Door JvdBquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom niet door lvl 15 van Angry Birrrrds.
Handig, wist niet dat die er waren.quote:
Noob! Ik moet alleen nog Halloween en dan ben ik Seasons ook alweer door.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom niet door lvl 15 van Angry Birrrrds.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
Ik ga naar bed voor ze me met bank en al naar boven kunnen dragen.
Trusten!![]()
Ik zo ookquote:
quote:
Het is geniaal!quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wie gaat er een keer met mij workshop taarten maken doen?
Ikkequote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wie gaat er een keer met mij workshop taarten maken doen?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:40 schreef iBenny het volgende:
Ik ben geslaagd!!![]()
![]()
![]()
..het enige waar opmerkingen over waren was mijn geschreven Nederlands
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:40 schreef iBenny het volgende:
Ik ben geslaagd!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:40 schreef iBenny het volgende:
Ik ben geslaagd!!![]()
![]()
![]()
Afbranden tot die diepen bodem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:35 schreef iBenny het volgende:
Mijn pakketje met tandpasta is hier net binnengekomen #insiders
Haha. Zo van: ik heb nog 3 tanden over waarvan er een in staat van ontbinding vekeert. Wat nu?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:58 schreef iBenny het volgende:
Dankjewel Laysa
[..]![]()
Als het kan doen we het
Dan wordt ik nooit meer serieus genomen daarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha. Zo van: ik heb nog 3 tanden over waarvan er een in staat van ontbinding vekeert. Wat nu?
Groetjes, Benny.
O ja, het moet iets subtieler.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan wordt ik nooit meer serieus genomen daar
Nais.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef iBenny het volgende:
Lerares (27) heeft orgies met 5 leerlingen
Die reacties meteen![]()
You go girrrrl.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:37 schreef Kally het volgende:
Benny gefeliciteerd, ik zeg nooit meer dat ik rustig ga werken, heb bergen verzet
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:40 schreef Kally het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan
Oudste heeft zijn eerste ban bij een spel op hyves, hij had terug gescholden naar iemand, nu was zijn scheldwoord stuk minder erg maar goed, ik moest stiekum lachen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:40 schreef Kally het volgende:
Oudste heeft zijn eerste ban bij een spel op hyves, hij had terug gescholden naar iemand, nu was zijn scheldwoord stuk minder erg maar goed, ik moest stiekum lachen
Whehequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:40 schreef Kally het volgende:
Thanks...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:37 schreef Kally het volgende:
Benny gefeliciteerd, ik zeg nooit meer dat ik rustig ga werken, heb bergen verzet
Je hebt gezellig mee zitten lachen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:53 schreef Kally het volgende:
Ja ik zal erom huilen
Zegt hij dat wist ik toch niet
Klasgenootje meteen cool
Ben even weggelopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Ik heb me voor hem ingehouden (ben even weggelopen) en gezegd dat het zijn eigen schuld is
Doe maar luxe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:06 schreef Kally het volgende:
Godver, ik heb honger en mams staat te koken, het ruikt zo lekker
Wat eet je dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:06 schreef Kally het volgende:
Wat voor lekkers maakt je mama klaar?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:06 schreef Kally het volgende:
Geweldigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:40 schreef Kally het volgende:
Ja maar dat is toch logisch, ik snap die man heus wel maar omdat hij het niet vindt kunnen mogen de klanten ze niet, wie is hij dan om dat te beslissen.quote:
quote:
Nog maar anderhalve week lief, dan kunnen we kroelenquote:
Vanmorgen verslapen, omdat ik vannacht te lang met een te leuke jongen heb ge-msn-t, te laat op t werk dus.. mn blackberry weggebracht, duurt 2 tot 3 weken.. veel te lang! en nu lig ik weer in bed met wat occillcocsinumquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vanmorgen verslapen, omdat ik vannacht te lang met een te leuke jongen heb ge-msn-t, te laat op t werk dus.. mn blackberry weggebracht, duurt 2 tot 3 weken.. veel te lang! en nu lig ik weer in bed met wat occillcocsinum
Vleermuissex?quote:
O ik las de dubbele s nietquote:
19:30uur gaat de zaal openquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef Kally het volgende:
Trouwens Benny, hoe laat begint XFA, althans moeten wij er zijn?
Oke in Hilversum toch? Hmm moeten de jongens toch even naar mijn moeder want jan lul zal er wel weer pas kwart voor 7 zijn.quote:
Ik wil ookquote:
*gooit een zak nacho's naar Kally.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke in Hilversum toch? Hmm moeten de jongens toch even naar mijn moeder want jan lul zal er wel weer pas kwart voor 7 zijn.
quote:
Met de auto denk ikquote:
Studio 22, Sumatralaan 45, Hilversumquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke in Hilversum toch? Hmm moeten de jongens toch even naar mijn moeder want jan lul zal er wel weer pas kwart voor 7 zijn.
Ja magquote:
Dus je dag begon prikkelbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en toen liep ik de deur uit vanochtend, lag er een geexplodeerde egel voor ons huis
Daar krijg je spijt vanquote:
Ik begon mijn dag met dat nieuwtje over die mensen in dat flatje die dat lijk aan het opdrinken waren. Gros!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou, meer misselijk.. overal ingewanden
En vandaag kwam ook nog het nieuws voorbij dat iemand een nierenragoutje gemaakt had.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik begon mijn dag met dat nieuwtje over die mensen in dat flatje die dat lijk aan het opdrinken waren. Gros!
Yaaaayyy, dan ben ik er tussen kwart voor 5 en 5 waarschijnlijk.. heb vanaf 1 uur vrij gevraagd... misschien geeft de baas me wel de hele dag vrij, wat ik hoop.. dan kom ik lekker eerder!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar krijg je spijt van
Nee vrijdags ben ik rond half 2 thuis dus kom maar hoor
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yaaaayyy, dan ben ik er tussen kwart voor 5 en 5 waarschijnlijk.. heb vanaf 1 uur vrij gevraagd... misschien geeft de baas me wel de hele dag vrij, wat ik hoop.. dan kom ik lekker eerder!LEKKER CHILLEN IN EEN BUBBELBAD!
WHUT WAT?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik begon mijn dag met dat nieuwtje over die mensen in dat flatje die dat lijk aan het opdrinken waren. Gros!
Lijk aan het opdrinken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We vullen een zwembad, ik maak de bubbels wel
HEHEHEHEHEE
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We vullen een zwembad, ik maak de bubbels wel
HEHEHEHEHEE
Lekkerquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik verheug me eigenlijk het meest op caro, bij xfa
Ja maar dan heb ik na een uur weer hongerquote:
Echt? Dan zit ik een halve week volquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik na een uur weer honger
Nah pasta vult niet, maar Mac bij mij wel terwijl anderen dan weer honger hebbenquote:
Mac vult bij mij ook.. maar ik eet sowieso keiweinigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah pasta vult niet, maar Mac bij mij wel terwijl anderen dan weer honger hebben
Eet ze Pat
Ja. Die lag in het waterreservoir van de flat en er kwam geel schuimend water. En dan gewoon soep van koken en zo. Damn....quote:
Gadverdammequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Die lag in het waterreservoir van de flat en er kwam geel schuimend water. En dan gewoon soep van koken en zo. Damn....
Ja, dan heb ik liever een ontplofte egel.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Die lag in het waterreservoir van de flat en er kwam geel schuimend water. En dan gewoon soep van koken en zo. Damn....
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
Supermarkten willen 'duivelse' munten niet uitdelen________!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:28 schreef JJH het volgende:
Supermarkten willen 'duivelse' munten niet uitdelen
Die?
Je loopt achter.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
Supermarkten willen 'duivelse' munten niet uitdelen________!
Ohw die ken ik niet...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou gewoon via internet.. normaal via app op bb.. stuk handiger!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie kent dat liedje
I dont no dokter, i just need a cure
of iets wat daar op lijkt.. stem lijkt op die van jaqueline goveart..
Niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
google is niet altijd je best vriend, benny!
Ik heb het weekend niks gedaanquote:
Ik hoop dat je ze aan kan, een jongen van 25 heeft het onderspit gedelft bij zequote:
Jonguh, ik ga op ze zitten, dan gaan ze kapotquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze aan kan, een jongen van 25 heeft het onderspit gedelft bij ze
Ja dat dacht hij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jonguh, ik ga op ze zitten, dan gaan ze kapotBAM
Nee maar jij ook nietquote:
quote:
Ik ga meequote:
quote:
Ja Dean gaat zich misschien ook aanmelden, Monique Smit en Sieneke willen ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
er schijnt een soort van nederlandse glee te komen
Kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
zoals ik begreep werd t een seriequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet alleen neit of ze een muscial in gedachte hadden of echt een serie.
Beetje jammerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu afgelopen, the paingamequote:
Britney?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga morgen eerst glee op dvd halen..
dat blonde mokkel
Brittanyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga morgen eerst glee op dvd halen..
dat blonde mokkel
Het is dat ik niet op vrouwen valquote:
Ik kan niet al te vroeg weg, dus niet om 4 uur al ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelaat spreken we volgende week vrijdag af? Het beste lijkt me op Hilversum noord met benny
Kom jij bij Simone?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelaat spreken we volgende week vrijdag af? Het beste lijkt me op Hilversum noord met benny
Het is 1 uur en kwartier rijden, parkeren doe ik altijd achter het station, is gratisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan niet al te vroeg weg, dus niet om 4 uur al ofzo
Ik moet even kijken, maar ik kan niet blijven vragen of ze oppast.quote:
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet even kijken, maar ik kan niet blijven vragen of ze oppast.
Pat is rond 5 uur bij mij denk ik, dan moet hij nog eten, maar je hoort van de oppasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar weet je hoe druk
Maar goed kan natuurlijk net een rustige dag zijn
Owwwwwww hoop wel dat Rolf er dan nog inzit
Lekker hoor, vroeger ging ik altijd om 4 uur richting Hilversum, maar dat komt omdat ik altijd vooraan wilde zittenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er binnen 36 minuten, dus ik pas me wel aan aan jullie planning
Koentje!quote:
Ik kijk net en daar staat 54 minutenquote:
Ja ik eet thuis ook eerst even wat, onderweg is niet te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Pat is rond 5 uur bij mij denk ik, dan moet hij nog eten, maar je hoort van de oppas
Niet voor mij dank jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik eet thuis ook eerst even wat, onderweg is niet te doen
Misschien is de Turk na de show nog wel open
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker hoor, vroeger ging ik altijd om 4 uur richting Hilversum, maar dat komt omdat ik altijd vooraan wilde zittenonderweg aten we in Woerden of bij de Turk op station noord
Echt?? Ow wacht vanaf Spijkenisse is het 1 uur en kwartier. Vanaf jou moet ik er 15 minuten afhalenquote:
Geen verhalen, gewoon leuk en lachen, veel shoppen en vrijdag voornamelijk veel drinkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Kally, C_AHoe was jullie weekendje
(of zal ik zoeken naar de verhalen)
Ja daarOmquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, die zullen er waarschijnlijk wel zijn rond die tijd
klinkt tofquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen verhalen, gewoon leuk en lachen, veel shoppen en vrijdag voornamelijk veel drinken
Stuart is leuk in het echt, vreselijk mee gelachenquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen verhalen, gewoon leuk en lachen, veel shoppen en vrijdag voornamelijk veel drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |