken advies over gegeven, sommigen zelfs irl.

Hij wilde niet meer op fok komen onder zijn huidige account, vandaar zijn onthullinkjes aan mij. Ik denk dat hij daar nu spijt van heeft en op alle mogelijke manieren alles gaat verdraaien om het te doen lijken alsof die onthullingen gelogen waren.
pi_96936025
ik laat het lekker zo wat mij betreft mag Richard lekker met zichzelf praten.
pi_96936032
:o Dat meen je niet! :')
Ik lees vanmiddag wel wat ik heb gemist, nu scheikunde-examen maar dit belooft niet veel goeds..
pi_96936040
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:00 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat is wel de info die ik heb ja.
ik had vroeger ook ingebeelde vriendjes en vriendinnetjes, mn dochter van 4 nu ook, komt ze met een babietje in het kommetje van dr hand aan. het ging en gaat hier gelukkig over.
Maar als je zover kan gaan met leugens en ze vol kan houden wat dan?
en is dat 100% bevestigd dat dat nep is?
Ik neem het niet voor richard op maar ergens van betich worden wat niet waar is kan je iemadn nog net een doodschopje mee geven als die persoon al emotioneel flexibel is.
pi_96936055
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij is geen troll, ik denk dat hij z'n eigen leugens echt wil geloven. Voor aandacht, om zich beter te voelen over zichzelf. Ik denk niet dat hij over alles gelogen heeft, maar als je zelfs zo ver gaat om hele MSN logs te fabriceren met een meid waar je zogenaamd seks mee hebt gehad, dan gaat dat behoorlijk ver.

Een troll dus.
Maar offtopic laat Re of Daniel dat maar oplossen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:04:02 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96936065
Kan hij zich zelf niet laten inslapen?

Z'n account dan natuurlijk....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_96936066
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:55 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik meen toch echt DM's gelezen te hebben waarin jij vermeld wel maagd te zijn.
Wat wil je nu precies? Alleen maar trollen?
Nee, dat komt omdat ik nu baal van die ervaring, en haar liefde nep bleek te zijn en ik nu niet meer positief terug denk aan die ervaring en het voelt alsof ik nog steeds maagd ben. Ik was helemaal in de war door haar, mijn hart is gebroken.

Maar dit is het eerste bewijsdocument dat ik officieel geen maagd meer ben:

pi_96936111
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Een troll dus.
Maar offtopic laat Re of Daniel dat maar oplossen.
Hij is gewoon heel ziek in z'n hoofd, hij wil zelf geloven dat zijn verhaaltjes echt zijn. Maar goed, het was wel duidelijk dat hij idd niet zelf aan jullie het zou vertellen inmiddels. Gaat gewoon vrolijk door alsof er niets is voorgevallen, met zijn langspeelplaat. Heel apart.

/ChapterRichard
pi_96936130
Damn wat is wachten op de pakjesdienst irritant, ik ben even aan huis gekluisterd
pi_96936133
Twee MSN clients, even met jezelf praten. Is zo gebeurd hoor, moet ik het ook even doen?

Laat het maar weten.
Ron Paul 2012
pi_96936204
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee, dat komt omdat ik nu baal van die ervaring, en haar liefde nep bleek te zijn en ik nu niet meer positief terug denk aan die ervaring en het voelt alsof ik nog steeds maagd ben. Ik was helemaal in de war door haar, mijn hart is gebroken.

Gast, dat is bullshit. Ik heb gister al gezegd waarom. Die onthullingen van jou aan mij waren VOOR dat gesprek die je mij hebt gestuurd met die chick. Dat die chick een vriend heeft kan dus geen aanleiding zijn geweest daarvoor.
pi_96936209
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:06 schreef Supersoep het volgende:
Twee MSN clients, even met jezelf praten. Is zo gebeurd hoor, moet ik het ook even doen?

Laat het maar weten.
Kom op niet zo achterlijk doen nu, heb je schuifbalk niet gezien ofzo? Je gaat mij niet vertellen dat ik zoveel tegen mezelf ga lullen he ;)
pi_96936220
Misschien is die wel schizofreen en is die daardoor nooit alleen _O-
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:08:39 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96936222
:D en dit is bewijs? :D

Even serieus, ik maak wel zo een "bewijs" dat ik de zoon ben van prins willem alexander :D

Ik heb een veel beter idee, trap hem dit topic uit. Ik lees veel mee hier, maar zijn posts hebben niks met het onderwerp van dit topic te maken.

En ik schat zo in dat hier velen met mij eens zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_96936234
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kom op niet zo achterlijk doen nu, heb je schuifbalk niet gezien ofzo? Je gaat mij niet vertellen dat ik zoveel tegen mezelf ga lullen he ;)
Blijkbaar wel.
Ron Paul 2012
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:11:14 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96936307
richard, uit die log blijkt niet dat je geen maagd meer bent, gewoon wat gelul over sex dat nog niet gebeurd is. zij had het over sex met een ander en jij betrok dat op jezelf door te zeggen dat jij haar geen soa geeft.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_96936318
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:08 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.
-.- sigh, hoe moet ik het dan bewijzen?
pi_96936354
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet. Er komt een punt waar je geloofwaardigheid op 0% staat. En dat blijft zo.
Ron Paul 2012
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:13:35 #124
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96936416
Is het weer Richard-bash-dag vandaag? :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96936469
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is het weer Richard-bash-dag vandaag? :')
Beter lees je even terug, en dan post je pas. :P
Ron Paul 2012
pi_96936485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gast, dat is bullshit. Ik heb gister al gezegd waarom. Die onthullingen van jou aan mij waren VOOR dat gesprek die je mij hebt gestuurd met die chick. Dat die chick een vriend heeft kan dus geen aanleiding zijn geweest daarvoor.
Zoveel bijzonder waren die onthullingen niet, ik voelde me gewoon kut en je doet nu alsof ik iets heel ergs heb gedaan.
pi_96936496
quote:

[..]

Je hebt zelf tegen mij gezegd dat al die gesprekjes nep waren. Misschien heb jij al sinds 2010 die eigen fantasiewereld van je in stand gehouden, ook door middel van dat soort gesprekjes. Wie weet. Dan is er inderdaad geen bewijs. Ik geloof niet dat je onthullingen doet, die achteraf niet waar blijken. Want nu ik eraan denk waren bepaalde dingen ook heel tegenstrijdig. En toevallig dat je ineens een gesprekje met die chick hebt op het moment dat alles uit lijkt te komen en je een excuus nodig hebt.

Nee Richard, het is gewoon duidelijk nu. Hou ermee op en ga weg van Fok. En ook niet die trollkloons aanmaken waar je voor waarschuwde. Ik ben ook benieuwd wie zogenaamd nu jouw vrouwelijke kloon is in dit topic. Waarom zou je daarover liegen? Maar mods kunnen dat met IP wel achterhalen denk ik.

Doei.
pi_96936518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zoveel bijzonder waren die onthullingen niet, ik voelde me gewoon kut en je doet nu alsof ik iets heel ergs heb gedaan.
Ja, je hebt iets heel ergs gedaan. Triest genoeg dat je dat niet beseft.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:16:08 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96936538
quote:

[..]

Waarom bewijzen dan? Je hele verhaal heeft niks te maken met het onderwerp van dit topic.

Dus doe maar gewoon ssst of ga tegen een boom praten hoe kut jij je voelt, boeit niemand hier.
pi_96936549
ben er wel klaar mee eigenlijk. de waarheid komt altijd wel aan het licht wat de waarheid dan ook zijn mag.
iedereen heeft met zijn eigen waarheden te leven
pi_96936633
Weet het probleem zou zich heel makkelijk oplossen door niet meer in te gaan op richard's verhalen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:18:44 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96936646
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt zelf tegen mij gezegd dat al die gesprekjes nep waren.
Dat blijkt ook wle uit het feit dat ie het deel daarvoor weghaalt. Maar heb jij logs van hem die tegen jou zei dat de gesprekjes nep waren?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_96936682
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt zelf tegen mij gezegd dat al die gesprekjes nep waren. Misschien heb jij al sinds 2010 die eigen fantasiewereld van je in stand gehouden, ook door middel van dat soort gesprekjes. Wie weet. Dan is er inderdaad geen bewijs. Ik geloof niet dat je onthullingen doet, die achteraf niet waar blijken. Want nu ik eraan denk waren bepaalde dingen ook heel tegenstrijdig. En toevallig dat je ineens een gesprekje met die chick hebt op het moment dat alles uit lijkt te komen en je een excuus nodig hebt.

Nee Richard, het is gewoon duidelijk nu. Hou ermee op en ga weg van Fok. En ook niet die trollkloons aanmaken waar je voor waarschuwde. Ik ben ook benieuwd wie zogenaamd nu jouw vrouwelijke kloon is in dit topic. Waarom zou je daarover liegen? Maar mods kunnen dat met IP wel achterhalen denk ik.

Doei.
ZOals?
pi_96936710
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat blijkt ook wle uit het feit dat ie het deel daarvoor weghaalt. Maar heb jij logs van hem die tegen jou zei dat de gesprekjes nep waren?
Uiteraard. Maar DMs mogen niet openbaar gemaakt worden.

Daniel heeft ze wel gezien die kan het bevestigen. Sterker nog, heeft het al bevestigd.
pi_96936713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:18 schreef formerjellybean het volgende:
Weet het probleem zou zich heel makkelijk oplossen door niet meer in te gaan op richard's verhalen.
Als ik even voor mezelf spreek;
een deel irriteert me mateloos van wat richard zegt maar een ander deel in mij vind het heel erg sneu en wil hem dan oppeppen ofzo.
ik vind het verschrikkelijk als iemand zich zo voelt als richard zegt zich te voelen.
Ik kan een deel negeren maar een ander deel weer niet, ben ook maar mens he
pi_96936755
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

ZOals?
Zo dat je weer iets hebt om te ontkennen zeker? Nee, het is klaar nu.

Wees een man en accepteer dat je fantasiewereld niet echt is. 2 nachten terug had je daar ook geen moeite mee.
pi_96936771
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daniel heeft ze wel gezien die kan het bevestigen. Sterker nog, heeft het al bevestigd.
wie heeft die kulregel bedacht dat dms niet openbaar mogen worden gemakt? das helemaal zo krom als de eerste de beste hoelahoep?
Dus ik kan en mag alles aan elkaar liegen hier en tegen straw de waarheid zeggen want straw dient haar mond te houden want tis via dm???

jemig ik was al nooit gek van klompjes maar de mijne breken nu toch echt
pi_96936778
ik denk juist dat die dat weet , en eigenlijk zoals nu richard heeft precies wat die wilt want negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_96936799
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef missyB het volgende:

[..]

Als ik even voor mezelf spreek;
een deel irriteert me mateloos van wat richard zegt maar een ander deel in mij vind het heel erg sneu en wil hem dan oppeppen ofzo.
ik vind het verschrikkelijk als iemand zich zo voelt als richard zegt zich te voelen.
Ik kan een deel negeren maar een ander deel weer niet, ben ook maar mens he
Dat gevoel snap ik, maar als jij al weken iemand oppept om wat achteraf een leugen blijkt en God knows wat nog meer gelogen is, dan moet je dat niet willen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:24:52 #140
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96936922
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:21 schreef missyB het volgende:

[..]

wie heeft die kulregel bedacht dat dms niet openbaar mogen worden gemakt? das helemaal zo krom als de eerste de beste hoelahoep?
Dus ik kan en mag alles aan elkaar liegen hier en tegen straw de waarheid zeggen want straw dient haar mond te houden want tis via dm???

jemig ik was al nooit gek van klompjes maar de mijne breken nu toch echt
Nee dat is niet krom, als mensen persoonlijke dingen in een PM schrijven kunnen ze daar heel makkelijk belachelijk mee gemaakt worden als die PM gepost wordt.

Goed, nu volgend onderwerp graag.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:27:37 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96937062
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nouja, eigenlijk is de geest van die regel ook dat je niet openbaar mag maken wat privé in die DM's is gezegd ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_96937217
Ik heb vernomen dat hij hier niet meer mag komen posten, dus we kunnen weer ontopic.
pi_96937352
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:24 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nee dat is niet krom, als mensen persoonlijke dingen in een PM schrijven kunnen ze daar heel makkelijk belachelijk mee gemaakt worden als die PM gepost wordt.

net geprobeerd duidelijk te maken aan iemand anders wat ik bedoel.
als ik op forum lees van heb vandaag voor 500 euro kleren gekocht en ik lees via dm heb niks gekocht hoor wil even opscheppen, prima
maar als ik op forum lees ik ben belazerd en via dm nee is niet waar ik zeg het voor de aandacht word het ander verhaal.
een ieder weet wanneer dm privee te houden neem ik aan.
In een topic zoals dit heb je met meerdere mensen te maken die op hun manier ergens last van kunnen hebben.

whatever wilde nog veel meer tikken maar kom niet eens meer uit mn woorden, laat maar
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:33:59 #144
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96937364
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Beter lees je even terug, en dan post je pas. :P
Niet zoveel zin in zo. :)
pi_96937378
Mijn nieuwe kleertjes zijn er en daar kan ik goed mee versieren *O*
pi_96937417
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:34 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn nieuwe kleertjes zijn er en daar kan ik goed mee versieren *O*
fotoos, even tjekken of het versierwaardige kledij is!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:35:24 #147
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96937429
hangen er slingers aan dan?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96937443
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Niet zoveel zin in zo. :)
Dat is prima, maar dan is Richard verdedigen zoals je altijd doet, een beetje krom. :P
Ron Paul 2012
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:35:37 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96937447
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:24 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Maar jij maakt eigenlijk ook openbaar wat er in een PM staat maar je quote het niet letterlijk, dat vind ik eigenlijk net zo erg :). Dus niet meer doen graag.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:36:14 #150
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96937474
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is prima, maar dan is Richard verdedigen zoals je altijd doet, een beetje krom. :P
Mijn punt is dat iedereen altijd roept dat er genegeerd moet worden en dat vervolgens niet gebeurt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')