SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ah juist. Ik dacht alquote:
Dat is jammer, dat lijkt me een bugje ik ga het even melden achterquote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef Crutch het volgende:
Wel jammer dat dan ook meteen je abonnement op de reeks weg is.
Er is helemaal geen stelletje.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh er is een stelletje ontstaan in dit topicDat geeft wel aan dat dit topic werkt
Wie dan? Ik heb iets gemist geloof ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh er is een stelletje ontstaan in dit topicDat geeft wel aan dat dit topic werkt
Welk stel?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
Hahaha ze voelt zich meteen aangesproken...quote:
Mja, hebben eigenlijk alleen wij last van hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is jammer, dat lijkt me een bugje ik ga het even melden achter
Naar mijn weten was supersoep juist aan het slijmen jegens aardbei.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik dacht dus supersoep en straw my bad dan , maar dan moeten we maar zorgen dat er stelletjes komen in dit topic
Als dat dan ontstaat kunnen we hier gelijk tips geven om de relatie goed te houden. En daar kan de rest van leren.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik dacht dus supersoep en straw my bad dan , maar dan moeten we maar zorgen dat er stelletjes komen in dit topic
Tips geven aan mensen die samen in een relatie zitten? Kom nou.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat dan ontstaat kunnen we hier gelijk tips geven om de relatie goed te houden. En daar kan de rest van leren.
Ik wil mijzelf wel als vrijwilliger aanmelden voor de relatie
Relatietherapie door FOK!ersquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tips geven aan mensen die samen in een relatie zitten? Kom nou.![]()
Dat lijkt me heel vervelend.
Er is dan ook in gehakt en sommige delen zijn weggelaten. Waar doel je specifiek op?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik heb net voor het eerst de OP gelezen, en ligt het aan mij of lopen sommige zinnen niet echt lekker?
Nee die gaan elkaar nog wel een keer palen daten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ben je verliefd dan? Niks van gelezen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word trouwens supervaag als ik verliefd ben, vanochtend wakker geworden en in bed blijven liggen en luisteren naar your body is wonderland van John Mayer noem ik redelijk vaag actie.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er is dan ook in gehakt en sommige delen zijn weggelaten. Waar doel je specifiek op?
quote:Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).
Deze bijvoorbeeld.quote:Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen
Ben ik allangquote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben je verliefd dan? Niks van gelezen?
Oh die gast. Maar dat is toch alleen meer een fuckbuddy?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ben ik allangen heb dit weekend nogal wat zwijmelvoer gehad, en dat paste wel een beetje bij John Mayer's body is wonderland.
Ik heb er in gehakt en later heeft strawberry wat aangepast geloof ik.quote:
Yup ik weet het , hij is mijn celebrity crush. Ik ben zo jaloers op zijn gitaarspelen en de teksten die hij schrijft zijn zo mooiquote:
Dat eerste is alweer een beetje achterhaald, het doelde toentertijd op mensen met sociale stoornissen etcetera, waar 99% van dit topic uit bestond. Nu is dat door invloed van o.a Crutch verbreedt naar andere users.quote:
Live gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup ik weet het , hij is mijn celebrity crush. Ik ben zo jaloers op zijn gitaarspelen en de teksten die hij schrijft zijn zo mooi
Ah, nouja mij maakt het niet uit verder maar het viel me op.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb er in gehakt en later heeft strawberry wat aangepast geloof ik.
Heb geen idee meer wat er precies is aangepast.
O ja, dat was het.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat eerste is alweer een beetje achterhaald, het doelde toentertijd op mensen met sociale stoornissen etcetera, waar 99% van dit topic uit bestond. Nu is dat door invloed van o.a Crutch verbreedt naar andere users.
Dat tweede heb ik nog nooit gelezen, ik weet niet wie dat geschreven heeft.
Daar zijn we beiden niet helemaal uit, ja we zijn ook fuckbuddy's maar vinden elkaar ook erg leuk. Het is nogal gecompliceerd allemaalquote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh die gast. Maar dat is toch alleen meer een fuckbuddy?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk ook kan he?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar zijn we beiden niet helemaal uit, ja we zijn ook fuckbuddy's maar vinden elkaar ook erg leuk. Het is nogal gecompliceerd allemaal
Mannen ruiken dat ook van vrouwen...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Daisy_N het volgende:
Ik heb het idee dat je nooit als onzeker persoon een relatie in moet gaan, Is heel verstikkend voor de ander. gelukkig ruiken de meeste vrouwen dat wel, dat je onzeker bent, en haken ze sneller af omdat ze de drama al kunnen voorspellen.
Hebben jullie het wel eens (recent) besproken? Het klinkt een beetje onnodig gecompliceerd als jullie elkaar wel erg leuk vinden maar het bij fuckbuddies houden.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar zijn we beiden niet helemaal uit, ja we zijn ook fuckbuddy's maar vinden elkaar ook erg leuk. Het is nogal gecompliceerd allemaal
Ja dat heb ik dus ook bij Geraldine. En nu ben ik ook nog gisteren een heel leuk meisje tegengekomen, Wat ben ik ook ingewikkeld ben net een wijf.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Vroeger, was er een meisje waar ik altijd een soort van mee ging en ik belde haar soms op NET als ik wakker werd (om 8u door de weeks) omdat zij dan in mijn hoofd kwam en dan wou ik weten op alles goed met haar ging.![]()
Weetje wat ik trouwens een nadeel vind aan online ''daten''; soms dan kan je iemand helemaal te gek vinden via internet en dan houd je dat bepaalde ideale beeld vast van die persoon. En als het dan lang duurt om elkaar te ontmoeten, blijf je dat beeld houden/denk je alleen aan die persoon en dan kan het zijn als je elkaar uiteindelijk ontmoet - dat dat bepaalde beeld van die persoon helemaal verkeerd is. Heb je dus je tijd gestoken in iets wat het niet waard is.. lijkt me verrot.
Ik heb liever dat tegenovergestelde. Dat iemand tegen mij durft te zeggen wat ik fout doe en die mij af en toe aanspreekt op bepaalde dingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Daisy_N het volgende:
Nou ja, veel mannen denken dat een onzekere vrouw makkelijk te domineren is, en zullen er sneller mee in zee gaan dan een vrouw die weet wat ze wil.
Voor mensen die daar nog niet zo veel ervaring mee hebben lijkt mij dat soms wel handigquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tips geven aan mensen die samen in een relatie zitten? Kom nou.![]()
Dat lijkt me heel vervelend.
Niet waar.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Daisy_N het volgende:
Nou ja, veel mannen denken dat een onzekere vrouw makkelijk te domineren is, en zullen er sneller mee in zee gaan dan een vrouw die weet wat ze wil.
Onzekere vrouwen die bij elke uitspraak van jou, of elke stap die je doet, al onzeker begint te worden, kan vrij irritant zijn..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Daisy_N het volgende:
Maar het is wel apart om hier je relatieproblemen te bespreken als de ander hier ook komt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mensen die daar nog niet zo veel ervaring mee hebben lijkt mij dat soms wel handig
Ja ik heb dat zelf ook gehad (niet via internet - ook zoiets als wat jij hebt) maar blijf d'r a.u.b. niet teveel in hangen. Wss klopt het beeld toch niet (je kent haar niet persoonlijk) en heeft 't allemaal geen zin. Maar contact zoeken kan je altijd proberen en dan zie je wel verder..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook bij Geraldine. En nu ben ik ook nog gisteren een heel leuk meisje tegengekomen, Wat ben ik ook ingewikkeld ben net een wijf.
Ik hem vrijdag gezien, toen hadden we een beetje mot, toen stuurde die me volgende dag een berichtje dat die langs wou komen en toen is die ook even langsgeweest, en ik ging naar rondje wormerveer (kroegentocht hier) en toen zei ik ook dat ik hem dan misschien wel even zou zien en s'avonds was die er dus ookquote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hebben jullie het wel eens (recent) besproken? Het klinkt een beetje onnodig gecompliceerd als jullie elkaar wel erg leuk vinden maar het bij fuckbuddies houden.
Ja, maar hebben jullie een eventuele relatie en de gevoelens voor elkaar wel eens op tafel gelegd of niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik hem vrijdag gezien, toen hadden we een beetje mot, toen stuurde die me volgende dag een berichtje dat die langs wou komen en toen is die ook even langsgeweest, en ik ging naar rondje wormerveer (kroegentocht hier) en toen zei ik ook dat ik hem dan misschien wel even zou zien en s'avonds was die er dus ookMaar zoals ik al zei er zijn een boel factoren bij die het even gecompliceerd maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |