zit in de zelfde fase Zoektocht, maar ga je dan met evy direkt door met het 5-10km schema of begin je weer van voor af aan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:26 schreef DeZoektocht het volgende:
Heb een tijdje wat aangemodderd met af en toe lopen en dan direct een heel end, en op prutschoenen.
Dus vandaag goeie schoenen en kleding aangeschaft.
Download nu dat evy programma en heb runtastic op mn telefoon geinstalleerd
Eens kijken hoe dat evy programma bevalt.
Heheh ben echt nog een beginner hoor dus ik start rustig vanaf het beginquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zit in de zelfde fase Zoektocht, maar ga je dan met evy direkt door met het 5-10km schema of begin je weer van voor af aan?
ok let me refrase that, ik bedoelde dat ik gewoon begon te rennen en doorging tot ik erbij neervielquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Je zegt te zijn begonnen met behoorlijke afstanden, aan hoe aan lange afstand moet ik dan denken?
Bedankt voor de reactie zal eens een paar keer wat rustiger aan doen en kijken of dat helpt. De schoenen ga ik gewoon halen, zonder goede schoenen is het toch geen beginnen aan geloof ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Vlindertjelief het volgende:
@Rob1828: Het kan zijn dat jij het conditioneel wel trekt, maar dat jouw spieren daar toch anders over denken en dat je daardoor deze blessures hebt. Oftewel mogelijk iets rustiger beginnen?
Het zou ook aan de schoenen kunnen liggen inderdaad. Vraag is of de schoenen alleen de investering waard zijn als de pijntjes daardoor verdwijnen. Je wil ze denk ik ook ter voorkoming van verder leed.
Dat zeggen ze toch wel? Ik denk zelf 3 keer in de week met elke dag na het hardlopen een dag pauze.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik ga morgen beginnen met les 1 van evy
Vraag me wel af hoe vaak de bedoeling is dat je loopt.
Weet iemand dat? elke dag, 1x per 2 dagen 3x in de week?
thanksquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch wel? Ik denk zelf 3 keer in de week met elke dag na het hardlopen een dag pauze.
Ah, kijk hier eens:
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
Dit loopschema duurt ongeveer 10 weken.
Iedere week is opgebouwd uit 3 trainingsdagen en 4 rustdagen.
Dit is allemaal vrij te kiezen toch raden wij aan om tussen 2 trainingsdagen door een
rustdag te voorzien.
Veel succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |