Tagje hebben? Ies graties!quote:
True. Ik zat zelfs naast je toch? Of tegenover je. Ik had een wijntje teveel op.quote:
Fles geslagenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
True. Ik zat zelfs naast je toch? Of tegenover je. Ik had een wijntje teveel op.Zat jij er niet naast toen ik fles sloeg?
Zoek dat zelf maar uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef spijker070 het volgende:
[..]
tnx maar weet nu nog niet wat een kloon is een meeloper ?
Dat laatste kan ik me niet meer herinneren... maar ik weet wel dat we met spoorfans bij elkaar zatenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
True. Ik zat zelfs naast je toch? Of tegenover je. Ik had een wijntje teveel op.Zat jij er niet naast toen ik fles sloeg?
2 op 1 mag van mij ook welquote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij maken er een 1 op 1 van. hihihih op.
Poeh, dat ga ik morgen even lezenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Yuuks?
http://doc.utwente.nl/66591/1/eurovisie_stator.pdf
Dat soort dingen. Is een begin
Alsjeblieft: een clown.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef spijker070 het volgende:
[..]
tnx maar weet nu nog niet wat een kloon is een meeloper ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Dan neemt ze wok wel meequote:
waarom sloeg jij flesquote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me niet meer herinneren... maar ik weet wel dat we met spoorfans bij elkaar zaten.
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk.Jij, fles, watertornado en Socios.
Ik wilde dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |