quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
gloeiende gloeiende gloeiende![]()
crashed mijn laptop![]()
gebruik de windows herstel cd, dat kan dus niet vanwege de encryptie![]()
![]()
en mijn jimi hendrix collectie stond erop
Jij ook alquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Toch ziek gemeld verdomme! Het gaat echt niet, nog steeds koorts, nu 39,67 graden. En ik wilde zo graag taarten maken vanavond
Ja maar is van me werkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed rusten en/of slapen. Misschien dat je je vanavond toch enigszins goed genoeg voelt.![]()
hoe gaat het met de griep?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En een bootable ubuntu cd om weer bij je gegevens te komen?
Goedemorgen allemaal![]()
Gewoon niet op meets komen, evil zijn ze!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het lijkt wel of het heerst, wokkie, solique, angeltje, marijke.
een miniXP cd, hiren boot cd .... zijn idd nog de manierenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet op meets komen, evil zijn ze!
ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik belde me werk en toen zei mijn manager je bent de zoveelste als die zich ziekmeldtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Toch ziek gemeld verdomme! Het gaat echt niet, nog steeds koorts, nu 39,67 graden. En ik wilde zo graag taarten maken vanavond
ze gaan in de richting voor vrijwilligersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik belde me werk en toen zei mijn manager je bent de zoveelste als die zich ziekmeldt
En hier dus ook allemaal ziekies?
ik heb geen griep hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
He meneertjequote:
De enige die ik aangestoken kan hebben is Wokquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet op meets komen, evil zijn ze!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook niet![]()
de hard disk is encrypt dus onleesbaar voor alles waar je mee boot![]()
maar ik kan bij de backup![]()
hoewel peter waarschijnlijk ook wel jimi hendrix albums heeft![]()
en hoi deeltijd huisgenoot
hoe is het vandaag?
Hey Toekjequote:
Helleuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
en ahoy C_A, Marijke zwolle, en die ik vergeten ben
Ah, Minecraft.quote:
geen probleem voor jijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
Hoi allemaal, die binnen zijn gekomen terwijl ik in de auto zat, windows 7 twee keer moest opstarten omdat het een KUDT-OS is en al een bugje opgelost heb.
en dat is ?quote:
je sloopt het gewoonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
Hoi allemaal, die binnen zijn gekomen terwijl ik in de auto zat, windows 7 twee keer moest opstarten omdat het een KUDT-OS is en al een bugje opgelost heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |