Lijkt zo klein.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Nieuws over de (mogelijke) locatie van volgend jaar.
[ afbeelding ]
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)ngfestival-kandidaatquote:De 3js gaan een samenwerking buiten de landsgrenzen aan. Binnenkort neemt het trio een nummer op met Raphael Gualazzi, die dit jaar voor Italië meedeed aan het Eurovisie Songfestival en als tweede eindigde.
Oh godquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Mghihihihi:
Dries Roelvink @ikbendries is now following you (@ESF_FOK).
Ik was er de afgelopen week weinig maar ik ga het ook weer oppakken... ook al is het nu echt een beetje komkommertijd in Songfestivallandquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Zal dat van die Italiaan ook wel even tweeten.
Zelfs als er niet echt Songfestivalnieuws is moeten we gewoon een beetje loeren op de site van de 3Js, op de twitters van de buitenlandse deelnemers enzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was er de afgelopen week weinig maar ik ga het ook weer oppakken... ook al is het nu echt een beetje komkommertijd in Songfestivalland
De vraag is of je het moet willen...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Zie als voorbeeldje:
http://twitter.com/#!/songfestivalNL
Die heeft elke dag meerdere dingen te melden, songfestival gerelateerd.
Dan moeten wij dat ook kunnen![]()
quote:Vanavond en volgende week het #TROS Muziekfeest (vanuit Sneek, niet uit Düsseldorf) met o.m @driejs en @sienekemusic, Nederland 1, 21.30u
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef Boldface het volgende:
[..]
De vraag is of je het moet willen...
[..]
Ik heb alvast gegeten en gedronken...
Sieneke! - Brrr, ik voel ineens een oprisping.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
We kiezen toch zelf wat we wel en niet tweeten?
Daarbij zullen we rekening houden met jouw gevoelige maag![]()
Mijn toetsenbord wordt ondergekotstquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:05 schreef Boldface het volgende:
[..]
Sieneke! - Brrr, ik voel ineens een oprisping.
Jij was toch diegene die Sieneke zo'n beetje de beste Nederlandse inzending ooit vond?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn toetsenbord wordt ondergekotst![]()
Neequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:15 schreef Boldface het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die Sieneke zo'n beetje de beste Nederlandse inzending ooit vond?
enquote:ESF_FOK Songfestival FOK!
Mooie recap in 8 minuten van Eurovision.tv van het #Songfestival 2011. Landenfeesten, rehearsals etc. forum.fok.nl/topic/1670529
quote:ESF_FOK Songfestival FOK!
#Eurovisie inschrijving Finland 2012 in augustus van start: forum.fok.nl/topic/1670525 #Songfestival
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |