Idd. Ik loop altijd in oude shirts. Beetje zonde om nieuwe shirt daarvoor te gebruiken als ze na een uurtje toch kletnat de was in gaan. Ik begrijp ook niet dat mensen zich schamen tijdens het hardlopen. Je bent ten minste bezig. Krijg zelf eigenlijk alleen maar goedkeurende blikken, en dat is echt niet vanwege mijn fancy outfit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo overdreven van die mensen die helemaal in zo'n speciaal outfit lopen dat ontzettend strak op de huid zit. ik doe altijd mijn best om die mensen in te halen. Gewoon een tshirt en een korte broek voor mij hoor.
Ik heb de eerste maanden ook in een oude joggingbroek en een skipulley gelopen, maar kreeg op een gegeven moment een mooi Nike shirt. Toen merkte ik hoeveel lekkerder dat was. Transpiratie wordt minder en dat wat er is wordt beter afgevoerd. Daarna ook eens een tight geprobeerd en nu hoef ik niet meer terug. Het zit veel lekkerder allemaal!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo overdreven van die mensen die helemaal in zo'n speciaal outfit lopen dat ontzettend strak op de huid zit. ik doe altijd mijn best om die mensen in te halen. Gewoon een tshirt en een korte broek voor mij hoor.
Heeft helemaal níks met interessantdoenerij te maken (tenzij je net begint, misschien). Ik heb de hele herfst en winter in een trainingsbroek en een katoenen shirt + trui gelopen en je kon m'n kleren echt uitwringen als ik thuis kwam. Nu loop ik in een kort broekje en shirtje die speciaal voor hardlopen bedoeld zijn en ik heb geen last meer van plakkende shirts etc. Maakt echt veel verschil.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef Turalyon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:03 schreef abraham het volgende:
Scheelt natuurlijk ook dat met al dat rennen het tempo er aardig in komt. Afgelopen zondag in Den Haag de 10k op bijna 11 km/h afgelegd.
Ik loop altijd in een tight, en hardloopshirtje. Kan me dan alsnog niet schelen wie me inhaalt ofzo, in de winter heb ik het lekker warm, als het regent is de kleding binnen een paar tellen weer droog..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Ah oke, tja zelf nooit geprobeerd, dus idd lekker oordelen van mijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft helemaal níks met interessantdoenerij te maken (tenzij je net begint, misschien). Ik heb de hele herfst en winter in een trainingsbroek en een katoenen shirt + trui gelopen en je kon m'n kleren echt uitwringen als ik thuis kwam. Nu loop ik in een kort broekje en shirtje die speciaal voor hardlopen bedoeld zijn en ik heb geen last meer van plakkende shirts etc. Maakt echt veel verschil.
Voor de stroomlijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Ah oke, tja zelf nooit geprobeerd, dus idd lekker oordelen van mij. Maar goed, heb zelf niet zoveel problemen met ontzettend plakkende shirts, daarna altijd lekker douchen! Ik dacht altijd dat ze dat deden voor de stroomlijn oid haha
Haha tja zag er serieus het nut niet echt van in hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Voor de stroomlijn. Alles behalve dat
Het zit gewoon lekkerder, vooral in de winter..
Voordat ik een strakke broek had vaak last van schuurplekken aan de binnenkant van bovenbenen. Met strakke broek daar totaal geen last meer van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Comfort is inderdaad dé reden om je in belachelijk strak kunststof naar buiten te wagen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:21 schreef ratatat het volgende:
[..]
Voordat ik een strakke broek had vaak last van schuurplekken aan de binnenkant van bovenbenen. Met strakke broek daar totaal geen last meer van.
Zou het aan het weer liggen? vandaag ook maar 9 km gedaan met moeite en tussendoor wandelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef Cudles het volgende:
Ohoh wat ging het toch slecht vandaag! In totaal 26 minuten gelopen waarvan 6 minuten gewandeld. Kreeg last van mijn buik na 12 minuten. Zeker iets te stevig gelunched.
Normaal loop ik 30 minuten en ga ik wel door als het tegenzit, maar dit keer had ik geen zin om de strijd aan te gaan
Volgende keer beter. Domme hardlopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |