quote:
het is de nieuwe hype in Mexico. Dat dragen de bazen daar tegenwoordigquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef Pixie. het volgende:
Waar komt dit eigenlijk vandaan TS
Wat moet het voorstellen?
Chun staat voor laars en taritos clownspuntquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef Pixie. het volgende:
Waar komt dit eigenlijk vandaan TS
Wat moet het voorstellen?
JA EDIT HET MAAR GAUW KUTKNEUSquote:
nee joh, daarom krullen ze juist omhoog!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef HAL9000S het volgende:
Die schoenen moet een grap zijn, daar gaat toch continu iedereen op staan?
Jij ook andersquote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede eerste vier letters van je username wel.
Ik wil ze niet zelf modden, moeten wel echte Mexicaanse zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Mexico. Maar je kan ze ook zelf modden, da's nog bazerder.
Beter geef je ff een cursus want ik moet die dingen hebben!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Mexico. Maar je kan ze ook zelf modden, da's nog bazerder.
in dat filmpje leggen ze het uitquote:Op maandag 16 mei 2011 23:13 schreef iewl het volgende:
[..]
Beter geef je ff een cursus want ik moet die dingen hebben!
Ik verstond iets met leer, tuinslangen, stof en schroeven maar volgens mij moet je een mexicaanse McGyver zijn voordat dat luktquote:
Het zit nog in de Early Adopter fasequote:Op maandag 16 mei 2011 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit ga ik volgen. Is de hype nog niet in Nederland aangespoeld?
I'm distracted by the boobiesquote:
Ik ben bang van welquote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef JazzJackrabbit het volgende:
What the fuck is dit nu weer. Je gaat toch niet menen dat dit echt serieus is
fapfapfapquote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef stroopdoosch het volgende:
Geefbaar materiaal soms.
[ afbeelding ]
Wat ligt er eigenlijk tusseninquote:
Je bedoelt Onur?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:28 schreef handboek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast lijkt op die turkse baas die hier op fok steeds gepost wordt.
Owja, en de reactie op al die foto's is steeds: Neeeeeeee....
Heel het topic lang....
Dat dansje!quote:
Ik ook, ik ben erbijquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga helemaal stuk hierWat een bazentopic
Hey, dit zijn geen Mexicanen, maar Finnen. De welbekende Leningrad Cowboys die deze soort 'schoenen' al dragen sinds het eind van de 80'er jaren.quote:
Ik denk dat een papi meer een wannabee is... en een chuntaro een echte thug.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoe baas
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs subklasses. Wat is het verschil dan tussen een Chuntaro en een Papi?
Ah oke.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat een papi meer een wannabee is... en een chuntaro een echte thug.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Kijk wat ik heb gevonden op die siteSocios
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef lezzer het volgende:
WTFNeem je wel een paar schoenen mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef lezzer het volgende:
WTFMisschien kun je meteen wat bestellingen opnemen hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Vraag & Aanbodquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:05 schreef Oceanview het volgende:
Ik zou met zo'n schoen wel een trap aan iemand verkopen.
Wel skills, dansen met die schoenenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:05 schreef yvonne het volgende:
Met filmpjehttp://www.viceland.com/b(...)nse-puntschoenen-he/
Check die sicke dancemoves danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:05 schreef yvonne het volgende:
Met filmpjehttp://www.viceland.com/b(...)nse-puntschoenen-he/
Dan zijn die paarden na 25 meter blindquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef Biancavia het volgende:
Die hebben toch geen auto's, die zitten op paarden.
quote:
Dit bedoelde hij volgens mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:05 schreef Oceanview het volgende:
Ik zou met zo'n schoen wel een trap aan iemand verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |