Ach, het is wel wat gerelateerd aan elkaarquote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef jankaas020 het volgende:
Valt me mee dat jouw SC niet 'makan makan' heet, ER.![]()
Want ik wist gewoon dat zoiets zou komen.
dat is geen pindasaus!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef hoogvlieger het volgende:
zo maar ff bakje pindasaus van de remia opentrekken
Goeie toko's zijn moeilijk te vinden!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef AchJa het volgende:
Na wat zoeken denk ik dat ik maar eens de Sambal Gledek, Setan en de Peteh ga proberen. FF kijken waar de Toko tegenwoordig zit, de oude om de hoek is gesloten...
Remia en pindasausquote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef hoogvlieger het volgende:
zo maar ff bakje pindasaus van de remia opentrekken
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Remia en pindasausDan kan je nog beter een zakje van 'Kokkie Djawa' halen bij een Deka of dirk en dat klaar maken... Van de supermarkt zooi is die nog het beste
De toko waar ik regelmatig heenging stond was van een indo uit Hollandia (in de jaren 60 naar Nederland gekomen) En hij sprak tenminste Fries. Maar ja, is sinds een jaar ofzo gesloten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Goede toko's zijn idd lastig te vinden. Zijn nu meestal surinaamse/chinese toko's die je ziet.
Heb zelf ook familie in friesland zitten. Een tante met de mooie bijnaam "boerinnetje'quote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
De toko waar ik regelmatig heenging stond was van een indo uit Hollandia (in de jaren 60 naar Nederland gekomen) En hij sprak tenminste Fries. Maar ja, is sinds een jaar ofzo gesloten.
edit: fout verstaanquote:
Zie editquote:
quote:
Zeer zeker waar!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Grootvader zei altijd dat de Ambonezen zeer goede vechters waren in het KNIL, en hier in NL stank voor dank kregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |