quote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat het blonde Lannister-jochie gewoon een incest kind is van Jaime en zijn zus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EZTV torrent. Ik kijk niet de HD versie, ik zie toch het verschil amper met mijn CRT tvquote:Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef Cowwithmilk het volgende:
Even een vraagje, hoe kijken jullie de afleveringen?
Ik doe het via www.watchthisnow.org maar ik ben niet echt tevreden over de kwaliteit.
Nou ja, Daenerys is dus wél een echte 'dragon', aangezien ze op het einde zei dat een 'echte' dragon zichzelf niet kan branden.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Mooie aflevering, die dwerg met Mord! De gouden kroon op het eind en de Khaleesi die nu een echte koningin begint te worden.
Ik ben heel benieuwd hoe dat zit met die draken ook vanwege het moment dat ze dat ei in het vuur gewoon kon vastpakken zonder zich te verbranden.
Ik zat aan m'n lasagna tijdens die scene. Maar even geskipped.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef Gwywen het volgende:
Ik ging bijna over m'n nek toen ze dat hart moest opeten
Het ligt eraan wat je kwaliteit vind. HD of gewone kabeltv kwaliteit? De laatste heb ik namelijk wel kunnen vinden en dat is voor mij voldoende.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef Luuksor het volgende:
Zullen we hier geen ep7 doen? of is ie al in kwaliteit te vinden
Was bij het boek ook zo dat het eigenlijk pas bij de tweede helft van het eerste boek echt op gang kwam.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef Jivis het volgende:
Ligt het aan mij of wordt deze serie met de week beter?
Lijkt me inderdaad logisch dat we die regel hanteren. Voor Ep 7 gewoon netjes een spoiler-tagjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:56 schreef neilpad het volgende:
Ik stel ook voor geen EP 7, hij is immers niet officieel 'uitgezonden'.
Dacht dat we dat aanhielden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |