SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ah juist. Ik dacht alquote:
Dat is jammer, dat lijkt me een bugje ik ga het even melden achterquote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef Crutch het volgende:
Wel jammer dat dan ook meteen je abonnement op de reeks weg is.
Er is helemaal geen stelletje.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh er is een stelletje ontstaan in dit topicDat geeft wel aan dat dit topic werkt
Wie dan? Ik heb iets gemist geloof ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh er is een stelletje ontstaan in dit topicDat geeft wel aan dat dit topic werkt
Welk stel?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
Hahaha ze voelt zich meteen aangesproken...quote:
Mja, hebben eigenlijk alleen wij last van hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is jammer, dat lijkt me een bugje ik ga het even melden achter
Naar mijn weten was supersoep juist aan het slijmen jegens aardbei.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik dacht dus supersoep en straw my bad dan , maar dan moeten we maar zorgen dat er stelletjes komen in dit topic
Als dat dan ontstaat kunnen we hier gelijk tips geven om de relatie goed te houden. En daar kan de rest van leren.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik dacht dus supersoep en straw my bad dan , maar dan moeten we maar zorgen dat er stelletjes komen in dit topic
Tips geven aan mensen die samen in een relatie zitten? Kom nou.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat dan ontstaat kunnen we hier gelijk tips geven om de relatie goed te houden. En daar kan de rest van leren.
Ik wil mijzelf wel als vrijwilliger aanmelden voor de relatie
Relatietherapie door FOK!ersquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tips geven aan mensen die samen in een relatie zitten? Kom nou.![]()
Dat lijkt me heel vervelend.
Er is dan ook in gehakt en sommige delen zijn weggelaten. Waar doel je specifiek op?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik heb net voor het eerst de OP gelezen, en ligt het aan mij of lopen sommige zinnen niet echt lekker?
Nee die gaan elkaar nog wel een keer palen daten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ben je verliefd dan? Niks van gelezen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word trouwens supervaag als ik verliefd ben, vanochtend wakker geworden en in bed blijven liggen en luisteren naar your body is wonderland van John Mayer noem ik redelijk vaag actie.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er is dan ook in gehakt en sommige delen zijn weggelaten. Waar doel je specifiek op?
quote:Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).
Deze bijvoorbeeld.quote:Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen
Ben ik allangquote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben je verliefd dan? Niks van gelezen?
Oh die gast. Maar dat is toch alleen meer een fuckbuddy?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ben ik allangen heb dit weekend nogal wat zwijmelvoer gehad, en dat paste wel een beetje bij John Mayer's body is wonderland.
Ik heb er in gehakt en later heeft strawberry wat aangepast geloof ik.quote:
Yup ik weet het , hij is mijn celebrity crush. Ik ben zo jaloers op zijn gitaarspelen en de teksten die hij schrijft zijn zo mooiquote:
Dat eerste is alweer een beetje achterhaald, het doelde toentertijd op mensen met sociale stoornissen etcetera, waar 99% van dit topic uit bestond. Nu is dat door invloed van o.a Crutch verbreedt naar andere users.quote:
Live gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup ik weet het , hij is mijn celebrity crush. Ik ben zo jaloers op zijn gitaarspelen en de teksten die hij schrijft zijn zo mooi
Ah, nouja mij maakt het niet uit verder maar het viel me op.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb er in gehakt en later heeft strawberry wat aangepast geloof ik.
Heb geen idee meer wat er precies is aangepast.
O ja, dat was het.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat eerste is alweer een beetje achterhaald, het doelde toentertijd op mensen met sociale stoornissen etcetera, waar 99% van dit topic uit bestond. Nu is dat door invloed van o.a Crutch verbreedt naar andere users.
Dat tweede heb ik nog nooit gelezen, ik weet niet wie dat geschreven heeft.
Daar zijn we beiden niet helemaal uit, ja we zijn ook fuckbuddy's maar vinden elkaar ook erg leuk. Het is nogal gecompliceerd allemaalquote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh die gast. Maar dat is toch alleen meer een fuckbuddy?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk ook kan he?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar zijn we beiden niet helemaal uit, ja we zijn ook fuckbuddy's maar vinden elkaar ook erg leuk. Het is nogal gecompliceerd allemaal
Mannen ruiken dat ook van vrouwen...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Daisy_N het volgende:
Ik heb het idee dat je nooit als onzeker persoon een relatie in moet gaan, Is heel verstikkend voor de ander. gelukkig ruiken de meeste vrouwen dat wel, dat je onzeker bent, en haken ze sneller af omdat ze de drama al kunnen voorspellen.
Hebben jullie het wel eens (recent) besproken? Het klinkt een beetje onnodig gecompliceerd als jullie elkaar wel erg leuk vinden maar het bij fuckbuddies houden.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar zijn we beiden niet helemaal uit, ja we zijn ook fuckbuddy's maar vinden elkaar ook erg leuk. Het is nogal gecompliceerd allemaal
Ja dat heb ik dus ook bij Geraldine. En nu ben ik ook nog gisteren een heel leuk meisje tegengekomen, Wat ben ik ook ingewikkeld ben net een wijf.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Vroeger, was er een meisje waar ik altijd een soort van mee ging en ik belde haar soms op NET als ik wakker werd (om 8u door de weeks) omdat zij dan in mijn hoofd kwam en dan wou ik weten op alles goed met haar ging.![]()
Weetje wat ik trouwens een nadeel vind aan online ''daten''; soms dan kan je iemand helemaal te gek vinden via internet en dan houd je dat bepaalde ideale beeld vast van die persoon. En als het dan lang duurt om elkaar te ontmoeten, blijf je dat beeld houden/denk je alleen aan die persoon en dan kan het zijn als je elkaar uiteindelijk ontmoet - dat dat bepaalde beeld van die persoon helemaal verkeerd is. Heb je dus je tijd gestoken in iets wat het niet waard is.. lijkt me verrot.
Ik heb liever dat tegenovergestelde. Dat iemand tegen mij durft te zeggen wat ik fout doe en die mij af en toe aanspreekt op bepaalde dingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Daisy_N het volgende:
Nou ja, veel mannen denken dat een onzekere vrouw makkelijk te domineren is, en zullen er sneller mee in zee gaan dan een vrouw die weet wat ze wil.
Voor mensen die daar nog niet zo veel ervaring mee hebben lijkt mij dat soms wel handigquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tips geven aan mensen die samen in een relatie zitten? Kom nou.![]()
Dat lijkt me heel vervelend.
Niet waar.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Daisy_N het volgende:
Nou ja, veel mannen denken dat een onzekere vrouw makkelijk te domineren is, en zullen er sneller mee in zee gaan dan een vrouw die weet wat ze wil.
Onzekere vrouwen die bij elke uitspraak van jou, of elke stap die je doet, al onzeker begint te worden, kan vrij irritant zijn..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Daisy_N het volgende:
Maar het is wel apart om hier je relatieproblemen te bespreken als de ander hier ook komt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mensen die daar nog niet zo veel ervaring mee hebben lijkt mij dat soms wel handig
Ja ik heb dat zelf ook gehad (niet via internet - ook zoiets als wat jij hebt) maar blijf d'r a.u.b. niet teveel in hangen. Wss klopt het beeld toch niet (je kent haar niet persoonlijk) en heeft 't allemaal geen zin. Maar contact zoeken kan je altijd proberen en dan zie je wel verder..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook bij Geraldine. En nu ben ik ook nog gisteren een heel leuk meisje tegengekomen, Wat ben ik ook ingewikkeld ben net een wijf.
Ik hem vrijdag gezien, toen hadden we een beetje mot, toen stuurde die me volgende dag een berichtje dat die langs wou komen en toen is die ook even langsgeweest, en ik ging naar rondje wormerveer (kroegentocht hier) en toen zei ik ook dat ik hem dan misschien wel even zou zien en s'avonds was die er dus ookquote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hebben jullie het wel eens (recent) besproken? Het klinkt een beetje onnodig gecompliceerd als jullie elkaar wel erg leuk vinden maar het bij fuckbuddies houden.
Ja, maar hebben jullie een eventuele relatie en de gevoelens voor elkaar wel eens op tafel gelegd of niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik hem vrijdag gezien, toen hadden we een beetje mot, toen stuurde die me volgende dag een berichtje dat die langs wou komen en toen is die ook even langsgeweest, en ik ging naar rondje wormerveer (kroegentocht hier) en toen zei ik ook dat ik hem dan misschien wel even zou zien en s'avonds was die er dus ookMaar zoals ik al zei er zijn een boel factoren bij die het even gecompliceerd maken.
wat is kroegentocht?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb hem vrij
[..]
Ik hem vrijdag gezien, toen hadden we een beetje mot, toen stuurde die me volgende dag een berichtje dat die langs wou komen en toen is die ook even langsgeweest, en ik ging naar rondje wormerveer (kroegentocht hier) en toen zei ik ook dat ik hem dan misschien wel even zou zien en s'avonds was die er dus ookMaar zoals ik al zei er zijn een boel factoren bij die het even gecompliceerd maken.
Gebruik jij ooit wel eens iets als google?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is kroegentocht?
ik ging vroeger zelf ook weleens op "kroegentocht" met dorpsgenoten. was altijd gewoon kilometers fietsen om langs kroegen in andere dorpen te gaan, en veel drinken.
ik noemde dat kroegentocht, maar is dat het ook?
Dat sowieso. En via internet is het ook gewoon zo anders, dat is een feit.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou niet gauw internet verliefd worden denk ik , ik vind het elkaar in het echt zien ook leuker.
Ja hij weet het van mij en als iemand na een ruzie ineens langs wil komen onverwacht maakt het ook wel duidelijk , en ook dat die even op de moeilijke momenten momenten juist mij wil zien maakt ook wel wat duidelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, maar hebben jullie een eventuele relatie en de gevoelens voor elkaar wel eens op tafel gelegd of niet?
Dat jij niet alle factoren hier deelt is wel logisch maar dan raad ik ook maar wat met mijn vragen.
lol. dat bekende liedje van "hallelujah"is gewoon in C. zo speelt hij het ookquote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup ik weet het , hij is mijn celebrity crush. Ik ben zo jaloers op zijn gitaarspelen en de teksten die hij schrijft zijn zo mooi
Daar hoeft helemaal geen sprake van te zijn - 't is gewoon een kwestie van tijdig afsprekenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Vroeger, was er een meisje waar ik altijd een soort van mee ging en ik belde haar soms op NET als ik wakker werd (om 8u door de weeks) omdat zij dan in mijn hoofd kwam en dan wou ik weten op alles goed met haar ging.![]()
Weetje wat ik trouwens een nadeel vind aan online ''daten''; soms dan kan je iemand helemaal te gek vinden via internet en dan houd je dat bepaalde ideale beeld vast van die persoon. En als het dan lang duurt om elkaar te ontmoeten, blijf je dat beeld houden/denk je alleen aan die persoon en dan kan het zijn als je elkaar uiteindelijk ontmoet - dat dat bepaalde beeld van die persoon helemaal verkeerd is. Heb je dus je tijd gestoken in iets wat het niet waard is.. lijkt me verrot.
Begrijpelijk, maar zou je ergens wel een relatie met hem willen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja hij weet het van mij en als iemand na een ruzie ineens langs wil komen onverwacht maakt het ook wel duidelijk , en ook dat die even op de moeilijke momenten momenten juist mij wil zien maakt ook wel wat duidelijk.
Het gecompliceerde is , dat ik ouder ben dan hem en dan 10 jaar ouder, ook een verleden heb met seksueel misbruik en we beiden ook wel onze vrijheid willen houden maakt het een beetje gecompliceerder.
Kroegentocht is een feest in het dorp waar allerlei kroegen open zijn, en het dorp juist met zijn allen naar die kroegen gaan. Heel gezellig , met bandjes enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is kroegentocht?
ik ging vroeger zelf ook weleens op "kroegentocht" met dorpsgenoten. was gewoon altijd kilometers fietsen om langs allerilei kroegen in andere dorpen te gaan, en veel drinken.
ik noemde dat kroegentocht, is dat kroegentocht?
Kwestie van tijdig afspreken? Soms kan 't ook wel maanden gaan duren vooraf op internet. Een ideaal beeld van die persoon heb je sowieso, anders spreek je niet met die persoon af. En één ding is een feit; in real life is het altijd, maar dan ook altijd anders (kan positief of negatief zijn).quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Daar hoeft helemaal geen sprake van te zijn - 't is gewoon een kwestie van tijdig afspreken
Dat gaat niet werken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar het is wel apart om hier je relatieproblemen te bespreken als de ander hier ook komt.
Ik vind het op deze manier wel best eigenlijk, en verder zie ik gewoon wel hoe het verder gaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar zou je ergens wel een relatie met hem willen?
Of vind je het zowel best.
Ja boeiend. In RL kan je toch ook tegenvallen na een tijdje? Maar dan vooral andersom. Qua innerlijk dus, zoals jouw vriendin die zich misschien vragen zal stellen na je actie van gisteren.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kwestie van tijdig afspreken? Soms kan 't ook wel maanden gaan duren vooraf op internet. Een ideaal beeld van die persoon heb je sowieso, anders spreek je niet met die persoon af. En één ding is een feit; in real life is het altijd, maar dan ook altijd anders (kan positief of negatief zijn).
Mooi toch, was er even nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind het op deze manier wel best eigenlijk, en verder zie ik gewoon wel hoe het verder gaat.
Als het maanden duurt is er ook niet meer van "tijdig" te spreken, lijkt me.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kwestie van tijdig afspreken? Soms kan 't ook wel maanden gaan duren vooraf op internet. Een ideaal beeld van die persoon heb je sowieso, anders spreek je niet met die persoon af. En één ding is een feit; in real life is het altijd, maar dan ook altijd anders (kan positief of negatief zijn).
Herkenbaar, vooral als je iemand langer, en ook beter, kent.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
het is sowieso raar als je iemand leuk vind , je hebt je ups en downs met elkaar. Soms kun je het bloed onder elkaars nagels vandaan halen maar dan is het goedmaken vaak ook het leukste.
hoe weet je wanneer dat is? er zijn niet zoveel kroegen bij mij (ouders) vlak bij elkaar in de buurt, bestaat het dan ook?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kroegentocht is een feest in het dorp waar allerlei kroegen open zijn, en het dorp juist met zijn allen naar die kroegen gaan. Heel gezellig , met bandjes enzo
De Paashaas vertelt je dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe weet je wanneer dat is? er zijn niet zoveel kroegen bij mij (ouders) vlak bij elkaar in de buurt, bestaat het dan ook?
Ik ben nu al een tijdje aan het chatten met iemand. Ik wil wel afspreken maar zij houdt de boot nog af. Waarschijnlijk omdat ze bang is dat het IRL tegenvalt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toch is 't wel zo. In real life kan je iemand veel beter pijlen en heb je in 't begin vaak ook wel door of iemand je type is of niet. Via internet valt dat echter maar net te betwijfelen. Ik zou me er in ieder geval nooit aan wagen, behalve om te ouwehoeren.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja boeiend. In RL kan je toch ook tegenvallen na een tijdje? Maar dan vooral andersom. Qua innerlijk dus, zoals jouw vriendin die zich misschien vragen zal stellen na je actie van gisteren.
Kan allemaal. Dat is echt niet enkel voorbehouden aan koppels die via internet zijn begonnen.
Ik ben van mening dat dat weinig uitmaakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
In real life kan je iemand veel beter pijlen
[Taalnazi] Pijlen zitten op een boog, of op een bord[/taalnazi]quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toch is 't wel zo. In real life kan je iemand veel beter pijlen en heb je in 't begin vaak ook wel door of iemand je type is of niet. Via internet valt dat echter maar net te betwijfelen. Ik zou me er in ieder geval nooit aan wagen, behalve om te ouwehoeren.
hmmmmmmmm ja dat lijkt me ook heerlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
maar dan is het goedmaken vaak ook het leukste.
Ja maar dat doen sommige mensen juist wel, maanden praten via internet en elkaar romantiseren. Het gebeurt zovaak.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Als het maanden duurt is er ook niet meer van "tijdig" te spreken, lijkt me.
Het is juist zaak om niet maanden te blijven praten omdat je elkaar dan gaat romantiseren.
Als je die klik voelt en zin hebt om elkaar irl te ontmoeten, gewoon doen en niet te lang wachten.
Helemaal niks mis mee, hoor
En dat "feitje" dat je noemt is overigens helemaal geen feit, en ik spreek uit ervaring
Waarom zou het niet mogelijk zijn dat die ander irl precies dezelfde indruk geeft als op het internet? Kan best.
Vind ik niet. In real life ben je allebei in het begin nog eens veel terughoudender ook. Via internet leer je juist echt iemand kennen. Ik kan van bijna elke vrouw hier in het topic een beeld vormen qua gedrag en hoe ze ongeveer in het leven staan. Dat is niet zo moeilijk, en ik weet ook dat die beelden wel vrij accuraat zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toch is 't wel zo. In real life kan je iemand veel beter pijlen en heb je in 't begin vaak ook wel door of iemand je type is of niet. Via internet valt dat echter maar net te betwijfelen. Ik zou me er in ieder geval nooit aan wagen, behalve om te ouwehoeren.
Haha oke bedankt voor de tip.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
[Taalnazi] Pijlen zitten op een boog, of op een bord[/taalnazi]
Dat word bij ons in het dorp aangegeven, dan gaan ze allemaal organiseren 2 keer in het jaar en dan hangen er flyers rond van Rondje Wormerveer. Het is hier in de Wormerveer best wel een dorp en dan organiseren ze veel van dat soort feestjes , zoals ook bokketochtje die allerlei kroegen speciaal bokbier tappen en dan met elkaar samenwerken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe weet je wanneer dat is? er zijn niet zoveel kroegen bij mij (ouders) vlak bij elkaar in de buurt, bestaat het dan ook?
Sowieso eens, en wat is je beeld van mij?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vind ik niet. In real life ben je allebei in het begin nog eens veel terughoudender ook. Via internet leer je juist echt iemand kennen. Ik kan van bijna elke vrouw hier in het topic een beeld vormen qua gedrag en hoe ze ongeveer in het leven staan. Dat is niet zo moeilijk, en ik weet ook dat die beelden wel vrij accuraat zijn.
Nu wil ik geen compleet idealistisch beeld schetsen, maar het is ook onzin om te stellen dat je in real life na een tijdje niet kan tegenvallen; dat zoiets enkel met internet-relaties het geval is.
Dat is dus niet zo.
oh, ik heb dus "Wormerveer"gegoogled. het is vind ik geen dorp.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat word bij ons in het dorp aangegeven, dan gaan ze allemaal organiseren 2 keer in het jaar en dan hangen er flyers rond van Rondje Wormerveer. Het is hier in de Wormerveer best wel een dorp en dan organiseren ze veel van dat soort feestjes , zoals ook bokketochtje die allerlei kroegen speciaal bokbier tappen en dan met elkaar samenwerken.
En binnenkort ook weer slootpop wat een soort festival van een kroeg is met allerlei bandjes.
Ik vind het hier dus best leuk in het dorp omdat dat soort dingen georganiseerd worden.
Dat kan ik nu niet zeggen, als ik het fout heb dan is heel dat betoog van daarnet verpest.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sowieso eens, en wat is je beeld van mij?
Mentaal klopt het wel, het gedrag dan niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vind ik niet. In real life ben je allebei in het begin nog eens veel terughoudender ook. Via internet leer je juist echt iemand kennen. Ik kan van bijna elke vrouw hier in het topic een beeld vormen qua gedrag en hoe ze ongeveer in het leven staan. Dat is niet zo moeilijk, en ik weet ook dat die beelden wel vrij accuraat zijn.
Nu wil ik geen compleet idealistisch beeld schetsen, maar het is ook onzin om te stellen dat je in real life na een tijdje niet kan tegenvallen; dat zoiets enkel met internet-relaties het geval is.
Dat is dus niet zo.
Fluister het maar.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat kan ik nu niet zeggen, als ik het fout heb dan is heel dat betoog van daarnet verpest.
Ik ben het compleet oneens aangezien het in real life altijd anders is. Op internet kan je je zo anders voordoen; misschien spontaan/dat je veel te vertellen hebt maar dat je in real life bijv. onzeker bent. Op internet gaat het nou eenmaal makkelijker. Dan loopt iemand met een geromantiseerd beeld van die persoon rond terwijl het niet eens klopt.. dat gebeurt vaker dan je denkt. Máár in real life kan het na een tijdje ook tegenvallen, daar heb je gelijk in, toch ben ik van mening dat je vaak wel doorhebt hoe iemand is in reallife.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo.
Hij is sociaal zwakbegaafd geloof ik. 1+1 oplossen moet Mylifeisgrey nog wel lukken...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Daisy_N het volgende:
VWO zegt niks tegenwoordig... Ik vind het wel raar dat je niet snapt hoe normale dingen werken, helemaal niet als je zegt vrienden te hebben. Hoe wil je dan ooit een relatie aangaan???
Ervaring?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben het compleet oneens aangezien het in real life altijd anders is. Op internet kan je je zo anders voordoen; misschien spontaan/dat je veel te vertellen hebt maar dat je in real life bijv. onzeker bent. Op internet gaat het nou eenmaal makkelijker. Dan loopt iemand met een geromantiseerd beeld van die persoon rond terwijl het niet eens klopt.. dat gebeurt vaker dan je denkt. Máár in real life kan het na een tijdje ook tegenvallen, daar heb je gelijk in, toch ben ik van mening dat je vaak wel doorhebt hoe iemand is in reallife.
Hier heb je dus georganiseerde kroegentochten, al met al vind ik dus dat ik in een gezellig dorp woon, waar je veel kan feesten en versierenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Daisy_N het volgende:
Kroegentochten bespreken wij gewoon met vrienden, ik wist niet eens dat zoiets officieel georganiseerd werd. Wij spreken dan af dat we met zijn allen uitgaan en dan gaan we op dat moment langs een paar clubs/kroegen.
ja maar dat zijn van die dingen die niemand je vertelt! en waar je alleen met ervaring achter kan komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Daisy_N het volgende:
VWO zegt niks tegenwoordig... Ik vind het wel raar dat je niet snapt hoe normale dingen werken,
ik heb niet zoveel vrienden hoor, helemaal 0 waar ik zelf woon/studeer. al me vrienden bij me ouders in de buurt ken ik allemaal van minstens 5 jaar terug nog.quote:helemaal niet als je zegt vrienden te hebben.
ja precies. contacten opbouwen vanaf 0 moet het dan, en dat lukt me niet!quote:Hoe wil je dan ooit een relatie aangaan???
Niet via internet zelf maar heb 't wel eens op TV gezien (Ned 3 ofzo) dat er een jongen en een meisje 2 jaar lang internetverkering hadden zonder elkaar gezien te hebben en 't uiteindelijk in real life heel erg, heel erg tegenviel. Qua uiterlijk en innerlijk.quote:
Nou precies dus. Het kan in allebei de gevallen tegenvallen. Maakt dus verder niet al te veel uit. Je moet er een soort van gevoel voor hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben het compleet oneens aangezien het in real life altijd anders is. Op internet kan je je zo anders voordoen; misschien spontaan/dat je veel te vertellen hebt maar dat je in real life bijv. onzeker bent. Op internet gaat het nou eenmaal makkelijker. Dan loopt iemand met een geromantiseerd beeld van die persoon rond terwijl het niet eens klopt.. dat gebeurt vaker dan je denkt. Máár in real life kan het na een tijdje ook tegenvallen, daar heb je gelijk in, toch ben ik van mening dat je vaak wel doorhebt hoe iemand is in reallife.
rot op. wiskunde b2 had ik met een 9 gehaald dacht ik. (8 schoolcijfer, en een 9 voor examenjaar 2006) ! en ik heb ook een paar vakken op een technische studie toen ik nog heen ging met gemak gehaald. (voorkennistoets, calculus 1, calculus III, lineare algebra)quote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij is sociaal zwakbegaafd geloof ik. 1+1 oplossen moet Mylifeisgrey nog wel lukken...
Beide is gewoon een kwestie van elkaar leren kennen hoor en het is vaak een verrassing wel moet ik zeggen dat ik voor mij de onverwachte dingen leuk vind.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou precies dus. Het kan in allebei de gevallen tegenvallen. Maakt dus verder niet al te veel uit. Je moet er een soort van gevoel voor hebben.
Kijk daar hebben we het al, je zag het ooit eens op tv. Het zegt ook al wat dat het zo bijzonder was dat het op tv kwam, meestal gaat online daten anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet via internet zelf maar heb 't wel eens op TV gezien (Ned 3 ofzo) dat er een jongen en een meisje 2 jaar lang internetverkering hadden zonder elkaar gezien te hebben en 't uiteindelijk in real life heel erg, heel erg tegenviel. Qua uiterlijk en innerlijk.
Normaliter wacht je ook niet 2 jaar voordat je een keer IRL afspreekt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Niet via internet zelf maar heb 't wel eens op TV gezien (Ned 3 ofzo) dat er een jongen en een meisje 2 jaar lang internetverkering hadden zonder elkaar gezien te hebben en 't uiteindelijk in real life heel erg, heel erg tegenviel. Qua uiterlijk en innerlijk.
Tja, sommige mensen blijkbaar wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Normaliter wacht je ook niet 2 jaar voordat je een keer IRL afspreekt.
Volgens mij gebeuren die dingen vaak. Overigens denk ik wel dat mensen die twee jaar wachten op een date niet helemaal stabiel in 't leven staan. Beetje triest, wanhopig of zo..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we het al, je zag het ooit eens op tv. Het zegt ook al wat dat het zo bijzonder was dat het op tv kwam, meestal gaat online daten anders.
Het kan gewoon in beide gevallen tegenvallen, natuurlijk is het niet exact hetzelfde maar het gaat ook regelmatig goed. Rare mensen heb je overal, offline en online.
Hoe vaak gebeurt het volgens jou dan? Even harde cijfers gezien je steeds zo stellig over feiten praat.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen blijkbaar wel.
[..]
Volgens mij gebeuren die dingen vaak. Overigens denk ik wel dat mensen die twee jaar wachten op een date niet helemaal stabiel in 't leven staan. Beetje triest, wanhopig of zo..
Iets met uitzonderingen op de regel... geestelijk minder bedeelden heb je overal, dus ook op internet.quote:
2 jaar dat zou ik nooit volhouden. Zeker niet als ik iemand online leuk vind.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ja als je elkaar zolang kent online en dan elkaar in het echt ziet dan kan het alleen maar tegenvallen want dan heb je zo'n droombeeld van elkaar gecreeerd .
Ik denk vaker dan dat wij kunnen denken. Ik heb geen cijfers in mijn hoofd of wat dan ook, zo diep denk ik d'r niet over na.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt het volgens jou dan? Even harde cijfers gezien je steeds zo stellig over feiten praat.
Dan moet je die persoon wel heel leuk vinden ja. Of je bent niet goed wijs.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
2 jaar dat zou ik nooit volhouden. Zeker niet als ik iemand online leuk vind.
Als je echt iemand leuk ben je meestal niet helemaal goed wijs. Liefde maakt blindquote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan moet je die persoon wel heel leuk vinden ja. Of je bent niet goed wijs.
Hahahquote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:
Stel je voor dat je al 2 jaar helemaal verliefd bent op iemand, en het blijkt dan een oud oma'tje in het echt te zijn ofzo![]()
terwijl je dacht dat je met een jonge superlekkere kerel te maken had
Ja zoiets was dus op TV. Alleen was het dan geen oud omaatje maar een onzeker meisje die zich voordeed als een blonde stoot.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:
Stel je voor dat je al 2 jaar helemaal verliefd bent op iemand, en het blijkt dan een oud oma'tje in het echt te zijn ofzo![]()
terwijl je dacht dat je met een jonge superlekkere kerel te maken had
Heb dat examen zelfs snipverkouden gehaald, echt niks aan. wacht maar af tot je eerste tentamen, dan poep je in je broek als je examens moeilijk vindquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leren voor die makkelijke middelbare school-examens? Alsjeblieft zeg.
was ze eigenlijk heel schattig en lief? waar op tv? ik ben zeer geintereseerd in dat soort dingen! ik wil het ook zien!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja zoiets was dus op TV. Alleen was het dan geen oud omaatje maar een onzeker meisje die zich voordeed als een blonde stoot.
Pff, had ze echt andere fotos dan van haarzelf? Ik vind fatty angle al dom, maar dit...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja zoiets was dus op TV. Alleen was het dan geen oud omaatje maar een onzeker meisje die zich voordeed als een blonde stoot.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik denk vaker dan dat wij kunnen denken. Ik heb geen cijfers in mijn hoofd of wat dan ook, zo diep denk ik d'r niet over na.Heb twee keer zoiets op TV gezien (ook 1 geval dat er een meisje een andere foto gebruikte, duurde ook 3 jaar of zo).
'Nuff said.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Iets met uitzonderingen op de regel... geestelijk minder bedeelden heb je overal, dus ook op internet.
Ze gaat je niet neuken.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was ze eigenlijk heel schattig en lief? waar op tv? ik ben zeer geintereseerd in dat soort dingen! ik wil het ook zien!
Dat is precies waarom ik het zei. Die examens krijgen teveel aandacht, ga eens bij een uni zitten voor de wat moeilijkere vakken per faculteit. Daar moet je een maand van tevoren al goed mee beginnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb dat examen zelfs snipverkouden gehaald, echt niks aan. wacht maar af tot je eerste tentamen, dan poep je in je broek als je examens moeilijk vind
Maar mlig, je hebt toch wel ouders, misschien broers of zussen? je hebt zoveel shows op tv waarin alles wordt uitgelegd dmv voorbeelden. GTST is een showcase van menselijke relaties. En anders gewoon internet... ik vind het maar een smoes, je weet het heus wel, tenzij je een hersenbeschadiging hebt opgelopen kan je heus wel wat moeite doen en even terugdenken naar hoe je 5 jaar geleden aan die vrienden kwam. je doet alleen alsof zodat je geen poot hoeft uit te steken en zielig mag doen.
Dat is bij veel vakken wel wat er nodig is, ik heb ook een alfastudie.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Daisy_N het volgende:
Och, ik leerde altijd 2 weken van te voren een beetje en dan 3 dagen voor een tentamen goed, naar ik doe ook een alfastudie (geschiedenis)
ik volg wel comedies als curb ytour enthusiasm, die gast is geweldig, dat soort dingen als bij hem gebeuren mij soms ook. (dat SOORT dingen, niet dezelfde)quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb dat examen zelfs snipverkouden gehaald, echt niks aan. wacht maar af tot je eerste tentamen, dan poep je in je broek als je examens moeilijk vind
Maar mlig, je hebt toch wel ouders, misschien broers of zussen? je hebt zoveel shows op tv
ja waar op internet. nu is er ook zon reclame op tv, over groene stroom. en dan zegt zon man tegen een meisje, "kijk dit is groen, en me koelkast is groen..."quote:waarin alles wordt uitgelegd dmv voorbeelden. GTST is een showcase van menselijke relaties.
En anders gewoon internet...
hoe ik aan die vrienden kom, is dat ik alleen zoveel mogelijk aan de kant in een klas zat, of juist helemaal alleen vooraan. en dan soms kwamen er andere "kneusjes"in de buurt zitten.quote:ik vind het maar een smoes, je weet het heus wel, tenzij je een hersenbeschadiging hebt opgelopen kan je heus wel wat moeite doen en even terugdenken naar hoe je 5 jaar geleden aan die vrienden kwam. je doet alleen alsof zodat je geen poot hoeft uit te steken en zielig mag doen.
Offtopic, maar ik vraag me dit echt af: Hoe kwam je als man op het idee de username Daisy_N te gebruiken?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Daisy_N het volgende:
ja dat zijn geen shows die gebaseerd zijn op relaties. je moet soaps kijken, daarin leggen de vrouwen ook vaak uit hoe ze zich voelen.
Ik ben ook gepest vroeger, ik herken het tafel verhaal, en ik wist vroeger ook niet veel van relaties met mensen af omdat men mij uitkotste. Maar toen ging ik tv kijken, films en soapseries hebben me echt geholpen. Maar in tegenstelling tot mlig (ik neem aan dat je al rond de 20 bent???) was ik toen 11. Ik kreeg een vriendengroepje toen ik 13 was en heb in die tussentijd gewoon mensen geobserveerd...
Ik denk dat het een vrouw is die haar profiel niet goed ingevuld heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Offtopic, maar ik vraag me dit echt af: Hoe kwam je als man op het idee de username Daisy_N te gebruiken?
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Daisy_N het volgende:
ja dat zijn geen shows die gebaseerd zijn op relaties. je moet soaps kijken, daarin leggen de vrouwen ook vaak uit hoe ze zich voelen.
Die dingen helpen absoluut niet, IMO. Een soapserie trekt kijkers juist omdat mensen niet reageren zoals in het echt. Het echte leven is namelijk behoorlijk saai.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Daisy_N het volgende:
Ik ben ook gepest vroeger, ik herken het tafel verhaal, en ik wist vroeger ook niet veel van relaties met mensen af omdat men mij uitkotste. Maar toen ging ik tv kijken, films en soapseries hebben me echt geholpen. Maar in tegenstelling tot mlig (ik neem aan dat je al rond de 20 bent???) was ik toen 11. Ik kreeg een vriendengroepje toen ik 13 was en heb in die tussentijd gewoon mensen geobserveerd...
als me ouders overlijden ben ik multimillionair ( in onroerend goed, en aandeel/leningen/investeringen in bv's, ndere venootschappen, en *****groep)quote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Als jullie nou heel rijk worden kunnen jullie the millionaire matchmaker inhuren. Zou zoiets niet wat zijn?
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik betwijfel of soaps nou echt een beeld geven van de realiteit.
Hey sorry dat ik je wel eens plaagde. Zullen we vrienden worden, ik breng bier.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als me ouders overlijden ben ik multimillionair ( in onroerend goed, en aandeel/leningen/investeringen in bv's, ndere venootschappen, en *****groep)
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk dat het een vrouw is die haar profiel niet goed ingevuld heeft.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef Daisy_N het volgende:
Ik ben een vrouw maar heb het icoontje niet veranderd. ik dacht dat als ik het niet invulde het op die blob bleef staan
ik hoop dat je ouders ervoor zorgen dat jij dat geld niet krijgt, je komt te wereldvreemd over en waarschijnlijk geef je het allemaal uit aan hoeren.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als me ouders overlijden ben ik multimillionair ( in onroerend goed, en aandeel/leningen/investeringen in bv's, ndere venootschappen, en *****groep)
valt wel mee hoor, maar ik dacht ik schep even op. multimilionair is mijn insziens vanaf 2 miljoen alquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hey sorry dat ik je wel eens plaagde. Zullen we vrienden worden, ik breng bier.
ja op die manier is iedereen multimiljonairquote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, maar ik dacht ik schep even op. multimilionair is mijn insziens vanaf 2 miljoen al
Hoezo, heeft iedereen miljoenen op de bank dan???quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja op die manier is iedereen multimiljonair
Voor brugklassers helpen die series omdat zij nog geen referentiekader hebben. Daarom zijn ze ook hard. Hun reacties worden gevoed door wat ze op TV zien. Pas later leer je echt omgaan met mensen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Daisy_N het volgende:
Tsja, ik weet verder ook niet hoe ik mlig kan helpen. Toen ik naar de middelbare school ging had ik geen idee dat kleding en kliekjes er echt toe deden, ik viel meteen buiten de boot en besefte dat pas door shows als Lizzy mcGuire en beugelbekkie. Maar in de burgklas zijn mensen veekl harder en confronterender dan als je in de 20 bent, dat is waar. Misschien helpt dat dan meer bij bruggers dan bij mlig. Doch, ik geloof wel, je kan van soaps wel afkijken hoe je op iemand afstapt in de kroeg, wat voor relatieproblemen er KUNNEN zijn, wat mensen doen in het echte leven etc. heb een keer gtst gekeken (ben geen expert) en dat ging geloof ik over normale tienerlevens en relaties tussen volwassenen...
Zonder hoofdletter.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
wow ik werd er zojuist even op gewezen dat ik nog nooit Sperma heb gezien
Ik ook niet, ik val altijd flauw als ik klaarkom.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Honeybee Hutchquote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Hey jouw icoontje is van die ene bij, heb nooit het einde gezien van die serie...:(
Ik als ik een stijve krijg, te weinig bloedquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik ook niet, ik val altijd flauw als ik klaarkom.
Dat verklaart dan waarom het mij wel hielp.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor brugklassers helpen die series omdat zij nog geen referentiekader hebben. Daarom zijn ze ook hard. Hun reacties worden gevoed door wat ze op TV zien. Pas later leer je echt omgaan met mensen.
Als je gepest wordt dan is de kans groot dat je je af gaat sluiten voor contact. Daar heb je later alleen maar last van omdat je nooit hebt leren omgaan met mensen en niet in kan schatten wat je wel en wat je niet kan zeggen. Elke afwijzing komt dan dubbel zo hard aan. Als je problemen hebt met contact maken dan moet je eerst contact maken in een ongedwongen omgeving zodat je leert hoe mensen reageren. TV-series helpen in dat stadium niet meer. Je moet het echt zelf doen, en vooral de kleine succesjes voor jezelf vieren.
Hier komen veel te veel mensen die de gouden tip verwachten. Ik kan wel een halve pagina aan goeie tips geven om iemand aan te spreken en aan de praat te houden, maar als je geen stabiele sociale basis hebt dan heb je ook niets om over te praten. Mensen moeten daar eerst maar eens aan gaan werken. Wanneer men voor zichzelf vindt dat ze voldoende basis hebben, dan moeten ze maar eens aan de slag met de ridicule aannames over hun zelfbeeld. Pas dan staan ze sterk genoeg in hun schoenen om ook daadwerkelijk succes te kunnen hebben.
Ik wel en het is een plakkerig zooitjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij vond wel zijn mama en zijn zusje terug uiteindelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Honeybee HutchIk ook niet - Ik kan niet echt meer wat van het verhaal herinneren.. Iets met een zoektocht ofzo.. Maar wel heel leuk
Ja dat dus niks leuks aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wel en het is een plakkerig zooitje
Vrouwen die te veel over zichzelf praten en mij niets vragen hoef ik niet, zelfs niet voor een one-night stand. Ja-knikkers wil ik ook niet, die alleen maar naar mij vragen en het vooral roerend met mij eens zijn zonder iets over zichzelf los te laten. Ergens tussenin zit de 'sweet spot'quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Dat verklaart dan waarom het mij wel hielp.
en inderdaad, als je geen leven hebt heb je ook niks om over te praten. Je raakt dan te aanhankelijk aan je gesprekspartner. Sommigen praten graag de hele tijd over zichzelf, maar na een tijdje gaat zelfs dat vervelen denk ik
Komt wel eens voor ja. Hadden we maar een kleinere piemol, zou beter zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik als ik een stijve krijg, te weinig bloed
oh jaja mijn brugklas was zo stom, dat was het dieptepunt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor brugklassers helpen die series omdat zij nog geen referentiekader hebben. Daarom zijn ze ook hard. Hun reacties worden gevoed door wat ze op TV zien. Pas later leer je echt omgaan met mensen.
Als je gepest wordt dan is de kans groot dat je je af gaat sluiten voor contact. Daar heb je later alleen maar last van omdat je nooit hebt leren omgaan met mensen en niet in kan schatten wat je wel en wat je niet kan zeggen. Elke afwijzing komt dan dubbel zo hard aan. Als je problemen hebt met contact maken dan moet je eerst contact maken in een ongedwongen omgeving zodat je leert hoe mensen reageren. TV-series helpen in dat stadium niet meer. Je moet het echt zelf doen, en vooral de kleine succesjes voor jezelf vieren.
Hier komen veel te veel mensen die de gouden tip verwachten. Ik kan wel een halve pagina aan goeie tips geven om iemand aan te spreken en aan de praat te houden, maar als je geen stabiele sociale basis hebt dan heb je ook niets om over te praten. Mensen moeten daar eerst maar eens aan gaan werken. Wanneer men voor zichzelf vindt dat ze voldoende basis hebben, dan moeten ze maar eens aan de slag met de ridicule aannames over hun zelfbeeld. Pas dan staan ze sterk genoeg in hun schoenen om ook daadwerkelijk succes te kunnen hebben.
Je hebt ook misplaatst zelfvertrouwen. Jij bent mij iets te wereldvreemd om die opmerking serieus te kunnen nemen. Bovendien, als je zo overtuigd bent van het feit dat je nu alles leuk kunt doen, waarom doe je het dan niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh jaja mijn brugklas was zo stom, dat was het dieptepunt.
maar in het studiejaar heb ik zoveel vooruitgang geboekt. ieder mens is mooi en uniek. nu zou ik alles leuk kunnen doen. nu ben ik echt leuk en goed.
het is toch een beetje gelig met korrels/ zaadcellen erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wel en het is een plakkerig zooitje
Ik heb een hele heftige en kutte relatie gehad en ben hier eigenlijk vooral om andermans ervaringen te lezen... en evt te behoeden voor de fout om onzeker een relatie in te gaan.,quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen die te veel over zichzelf praten en mij niets vragen hoef ik niet, zelfs niet voor een one-night stand. Ja-knikkers wil ik ook niet, die alleen maar naar mij vragen en het vooral roerend met mij eens zijn zonder iets over zichzelf los te laten. Ergens tussenin zit de 'sweet spot'
Ik heb overigens geen zin om helemaal terug te lezen, maar wat brengt jou eigenlijk in dit topic?
Ja, dat was het!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Hij vond wel zijn mama en zijn zusje terug uiteindelijk.
wat bedoel je met misplaatst zelfvertrouwen jongemanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt ook misplaatst zelfvertrouwen. Jij bent mij iets te wereldvreemd om die opmerking serieus te kunnen nemen. Bovendien, als je zo overtuigd bent van het feit dat je nu alles leuk kunt doen, waarom doe je het dan niet?
nou gewoon gelig en niet met korrels en dat verhaal van nadia klopt niet, het smaakt niet naar fruitquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is toch een beetje gelig met korrels erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
Klinkt als friend zone, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef greatjob het volgende:
Een meisje kwam over. Er is altijd een vreemde klik tussen ons. Ik heb in de 8 jaar dat ik haar ken nog nooit een move gemaakt (mijn probleem met meisjes). Ze heeft een vriendje. Er was een situatie waar ik over haar lichaam MOEST praten, dus gaf ik mijn eerlijke (positieve) mening. Maar hoe ze tegen mij aanleunde en hoe we steeds lachten door de gehele avond. Ik had bijna mijn arm om haar heen geslagen, hield het in toen ik realiseerde dat ze een vriendje had
Mooi, een nieuwe tipgeefsterquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Ik heb een hele heftige en kutte relatie gehad en ben hier eigenlijk vooral om andermans ervaringen te lezen... en evt te behoeden voor de fout om onzeker een relatie in te gaan.,
Ik heb nooit problemen gehad met ONS en een relatie krijgen, maar al mijn relaties kwamen op drama uit (behalve mijn huidige relatie, de eerste na therapie)
Ewwww met korrels.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is toch een beetje gelig met korrels/ zaadcellen erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
Bij mij is het wit met niks erin, maar het valt te beïnvloeden.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is toch een beetje gelig met korrels/ zaadcellen erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
Je komt op mij toch echt niet heel zeker over, gezien de vragen die je stelt. Het is goed dat je je goed voelt, maar ik zou niet heel positief reageren op iemand als jij als je in het echt net zo bent. Ik vind je een weirdoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je met misplaatst zelfvertrouwen jongeman
antwoord: ja ik snap niet hoe en waar
Bij al mijn scharrels en exen ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij is het wit met niks erin, maar het valt te beïnvloeden.
Smaak verschilt toch bij iedere man? Afhankelijk van hoe gezond je eet en zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou gewoon gelig en niet met korrels en dat verhaal van nadia klopt niet, het smaakt niet naar fruit
Nou, de smaak blijft hoe dan ook enorm smerig. Daar gaat fruit niet al te veel aan helpen. Het zal nooit een genot worden in ieder geval.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smaak verschilt toch bij iedere man? Afhankelijk van hoe gezond je eet en zo.
oh wauw jij bent ervaren (L)quote:
Als je bananen eet gaat het uiteindelijk smaken naar bananen. Dus smaak verschilt structuur niet want korrels ga je niet tegenkomen hoor lijkt mee ook niet echt lekker voor een man.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smaak verschilt toch bij iedere man? Afhankelijk van hoe gezond je eet en zo.
Ik heb wel eens anders gehoord.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, de smaak blijft hoe dan ook enorm smerig. Daar gaat fruit niet al te veel aan helpen. Het zal nooit een genot worden in ieder geval.
Dit. Het is echt niet heel lekker. Vandaar ook eenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, de smaak blijft hoe dan ook enorm smerig. Daar gaat fruit niet al te veel aan helpen. Het zal nooit een genot worden in ieder geval.
Iewl jij hebt sperma geproefd.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En jij ook al!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. Het is echt niet heel lekker. Vandaar ook eenvoor alle mannen die verwachten dat hun vriendin of vrouw het wel even wegwerkt.
Misschien is het een beetje zoals bier. Proeft altijd smerig, maar je kan net doen alsof je het lekker vindt om anderen een plezier te doen.quote:
De schuld van de porno want daar doen ze of het een delicatesse is.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. Het is echt niet heel lekker. Vandaar ook eenvoor alle mannen die verwachten dat hun vriendin of vrouw het wel even wegwerkt.
'Je moet het leren drinken'quote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Misschien is het een beetje zoals bier. Proeft altijd smerig, maar je kan net doen alsof je het lekker vindt om anderen een plezier te doen.
Alsof jij nooit je vingers hebt afgelikt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Iewl jij hebt sperma geproefd.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je bananen eet gaat het uiteindelijk smaken naar bananen. Dus smaak verschilt structuur niet want korrels ga je niet tegenkomen hoor lijkt mee ook niet echt lekker voor een man.
Ik denk dat jullie Nadia te serieus nemen.. Dat van die aardbeien- en frambozensmaak moet echt niet letterlijk opgevat worden hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef formerjellybean het volgende:
Het smaakt juist een beetje bitter, of die Dennix moet een overload aan fruit hebben gegeten
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smaak verschilt toch bij iedere man?
Je hoeft niet te slikken hoor. ik slik ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
stel je voor dat ik moet kotsen na het doorslikken?
Ik protesteer bier is lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Misschien is het een beetje zoals bier. Proeft altijd smerig, maar je kan net doen alsof je het lekker vindt om anderen een plezier te doen.
Niet helemaal maar je kan het er wel in terug proeven hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik denk dat jullie Nadia te serieus nemen.. Dat van die aardbeien- en frambozensmaak moet echt niet letterlijk opgevat worden hoor
En dit:
[..]
Het zit eigenlijk nooit op mijn vingers.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je vingers hebt afgelikt.
oh ik zie het niet op korte termijn gebeuren hoor. want je moet eerst iemand vinden die geen aids en soa's heeft. dan ben ik op zich wel bereid om het een en ander te proeven.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Je hoeft niet te slikken hoor. ik slik ook niet.
Bedankt heirvoor. Delen van ervaringen helpt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Ik heb een hele heftige en kutte relatie gehad en ben hier eigenlijk vooral om andermans ervaringen te lezen... en evt te behoeden voor de fout om onzeker een relatie in te gaan.,
Ik heb nooit problemen gehad met ONS en een relatie krijgen, maar al mijn relaties kwamen op drama uit (behalve mijn huidige relatie, de eerste na therapie)
Waarschijnlijk wel. Er is geen match van persoonlijkheid. Ik voel mij daardoor ook niet tot haar aangetrokken. Het was meer dat ik de behoefte had om te cuddlen om zo maar te zeggen. Het was een natuurlijk reactie op iemand tegen je aan liggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt als friend zone, om eerlijk te zijn.
Nee hoor, sommige vrouwen vinden het echt heel leuk, maar niet vanwege de exquise smaak. Gewoon omdat ze van seks houden en sperma is daar onderdeel van.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar hier op FOK lees je ook wel dat bepaalde vrouwen het leuk vinden om te doen. Of zal dat gelogen zijn.
Dit heb ik vaker gehoord. Ik ken alleen mijn eigen smaak en dat is inderdaad zoals jij het beschrijft. Ik heb mij wel laten vertellen dat zware rokers en drinkers toch bitterder zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:59 schreef Daisy_N het volgende:
ik vond het bij elke man ongeveer hetzelfde smaken, trouwens,
Smaken verschillen en zo komen we weet bij het sperma.quote:
Nee, meer over iets als "hm, zou ik naar vis smaken?" na bepaalde handelingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zit eigenlijk nooit op mijn vingers.
Of had je het niet meer over sperma?
Ik heb me eigen sperm nog nooit geproefd, echt niet. Geen behoefte aan, ook niet bij nagedacht.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je vingers hebt afgelikt.
Heb jij je eigen zaad geproeft?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige vrouwen vinden het echt heel leuk, maar niet vanwege de exquise smaak. Gewoon omdat ze van seks houden en sperma is daar onderdeel van.
[..]
Dit heb ik vaker gehoord. Ik ken alleen mijn eigen smaak en dat is inderdaad zoals jij het beschrijft. Ik heb mij wel laten vertellen dat zware rokers en drinkers toch bitterder zijn.
jeetje zoiets doe je toch wel zegquote:Op maandag 16 mei 2011 23:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb me eigen sperm nog nooit geproefd, echt niet. Geen behoefte aan, ook niet bij nagedacht.
Inb4 Iwannabehigh is preuts blablaMaar nee, lijkt me niks en ook nooit over nagedcht.
Vind ik niet zo gek eigenlijk. Helemaal als je van vrouwen verwacht dat ze het wel zullen slikken, of althans je pijpen waarbij ook voorvocht e.d. vrij kan komen.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jeetje zoiets doe je toch wel zeg
of desnoods dat het per ongeluk in je mond beland
Nouja het ruikt al niet naar vis dus dat scheelde al de helft, maar het is wel ziltig.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, meer over iets als "hm, zou ik naar vis smaken?" na bepaalde handelingen.
Ehrm ja? Ik heb wel met vrouwen gezoend die mij net hadden 'ontvangen'. Dan word je toch geconfronteerd met je eigen smaakquote:
Ik ben ooit in mijn eigen gezicht klaar gekomen maar ben toen maar meteen gaan douchen.quote:
Hahaha, ik vind het wel een goeie eigenlijk. Weet je in ieder geval hoe het is.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ehrm ja? Ik heb wel met vrouwen gezoend die mij net hadden 'ontvangen'. Dan word je toch geconfronteerd met je eigen smaakIk sta het niet met bekertjes op te vangen
maar ga niet heel preuts zitten wachten tot ze haar mond helemaal leeg en gespoeld heeft.
Ik begon altijd 1 dag van te voren met leren. Het profielwerkstuk waar je 1 jaar de tijd voor kreeg , begonnen we op de laatste dag mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Daisy_N het volgende:
Och, ik leerde altijd 2 weken van te voren een beetje en dan 3 dagen voor een tentamen goed, naar ik doe ook een alfastudie (geschiedenis)
Nice , daar kan je een leuke vriendin voor kopen denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, maar ik dacht ik schep even op. multimilionair is mijn insziens vanaf 2 miljoen al
welkom welkom wat voor kleur ogen heb jequote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef greatjob het volgende:
Een nieuw iemand. Eén keer eerder hier gepost (vrijdag). Ik ben 23. Hallo iedereen.
Nou, ja. alsof iedereen aids en soa's heeft...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh ik zie het niet op korte termijn gebeuren hoor. want je moet eerst iemand vinden die geen aids en soa's heeft. dan ben ik op zich wel bereid om het een en ander te proeven.
Het werkt twee kanten op. Als ik haar oraal heb verwend ga ik ook niet eerst mijn mond spoelen maar verwacht ik ook een beetje dat zij daar niet moeilijk over doet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind het wel een goeie eigenlijk. Weet je in ieder geval hoe het is.
Mijn ervaring is dat mannen nogal vies van zichzelf kunnen zijn op dat gebied, dus dit valt me mee.
Welkomquote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef greatjob het volgende:
Een nieuw iemand. Eén keer eerder hier gepost (vrijdag). Ik ben 23. Hallo iedereen.
Huh oh kan dat echt? Nee toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ooit in mijn eigen gezicht klaar gekomen maar ben toen maar meteen gaan douchen.
Plastische chirurgie... kijk uit dat je je daarmee niet nog lelijker maakt dan je al denkt te zijn.. kan zovaak misgaan... wat wil je laten doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik begon altijd 1 dag van te voren met leren. Het profielwerkstuk waar je 1 jaar de tijd voor kreeg , begonnen we op de laatste dag mee.
[..]
Nice , daar kan je een leuke vriendin voor kopen denk ik.
Nu ben ik zelf ook niet bepaald de armste en ik heb een mooi startkapitaal opgebouwd en ik zoek manieren om dit uit te breiden. Ik ben bereid risico's te nemen, zijn je ouders toevallig actief in de beleggerswereld, kan je ze om advies vragen, dat zou fijn zijn. Ik hoop genoeg geld te hebben over een aantal jaar om mijn plastische chirurgie te financieren, het ziekenfonds dekt de kosten vaak niet (volledig) en het is nogal prijzig op zijn zachtst gezegd de ingrepen die ik wil laten doen.
Met deze vragen kan je beter naar SEXquote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh oh kan dat echt? Nee toch?
Of staat hij dan omhoog en dat het dan als een fontein naar beneden sijpelt?
HAHAHAHAHAHquote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, goed en actief. Ik wil best voor je beantwoorden.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik begon altijd 1 dag van te voren met leren. Het profielwerkstuk waar je 1 jaar de tijd voor kreeg , begonnen we op de laatste dag mee.
[..]
Nice , daar kan je een leuke vriendin voor kopen denk ik.
Nu ben ik zelf ook niet bepaald de armste en ik heb een mooi startkapitaal opgebouwd en ik zoek manieren om dit uit te breiden. Ik ben bereid risico's te nemen, zijn je ouders toevallig actief in de beleggerswereld, kan je ze om advies vragen, dat zou fijn zijn. Ik hoop genoeg geld te hebben over een aantal jaar om mijn plastische chirurgie te financieren, het ziekenfonds dekt de kosten vaak niet (volledig) en het is nogal prijzig op zijn zachtst gezegd de ingrepen die ik wil laten doen.
Oh, je bent er zo een die niet meer durft te zoenen als ze heeft geslikt?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb me eigen sperm nog nooit geproefd, echt niet. Geen behoefte aan, ook niet bij nagedacht.
Inb4 Iwannabehigh is preuts blablaMaar nee, lijkt me niks en ook nooit over nagedcht.
Ja dat kan als je zit en het spuit er hard uit en hij staat ongelukkig gericht komt het in je gezicht terecht.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dit dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH
Neem aan dat hij gewoon te hard spoot terwijl hij zat (afstand tot gezicht is korter)
Jezelf een facial geven, kan gebeuren.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ooit in mijn eigen gezicht klaar gekomen maar ben toen maar meteen gaan douchen.
Dan moet ze eerst ff d'r tandjes poetsen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een die niet meer durft te zoenen als ze heeft geslikt?
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het werkt twee kanten op. Als ik haar oraal heb verwend ga ik ook niet eerst mijn mond spoelen maar verwacht ik ook een beetje dat zij daar niet moeilijk over doet.
Heb tegen meerdere jongens moeten herhalen dat het toch echt weg was voordat hij weer wilde zoenen inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ja mannen kunnen er heel vies van zijn want degene is niet meer zo'n fan van zoenen na dat.
Ja, ik vind dat smerig.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een die niet meer durft te zoenen als ze heeft geslikt?
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jeetje zoiets doe je toch wel zeg
of desnoods dat het per ongeluk in je mond beland
Dat soort dingen gebeuren mij dus nooit. Ik heb eigenlijk ook nooit bij stil gestaan om te proeven. Ik zoen wel met een meisje die mij heeft gepijpt, maar niet meteen. 10 tot 20 minuten wachten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat kan als je zit en het spuit er hard uit en hij staat ongelukkig gericht komt het in je gezicht terecht.
Watjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Heb tegen meerdere jongens moeten herhalen dat het toch echt weg was voordat hij weer wilde zoenen inderdaad.
Och daar gaat het niet om anders ga ik daar weer kritiek op krijgen. Mijn doel is om aantrekkelijker te worden zodat mijn zelfvertrouwen stijgt , eigenlijk wil ik me gewoon normaal kunnen voelen zonder een zijlijn toeschouwer te zijn. Dmv, plastische chirurgie ingrepen te doen denk ik te kunnen oplossen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Plastische chirurgie... kijk uit dat je je daarmee niet nog lelijker maakt dan je al denkt te zijn.. kan zovaak misgaan... wat wil je laten doen?
Gastquote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Och daar gaat het niet om anders ga ik daar weer kritiek op krijgen. Mijn doel is om aantrekkelijker te worden zodat mijn zelfvertrouwen stijgt , eigenlijk wil ik me gewoon normaal kunnen voelen zonder een zijlijn toeschouwer te zijn. Dmv, plastische chirurgie ingrepen te doen denk ik te kunnen oplossen.
Ga weg, idioot.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Och daar gaat het niet om anders ga ik daar weer kritiek op krijgen. Mijn doel is om aantrekkelijker te worden zodat mijn zelfvertrouwen stijgt , eigenlijk wil ik me gewoon normaal kunnen voelen zonder een zijlijn toeschouwer te zijn. Dmv, plastische chirurgie ingrepen te doen denk ik te kunnen oplossen.
Heb je een foto?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Dus ik zeg niks en wacht zo'n 20 minuten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan is het wel extra leuk om het toch stiekem voor ze te bewaren.
Hij heeft alleen een scheve bek...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb je een foto?
ik denk niet dat je enorm lelijk bent eigenlijk, tenzij je echt misvormingen hebt... ik denk dat mensen op je afknappen omdat je zo onzeker bent ipv andersom.
nee daar ga ik verder niet op in, Dit is de laatste post van vanavond voordat dit weer uit de hand gaat lopen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb je een foto?
ik denk niet dat je enorm lelijk bent eigenlijk, tenzij je echt misvormingen hebt... ik denk dat mensen op je afknappen omdat je zo onzeker bent ipv andersom.
Zo heel raar is die gedachte niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke nieuwe user ervan verdenken een kloon te zijn.
Niemands gezicht is toch symmetrisch, of is het echt zo scheef dat zijn hele gezicht mismaakt lijktquote:
Waar baseer je dat op? Misschien heeft hij wel misvormingen, dat weet jij niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb je een foto?
Tja, het is niet bepaald waterpas zeg maar...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Niemands gezicht is toch symmetrisch, of is het echt zo scheef dat zijn hele gezicht mismaakt lijkt
Ik zie je al 20 minuten lang stilletjes zitten wachten op de rand van het bed.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Dus ik zeg niks en wacht zo'n 20 minuten.
Nou, omdat de meeste mensen die zichzelf lelijk vinden vaak normaal lijken als je ze tegenkomt. En volgens mij heeft hij niet gezegd dat hij ze had.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Misschien heeft hij wel misvormingen, dat weet jij niet.
Nee, hij ziet er gewoon normaal uit, z'n gezicht is niks bijzonders. Alleen een klein beetje scheef, maar niet scheef genoeg om er een punt van te maken. Als hij dat fixen dan moet hij dat vooral doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Niemands gezicht is toch symmetrisch, of is het echt zo scheef dat zijn hele gezicht mismaakt lijkt
Wut? Nee, écht ophouden nu. Ik kon je al niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wow je hebt me inderdaad betrapt op een grammaticale fout. Dat overkomt mij zelden.
Dat laatste is positief. Maar signalen herken je niet alleen maar achteraf. Waarom doe je er niets mee als je interesse vermoedt?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef greatjob het volgende:
Ik ben een student van 23. Man. Ik houd van de natuur, muziek, gamen en sporten. Jullie zullen over de loop van de tijd misschien meer over mij lezen en mij beter leren kennen.
Het leek mij fijn om ervaringen van anderen te lezen. Misschien kan ik anderen helpen met vragen. Daarbij kan ik zelf misschien frustraties soms uiten.
Ik ben vrij passief wanneer het om vrouwen gaat. Vroeger kwam dit omdat ik erg onzeker was, nu voornamelijk omdat ik niets anders gewend ben (nog steeds een beetje onzeker, maar het is een verschil van dag en nacht). Ik heb nog nooit succesvol een meisje versierd (bewust tenminste) Wel vaak mijzelf voor mijn kop geslagen als een erg leuk meisje mij erg erg leuk te vinden. Daarbij ga ik niet zo heel vaak uit. Wanneer ik uit ga, ga ik niet op zoek/jacht.
Wie dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke nieuwe user ervan verdenken een kloon te zijn.
Keertje ruzie maken met wat sportschoolboys tijdens het uitgaan...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef Daisy_N het volgende:
kan dat wel, een hele kaak fixen? volgens mij past dat niet meer bij de rest van het hoofd
Wat is er jammer? Dat mensen niet meer in je kwatspraatjes trappen?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
Jammer die kritieken weer, ik ben heel serieus. Ik geloof gewoon in mijn methode om deze problematiek op te lossen. Het leven is maar kort en ik voel ook veel druk van buitenaf. Ik ben totaal niet tevreden hoe ik eruit zie en raak vaak in paniek, dmv van bepaalde ingrepen ga ik me beter voelen en misschien zelfs wel gelukkig.
bruin. welke kleur ogen zijn die van jullie?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
welkom welkom wat voor kleur ogen heb je
Dan moet je dat doen, maar wel na vakkundig advies van een psych.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
Jammer die kritieken weer, ik ben heel serieus. Ik geloof gewoon in mijn methode om deze problematiek op te lossen. Het leven is maar kort en ik voel ook veel druk van buitenaf. Ik ben totaal niet tevreden hoe ik eruit zie en raak vaak in paniek, dmv van bepaalde ingrepen ga ik me beter voelen en misschien zelfs wel gelukkig.
Nee daar heb ik het geld niet voor, dus dat gaat niet gebeuren, maar er zijn wel 3 ingrepen wat ik erg graag wil doen. En me vervolgens direct idioot noemen terwijl ik me er juist gelukkiger door ga voelen en mijn zelfvertrouwen zal stijgen en de negatieve energie verdwijnt met de tijd, en misschien willen vrouwen zelfs met me omgaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
joh jij bent nooit te vreden , ik denk dat jij de ideale kandidaat bent die verslaafd raakt aan plastische chirurgie , zodat je er uit eindelijk ook echt uit gaat zien als een freak,
Oh mooi hoor. Die van mij zijn blauw.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef greatjob het volgende:
[..]
bruin. welke kleur ogen zijn die van jullie?
oja. ik hoop jullie beter te leren kennen door posts te lezen!
Helpt die methode ook tegen je drang om ziekelijk te liegen tegen mensen waar je zogenaamd om geeft?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
godver, wat ben jij naiefquote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee daar heb ik het geld niet voor, dus dat gaat niet gebeuren, maar er zijn wel 3 ingrepen wat ik erg graag wil doen. En me vervolgens direct idioot noemen terwijl ik me er juist gelukkiger door ga voelen en mijn zelfvertrouwen zal stijgen en de negatieve energie verdwijnt met de tijd, en misschien willen vrouwen zelfs met me omgaan.
Ik denk wel dat je het goed moet bespreken met je psych omdat juist mensen met bdd verslaafd eraan kunnen worden he. Michael Jackson had namelijk ook bdd.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee daar heb ik het geld niet voor, dus dat gaat niet gebeuren, maar er zijn wel 3 ingrepen wat ik erg graag wil doen. En me vervolgens direct idioot noemen terwijl ik me er juist gelukkiger door ga voelen en mijn zelfvertrouwen zal stijgen en de negatieve energie verdwijnt met de tijd, en misschien willen vrouwen zelfs met me omgaan.
Huh?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helpt die methode ook tegen je drang om ziekelijk te liegen tegen mensen waar je zogenaamd om geeft?
Richard laat ik je uit de droom helpen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
joh jij bent nooit te vreden , ik denk dat jij de ideale kandidaat bent die verslaafd raakt aan plastische chirurgie , zodat je er uit eindelijk ook echt uit gaat zien als een freak,
Michael Jackson had wel meer. Bizar eigenlijk hoe iemand zo kan veranderen, het was gewoon een neger.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het goed moet bespreken met je psych omdat juist mensen met bdd verslaafd eraan kunnen worden he. Michael Jackson had namelijk ook bdd.
Nou als hij BDD is het helemaal van de pot gerukt dat hij een operatie aangaat. in nederland gebeurt dat wel minder snel dan in amerika, tenzij je Yolanthe bent ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het goed moet bespreken met je psych omdat juist mensen met bdd verslaafd eraan kunnen worden he. Michael Jackson had namelijk ook bdd.
^ dit alles wat hier boven staat !quote:Op maandag 16 mei 2011 23:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Richard laat ik je uit de droom helpen.
Je gaat niet gelukkiger worden van een chirurgische ingreep.
Zoek professionele hulp die je helpt met je zelfbeeld (iemand die je vaker kan zien dan 1x per maand).
Focus daarnaast je aandacht op hoe je leuker met andere mensen om kan gaan, zodat het voor beide partijeen aangenaam is om tijd met elkaar door te brengen. Focus ook op je communicatievaardigheden.
In hoeverre je een prettige tijd met iemand hebt wordt grotendeels bepaald hoe goed je in staat bent te communiceren. Ga daar dus aan werken.
Dit is een serieus bedoeld en ik hoop dat je het oppakt.
Vroeger kwam dit door erg gebrekkige zelfvertrouwen. Toen werkte zelfs de in the face methode niet. Ging ervan uit dat meisjes mij probeerden te pesten en op een later punt mij voor gek wilden zettenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat laatste is positief. Maar signalen herken je niet alleen maar achteraf. Waarom doe je er niets mee als je interesse vermoedt?
Nee ik ben gewoon diep ongelukkig met hoe ik eruit zie en mijn gedrag word ook steeds bizarder , in mijn mind weet ik hoe eruit wil zien maar in de spiegel ben ik altijd erg ontevreden en diep ongelukkig, ik check de spiegel wel 50 keer per dag om te zien of ik eruit zie zoals in gedachte heb als bevestiging. Kijk ik loop al ruim 10 jaar lang rond met dit gevoel en praten helpt niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
godver, wat ben jij naief
je krijgt er geen nieuw zelfvetrouwen door. Ik hoor/lees het zo vaak. Mensen die al chirgurgie hebben gehad willen vaak nog even aan dit sleutelen, en nog even aan dat...
Liever probeer ik iemand te helpen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
Ga nu niet serieus in op Richards gezeur. Nergens goed voor. Uitlachen die kerel en verder gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |