abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97232785
Vandaag bijna 9km gelopen, met drie keer 2 minuutjes lopen tussendoor en toch nog ruim boven de 10km/u. Heb nu al spierpijn in m'n kuiten dus dat beloofd wat voor morgen. Ik had ook al 25km gefietst vandaag (waarvan de helft met keihard tegenwind) en ik voelde m'n kuiten al na 2km. Spieren zijn helemaal hard... Toch doorgegaan en de 10km is nu bijna bereikt! Mooie gevarieerd route gelopen ook.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_97232872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:28 schreef Turalyon het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo overdreven van die mensen die helemaal in zo'n speciaal outfit lopen dat ontzettend strak op de huid zit. ik doe altijd mijn best om die mensen in te halen :'). Gewoon een tshirt en een korte broek voor mij hoor.
Idd. Ik loop altijd in oude shirts. Beetje zonde om nieuwe shirt daarvoor te gebruiken als ze na een uurtje toch kletnat de was in gaan. Ik begrijp ook niet dat mensen zich schamen tijdens het hardlopen. Je bent ten minste bezig. Krijg zelf eigenlijk alleen maar goedkeurende blikken, en dat is echt niet vanwege mijn fancy outfit.
pi_97232963
O ja, ik weet nu zeker dat een iPod touch niet met GPS kan werken. Ik heb de runkeeper app geïnstalleerd maar hij heeft alleen de eerst en de laatste 450 meter geregistreerd. Op zich wel vreemd want dat ben ik al lang buiten bereik van m'n wireless lijkt me...
pi_97235887
Ik heb net berekend dat ik gister 3,5 km in +/- 30 minuten loop. Ik ben supertrots op mezelf, omdat ik vorige week nog maar 2 km liep in dezelfde tijd!
pi_97239739
Haha over goedkeurende blikken gesproken.. gister een route gelopen langs een bejaardentehuis waar wat mensen buiten liepen. Tijdens het passeren hoor je ze mompelen 'goed bezig hoor, ga zo door' :P Ook het groeten van andere hardlopers geeft je een goed gevoel vind ik :P
  dinsdag 24 mei 2011 @ 11:12:32 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97240248
Net weer 5 km gedaan, 9,9 km/u :). Donderdag 7 km doen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:06:17 #82
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_97242089
quote:

[..]

Ik vind dat altijd zo overdreven van die mensen die helemaal in zo'n speciaal outfit lopen dat ontzettend strak op de huid zit. ik doe altijd mijn best om die mensen in te halen :'). Gewoon een tshirt en een korte broek voor mij hoor.
Ik heb de eerste maanden ook in een oude joggingbroek en een skipulley gelopen, maar kreeg op een gegeven moment een mooi Nike shirt. Toen merkte ik hoeveel lekkerder dat was. Transpiratie wordt minder en dat wat er is wordt beter afgevoerd. Daarna ook eens een tight geprobeerd en nu hoef ik niet meer terug. Het zit veel lekkerder allemaal!
Life is what you make it.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:22:38 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97242582
quote:

[..]

Heeft helemaal níks met interessantdoenerij te maken (tenzij je net begint, misschien). Ik heb de hele herfst en winter in een trainingsbroek en een katoenen shirt + trui gelopen en je kon m'n kleren echt uitwringen als ik thuis kwam. Nu loop ik in een kort broekje en shirtje die speciaal voor hardlopen bedoeld zijn en ik heb geen last meer van plakkende shirts etc. Maakt echt veel verschil.
Niet meer actief op Fok!
pi_97242905
een dikke joggingbroek gaat denk ik ook schuren als je echt lange afstanden gaat lopen.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:03:29 #85
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_97245817
Hardloopkleding is inderdaad een gevoelig punt. Het lekkerst loopt de runningtight en een strak shirt maar daar moet met wat pondjes meer soms het ego even voor opzij worden gezet.

Gelukkig ben ik ondertussen al van een goed deel aan pondjes kwijt en voel me steeds minder opgelaten. Ziet er natuurlijk nog steeds niet uit, BMI 30+ in strak kunstvezel maar ik vergelijk het gewoon met mijn eigen beeld van toen ik net begon met lopen.

Scheelt natuurlijk ook dat met al dat rennen het tempo er aardig in komt. Afgelopen zondag in Den Haag de 10k op bijna 11 km/h afgelegd.
If at first you fail, re-define your objective.
pi_97251104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:03 schreef abraham het volgende:
Scheelt natuurlijk ook dat met al dat rennen het tempo er aardig in komt. Afgelopen zondag in Den Haag de 10k op bijna 11 km/h afgelegd.
^O^
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:36:21 #87
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_97254716
quote:

[..]

Ik loop altijd in een tight, en hardloopshirtje. Kan me dan alsnog niet schelen wie me inhaalt ofzo, in de winter heb ik het lekker warm, als het regent is de kleding binnen een paar tellen weer droog..
Tevens lach ik geen mensen die hardlopen uit, iedereen die loopt is goed bezig imo, wat je ook aan hebt O+.
pi_97254767
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heeft helemaal níks met interessantdoenerij te maken (tenzij je net begint, misschien). Ik heb de hele herfst en winter in een trainingsbroek en een katoenen shirt + trui gelopen en je kon m'n kleren echt uitwringen als ik thuis kwam. Nu loop ik in een kort broekje en shirtje die speciaal voor hardlopen bedoeld zijn en ik heb geen last meer van plakkende shirts etc. Maakt echt veel verschil.
Ah oke, tja zelf nooit geprobeerd, dus idd lekker oordelen van mij :'). Maar goed, heb zelf niet zoveel problemen met ontzettend plakkende shirts, daarna altijd lekker douchen! Ik dacht altijd dat ze dat deden voor de stroomlijn oid haha
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:40:39 #89
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_97254894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef Turalyon het volgende:

[..]

Ah oke, tja zelf nooit geprobeerd, dus idd lekker oordelen van mij :'). Maar goed, heb zelf niet zoveel problemen met ontzettend plakkende shirts, daarna altijd lekker douchen! Ik dacht altijd dat ze dat deden voor de stroomlijn oid haha
Voor de stroomlijn :D. Alles behalve dat ;)
Het zit gewoon lekkerder, vooral in de winter..
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:42:16 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97254973
OK np ;). Mijn huisgenoot heeft meteen een professionele loopoutfit gekocht, toen 'ie begon met lopen 3 jaar geleden. Nou hij begint, rent hooguit een paar weken, stopt weer, begint weer, stopt weer, begint weer... Gisteravond heeft 'ie Evy 1 weer gedaan :'). Dat vind ik dan wel debiel :@. Een beetje de pro uithangen :'). Als je begint, moet je imho investeren in een goed paar schoenen en als blijkt dat het hardlopen je echt ligt en je het echt leuk vindt, kun je jezelf voor je prestaties belonen met extra dingetjes, zoals een mooie outfit, hartslagmeter, GPS-horloge etc etc :).
Niet meer actief op Fok!
pi_97255496
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Voor de stroomlijn :D. Alles behalve dat ;)
Het zit gewoon lekkerder, vooral in de winter..
Haha tja zag er serieus het nut niet echt van in hoor :P
pi_97256711
quote:

[..]

Voordat ik een strakke broek had vaak last van schuurplekken aan de binnenkant van bovenbenen. Met strakke broek daar totaal geen last meer van.
pi_97257069
Over 9 dagen ga ik naar Barcelona. Als ik dan nog steeds om de dag loop, trakteer ik mezelf daar op een mooie outfit of iets anders voor het rennen :) Hopelijk hebben ze daar zuurstok roze :P (en uitverkoop!)
pi_97266603
Heb jaren op atletiek gezeten en ondertussen ongeveer 1.5 jaar gestopt. Sinds een paar weken het hardlopen weer opgepakt en moet zeggen het gaat verbazingwekkend goed :) Heb nog een sportkaart van de uni die stof ligt te vangen in de kast en ben van plan binnenkort er toch maar eens iets mee te gaan doen 8-)
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:54:43 #95
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_97290227
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:21 schreef ratatat het volgende:

[..]

Voordat ik een strakke broek had vaak last van schuurplekken aan de binnenkant van bovenbenen. Met strakke broek daar totaal geen last meer van.
Comfort is inderdaad dé reden om je in belachelijk strak kunststof naar buiten te wagen.
If at first you fail, re-define your objective.
pi_97300836
Ohoh wat ging het toch slecht vandaag! In totaal 26 minuten gelopen waarvan 6 minuten gewandeld. Kreeg last van mijn buik na 12 minuten. Zeker iets te stevig gelunched.

Normaal loop ik 30 minuten en ga ik wel door als het tegenzit, maar dit keer had ik geen zin om de strijd aan te gaan

Volgende keer beter. Domme hardlopen....
pi_97305444
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef Cudles het volgende:
Ohoh wat ging het toch slecht vandaag! In totaal 26 minuten gelopen waarvan 6 minuten gewandeld. Kreeg last van mijn buik na 12 minuten. Zeker iets te stevig gelunched.

Normaal loop ik 30 minuten en ga ik wel door als het tegenzit, maar dit keer had ik geen zin om de strijd aan te gaan

Volgende keer beter. Domme hardlopen....
Zou het aan het weer liggen? vandaag ook maar 9 km gedaan met moeite en tussendoor wandelen :{ . Normaal loop ik 16 km zonder wandelen.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_97306577
Het ging vandaag ook voor geen meter bij mij. Ik heb een andere route genomen en ik ben via een viaduct gelopen. Damn... naar beneden ging wel, maar naar boven! Ik heb met moeite mijn rondje afgemaakt en heb nu beetje kramp.

Vorige keer ging zo goed, maar nu vraag ik me af waarom ik dit ook alweer deed... Vrijdag ga ik weer lekker in de ochtend. Lekker fris!
pi_97306751
Het is die verrekte aswolk!!

Zondag maar weer proberen als ik geïnspireerd ben door de CL finale
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:20:03 #100
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_97313036
Was ik net hersteld van mijn enkelblessure, heb ik inmiddels een keelontsteking opgelopen :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')