abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96912211
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nou precies dus. Het kan in allebei de gevallen tegenvallen. Maakt dus verder niet al te veel uit. Je moet er een soort van gevoel voor hebben.
Beide is gewoon een kwestie van elkaar leren kennen hoor en het is vaak een verrassing wel moet ik zeggen dat ik voor mij de onverwachte dingen leuk vind.
pi_96912239
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Niet via internet zelf maar heb 't wel eens op TV gezien (Ned 3 ofzo) dat er een jongen en een meisje 2 jaar lang internetverkering hadden zonder elkaar gezien te hebben en 't uiteindelijk in real life heel erg, heel erg tegenviel. Qua uiterlijk en innerlijk.
Kijk daar hebben we het al, je zag het ooit eens op tv. Het zegt ook al wat dat het zo bijzonder was dat het op tv kwam, meestal gaat online daten anders.
Het kan gewoon in beide gevallen tegenvallen, natuurlijk is het niet exact hetzelfde maar het gaat ook regelmatig goed. Rare mensen heb je overal, offline en online.
pi_96912302
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Niet via internet zelf maar heb 't wel eens op TV gezien (Ned 3 ofzo) dat er een jongen en een meisje 2 jaar lang internetverkering hadden zonder elkaar gezien te hebben en 't uiteindelijk in real life heel erg, heel erg tegenviel. Qua uiterlijk en innerlijk.
Normaliter wacht je ook niet 2 jaar voordat je een keer IRL afspreekt.
pi_96912439
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef Techno het volgende:

[..]

Normaliter wacht je ook niet 2 jaar voordat je een keer IRL afspreekt.
Tja, sommige mensen blijkbaar wel.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Kijk daar hebben we het al, je zag het ooit eens op tv. Het zegt ook al wat dat het zo bijzonder was dat het op tv kwam, meestal gaat online daten anders.
Het kan gewoon in beide gevallen tegenvallen, natuurlijk is het niet exact hetzelfde maar het gaat ook regelmatig goed. Rare mensen heb je overal, offline en online.
Volgens mij gebeuren die dingen vaak. Overigens denk ik wel dat mensen die twee jaar wachten op een date niet helemaal stabiel in 't leven staan. Beetje triest, wanhopig of zo..
pi_96912477
Ja als je elkaar zolang kent online en dan elkaar in het echt ziet dan kan het alleen maar tegenvallen want dan heb je zo'n droombeeld van elkaar gecreeerd .
pi_96912499
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij gebeuren die dingen vaak. Overigens denk ik wel dat mensen die twee jaar wachten op een date niet helemaal stabiel in 't leven staan. Beetje triest, wanhopig of zo..
Hoe vaak gebeurt het volgens jou dan? Even harde cijfers gezien je steeds zo stellig over feiten praat.
pi_96912630
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Iets met uitzonderingen op de regel... geestelijk minder bedeelden heb je overal, dus ook op internet.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:06:13 #108
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96912653
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ja als je elkaar zolang kent online en dan elkaar in het echt ziet dan kan het alleen maar tegenvallen want dan heb je zo'n droombeeld van elkaar gecreeerd .
2 jaar dat zou ik nooit volhouden. Zeker niet als ik iemand online leuk vind.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96912731
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoe vaak gebeurt het volgens jou dan? Even harde cijfers gezien je steeds zo stellig over feiten praat.
Ik denk vaker dan dat wij kunnen denken. Ik heb geen cijfers in mijn hoofd of wat dan ook, zo diep denk ik d'r niet over na. :') Heb twee keer zoiets op TV gezien (ook 1 geval dat er een meisje een andere foto gebruikte, duurde ook 3 jaar of zo).
pi_96912760
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

2 jaar dat zou ik nooit volhouden. Zeker niet als ik iemand online leuk vind.
Dan moet je die persoon wel heel leuk vinden ja. Of je bent niet goed wijs.
pi_96912807
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef lipper het volgende:
Hey niet fokken maar leren!!!
:@ :D
  maandag 16 mei 2011 @ 22:08:46 #112
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96912849
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan moet je die persoon wel heel leuk vinden ja. Of je bent niet goed wijs.
Als je echt iemand leuk ben je meestal niet helemaal goed wijs. Liefde maakt blind
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96912874
Stel je voor dat je al 2 jaar helemaal verliefd bent op iemand, en het blijkt dan een oud oma'tje in het echt te zijn ofzo _O- _O- terwijl je dacht dat je met een jonge superlekkere kerel te maken had
  maandag 16 mei 2011 @ 22:10:37 #114
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96913003
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:
Stel je voor dat je al 2 jaar helemaal verliefd bent op iemand, en het blijkt dan een oud oma'tje in het echt te zijn ofzo _O- _O- terwijl je dacht dat je met een jonge superlekkere kerel te maken had
Hahah :D dat zou je maar gebeuren, dan vertrouw je toch nooit iemand meer
14 SHADES OF GREY
pi_96913010
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ja zoiets was dus op TV. Alleen was het dan geen oud omaatje maar een onzeker meisje die zich voordeed als een blonde stoot. :{
pi_96913076
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Leren voor die makkelijke middelbare school-examens? Alsjeblieft zeg. :P
Heb dat examen zelfs snipverkouden gehaald, echt niks aan. wacht maar af tot je eerste tentamen, dan poep je in je broek als je examens moeilijk vind :')

Maar mlig, je hebt toch wel ouders, misschien broers of zussen? je hebt zoveel shows op tv waarin alles wordt uitgelegd dmv voorbeelden. GTST is een showcase van menselijke relaties. En anders gewoon internet... ik vind het maar een smoes, je weet het heus wel, tenzij je een hersenbeschadiging hebt opgelopen kan je heus wel wat moeite doen en even terugdenken naar hoe je 5 jaar geleden aan die vrienden kwam. je doet alleen alsof zodat je geen poot hoeft uit te steken en zielig mag doen.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:11:33 #117
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96913090
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef Daisy_N het volgende:
Is mylifeisgrey zwakbegaafd???
_O-

Nee hoor, al komt het soms wel zo over. :)
Je moeder is een hamster
  maandag 16 mei 2011 @ 22:11:53 #118
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96913112
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja zoiets was dus op TV. Alleen was het dan geen oud omaatje maar een onzeker meisje die zich voordeed als een blonde stoot. :{
was ze eigenlijk heel schattig en lief? waar op tv? ik ben zeer geintereseerd in dat soort dingen! ik wil het ook zien!
pi_96913142
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Pff, had ze echt andere fotos dan van haarzelf? Ik vind fatty angle al dom, maar dit...
pi_96913175
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik denk vaker dan dat wij kunnen denken. Ik heb geen cijfers in mijn hoofd of wat dan ook, zo diep denk ik d'r niet over na. :') Heb twee keer zoiets op TV gezien (ook 1 geval dat er een meisje een andere foto gebruikte, duurde ook 3 jaar of zo).
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Iets met uitzonderingen op de regel... geestelijk minder bedeelden heb je overal, dus ook op internet.
'Nuff said.
pi_96913177
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

was ze eigenlijk heel schattig en lief? waar op tv? ik ben zeer geintereseerd in dat soort dingen! ik wil het ook zien!
Ze gaat je niet neuken.
pi_96913234
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

Heb dat examen zelfs snipverkouden gehaald, echt niks aan. wacht maar af tot je eerste tentamen, dan poep je in je broek als je examens moeilijk vind :')

Maar mlig, je hebt toch wel ouders, misschien broers of zussen? je hebt zoveel shows op tv waarin alles wordt uitgelegd dmv voorbeelden. GTST is een showcase van menselijke relaties. En anders gewoon internet... ik vind het maar een smoes, je weet het heus wel, tenzij je een hersenbeschadiging hebt opgelopen kan je heus wel wat moeite doen en even terugdenken naar hoe je 5 jaar geleden aan die vrienden kwam. je doet alleen alsof zodat je geen poot hoeft uit te steken en zielig mag doen.
Dat is precies waarom ik het zei. Die examens krijgen teveel aandacht, ga eens bij een uni zitten voor de wat moeilijkere vakken per faculteit. Daar moet je een maand van tevoren al goed mee beginnen. :P
Ron Paul 2012
pi_96913306
Och, ik leerde altijd 2 weken van te voren een beetje en dan 3 dagen voor een tentamen goed, naar ik doe ook een alfastudie (geschiedenis)
pi_96913451
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Daisy_N het volgende:
Och, ik leerde altijd 2 weken van te voren een beetje en dan 3 dagen voor een tentamen goed, naar ik doe ook een alfastudie (geschiedenis)
Dat is bij veel vakken wel wat er nodig is, ik heb ook een alfastudie.

Maar dan zijn er per jaar altijd die vakken waar je van in je broek poept. 600 paginas waar detailvragen over komen, namenlijsten met 200 namen + omschrijving erop. Casuslijst van 40 paginas lang.

Nou, veel plezier ermee. :D
Ron Paul 2012
pi_96913585
Ja, ik heb een vak overnieuw moeten doen inderdaad. Maar dat was omdat ik het een kutvak vond en geen zin meer had om te leren. Een makkelijk vak had ik dan alsnog wel gehaald, dit vak dus niet;p
  maandag 16 mei 2011 @ 22:19:54 #126
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96913761
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

Maar mlig, je hebt toch wel ouders, misschien broers of zussen? je hebt zoveel shows op tv
ik volg wel comedies als curb ytour enthusiasm, die gast is geweldig, dat soort dingen als bij hem gebeuren mij soms ook. (dat SOORT dingen, niet dezelfde)
en the office us
en how i met your mother.
en the big bang theory
quote:
waarin alles wordt uitgelegd dmv voorbeelden. GTST is een showcase van menselijke relaties.
En anders gewoon internet...
ja waar op internet. nu is er ook zon reclame op tv, over groene stroom. en dan zegt zon man tegen een meisje, "kijk dit is groen, en me koelkast is groen..."
en dan zegt dat meisje zo van : "en wat is je gas".
en dan zegt hij zo van:"me gas is blauw"
en dan slaat dat meisje hem en loopt ze boos weg

en dat is wel leuk voor op tv, en ook wel grappig, maar dat kan toch niet in het echt want wat denkt dat meisje nou precies? het slaat nergens op. als ik dat soort dingen serieus ga nemen wordt ik nog "geschifter"

quote:
ik vind het maar een smoes, je weet het heus wel, tenzij je een hersenbeschadiging hebt opgelopen kan je heus wel wat moeite doen en even terugdenken naar hoe je 5 jaar geleden aan die vrienden kwam. je doet alleen alsof zodat je geen poot hoeft uit te steken en zielig mag doen.
hoe ik aan die vrienden kom, is dat ik alleen zoveel mogelijk aan de kant in een klas zat, of juist helemaal alleen vooraan. en dan soms kwamen er andere "kneusjes"in de buurt zitten.

hoe ik weleens in gesprek kwam met de "populaire"was dat ik er eerder was dan hun, en mezelf op zon plaats had gepositioneerd dat ze wel in de buurt moesten komen.

soms deed ik die taktiek ook in de pauze. dan ging ik van tevoren aan een tafel midden in de kantine zitten als er nog niemand was. en dan ging ik kijken wie er bij me ging zitten.

gebeurde zo vaak dat alleen maar mensen vroegen of de stoel vrij was, en dan pakte ze de stoel om bij een andere tafel aan te schuiven. en dan op een gegeven moment zat ik helemaal alleen aan een tafel zonder andere stoelen.
maar soms ging het ietsjes beter, maar gaat nooit lang goed
pi_96914306
ja dat zijn geen shows die gebaseerd zijn op relaties. je moet soaps kijken, daarin leggen de vrouwen ook vaak uit hoe ze zich voelen.

Ik ben ook gepest vroeger, ik herken het tafel verhaal, en ik wist vroeger ook niet veel van relaties met mensen af omdat men mij uitkotste. Maar toen ging ik tv kijken, films en soapseries hebben me echt geholpen. Maar in tegenstelling tot mlig (ik neem aan dat je al rond de 20 bent???) was ik toen 11. Ik kreeg een vriendengroepje toen ik 13 was en heb in die tussentijd gewoon mensen geobserveerd...
pi_96914420
En waar op internet, typ gewoon je vraag in en dan zie je het toch gewoon op google. "hoe praat ik met vrouwen""hoe maak ik vrienden"etc...
pi_96914428
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Daisy_N het volgende:
ja dat zijn geen shows die gebaseerd zijn op relaties. je moet soaps kijken, daarin leggen de vrouwen ook vaak uit hoe ze zich voelen.

Ik ben ook gepest vroeger, ik herken het tafel verhaal, en ik wist vroeger ook niet veel van relaties met mensen af omdat men mij uitkotste. Maar toen ging ik tv kijken, films en soapseries hebben me echt geholpen. Maar in tegenstelling tot mlig (ik neem aan dat je al rond de 20 bent???) was ik toen 11. Ik kreeg een vriendengroepje toen ik 13 was en heb in die tussentijd gewoon mensen geobserveerd...
Offtopic, maar ik vraag me dit echt af: Hoe kwam je als man op het idee de username Daisy_N te gebruiken?
pi_96914649
quote:
5s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Offtopic, maar ik vraag me dit echt af: Hoe kwam je als man op het idee de username Daisy_N te gebruiken?
Ik denk dat het een vrouw is die haar profiel niet goed ingevuld heeft. :P
pi_96914676
Ik ben een vrouw maar heb het icoontje niet veranderd. ik dacht dat als ik het niet invulde het op die blob bleef staan
pi_96914742
tadaaa
pi_96914889
Als jullie nou heel rijk worden kunnen jullie the millionaire matchmaker inhuren. Zou zoiets niet wat zijn?
  maandag 16 mei 2011 @ 22:33:39 #134
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96914977
Oh, hier zijn jullie.

quote:
:')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96915019
quote:

Die dingen helpen absoluut niet, IMO. Een soapserie trekt kijkers juist omdat mensen niet reageren zoals in het echt. Het echte leven is namelijk behoorlijk saai.

Ook als je highschool sitcoms bekijkt en de manier waarop mensen daar afgewezen worden :') Heel veel van de volledig uit de lucht gegrepen aannames die mensen hier doen waarom ze niet op iemand af durven te stappen zijn gekomen omdat het enige referentiekader wat deze mensen hebben de televisie is. Laat dat nu net niet representatief zijn voor hoe het er in het echt aan toe gaat. Het echte leven is een stuk relaxter en minder confronterend wat dat betreft.
pi_96915065
Ik betwijfel of soaps nou echt een beeld geven van de realiteit.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:35:31 #137
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96915160
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Als jullie nou heel rijk worden kunnen jullie the millionaire matchmaker inhuren. Zou zoiets niet wat zijn?
als me ouders overlijden ben ik multimillionair ( in onroerend goed, en aandeel/leningen/investeringen in bv's, ndere venootschappen, en *****groep)
  maandag 16 mei 2011 @ 22:36:36 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96915239
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik betwijfel of soaps nou echt een beeld geven van de realiteit.
Nee natuurlijk niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96915251
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als me ouders overlijden ben ik multimillionair ( in onroerend goed, en aandeel/leningen/investeringen in bv's, ndere venootschappen, en *****groep)
Hey sorry dat ik je wel eens plaagde. Zullen we vrienden worden, ik breng bier.
Ron Paul 2012
pi_96915252
Tsja, ik weet verder ook niet hoe ik mlig kan helpen. Toen ik naar de middelbare school ging had ik geen idee dat kleding en kliekjes er echt toe deden, ik viel meteen buiten de boot en besefte dat pas door shows als Lizzy mcGuire en beugelbekkie. Maar in de burgklas zijn mensen veekl harder en confronterender dan als je in de 20 bent, dat is waar. Misschien helpt dat dan meer bij bruggers dan bij mlig. Doch, ik geloof wel, je kan van soaps wel afkijken hoe je op iemand afstapt in de kroeg, wat voor relatieproblemen er KUNNEN zijn, wat mensen doen in het echte leven etc. heb een keer gtst gekeken (ben geen expert) en dat ging geloof ik over normale tienerlevens en relaties tussen volwassenen...
pi_96915278
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik denk dat het een vrouw is die haar profiel niet goed ingevuld heeft. :P
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef Daisy_N het volgende:
Ik ben een vrouw maar heb het icoontje niet veranderd. ik dacht dat als ik het niet invulde het op die blob bleef staan
:D
pi_96915279
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Daisy_N het volgende:
tadaaa
Hallo Het_Noorderlicht
Ron Paul 2012
pi_96915299
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik hoop dat je ouders ervoor zorgen dat jij dat geld niet krijgt, je komt te wereldvreemd over en waarschijnlijk geef je het allemaal uit aan hoeren.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:37:40 #144
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96915314
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hey sorry dat ik je wel eens plaagde. Zullen we vrienden worden, ik breng bier.
valt wel mee hoor, maar ik dacht ik schep even op. multimilionair is mijn insziens vanaf 2 miljoen al
pi_96915366
2 miljoen is ziek veel hoor.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:38:47 #146
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96915403
wow ik werd er zojuist even op gewezen dat ik nog nooit Sperma heb gezien
  maandag 16 mei 2011 @ 22:38:54 #147
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96915410
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

valt wel mee hoor, maar ik dacht ik schep even op. multimilionair is mijn insziens vanaf 2 miljoen al
ja op die manier is iedereen multimiljonair
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96915425
quote:
11s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

[..]

:D
Hey jouw icoontje is van die ene bij, heb nooit het einde gezien van die serie...:(
pi_96915438
Weet je dat het trouwens een goede opening is in de kroeg, he biertje, maar dan moet je het niet vragen aan snibbige wijnmeisjes want die willen wijn.
pi_96915485
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Waaghals het volgende:

[..]

ja op die manier is iedereen multimiljonair
Hoezo, heeft iedereen miljoenen op de bank dan???
  maandag 16 mei 2011 @ 22:40:08 #151
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96915514
niet dan?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96915563
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Daisy_N het volgende:
Tsja, ik weet verder ook niet hoe ik mlig kan helpen. Toen ik naar de middelbare school ging had ik geen idee dat kleding en kliekjes er echt toe deden, ik viel meteen buiten de boot en besefte dat pas door shows als Lizzy mcGuire en beugelbekkie. Maar in de burgklas zijn mensen veekl harder en confronterender dan als je in de 20 bent, dat is waar. Misschien helpt dat dan meer bij bruggers dan bij mlig. Doch, ik geloof wel, je kan van soaps wel afkijken hoe je op iemand afstapt in de kroeg, wat voor relatieproblemen er KUNNEN zijn, wat mensen doen in het echte leven etc. heb een keer gtst gekeken (ben geen expert) en dat ging geloof ik over normale tienerlevens en relaties tussen volwassenen...
Voor brugklassers helpen die series omdat zij nog geen referentiekader hebben. Daarom zijn ze ook hard. Hun reacties worden gevoed door wat ze op TV zien. Pas later leer je echt omgaan met mensen.

Als je gepest wordt dan is de kans groot dat je je af gaat sluiten voor contact. Daar heb je later alleen maar last van omdat je nooit hebt leren omgaan met mensen en niet in kan schatten wat je wel en wat je niet kan zeggen. Elke afwijzing komt dan dubbel zo hard aan. Als je problemen hebt met contact maken dan moet je eerst contact maken in een ongedwongen omgeving zodat je leert hoe mensen reageren. TV-series helpen in dat stadium niet meer. Je moet het echt zelf doen, en vooral de kleine succesjes voor jezelf vieren.

Hier komen veel te veel mensen die de gouden tip verwachten. Ik kan wel een halve pagina aan goeie tips geven om iemand aan te spreken en aan de praat te houden, maar als je geen stabiele sociale basis hebt dan heb je ook niets om over te praten. Mensen moeten daar eerst maar eens aan gaan werken. Wanneer men voor zichzelf vindt dat ze voldoende basis hebben, dan moeten ze maar eens aan de slag met de ridicule aannames over hun zelfbeeld. Pas dan staan ze sterk genoeg in hun schoenen om ook daadwerkelijk succes te kunnen hebben.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:41:19 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96915591
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zonder hoofdletter.
C'est la vie
pi_96915600
quote:
Ik ook niet, ik val altijd flauw als ik klaarkom.
Ron Paul 2012
pi_96915781
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

Hey jouw icoontje is van die ene bij, heb nooit het einde gezien van die serie...:(
Honeybee Hutch O+ Ik ook niet - Ik kan niet echt meer wat van het verhaal herinneren.. Iets met een zoektocht ofzo.. Maar wel heel leuk *)
  maandag 16 mei 2011 @ 22:44:36 #156
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96915839
quote:
9s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik ook niet, ik val altijd flauw als ik klaarkom.
Ik als ik een stijve krijg, te weinig bloed :(
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96915859
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Voor brugklassers helpen die series omdat zij nog geen referentiekader hebben. Daarom zijn ze ook hard. Hun reacties worden gevoed door wat ze op TV zien. Pas later leer je echt omgaan met mensen.

Als je gepest wordt dan is de kans groot dat je je af gaat sluiten voor contact. Daar heb je later alleen maar last van omdat je nooit hebt leren omgaan met mensen en niet in kan schatten wat je wel en wat je niet kan zeggen. Elke afwijzing komt dan dubbel zo hard aan. Als je problemen hebt met contact maken dan moet je eerst contact maken in een ongedwongen omgeving zodat je leert hoe mensen reageren. TV-series helpen in dat stadium niet meer. Je moet het echt zelf doen, en vooral de kleine succesjes voor jezelf vieren.

Hier komen veel te veel mensen die de gouden tip verwachten. Ik kan wel een halve pagina aan goeie tips geven om iemand aan te spreken en aan de praat te houden, maar als je geen stabiele sociale basis hebt dan heb je ook niets om over te praten. Mensen moeten daar eerst maar eens aan gaan werken. Wanneer men voor zichzelf vindt dat ze voldoende basis hebben, dan moeten ze maar eens aan de slag met de ridicule aannames over hun zelfbeeld. Pas dan staan ze sterk genoeg in hun schoenen om ook daadwerkelijk succes te kunnen hebben.
Dat verklaart dan waarom het mij wel hielp.

en inderdaad, als je geen leven hebt heb je ook niks om over te praten. Je raakt dan te aanhankelijk aan je gesprekspartner. Sommigen praten graag de hele tijd over zichzelf, maar na een tijdje gaat zelfs dat vervelen denk ik
pi_96915874
quote:
Ik wel en het is een plakkerig zooitje
pi_96915918
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Honeybee Hutch O+ Ik ook niet - Ik kan niet echt meer wat van het verhaal herinneren.. Iets met een zoektocht ofzo.. Maar wel heel leuk *)
Hij vond wel zijn mama en zijn zusje terug uiteindelijk.

;)
  maandag 16 mei 2011 @ 22:45:51 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96915933
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja dat dus niks leuks aan. _O-
C'est la vie
pi_96916011
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

Dat verklaart dan waarom het mij wel hielp.

en inderdaad, als je geen leven hebt heb je ook niks om over te praten. Je raakt dan te aanhankelijk aan je gesprekspartner. Sommigen praten graag de hele tijd over zichzelf, maar na een tijdje gaat zelfs dat vervelen denk ik
Vrouwen die te veel over zichzelf praten en mij niets vragen hoef ik niet, zelfs niet voor een one-night stand. Ja-knikkers wil ik ook niet, die alleen maar naar mij vragen en het vooral roerend met mij eens zijn zonder iets over zichzelf los te laten. Ergens tussenin zit de 'sweet spot' :Y

Ik heb overigens geen zin om helemaal terug te lezen, maar wat brengt jou eigenlijk in dit topic?
pi_96916014
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik als ik een stijve krijg, te weinig bloed :(
Komt wel eens voor ja. Hadden we maar een kleinere piemol, zou beter zijn.
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 22:46:49 #163
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96916031
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

oh jaja mijn brugklas was zo stom, dat was het dieptepunt.

maar in het studiejaar heb ik zoveel vooruitgang geboekt. ieder mens is mooi en uniek. nu zou ik alles leuk kunnen doen. nu ben ik echt leuk en goed.
pi_96916132
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oh jaja mijn brugklas was zo stom, dat was het dieptepunt.

maar in het studiejaar heb ik zoveel vooruitgang geboekt. ieder mens is mooi en uniek. nu zou ik alles leuk kunnen doen. nu ben ik echt leuk en goed.
Je hebt ook misplaatst zelfvertrouwen. Jij bent mij iets te wereldvreemd om die opmerking serieus te kunnen nemen. Bovendien, als je zo overtuigd bent van het feit dat je nu alles leuk kunt doen, waarom doe je het dan niet?
  maandag 16 mei 2011 @ 22:48:23 #165
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96916149
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

het is toch een beetje gelig met korrels/ zaadcellen erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
pi_96916156
Een meisje kwam over. Er is altijd een vreemde klik tussen ons. Ik heb in de 8 jaar dat ik haar ken nog nooit een move gemaakt (mijn probleem met meisjes). Ze heeft een vriendje. Er was een situatie waar ik over haar lichaam MOEST praten, dus gaf ik mijn eerlijke (positieve) mening. Maar hoe ze tegen mij aanleunde en hoe we steeds lachten door de gehele avond. Ik had bijna mijn arm om haar heen geslagen, hield het in toen ik realiseerde dat ze een vriendje had :')

Even frustratie uiten in deze topic ^^
pi_96916181
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vrouwen die te veel over zichzelf praten en mij niets vragen hoef ik niet, zelfs niet voor een one-night stand. Ja-knikkers wil ik ook niet, die alleen maar naar mij vragen en het vooral roerend met mij eens zijn zonder iets over zichzelf los te laten. Ergens tussenin zit de 'sweet spot' :Y

Ik heb overigens geen zin om helemaal terug te lezen, maar wat brengt jou eigenlijk in dit topic?
Ik heb een hele heftige en kutte relatie gehad en ben hier eigenlijk vooral om andermans ervaringen te lezen... en evt te behoeden voor de fout om onzeker een relatie in te gaan.,

Ik heb nooit problemen gehad met ONS en een relatie krijgen, maar al mijn relaties kwamen op drama uit (behalve mijn huidige relatie, de eerste na therapie)
pi_96916249
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

Hij vond wel zijn mama en zijn zusje terug uiteindelijk.

;)
Ja, dat was het! :D
  maandag 16 mei 2011 @ 22:49:44 #169
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96916257
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je hebt ook misplaatst zelfvertrouwen. Jij bent mij iets te wereldvreemd om die opmerking serieus te kunnen nemen. Bovendien, als je zo overtuigd bent van het feit dat je nu alles leuk kunt doen, waarom doe je het dan niet?
wat bedoel je met misplaatst zelfvertrouwen jongeman

antwoord: ja ik snap niet hoe en waar
pi_96916356
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

het is toch een beetje gelig met korrels erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
nou gewoon gelig en niet met korrels en dat verhaal van nadia klopt niet, het smaakt niet naar fruit
pi_96916358
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef greatjob het volgende:
Een meisje kwam over. Er is altijd een vreemde klik tussen ons. Ik heb in de 8 jaar dat ik haar ken nog nooit een move gemaakt (mijn probleem met meisjes). Ze heeft een vriendje. Er was een situatie waar ik over haar lichaam MOEST praten, dus gaf ik mijn eerlijke (positieve) mening. Maar hoe ze tegen mij aanleunde en hoe we steeds lachten door de gehele avond. Ik had bijna mijn arm om haar heen geslagen, hield het in toen ik realiseerde dat ze een vriendje had :')
Klinkt als friend zone, om eerlijk te zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

Ik heb een hele heftige en kutte relatie gehad en ben hier eigenlijk vooral om andermans ervaringen te lezen... en evt te behoeden voor de fout om onzeker een relatie in te gaan.,

Ik heb nooit problemen gehad met ONS en een relatie krijgen, maar al mijn relaties kwamen op drama uit (behalve mijn huidige relatie, de eerste na therapie)
Mooi, een nieuwe tipgeefster :Y Welkom 8-) Overigens met je eens over onzekerheid en relaties. Die onzekerheid in een relatie wordt alleen maar gevoed en uit zich in afhankelijkheid.
pi_96916529
Niks is zo kut als afhankelijkheid. Wat vind ik afhankelijk? Geen moment met rust laten... Ik was zo in mijn dramarelatie... maar toen dat uitging had ik een tijdje een scharrel die me niet met rust liet,.. toen zag ik in hoe vermoeiend dat was...
pi_96916530
quote:

[..]

het is toch een beetje gelig met korrels/ zaadcellen erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
Ewwww met korrels. :D
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 22:53:20 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96916552
quote:

[..]

Bij mij is het wit met niks erin, maar het valt te beïnvloeden.
C'est la vie
pi_96916568
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

wat bedoel je met misplaatst zelfvertrouwen jongeman

antwoord: ja ik snap niet hoe en waar
Je komt op mij toch echt niet heel zeker over, gezien de vragen die je stelt. Het is goed dat je je goed voelt, maar ik zou niet heel positief reageren op iemand als jij als je in het echt net zo bent. Ik vind je een weirdo 8-)

En waar je moet beginnen...Tsja, ik weet niet of je vriendinnen hebt, maar je moet de deur uit. Heb je die niet, ga iets in je vrije tijd doen waar je mensen ontmoet om probeer aansluiting te zoeken. Pas daarna moet je eens gaan denken aan sperma :') Als vrouw is de situatie wel anders omdat je nogal snel gebruikt kan worden door mannen. En als je echt zo wereldvreemd bent dan ligt dat gevaar behoorlijk op de loer :')
pi_96916578
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij mij is het wit met niks erin, maar het valt te beïnvloeden.
Bij al mijn scharrels en exen ook.
pi_96916621
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

nou gewoon gelig en niet met korrels en dat verhaal van nadia klopt niet, het smaakt niet naar fruit
Smaak verschilt toch bij iedere man? Afhankelijk van hoe gezond je eet en zo.
pi_96916685
Ik vind sperma naar warm water met veel zeep erin gemengt met zout en slijm smaken.
pi_96916693
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, de smaak blijft hoe dan ook enorm smerig. Daar gaat fruit niet al te veel aan helpen. Het zal nooit een genot worden in ieder geval.
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 22:55:19 #180
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96916726
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

Bij al mijn scharrels en exen ook.
oh wauw jij bent ervaren (L)

oke geen korrels dus? nou, dat lijkt me het doorslikken wel vergemakkelijken
  maandag 16 mei 2011 @ 22:55:32 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96916740
quote:

[..]

Als je bananen eet gaat het uiteindelijk smaken naar bananen. Dus smaak verschilt structuur niet want korrels ga je niet tegenkomen hoor lijkt mee ook niet echt lekker voor een man.
C'est la vie
pi_96916750
Het smaakt juist een beetje bitter, of die Dennix moet een overload aan fruit hebben gegeten
pi_96916774
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nou, de smaak blijft hoe dan ook enorm smerig. Daar gaat fruit niet al te veel aan helpen. Het zal nooit een genot worden in ieder geval.
Ik heb wel eens anders gehoord. :P
pi_96916815
quote:

[..]

Dit. Het is echt niet heel lekker. Vandaar ook een :') voor alle mannen die verwachten dat hun vriendin of vrouw het wel even wegwerkt.
pi_96916845
quote:

[..]

Iewl jij hebt sperma geproefd. :D

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit. Het is echt niet heel lekker. Vandaar ook een :') voor alle mannen die verwachten dat hun vriendin of vrouw het wel even wegwerkt.
En jij ook al!

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 22:58:13 ]
pi_96916854
Ik weet niet hoe 't smaakt. Dat weten bepaalde vrouwen wel neem ik aan. :')
pi_96916879
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb wel eens anders gehoord. :P
Misschien is het een beetje zoals bier. Proeft altijd smerig, maar je kan net doen alsof je het lekker vindt om anderen een plezier te doen.
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 22:57:37 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96916897
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De schuld van de porno want daar doen ze of het een delicatesse is.
C'est la vie
pi_96916905
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Misschien is het een beetje zoals bier. Proeft altijd smerig, maar je kan net doen alsof je het lekker vindt om anderen een plezier te doen.
'Je moet het leren drinken' ;)
pi_96916927
Ja maar hier op FOK lees je ook wel dat bepaalde vrouwen het leuk vinden om te doen. Of zal dat gelogen zijn. :)
pi_96916944
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Iewl jij hebt sperma geproefd. :D
Alsof jij nooit je vingers hebt afgelikt.
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 22:58:22 #192
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96916950
stel je voor dat ik moet kotsen na het doorslikken?
pi_96916953
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je bananen eet gaat het uiteindelijk smaken naar bananen. Dus smaak verschilt structuur niet want korrels ga je niet tegenkomen hoor lijkt mee ook niet echt lekker voor een man.
_O-
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef formerjellybean het volgende:
Het smaakt juist een beetje bitter, of die Dennix moet een overload aan fruit hebben gegeten
Ik denk dat jullie Nadia te serieus nemen.. Dat van die aardbeien- en frambozensmaak moet echt niet letterlijk opgevat worden hoor :D
En dit:
quote:

[..]

Smaak verschilt toch bij iedere man?
pi_96916977
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
stel je voor dat ik moet kotsen na het doorslikken?
Je hoeft niet te slikken hoor. ik slik ook niet.
pi_96917004
ik vond het bij elke man ongeveer hetzelfde smaken, trouwens,
pi_96917034
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik protesteer bier is lekker :Y
  maandag 16 mei 2011 @ 22:59:45 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96917041
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ik denk dat jullie Nadia te serieus nemen.. Dat van die aardbeien- en frambozensmaak moet echt niet letterlijk opgevat worden hoor :D
En dit:

[..]

Niet helemaal maar je kan het er wel in terug proeven hoor.
C'est la vie
pi_96917059
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Alsof jij nooit je vingers hebt afgelikt.
Het zit eigenlijk nooit op mijn vingers.
Of had je het niet meer over sperma?
  maandag 16 mei 2011 @ 23:00:09 #199
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96917074
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

Je hoeft niet te slikken hoor. ik slik ook niet.
oh ik zie het niet op korte termijn gebeuren hoor. want je moet eerst iemand vinden die geen aids en soa's heeft. dan ben ik op zich wel bereid om het een en ander te proeven.
pi_96917080
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik protesteer bier is lekker :Y
Whehe goeden grap.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')