Beide is gewoon een kwestie van elkaar leren kennen hoor en het is vaak een verrassing wel moet ik zeggen dat ik voor mij de onverwachte dingen leuk vind.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou precies dus. Het kan in allebei de gevallen tegenvallen. Maakt dus verder niet al te veel uit. Je moet er een soort van gevoel voor hebben.
Kijk daar hebben we het al, je zag het ooit eens op tv. Het zegt ook al wat dat het zo bijzonder was dat het op tv kwam, meestal gaat online daten anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet via internet zelf maar heb 't wel eens op TV gezien (Ned 3 ofzo) dat er een jongen en een meisje 2 jaar lang internetverkering hadden zonder elkaar gezien te hebben en 't uiteindelijk in real life heel erg, heel erg tegenviel. Qua uiterlijk en innerlijk.
Normaliter wacht je ook niet 2 jaar voordat je een keer IRL afspreekt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Niet via internet zelf maar heb 't wel eens op TV gezien (Ned 3 ofzo) dat er een jongen en een meisje 2 jaar lang internetverkering hadden zonder elkaar gezien te hebben en 't uiteindelijk in real life heel erg, heel erg tegenviel. Qua uiterlijk en innerlijk.
Tja, sommige mensen blijkbaar wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Normaliter wacht je ook niet 2 jaar voordat je een keer IRL afspreekt.
Volgens mij gebeuren die dingen vaak. Overigens denk ik wel dat mensen die twee jaar wachten op een date niet helemaal stabiel in 't leven staan. Beetje triest, wanhopig of zo..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we het al, je zag het ooit eens op tv. Het zegt ook al wat dat het zo bijzonder was dat het op tv kwam, meestal gaat online daten anders.
Het kan gewoon in beide gevallen tegenvallen, natuurlijk is het niet exact hetzelfde maar het gaat ook regelmatig goed. Rare mensen heb je overal, offline en online.
Hoe vaak gebeurt het volgens jou dan? Even harde cijfers gezien je steeds zo stellig over feiten praat.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen blijkbaar wel.
[..]
Volgens mij gebeuren die dingen vaak. Overigens denk ik wel dat mensen die twee jaar wachten op een date niet helemaal stabiel in 't leven staan. Beetje triest, wanhopig of zo..
Iets met uitzonderingen op de regel... geestelijk minder bedeelden heb je overal, dus ook op internet.quote:
2 jaar dat zou ik nooit volhouden. Zeker niet als ik iemand online leuk vind.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ja als je elkaar zolang kent online en dan elkaar in het echt ziet dan kan het alleen maar tegenvallen want dan heb je zo'n droombeeld van elkaar gecreeerd .
Ik denk vaker dan dat wij kunnen denken. Ik heb geen cijfers in mijn hoofd of wat dan ook, zo diep denk ik d'r niet over na.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt het volgens jou dan? Even harde cijfers gezien je steeds zo stellig over feiten praat.
Dan moet je die persoon wel heel leuk vinden ja. Of je bent niet goed wijs.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
2 jaar dat zou ik nooit volhouden. Zeker niet als ik iemand online leuk vind.
Als je echt iemand leuk ben je meestal niet helemaal goed wijs. Liefde maakt blindquote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan moet je die persoon wel heel leuk vinden ja. Of je bent niet goed wijs.
Hahahquote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:
Stel je voor dat je al 2 jaar helemaal verliefd bent op iemand, en het blijkt dan een oud oma'tje in het echt te zijn ofzo![]()
terwijl je dacht dat je met een jonge superlekkere kerel te maken had
Ja zoiets was dus op TV. Alleen was het dan geen oud omaatje maar een onzeker meisje die zich voordeed als een blonde stoot.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef formerjellybean het volgende:
Stel je voor dat je al 2 jaar helemaal verliefd bent op iemand, en het blijkt dan een oud oma'tje in het echt te zijn ofzo![]()
terwijl je dacht dat je met een jonge superlekkere kerel te maken had
Heb dat examen zelfs snipverkouden gehaald, echt niks aan. wacht maar af tot je eerste tentamen, dan poep je in je broek als je examens moeilijk vindquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leren voor die makkelijke middelbare school-examens? Alsjeblieft zeg.
was ze eigenlijk heel schattig en lief? waar op tv? ik ben zeer geintereseerd in dat soort dingen! ik wil het ook zien!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja zoiets was dus op TV. Alleen was het dan geen oud omaatje maar een onzeker meisje die zich voordeed als een blonde stoot.
Pff, had ze echt andere fotos dan van haarzelf? Ik vind fatty angle al dom, maar dit...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja zoiets was dus op TV. Alleen was het dan geen oud omaatje maar een onzeker meisje die zich voordeed als een blonde stoot.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik denk vaker dan dat wij kunnen denken. Ik heb geen cijfers in mijn hoofd of wat dan ook, zo diep denk ik d'r niet over na.Heb twee keer zoiets op TV gezien (ook 1 geval dat er een meisje een andere foto gebruikte, duurde ook 3 jaar of zo).
'Nuff said.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Iets met uitzonderingen op de regel... geestelijk minder bedeelden heb je overal, dus ook op internet.
Ze gaat je niet neuken.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was ze eigenlijk heel schattig en lief? waar op tv? ik ben zeer geintereseerd in dat soort dingen! ik wil het ook zien!
Dat is precies waarom ik het zei. Die examens krijgen teveel aandacht, ga eens bij een uni zitten voor de wat moeilijkere vakken per faculteit. Daar moet je een maand van tevoren al goed mee beginnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb dat examen zelfs snipverkouden gehaald, echt niks aan. wacht maar af tot je eerste tentamen, dan poep je in je broek als je examens moeilijk vind
Maar mlig, je hebt toch wel ouders, misschien broers of zussen? je hebt zoveel shows op tv waarin alles wordt uitgelegd dmv voorbeelden. GTST is een showcase van menselijke relaties. En anders gewoon internet... ik vind het maar een smoes, je weet het heus wel, tenzij je een hersenbeschadiging hebt opgelopen kan je heus wel wat moeite doen en even terugdenken naar hoe je 5 jaar geleden aan die vrienden kwam. je doet alleen alsof zodat je geen poot hoeft uit te steken en zielig mag doen.
Dat is bij veel vakken wel wat er nodig is, ik heb ook een alfastudie.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Daisy_N het volgende:
Och, ik leerde altijd 2 weken van te voren een beetje en dan 3 dagen voor een tentamen goed, naar ik doe ook een alfastudie (geschiedenis)
ik volg wel comedies als curb ytour enthusiasm, die gast is geweldig, dat soort dingen als bij hem gebeuren mij soms ook. (dat SOORT dingen, niet dezelfde)quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb dat examen zelfs snipverkouden gehaald, echt niks aan. wacht maar af tot je eerste tentamen, dan poep je in je broek als je examens moeilijk vind
Maar mlig, je hebt toch wel ouders, misschien broers of zussen? je hebt zoveel shows op tv
ja waar op internet. nu is er ook zon reclame op tv, over groene stroom. en dan zegt zon man tegen een meisje, "kijk dit is groen, en me koelkast is groen..."quote:waarin alles wordt uitgelegd dmv voorbeelden. GTST is een showcase van menselijke relaties.
En anders gewoon internet...
hoe ik aan die vrienden kom, is dat ik alleen zoveel mogelijk aan de kant in een klas zat, of juist helemaal alleen vooraan. en dan soms kwamen er andere "kneusjes"in de buurt zitten.quote:ik vind het maar een smoes, je weet het heus wel, tenzij je een hersenbeschadiging hebt opgelopen kan je heus wel wat moeite doen en even terugdenken naar hoe je 5 jaar geleden aan die vrienden kwam. je doet alleen alsof zodat je geen poot hoeft uit te steken en zielig mag doen.
Offtopic, maar ik vraag me dit echt af: Hoe kwam je als man op het idee de username Daisy_N te gebruiken?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Daisy_N het volgende:
ja dat zijn geen shows die gebaseerd zijn op relaties. je moet soaps kijken, daarin leggen de vrouwen ook vaak uit hoe ze zich voelen.
Ik ben ook gepest vroeger, ik herken het tafel verhaal, en ik wist vroeger ook niet veel van relaties met mensen af omdat men mij uitkotste. Maar toen ging ik tv kijken, films en soapseries hebben me echt geholpen. Maar in tegenstelling tot mlig (ik neem aan dat je al rond de 20 bent???) was ik toen 11. Ik kreeg een vriendengroepje toen ik 13 was en heb in die tussentijd gewoon mensen geobserveerd...
Ik denk dat het een vrouw is die haar profiel niet goed ingevuld heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Offtopic, maar ik vraag me dit echt af: Hoe kwam je als man op het idee de username Daisy_N te gebruiken?
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Daisy_N het volgende:
ja dat zijn geen shows die gebaseerd zijn op relaties. je moet soaps kijken, daarin leggen de vrouwen ook vaak uit hoe ze zich voelen.
Die dingen helpen absoluut niet, IMO. Een soapserie trekt kijkers juist omdat mensen niet reageren zoals in het echt. Het echte leven is namelijk behoorlijk saai.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Daisy_N het volgende:
Ik ben ook gepest vroeger, ik herken het tafel verhaal, en ik wist vroeger ook niet veel van relaties met mensen af omdat men mij uitkotste. Maar toen ging ik tv kijken, films en soapseries hebben me echt geholpen. Maar in tegenstelling tot mlig (ik neem aan dat je al rond de 20 bent???) was ik toen 11. Ik kreeg een vriendengroepje toen ik 13 was en heb in die tussentijd gewoon mensen geobserveerd...
als me ouders overlijden ben ik multimillionair ( in onroerend goed, en aandeel/leningen/investeringen in bv's, ndere venootschappen, en *****groep)quote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Als jullie nou heel rijk worden kunnen jullie the millionaire matchmaker inhuren. Zou zoiets niet wat zijn?
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik betwijfel of soaps nou echt een beeld geven van de realiteit.
Hey sorry dat ik je wel eens plaagde. Zullen we vrienden worden, ik breng bier.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als me ouders overlijden ben ik multimillionair ( in onroerend goed, en aandeel/leningen/investeringen in bv's, ndere venootschappen, en *****groep)
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk dat het een vrouw is die haar profiel niet goed ingevuld heeft.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef Daisy_N het volgende:
Ik ben een vrouw maar heb het icoontje niet veranderd. ik dacht dat als ik het niet invulde het op die blob bleef staan
ik hoop dat je ouders ervoor zorgen dat jij dat geld niet krijgt, je komt te wereldvreemd over en waarschijnlijk geef je het allemaal uit aan hoeren.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als me ouders overlijden ben ik multimillionair ( in onroerend goed, en aandeel/leningen/investeringen in bv's, ndere venootschappen, en *****groep)
valt wel mee hoor, maar ik dacht ik schep even op. multimilionair is mijn insziens vanaf 2 miljoen alquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hey sorry dat ik je wel eens plaagde. Zullen we vrienden worden, ik breng bier.
ja op die manier is iedereen multimiljonairquote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, maar ik dacht ik schep even op. multimilionair is mijn insziens vanaf 2 miljoen al
Hoezo, heeft iedereen miljoenen op de bank dan???quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja op die manier is iedereen multimiljonair
Voor brugklassers helpen die series omdat zij nog geen referentiekader hebben. Daarom zijn ze ook hard. Hun reacties worden gevoed door wat ze op TV zien. Pas later leer je echt omgaan met mensen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Daisy_N het volgende:
Tsja, ik weet verder ook niet hoe ik mlig kan helpen. Toen ik naar de middelbare school ging had ik geen idee dat kleding en kliekjes er echt toe deden, ik viel meteen buiten de boot en besefte dat pas door shows als Lizzy mcGuire en beugelbekkie. Maar in de burgklas zijn mensen veekl harder en confronterender dan als je in de 20 bent, dat is waar. Misschien helpt dat dan meer bij bruggers dan bij mlig. Doch, ik geloof wel, je kan van soaps wel afkijken hoe je op iemand afstapt in de kroeg, wat voor relatieproblemen er KUNNEN zijn, wat mensen doen in het echte leven etc. heb een keer gtst gekeken (ben geen expert) en dat ging geloof ik over normale tienerlevens en relaties tussen volwassenen...
Zonder hoofdletter.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
wow ik werd er zojuist even op gewezen dat ik nog nooit Sperma heb gezien
Ik ook niet, ik val altijd flauw als ik klaarkom.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Honeybee Hutchquote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Hey jouw icoontje is van die ene bij, heb nooit het einde gezien van die serie...:(
Ik als ik een stijve krijg, te weinig bloedquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik ook niet, ik val altijd flauw als ik klaarkom.
Dat verklaart dan waarom het mij wel hielp.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor brugklassers helpen die series omdat zij nog geen referentiekader hebben. Daarom zijn ze ook hard. Hun reacties worden gevoed door wat ze op TV zien. Pas later leer je echt omgaan met mensen.
Als je gepest wordt dan is de kans groot dat je je af gaat sluiten voor contact. Daar heb je later alleen maar last van omdat je nooit hebt leren omgaan met mensen en niet in kan schatten wat je wel en wat je niet kan zeggen. Elke afwijzing komt dan dubbel zo hard aan. Als je problemen hebt met contact maken dan moet je eerst contact maken in een ongedwongen omgeving zodat je leert hoe mensen reageren. TV-series helpen in dat stadium niet meer. Je moet het echt zelf doen, en vooral de kleine succesjes voor jezelf vieren.
Hier komen veel te veel mensen die de gouden tip verwachten. Ik kan wel een halve pagina aan goeie tips geven om iemand aan te spreken en aan de praat te houden, maar als je geen stabiele sociale basis hebt dan heb je ook niets om over te praten. Mensen moeten daar eerst maar eens aan gaan werken. Wanneer men voor zichzelf vindt dat ze voldoende basis hebben, dan moeten ze maar eens aan de slag met de ridicule aannames over hun zelfbeeld. Pas dan staan ze sterk genoeg in hun schoenen om ook daadwerkelijk succes te kunnen hebben.
Ik wel en het is een plakkerig zooitjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij vond wel zijn mama en zijn zusje terug uiteindelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Honeybee HutchIk ook niet - Ik kan niet echt meer wat van het verhaal herinneren.. Iets met een zoektocht ofzo.. Maar wel heel leuk
Ja dat dus niks leuks aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wel en het is een plakkerig zooitje
Vrouwen die te veel over zichzelf praten en mij niets vragen hoef ik niet, zelfs niet voor een one-night stand. Ja-knikkers wil ik ook niet, die alleen maar naar mij vragen en het vooral roerend met mij eens zijn zonder iets over zichzelf los te laten. Ergens tussenin zit de 'sweet spot'quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Dat verklaart dan waarom het mij wel hielp.
en inderdaad, als je geen leven hebt heb je ook niks om over te praten. Je raakt dan te aanhankelijk aan je gesprekspartner. Sommigen praten graag de hele tijd over zichzelf, maar na een tijdje gaat zelfs dat vervelen denk ik
Komt wel eens voor ja. Hadden we maar een kleinere piemol, zou beter zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik als ik een stijve krijg, te weinig bloed
oh jaja mijn brugklas was zo stom, dat was het dieptepunt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor brugklassers helpen die series omdat zij nog geen referentiekader hebben. Daarom zijn ze ook hard. Hun reacties worden gevoed door wat ze op TV zien. Pas later leer je echt omgaan met mensen.
Als je gepest wordt dan is de kans groot dat je je af gaat sluiten voor contact. Daar heb je later alleen maar last van omdat je nooit hebt leren omgaan met mensen en niet in kan schatten wat je wel en wat je niet kan zeggen. Elke afwijzing komt dan dubbel zo hard aan. Als je problemen hebt met contact maken dan moet je eerst contact maken in een ongedwongen omgeving zodat je leert hoe mensen reageren. TV-series helpen in dat stadium niet meer. Je moet het echt zelf doen, en vooral de kleine succesjes voor jezelf vieren.
Hier komen veel te veel mensen die de gouden tip verwachten. Ik kan wel een halve pagina aan goeie tips geven om iemand aan te spreken en aan de praat te houden, maar als je geen stabiele sociale basis hebt dan heb je ook niets om over te praten. Mensen moeten daar eerst maar eens aan gaan werken. Wanneer men voor zichzelf vindt dat ze voldoende basis hebben, dan moeten ze maar eens aan de slag met de ridicule aannames over hun zelfbeeld. Pas dan staan ze sterk genoeg in hun schoenen om ook daadwerkelijk succes te kunnen hebben.
Je hebt ook misplaatst zelfvertrouwen. Jij bent mij iets te wereldvreemd om die opmerking serieus te kunnen nemen. Bovendien, als je zo overtuigd bent van het feit dat je nu alles leuk kunt doen, waarom doe je het dan niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh jaja mijn brugklas was zo stom, dat was het dieptepunt.
maar in het studiejaar heb ik zoveel vooruitgang geboekt. ieder mens is mooi en uniek. nu zou ik alles leuk kunnen doen. nu ben ik echt leuk en goed.
het is toch een beetje gelig met korrels/ zaadcellen erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wel en het is een plakkerig zooitje
Ik heb een hele heftige en kutte relatie gehad en ben hier eigenlijk vooral om andermans ervaringen te lezen... en evt te behoeden voor de fout om onzeker een relatie in te gaan.,quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen die te veel over zichzelf praten en mij niets vragen hoef ik niet, zelfs niet voor een one-night stand. Ja-knikkers wil ik ook niet, die alleen maar naar mij vragen en het vooral roerend met mij eens zijn zonder iets over zichzelf los te laten. Ergens tussenin zit de 'sweet spot'
Ik heb overigens geen zin om helemaal terug te lezen, maar wat brengt jou eigenlijk in dit topic?
Ja, dat was het!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Hij vond wel zijn mama en zijn zusje terug uiteindelijk.
wat bedoel je met misplaatst zelfvertrouwen jongemanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt ook misplaatst zelfvertrouwen. Jij bent mij iets te wereldvreemd om die opmerking serieus te kunnen nemen. Bovendien, als je zo overtuigd bent van het feit dat je nu alles leuk kunt doen, waarom doe je het dan niet?
nou gewoon gelig en niet met korrels en dat verhaal van nadia klopt niet, het smaakt niet naar fruitquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is toch een beetje gelig met korrels erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
Klinkt als friend zone, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef greatjob het volgende:
Een meisje kwam over. Er is altijd een vreemde klik tussen ons. Ik heb in de 8 jaar dat ik haar ken nog nooit een move gemaakt (mijn probleem met meisjes). Ze heeft een vriendje. Er was een situatie waar ik over haar lichaam MOEST praten, dus gaf ik mijn eerlijke (positieve) mening. Maar hoe ze tegen mij aanleunde en hoe we steeds lachten door de gehele avond. Ik had bijna mijn arm om haar heen geslagen, hield het in toen ik realiseerde dat ze een vriendje had
Mooi, een nieuwe tipgeefsterquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Ik heb een hele heftige en kutte relatie gehad en ben hier eigenlijk vooral om andermans ervaringen te lezen... en evt te behoeden voor de fout om onzeker een relatie in te gaan.,
Ik heb nooit problemen gehad met ONS en een relatie krijgen, maar al mijn relaties kwamen op drama uit (behalve mijn huidige relatie, de eerste na therapie)
Ewwww met korrels.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is toch een beetje gelig met korrels/ zaadcellen erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
Bij mij is het wit met niks erin, maar het valt te beïnvloeden.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is toch een beetje gelig met korrels/ zaadcellen erin? en Nadia van de Gouden Kooi zei toen op tv: "Het smaakte naar aardbeien, frambozen, alleen naar fruit". ( nee nee ik volgde dat programma niet hoor)
Je komt op mij toch echt niet heel zeker over, gezien de vragen die je stelt. Het is goed dat je je goed voelt, maar ik zou niet heel positief reageren op iemand als jij als je in het echt net zo bent. Ik vind je een weirdoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je met misplaatst zelfvertrouwen jongeman
antwoord: ja ik snap niet hoe en waar
Bij al mijn scharrels en exen ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij is het wit met niks erin, maar het valt te beïnvloeden.
Smaak verschilt toch bij iedere man? Afhankelijk van hoe gezond je eet en zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou gewoon gelig en niet met korrels en dat verhaal van nadia klopt niet, het smaakt niet naar fruit
Nou, de smaak blijft hoe dan ook enorm smerig. Daar gaat fruit niet al te veel aan helpen. Het zal nooit een genot worden in ieder geval.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smaak verschilt toch bij iedere man? Afhankelijk van hoe gezond je eet en zo.
oh wauw jij bent ervaren (L)quote:
Als je bananen eet gaat het uiteindelijk smaken naar bananen. Dus smaak verschilt structuur niet want korrels ga je niet tegenkomen hoor lijkt mee ook niet echt lekker voor een man.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smaak verschilt toch bij iedere man? Afhankelijk van hoe gezond je eet en zo.
Ik heb wel eens anders gehoord.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, de smaak blijft hoe dan ook enorm smerig. Daar gaat fruit niet al te veel aan helpen. Het zal nooit een genot worden in ieder geval.
Dit. Het is echt niet heel lekker. Vandaar ook eenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, de smaak blijft hoe dan ook enorm smerig. Daar gaat fruit niet al te veel aan helpen. Het zal nooit een genot worden in ieder geval.
Iewl jij hebt sperma geproefd.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En jij ook al!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. Het is echt niet heel lekker. Vandaar ook eenvoor alle mannen die verwachten dat hun vriendin of vrouw het wel even wegwerkt.
Misschien is het een beetje zoals bier. Proeft altijd smerig, maar je kan net doen alsof je het lekker vindt om anderen een plezier te doen.quote:
De schuld van de porno want daar doen ze of het een delicatesse is.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. Het is echt niet heel lekker. Vandaar ook eenvoor alle mannen die verwachten dat hun vriendin of vrouw het wel even wegwerkt.
'Je moet het leren drinken'quote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Misschien is het een beetje zoals bier. Proeft altijd smerig, maar je kan net doen alsof je het lekker vindt om anderen een plezier te doen.
Alsof jij nooit je vingers hebt afgelikt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Iewl jij hebt sperma geproefd.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je bananen eet gaat het uiteindelijk smaken naar bananen. Dus smaak verschilt structuur niet want korrels ga je niet tegenkomen hoor lijkt mee ook niet echt lekker voor een man.
Ik denk dat jullie Nadia te serieus nemen.. Dat van die aardbeien- en frambozensmaak moet echt niet letterlijk opgevat worden hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef formerjellybean het volgende:
Het smaakt juist een beetje bitter, of die Dennix moet een overload aan fruit hebben gegeten
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smaak verschilt toch bij iedere man?
Je hoeft niet te slikken hoor. ik slik ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
stel je voor dat ik moet kotsen na het doorslikken?
Ik protesteer bier is lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Misschien is het een beetje zoals bier. Proeft altijd smerig, maar je kan net doen alsof je het lekker vindt om anderen een plezier te doen.
Niet helemaal maar je kan het er wel in terug proeven hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik denk dat jullie Nadia te serieus nemen.. Dat van die aardbeien- en frambozensmaak moet echt niet letterlijk opgevat worden hoor
En dit:
[..]
Het zit eigenlijk nooit op mijn vingers.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je vingers hebt afgelikt.
oh ik zie het niet op korte termijn gebeuren hoor. want je moet eerst iemand vinden die geen aids en soa's heeft. dan ben ik op zich wel bereid om het een en ander te proeven.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Je hoeft niet te slikken hoor. ik slik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |