* Alfisti schrijft op: volgende Lexxxx meet zwarte spuitbus meenemen om die lijkwagenvlaggetjes mooi zwart te makenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en hoezo 'weer', wat voor kermismeuk heb ik op mn conto staan dan?
oh! de vlaggetjes op de niva zitten er alleen met evenementen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti schrijft op: volgende Lexxxx meet zwarte spuitbus meenemen om die lijkwagenvlaggetjes mooi zwart te maken
ik had een 404 toen ik op de middelbare school zat, maar dan moet je nog twee maanden werken om een keer te kunnen tanken. dus die heb ik toen verkocht aan jongens die ook dresden - breslau en zo meereden met een gelande wagen, maar het onderstel daarvan was niet voldoende.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Er rijd hier in het dorp ook een gozer met zo'n unimog rond, knaloranje.
Wie presenteert, Andries of Margriet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef Duvel het volgende:
Ik weet niet waarom, maar we zitten RTV Drenthe te kijken.
Een blonde vrouw. Andries?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie presenteert, Andries of Margriet?
ik heb er een stuk of 7 van Sikuquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:34 schreef Duvel het volgende:
Ik had een Unimog van Majorette of Siku...
van na mijn tijdquote:
Ik moet eens kijken, ligt verstopt in een doos.quote:
Dat laatste is wel humor...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:43 schreef Dingest het volgende:
Het zit trouwens als ik het nog eens lees zo te zien niet direct aan de cilinder, maar een deel van het oude pedaalmechanisme zit ook nog links en daar zit de kabel aan vast. Zoiets als bij een lesauto. Waardoor Britse kranten nu Citroën adviseren de C3 Picasso bij rijscholen proberen te verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |