quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mooie aanvulling, persoonlijk vind ik 9 een mooier getal.
Ter verduidelijking.quote:
Mee eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit wordt een succesreeks, tenzij een modje dit topic sluit.
Dat dacht ik ook van radio onzin.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
7 is helemaal dood verdwijnt vanzelf wel
quote:
Jullie steun sterkt me in mijn volharding.quote:
Klik mij maar wegquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want daar zitten nog steeds dezelfde walgelijke users en ja ik klik dit nu weg
tampon zit scheef?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want daar zitten nog steeds dezelfde walgelijke users en ja ik klik dit nu weg
als ik het doe doe ik het goedquote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Don't cross the street go down the road.jpg
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
Terwijl je aan het hardlopen bent ineens buikkrampen krijgen en moeten schijten terwijl je 4 km van je huis af bent. Ik ging door een hel.
Terwijl je aan het hardlopen bent ineens buikkrampen krijgen en moeten schijten terwijl je 4 km van je huis af bent. Ik ging door een hel.
Niet weer.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit wordt een succesreeks, tenzij een modje dit topic sluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |