SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
hoezo helpt praten niet? heb je meerdere therapeuten gehad, zowel psychologen als psychiaters? heb je wel eens een ander soort therapie geprobeerd zoals hapto therapie?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon diep ongelukkig met hoe ik eruit zie en mijn gedrag word ook steeds bizarder , in mijn mind weet ik hoe eruit wil zien maar in de spiegel ben ik altijd erg ontevreden en diep ongelukkig, ik check de spiegel wel 50 keer per dag om te zien of ik eruit zie zoals in gedachte heb als bevestiging. Kijk ik loop al ruim 10 jaar lang rond met dit gevoel en praten helpt niet.
Je mag mij wel vertrouwen, ik ben hier al een tijdje.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Liever probeer ik iemand te helpen.
Ook als dat moeilijk gaat.
Je hebt het over praten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon diep ongelukkig met hoe ik eruit zie en mijn gedrag word ook steeds bizarder , in mijn mind weet ik hoe eruit wil zien maar in de spiegel ben ik altijd erg ontevreden en diep ongelukkig, ik check de spiegel wel 50 keer per dag om te zien of ik eruit zie zoals in gedachte heb als bevestiging. Kijk ik loop al ruim 10 jaar lang rond met dit gevoel en praten helpt niet.
Ben benieuwd of hij daar ook alles bij elkaar durft te liegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt het over praten.
Kun je aangeven of je ook met een professional hierover gepraat hebt?
Het gaat weer als vanouds over richard_prf en zijn ziekte.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef greatjob het volgende:
Ik heb echt geen idee waar alles over gaat. Daarbij gaat de topic erg veel sneller dan vrijdag. Blegh :p
Ja , maar mij maak je hier niet bang mee, kan je ook video's laten zien met mensen die tevreden zijn met het resultaat? Want volgens mij zijn die juist in de meerderheid. Wat jij laat zien zijn de meer extremere gevallen en waarom zou dat bij mij ook gebeuren als ik gewoon een goede chirurg weet te vinden?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:26 schreef Daisy_N het volgende:
het kan echt makkelijk misgaan, vooral als je wanhopig bent en je door iedereen wil laten opereren,.,. geloof me, goede chirurgen weigeren als zezien dat je issues hebt, dan blijven de kwakzalvers over..
richard heeft ieder keer weer een nieuw debiel idee om zijn zelfvertrouwen op te vijzelen. alles behalve therapie en tips hier aan nemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef greatjob het volgende:
Ik heb echt geen idee waar alles over gaat. Daarbij gaat de topic erg veel sneller dan vrijdag. Blegh :p
Ah ok. Dit verklaart al iets meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:28 schreef Spork het volgende:
[..]
richard heeft ieder keer weer een nieuw debiel idee om zijn zelfvertrouwen op te vijzelen. alles behalve therapie en tips hier aan nemen.
gewoon niet op reageren. zo weer weg.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:29 schreef Supersoep het volgende:
Nee, gewoon nee.
Ik wil Dandybleu hier echt niet hebben. Sodemieter op.
ha oke dan ben ik weg ... ik kijk nog even wat de anderen ervan zeggen......quote:Op maandag 16 mei 2011 23:29 schreef Supersoep het volgende:
Nee, gewoon nee.
Ik wil Dandybleu hier echt niet hebben. Sodemieter op.
En dan is het voor altijd klaar met hem, hoop ik dan maar.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet Richard, of hoe hij ook heet, hier zijn kleine onthullinkjes ook maar doen. Als hij het niet doet dan doe ik het, want ik kan hier echt niet tegen.
doe dat maar wat dit soort suggestieve posts heeft ook niemand wat aanquote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet Richard, of hoe hij ook heet, hier zijn kleine onthullinkjes ook maar doen. Als hij het niet doet dan doe ik het, want ik kan hier echt niet tegen.
jezus mens, doe niet zo geheimzinnig.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Later!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik meld me ook even af en ga Loft kijken, ciao.
Wacht maar dat ik mijn $$$ aan hem laat zien dat zou hem op andere gedachtes brengen. Ik vind het jammer van die harde kritieken meteen weer.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef Daisy_N het volgende:
Nou, geen goede chirurg die iemand met BDD wil opereren. En vrouwen worden ook niet nat van dat gezeik over dat je lelijk bent. Post maar eens een foto dan kunnen we allemaal oordelen.
Niet alles hoeft openbaar gemaakt te worden mijn beste aardbei.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het zelf moet vertellen.
En je denkt dat hij dat gaat doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
RIchard ik probeer je serieus te helpen. Misschien dat je op mijn post kan reageren?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wacht maar dat ik mijn $$$ aan hem laat zien dat zou hem op andere gedachtes brengen. Ik vind het jammer van die harde kritieken meteen weer.
Hoezo, je wilde hier toch niet meer posten? Online zelfmoord weet je nog?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet alles hoeft openbaar gemaakt te worden mijn beste aardbei.
Ja je hebt ook gelijk, dat verhaal ken ik, maar dat gaat niet voor mij op.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
RIchard ik probeer je serieus te helpen. Misschien dat je op mijn post kan reageren?
sommige issues moet je gewoon met je psych bespreken niet met de mensen online, als je hulp zoekt doe het dan bij professionele mensen en niet met mensen op het forum.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet alles hoeft openbaar gemaakt te worden mijn beste aardbei.
Hou nou eens op, die moet je niet willen helpen. Ik ga het niet blijven zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
RIchard ik probeer je serieus te helpen. Misschien dat je op mijn post kan reageren?
Ik zou best graag jouw tips over communicatie willen lezen trouwens...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan wel een halve pagina aan goeie tips geven om iemand aan te spreken en aan de praat te houden, maar als je geen stabiele sociale basis hebt dan heb je ook niets om over te praten. Mensen moeten daar eerst maar eens aan gaan werken. Wanneer men voor zichzelf vindt dat ze voldoende basis hebben, dan moeten ze maar eens aan de slag met de ridicule aannames over hun zelfbeeld. Pas dan staan ze sterk genoeg in hun schoenen om ook daadwerkelijk succes te kunnen hebben.
Voor de draad ermee, dan hebben we dat ook weer gehad en dan kunnen we ontopic verder.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij wil geen hulp, alleen medelijdenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ben geen expert en zeker geen enorme player, maar als je iets wil weten dan vraag je maarquote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik zou best graag jouw tips over communicatie willen lezen trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |