In dit artikel vind je wat informatie over steken in je zij. Ik had het laatst ook. Had toen uren niet gegeten dus dat kon het niet zijn, was al wel lang intensief aan het rennen en herken me wel in hetgeen hier gezegd wordt over de ademhaling. Wellicht heb je er wat aan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
Ik ben vandaag wezen hardlopen rond het meer. Het was niet een compleet succes (is ook de eerste keer sinds jaren dat ik iets aan sport doe) heb het grootste gedeelte gewoon gesnelwandelt. Voelde wel de steken in mijn zij terugkomen die ik vroeger ook kreeg tijdens het voetballen (reden waarom ik ben gestopt met sporten) is er een manier om dit te voorkomen?
Blessures zuigen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:37 schreef slacker_nl het volgende:
Gister weer gelopen, ging beter dan de dag ervoor. Na 4 km begon m'n achillespees weer beetje latig te doen. Vandaag rust, morgen weer even kijken hoe en wat.
Een maatje!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef SolnaStockholm het volgende:
Pf ik bedenk me opeens dat ik hier al heel lang niet meer geweest ben. En van lopen komt ook al niks terecht. Vandaag voor het eerst in 3 maanden weer eens gegaan. Totaal 5.01 km in 33:33 min. Heb maar 1x hoeven wandelen vanwege kramp in m'n voeten. Ik moet mezelf wel echt schoppen om de deur uit te gaan en wat te doen. Hoe kom ik aan betere motivatie?
Ja hier heb ik zeker wat aan, bedankt!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:34 schreef Vlindertjelief het volgende:
[..]
In dit artikel vind je wat informatie over steken in je zij. Ik had het laatst ook. Had toen uren niet gegeten dus dat kon het niet zijn, was al wel lang intensief aan het rennen en herken me wel in hetgeen hier gezegd wordt over de ademhaling. Wellicht heb je er wat aan?
Hier is het een kwestie van echt inplannen in de agenda.quote:
Behoorlijk, tis m'n kuit die nu stijf aanvoelt, dus straks even een massage scoren in de lunchquote:
We werken allemaal hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 05:58 schreef Vlindertjelief het volgende:
[..]
Hier is het een kwestie van echt inplannen in de agenda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |