owow nog zo'n secret Fokkerquote:Op maandag 16 mei 2011 23:29 schreef vegetassj4 het volgende:
[..]
dan kan ik niet vrij mijn gang gaan
dan kan hij me controleren (kan hij nu ook wel als hij mijn naam weetmaar dat weet hij gelukkig nog niet)
^^
ik werd meteen voorgesteldquote:Op maandag 16 mei 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
Ik heb ook niet echt een interview gehad, ben gewoon heel onopvallend mee gaan posten.
hmmmm ik heb nog niet gehoord hoe het Londen weekend wasquote:
jawel..maar ik had het niet over jouquote:
dat was ook mijn planningquote:Op maandag 16 mei 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
Ik heb ook niet echt een interview gehad, ben gewoon heel onopvallend mee gaan posten.
Moet je maar ff in TAL kijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm ik heb nog niet gehoord hoe het Londen weekend was
pfoeh gelukkigquote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel..maar ik had het niet over jou
Ah, op die fietsquote:Op maandag 16 mei 2011 23:29 schreef vegetassj4 het volgende:
[..]
dan kan hij me controleren (kan hij nu ook wel als hij mijn naam weetmaar dat weet hij gelukkig nog niet)
^^
zo erg dat hij je controleertquote:Op maandag 16 mei 2011 23:29 schreef vegetassj4 het volgende:
[..]
^^
nog geen tijd gehad terug te lezenquote:
Ik kwam in pub en iedereen dacht dat ik een kloon was. Ik had dan ook een UI van een jeans met string/kontje iets. En als ondertitel "lollysletje". En ik was 16 en druk. Maar daarna, en nu al helemaal, val ik gewoon overal binnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
http://e3.nintendo.com/ feestje daar over een paar wekenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is jouw dakterras?
Ik wil ook gamecrew worden!
Maar je bent nu bekend.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kwam in pub en iedereen dacht dat ik een kloon was. Ik had dan ook een UI van een jeans met string/kontje iets. En als ondertitel "lollysletje". En ik was 16 en druk. Maar daarna, en nu al helemaal, val ik gewoon overal binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |