een kusjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi fan! Hallo jongen! Wil je een handtekening van me?
ik kan een pruik op doen?quote:
huh?quote:
wat bedoel je?quote:
wat is een snorlax?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef K-Cash het volgende:
[..]
of je nu van een snorlax naar een meotwo geëvalueerd bent
Als ik een webcam hebquote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Hai schatteboutje, wanneer ga je weer voor de webcam enzo?
Volgend jaar FC Utrecht kampioen jonge!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajax is kampioen en Paul is terug
Ik dacht het nog eventjes leuk te hebben op fok
Vrouwenelftal is opgeheven toch?quote:
Die van Az wel dus dan geef ik jullie wel kans iddquote:
Maar ik zal je wat zeggen he, FC Utrecht mannen gaat knallen volgend jaar met Marco v Basten als trainer en Driesje Mertens en Ricky v Wolfsiewinkeltquote:Op maandag 16 mei 2011 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die van Az wel dus dan geef ik jullie wel kans idd
Mertens gaat naar Ajaxquote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar ik zal je wat zeggen he, FC Utrecht mannen gaat knallen volgend jaar met Marco v Basten als trainer en Driesje Mertens en Ricky v Wolfsiewinkelt![]()
![]()
Nee, Driesje blijft bij ons, hij is te duur voor jullie ahhahahahahaahhahaquote:
Ehh neequote:Op maandag 16 mei 2011 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, Driesje blijft bij ons, hij is te duur voor jullie ahhahahahahaahhaha
Jawel, Dries is te duur voor Ajax, had ik vandaag nog gelezen of gehoord ergens. Van Seumeren wil heul veel geld voor hem hebbenquote:
2miljoen is voor jullie mongolen al veelquote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel, Dries is te duur voor Ajax, had ik vandaag nog gelezen of gehoord ergens. Van Seumeren wil heul veel geld voor hem hebben
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |