quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Chulaa het volgende:
Zit uw sloot een beetje verstopt spuit dan lactacyd zodat het weer lekker sopt
Isn't that the whole pointquote:
quote:
quote:
I just came a littlequote:Op maandag 16 mei 2011 23:02 schreef Chulaa het volgende:
lactacyd is echt geniaal, het is voor alles te gebuiken, zelfs voor anaal
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
Willen mannen u niet meer likken, dan zou ik gauw wat Lactacyd in uw kut
prikken mikken
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef drunk_on_shadows het volgende:
heb je jeuk aan je doos? gebruik dan anti roos....!
oh wacht...
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:28 schreef GroeneGod het volgende:
wilt u dat uw vriend u weer laat gille? gebruik dan lactacyd, met de vernieuwde geur: kamille
wilt u dat uw vriend u weer laat gille? gebruik dan lactacyd, met de vernieuwde geur: kamille
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
Is uw binnenvoering te hard naar buiten geslingerd? Doe dan wat lactacyd op de vinger voordat u zichzelf vingerd.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef 1299 het volgende:
"Gangbang in het verschiet? Prepareer je doos met Lactacyd!"
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef LasTeR het volgende:
Ook een hoertje zonder klant? Lactacyd, voor voor- en achterkant.
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
met zelfs een drupje lactacyt, zie je ook die kutschurft niet!
Pareltjes!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef GroeneGod het volgende:
stinkt uw kut zoals de zwarte zee, spuit dan wat lactacyd in uw grote snee
nee, dit is pas later opgestart wijsneusquote:
Om vervolgens een aantal gewoon terug te copypastenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:20 schreef Chulaa het volgende:
[..]
nee, dit is pas later opgestart wijsneus
quote:Babet, 26 jaar
Omdat ik een hele grote hedendaagse vagina heb,gebruik ik altijd Lactacyd. Het helpt me enorm. Ik ben veel zekerder geworden op mijn werk (kamermeisje)
en in mijn sport (handbal).
quote:Debbie, 27 jaar
"Nou ik heb een schimmelinfectie opgelopen door het gebruik van lactacyd!!!! Mijn dokter zei tegen mij dat ik het niet dagelijks moet gebruiken,en ik ben nog wel zwanger,en ik maar denken dat het veilig was. NOU voor alle vrouwen en meiden; Gebruik het 1 x in de maand of 2 maanden,want dagelijks gebruik ontregelt je hele huishouden daar beneden!!!!" – schimmel infectie kan heel veel oorzaken hebben. Lactacyd helpt beschermen. Het is niet zo dat als je Lactacyd gebruikt je geen schimmel infectie kan krijgen.
Ja duhh logisch.. Het verstoord/ontregeld je zuurgraad (ph dingetje)quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:35 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Lactacyd, voor als u door het mos de grot niet meer ziet.
Zonder lactacyd lag uw man bij een andere griet.
Met wat lactacyd in uw schoot ruikt u niet meer naar de goot.
Geen gezever met lactacyd in uw bever.
Een kut zonder lactacyd is als het weerbericht zonder Piet.
Ruikt je kut naar haring? Zout of zuur, smeer er lactacyd op en het is weer verdraagbaar voor een lange duur.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Dabadiedoe het volgende:
Zit nu met een slappe die niet meer stijf wil worden.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Lactacyd is niet voor de poes, maar voor je kut, kut.
quote:
Een slagzin hoeft niet te rijmen, hoorquote:
Slagschipquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een slagzin hoeft niet te rijmen, hoor
Ik lactacyd, rijmen hoeft het niet. Slagzin.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een slagzin hoeft niet te rijmen, hoor
Het niveau daalt hard. Zelfs hier.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:13 schreef Frummpie het volgende:
Zonder lactacyd neuk je alleen maar een ajacied
Dat was de enige slechte die ik evne kwijt moestquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het niveau daalt hard. Zelfs hier.
Gelukkig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Dat was de enige slechte die ik evne kwijt moest
Haaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
Goed topicen dat door Dqod, mijn lesbische obsessie
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:25 schreef Frummpie het volgende:
Topic kreeg een schopje dus ik kreeg meteen inspiratie
Zonder Lactacyd, een middel voor je kut. Heeft het leven daarbeneden ook geen nut.
En hoe voelt dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:56 schreef GroeneGod het volgende:
-------------------------------------------------------+
alles wat hier boven staat heb ik gelezen
kuchtquote:
Jouw inbox zit net zo vol als lactacyd in je holquote:
jouw keel zit zo vol met brol en ik squirt mijn lacatacyd in je face zo vanuit mn holquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw inbox zit net zo vol als lactacyd in je hol
Wat is dat voor gore praat, wat maar tot vogeltjesdans je met een flesje lactacyd om de oren slaatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef Chulaa het volgende:
[..]
jouw keel zit zo vol met brol en ik squirt mijn lacatacyd in je face zo vanuit mn hol
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef Chulaa het volgende:
[..]
jouw keel zit zo vol met brol en ik squirt mijn lacatacyd in je face zo vanuit mn hol
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Gore praat? heb je soms liever dat ik met een lactacyd-loze-vis kut tegen je praat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is dat voor gore praat, wat wacht maar tot vogeltjesdans je met een flesje lactacyd om de oren slaat
En u mevrouwtje die er vandoor gaat met mijn roem, misschien jouw taco eens insmeren met lactacyd want hij ziet weer groenquote:
NOHHH SMAATJE O_o geen lactacyd nodig voor mijn reeds doorgesmeerde laatjequote:Op maandag 23 mei 2011 18:29 schreef Chulaa het volgende:
[..]
En u mevrouwtje die er vandoor gaat met mijn roem, misschien jouw taco eens insmeren met lactacyd want hij ziet weer groen
werkt lactacyd niet voor je gore frutje? er is dan maar één oplossing: chloor in dat kutje!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef deepart het volgende:
Schimmel op je frutje, smeer wat lactacyt op je kutje.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:42 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb me echt rot gelachen om dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |