Dat zeg ik, ik wil ook gamecrew worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://e3.nintendo.com/ feestje daar over een paar weken
ja, maar jij was al bekend bij meerdere mensen die hier postenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
Ik heb ook niet echt een interview gehad, ben gewoon heel onopvallend mee gaan posten.
gisteravond ging het goedquote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je niet als newbie een drukke SC binnenvallen.
This is Hollywood, geen Batswoodquote:Op maandag 16 mei 2011 23:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen foto's van mijn dakterras posten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat zeg ik, ik ben heel onopvallend hier en daar mee gaan posten, en dan rol je overal zo tussen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar jij was al bekend bij meerdere mensen die hier posten
dat was in Den Boschquote:
En waarom geen FP-crewquote:
Pas als je naakt in mijn bed ligt.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna
schiet het nu al op met een meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna
O, Myr... vrijdagavond 21:00 uur meeten in mijn bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben mijn terras nagemaaktquote:
Met 300.000+ users tegenwoordig.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken der denk ik bijna 100 irl. Maar 100 is over heel FOK! gezien, nogsteeds niets.
ik heb er misschien 30 gezien nu verdeeld over 2 grote meets,quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken der denk ik bijna 100 irl. Maar 100 is over heel FOK! gezien, nogsteeds niets.
Echtquote:
Alles is ook fake daar he!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben mijn terras nagemaakt
Prima. Als jij me ophaalt en thuis brengt.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, Myr... vrijdagavond 21:00 uur meeten in mijn bed?
O, ik had een ander bed in gedachten:quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pas als je naakt in mijn bed ligt.
Of een leren broek en een zweep naast mijn bed staat. kies maar.
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, Myr... vrijdagavond 21:00 uur meeten in mijn bed?
Dat moet wel lukkenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Prima. Als jij me ophaalt en thuis brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |