nee johquote:
nu niet, maar is te vaakkapot, en zuipt te veel, dus die mag als hobbywagen aan de slag en dan iets anders voor woon-werk en lange afstandenquote:
Is t een dieseltje die Cordoba? Hadden laatst nog een Cordoba Vario voor onderhoud, niet slecht hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee joh
[..]
nu niet, maar is te vaakkapot, en zuipt te veel, dus die mag als hobbywagen aan de slag en dan iets anders voor woon-werk en lange afstanden
stond van de week met een lege tank (inhoud 40 liter) stil na 266 kilometer. Dat was voor mij de druppelquote:
neuh benzine, diesel kan niet meer uit in de nabije toekomst gok ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is t een dieseltje die Cordoba? Hadden laatst nog een Cordoba Vario voor onderhoud, niet slecht hoor
Ach de blokjes van VAG zijn sowieso prima te noemen geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh benzine, diesel kan niet meer uit in de nabije toekomst gok ik
Sowieso een bak geldquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor de funktie van VIP-chauffeur heb je nét even iets meer nodig als en beetje driving-skills![]()
ik ook. apk is vandaag verlopen, als ie een nieuwe apk er op zet neem ik m denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach de blokjes van VAG zijn sowieso prima te noemen geloof ik.. Ben benieuwd
Ik zou het niet doen. Ik ken iemand waarvan zijn buurmans kennis zijn neef een cordoba had en die had er alleen maar problemen mee. Het was ook nog eens geen 4WS en kon geen 2 ton trekken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach de blokjes van VAG zijn sowieso prima te noemen geloof ik.. Ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Ik zit al te mopperen op slecht verbruik als ik met een 42 liter tank dan op halverwege zitquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stond van de week met een lege tank (inhoud 40 liter) stil na 266 kilometer. Dat was voor mij de druppel
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Ik ken iemand waarvan zijn buurmans kennis zijn neef een cordoba had en die had er alleen maar problemen mee. Het was ook nog eens geen 4WS en kon geen 2 ton trekken.peuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Ik ken iemand waarvan zijn buurmans kennis zijn neef een cordoba had en die had er alleen maar problemen mee. Het was ook nog eens geen 4WS en kon geen 2 ton trekken.Ben dan wel geen VAG fanaat, de kwaliteit waardeer ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Voor dat geld zou ik er gewoon apk op laten zettenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Arosa is erg ok inderdaad
met apk is ie 550, zonder 300
Voor dat eerste bedrag heb ik net de 121 roestvrijquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Arosa is erg ok inderdaad
met apk is ie 550, zonder 300
quote:Op donderdag 19 mei 2011 06:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kijk buiten over de parkeerplaats, staan de lampen van mijn auto nog aan van gisterennacht
Ik hoop dat hij dadelijk start...Ze staan nog aan in ieder geval.
Ga eens weg met je verplichte meukquote:Beste Lid,
Nogmaals welkom op het 40forum. Wij wensen jou veel leesplezier hier op het
forum.
Graag vragen wij jou om jezelf voor te stellen in het bedoelde topic
hiervoor ("wie is wie"). En hierna bijv. een webdagboek te maken over de
vorderingen en vragen aan en omtrent je auto.
Waarom vragen wij dit? Puur voor de orde en netheid van het forum en om het
geheel op te schonen zodat er geen dwalende leden zijn die 1x inloggen en
daarna niet meer op het forum komen.
Wij vragen jullie vriendelijk dit binnen 2 weken te doen. Daarna gaat het
forum opgeschoond worden.
Alvast dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |