quote:deTelegraaf.nl :
AMSTERDAM - De vreselijke aanrijding van Ruben Nicolai tijdens opnames van zijn nieuwe
programma zal gewoon worden uitgezonden. Dit meldt BNN. De uitzendingen van het programma 'De allerslechtste chauffeur van Nederland' beginnen 17 mei.
,,We weten nog niet wanneer 'de klap' te zien is”, aldus de BNN-woordvoerder.
,,Die gaan we gewoon uitzenden. De opnamen zijn immers gemaakt.”
BNN-presentator Ruben Nicolai raakte gewond toen hij werd aangereden bij de opnamen
voor een programma rond, wrang genoeg, de slechtste automobilist van Nederland.
Het incident vond dinsdagavond plaats op het terrein van de vroegere luchtmachtbasis bij
Enschede. Na een nacht in het ziekenhuis te hebben doorgebracht, werd hij gisteren in de
loop van de dag weer ontslagen.
Tijdens dit nieuwe programma worden de rijvaardigheden van belabberde chauffeurs op de
proef gesteld. Bij een van de rijproeven ging het hopeloos mis. In plaats van te remmen, trapte
de chauffeur op het gaspedaal.
,,Zodoende ging hij in een bocht rechtdoor”, meldt een BNN-woordvoerder. ,,Reed dwars
door een scheidingswand, waarachter een auto stond. Die auto raakte op z*n beurt Ruben
en cameraman Edwin Vermeulen.”
De cameraman kwam er vanaf met een scheurtje in zijn lip en verwondingen aan zijn enkel.
Nicolai kreeg echter een klap tegen zijn hoofd. ,,Hij is even buiten bewustzijn geweest. Toen hij
bijkwam, stelde hij enkele malen dezelfde vraag. Daarop is besloten hem voor alle zekerheid een
nachtje ter observatie in het ziekenhuis te houden.”
Gisteren mocht Nicolai weer naar huis. ,,Het gaat goed met hem, maar hij
wil zijn verhaal nog niet doen. Hij moet eerst een paar dagen rust houden.”
Onduidelijk is nog of de chauffeur die het ongeluk veroorzaakte met de twijfelachtige eer
gaat strijken. ,,We lijken met hem inderdaad de slechtste chauffeur te hebben gevonden,
maar dat zal gaandeweg de uitzendingen duidelijk worden.”
Het programma werd bewust opgenomen op het besloten terrein van de vliegbasis. ,,Al hebben
alle deelnemers hun rijbewijs en mogen ze dus gewoon de openbare weg op. Alle deelnemers
zijn overigens opgegeven door anderen omdat ze niet best kunnen rijden. En dat bleek dus wel…”
die jongens doen dat inderdaad omdat er een camera in de nek hangt, maar die vrouwen en die opa rijden echt zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:35 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen toen die gast vol rechtdoor over een rotonde reed
Ze doen natuurlijk ook wel het een en ander omdat er een camerateam achter ze rijd, een paar jaar terug had je dat ook bij een soortgelijk programma op sbs6 oid.
machtig mooi man, rechtdoor op de rotondequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:35 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen toen die gast vol rechtdoor over een rotonde reed
Ze doen natuurlijk ook wel het een en ander omdat er een camerateam achter ze rijd, een paar jaar terug had je dat ook bij een soortgelijk programma op sbs6 oid.
Gisteren. (wist ik ook niet hoor, ben niet zo'n TV-beest)quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef RingBewoner het volgende:
Heb ik de eerste aflevering al gemist? Wanneer was dat dan?
Top, dankje!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gisteren. (wist ik ook niet hoor, ben niet zo'n TV-beest)
Je kunt het hier iig terugkijken: http://player.omroep.nl/?aflID=12565130
ja die bocht in die velgen was volgens mij niet eens te halen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil dat testje ook wel eens doen, en dan wil ik zien of die rij-instruktrice het net zo snel kan
Ik zet 100¤ op mezelf en 'not a scratch'
Vast geen vrouw.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef RingBewoner het volgende:
Ze zouden ook andersom eens moeten doen. "De beste chauffeur van Nederland". Ben toch benieuwd of daar nog wat leuks uitkomt.
Ik denk van welquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef densmee het volgende:
[..]
ja die bocht in die velgen was volgens mij niet eens te halen.
Die eene jongen in zijn Renault2 was wel goed voor een aardig rijtje artikel 5jes
Meisjequote:
Daar zou ik best aan mee willen doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef RingBewoner het volgende:
Ze zouden ook andersom eens moeten doen. "De beste chauffeur van Nederland". Ben toch benieuwd of daar nog wat leuks uitkomt.
ik niet want als je dan met je handpalm jezelf door die velgen slingert dan krijg je te horen van die rijinstructrice dat je je handen op 5 minuten na kwart voor 8 moet houden of iets dergelijksquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar zou ik best aan mee willen doen
Ik doe nooit iets onzinnigs. Daarom post ik hier, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Druk met allerlei onzinnige dingen.Jij?
Waarom niet, de beste is niet degene die het snelst van A naar B gaat racen. Ik krijg van mijn familie vaak de opmerking dat ik een goed chauffeur ben, sterker nog, paar jaar terug waren we met familie in Denemarken. Ik ben toen met mijn opa en oma mee teruggereden en mijn oma viel in slaap in de auto. Zelfs bij mijn pa zit ze nog wel eens te gillen. "Oeh pas op" "Kijk uit!!".quote:
Wie niet. Ben wel benieuwd wie wat voor types je zoal krijgt. Je moet er gewoon een prijs aan koppelen als, een jaar lang chauffeur zijn van premier Rutte ofzo, met een BMW als auto en een leuk salaris.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar zou ik best aan mee willen doen
Ik maakte een grapje natuurlijk.. Zoals ik al zei, ik haat dat soort opmerkingen. Maar aan de andere kant en ik vind het kut dat ik het toe moet geven; De meeste vrouwen kunnen jammer genoeg ook echt niet rijden. Maar er zijn ook genoeg mannen die niet kunnen rijden gelukkig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom niet, de beste is niet degene die het snelst van A naar B gaat racen. Ik krijg van mijn familie vaak de opmerking dat ik een goed chauffeur ben, sterker nog, paar jaar terug waren we met familie in Denemarken. Ik ben toen met mijn opa en oma mee teruggereden en mijn oma viel in slaap in de auto. Zelfs bij mijn pa zit ze nog wel eens te gillen. "Oeh pas op" "Kijk uit!!".
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef densmee het volgende:
[..]
ik niet want als je dan met je handpalm jezelf door die velgen slingert dan krijg je te horen van die rijinstructrice dat je je handen op 5 minuten na kwart voor 8 moet houden of iets dergelijks
ik kan een heel wisselende chauffeur zijn, als ons oma mee gaat dan kan ik heel soepel rijden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom niet, de beste is niet degene die het snelst van A naar B gaat racen. Ik krijg van mijn familie vaak de opmerking dat ik een goed chauffeur ben, sterker nog, paar jaar terug waren we met familie in Denemarken. Ik ben toen met mijn opa en oma mee teruggereden en mijn oma viel in slaap in de auto. Zelfs bij mijn pa zit ze nog wel eens te gillen. "Oeh pas op" "Kijk uit!!".
[..]
Wie niet. Ben wel benieuwd wie wat voor types je zoal krijgt. Je moet er gewoon een prijs aan koppelen als, een jaar lang chauffeur zijn van premier Rutte ofzo, met een BMW als auto en een leuk salaris.
het kan ook driekwartier na 1 zijn geweest hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan moet je je handen dus praktisch onder elkaar houden op de rechterkant van je stuur.
Met doorgeven kan ik het ook, zo hard kun je toch niet denk ik met zo'n tankquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef densmee het volgende:
[..]
ik niet want als je dan met je handpalm jezelf door die velgen slingert dan krijg je te horen van die rijinstructrice dat je je handen op 5 minuten na kwart voor 8 moet houden of iets dergelijks
hebben wij toch nog iets gelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met doorgeven kan ik het ook, zo hard kun je toch niet denk ik met zo'n tankDaarbij heb ik nog nooit een situatie meegemaakt waar ik me niet uit heb gered mdat ik met 1 hand stuur, tevens stuur ik niet altijd met 1 hand, maar gewoon never nooit op 10 voor 2 of kwart voor 3, dan zijn straks mijn stoelen versleten maar de armsteun niet
![]()
Linkerelleboog op de deurrand, hand op 10 voor, rechterhand op mijn been of de armsteun, op tien- of vijf voor half ofzo.
Heb ik ook onder de golf, maar dan van gepantserd staal. (echt)quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef densmee het volgende:
vanavond is in elk geval mijn carterbescherminsplaat geknipt en gezet, mooi 3 mm gegalvaniseerde plaat eronder
ik wil juist hoog, en 3mm is meer dan voldoende, het is niet de bedoeling om er boomstronken mee uit de grond te rijdenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb ik ook onder de golf, maar dan van gepantserd staal. (echt)
Moet ook bijna wel als je echt laag wil gaan..
Bij mij is het puur voor de drempels e.d. Loopt trouwens over de hele onderkant, niet alleen het carter.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:49 schreef densmee het volgende:
[..]
ik wil juist hoog, en 3mm is meer dan voldoende, het is niet de bedoeling om er boomstronken mee uit de grond te rijden
ik rijd geen kia SUFV, maar een Suzuki grand vitara
Voor de funktie van VIP-chauffeur heb je nét even iets meer nodig als en beetje driving-skillsquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Wie niet. Ben wel benieuwd wie wat voor types je zoal krijgt. Je moet er gewoon een prijs aan koppelen als, een jaar lang chauffeur zijn van premier Rutte ofzo, met een BMW als auto en een leuk salaris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Van alles, ik heb eigenlijk niet echt met een bepaald doel een auto nodig..quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cupra?Nee.
Is je Niva kaputt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |