Dus doe niet als ofquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Een spellingscontrole zou "door gemaild" ook gewoon goedkeuren.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, maar da's in het buitenland.
Ook_gek
Hij heeft geen humor, da's ook gek.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet. Laat maar zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Uhm nee die ontgaat me even ja sorryquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet. Laat maar zitten.
Dat is een stip die je achter elke zin moet zettenquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm nee die ontgaat me even ja sorry
nee maar wel net zo geliefd als de Randstad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:32 schreef Anne het volgende:
Jamaar, waar ik woon en wil wonen is ook geen randstad![]()
.
Zuid Hollandquote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:28 schreef lipje het volgende:
[..]
nee maar wel net zo geliefd als de Randstad.
Nee onmogelijk. Lada's kunnen niet rijden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:25 schreef Grielen het volgende:
Ik heb vandaag een blauwe Lada Niva gespot op de N247 vlakbij Amsterdam-Noord. Kan dit kloppen?
ja, dat kan, want de meeste Niva's zijn blauw, en op Brabant na zie je ze in NL het meest in Amsterdamquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:25 schreef Grielen het volgende:
Ik heb vandaag een blauwe Lada Niva gespot op de N247 vlakbij Amsterdam-Noord. Kan dit kloppen?
dat is precies de bedoeling.. ik wil nu eens een auto met onderdelen die op de plank liggen... En ik maak m zefl wel uniekquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Paladijn het volgende:
Wat moet jij trouwens in godsnaam met een Cordoba lexxx? Die gezinsbak is helemaal niet uniek
Ik heb nog wel wat oranje en grijze verf overquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is precies de bedoeling.. ik wil nu eens een auto met onderdelen die op de plank liggen... En ik maak m zefl wel uniek
iig een duct tape pentagramquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:58 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft zo'n vermoeden dat dat ding weer verkracht gaat worden met allemaal kermis-meuk
of helemaal met stickers bedekken, ook leukquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:58 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft zo'n vermoeden dat dat ding weer verkracht gaat worden met allemaal kermis-meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |