Ga er maar eens bestellenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb nog nooit een probleem bij Wehkamp gehad.
Ja, dat vind ik dus eigenlijk niet. Is dat gek? Ik ben blijkbaar de enige.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef mefke79 het volgende:
Groofsken, broeken met strecht zitten bijna altijd beter dan gewone broeken. Dus niks om voor te schamen, bovendien, ze zitten lekkerder.
wat zij zegtquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach nou ja, ik vind zo'n bell bottum spijkerbroek veel te age of aquarius voor mij. Buiten dat ik er uitzie als een molenpaard in zo'n ding. Wel lijken mijn knieen dan heel slank.:')
Die is van Dept. Heb ik bij de Dept Outlet gekocht. Maar dat was vorige zomer. Zag laatst ook een andere vrouw ermee lopen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, Amaranta, waa kwam die toffe lange rok van jou vandaan? Die je op S haar verjaardag aanhad?
Nah dit is wel meer flare dan bootcut hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze heten bootcut bij mijn weten. En ik ben nou eenmaal een hippie. Een beetje dan toch.
Waar zit die winkel?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is van Dept. Heb ik bij de Dept Outlet gekocht. Maar dat was vorige zomer. Zag laatst ook een andere vrouw ermee lopen.
Toen zat hij op de markt, het oude 'THE store' pand, waar altijd een grote klok boven hing. Naast cafevrestaurant de carroussel.quote:
Ah, check.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen zat hij op de markt, het oude 'THE store' pand, waar altijd een grote klok boven hing. Naast cafevrestaurant de carroussel.
Sissyboy was ik al van plan morgen. Er zit een heule grote vlakbij.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef mefke79 het volgende:
Snoopy, dan zou ik even gaan kijken bij Sissy Boy, zowel eigen merk als King Louis. En bij Mexx zag ik gave jurkjes. Dept heeft ook veel leuks, maar dat moet je maar net mooi vinden.
haha ja, maar da's niet echt mijn ding zal ik maar zeggenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Snoop zag je mijn linkje? Daar kun je een hoop zwembanden in kwijt nl.![]()
Ik heb dees dus nog in het donkerblauw (net iets anders):
[ afbeelding ]
Hee die zag ik ook net maar antraciet is mijn basiskleurquote:Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef mefke79 het volgende:
deze![]()
[ afbeelding ]
en dan het liefste ook nog in deze kleur, maar dat moet je staan.
Doe eens gek, koop iets in limegroen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hee die zag ik ook net maar antraciet is mijn basiskleurDus helaas.
en als je daar tien keer incheckt met 'foursquare' krijg je een bestseller gratisquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef mefke79 het volgende:
Groofsken, nee, dit is een plaatje van wikipedia. Zo goed kan ik niet photoshoppen, shoppen wel, dat kan ik heeeeeeeel goed. Komt vast omdat ik er alleen maar naar kan kijken en niet kopen...
Ben je dan ook nog niet in de nieuwe Selexyz geweest? Daar hebben ze heeeerlijke koffie van Coffeelovers uit Maastricht. Bespaart je een ritje Maastricht.
Je hebt bent net toch pas in de douche geweest?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:36 schreef mefke79 het volgende:
dames, ik ga nog maar even een thuisbakkie koffie doen en dan slapen. Morgen zo waar twee afspraken, dus ik moet en op tijd mijn bed uit en op tijd douchen. Dat wordt wat
ik heb een geweldige top aangehad van Josephine en co. Liefde! en die slankte zo m'n hele maagdeel plus het hangbuikzwijn weg!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef snoopy het volgende:
En ik wil juist een jurk. Zaterdag moeten we naar een bruiloft en wil ik iets nieuws. Maar wat moet ik waar kopen als ik een eh zwemband heb?
Nee, dat red ik niet. Ik moet ongeveer 3 complete outfits hebben die liefst met elkaar te combineren zijn. Voor de winter is het me gelukt (een pak met 2 blouses, 1 jurk met een van die blouses, een broek met een trui/jurk. Broek kan met beide blouses, trui/jurk kan ook op broek-van-pak, jasje van pak kan ook op losse broek. En nog een losse trui/jurk. Zoiets zoek ik dus ook voor de zomer, 1 blouse kan vanwege 3/4mouwen ook de zomer door) Ik heb alleen nog geen zomer-outfit-centenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef mefke79 het volgende:
Saffier, laat je 1 goed pak aanmeten en dan er verschillende shirtjes/blousjes/hemdjes bij halen, klaar.
ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Saffier het volgende:
M's wekker gaat 4.45idioot tijstip maar ik word wel wakker dan
Ik ga dus ook maar verstandig doen en naar bed.
Goedenacht!
Kim ik wens jou speciaal een rustige avond
Ja, lange dagen maken ze dan he... aggos.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ik ook
en ik werk dus in de kinderopvang. die kids moeten ook vet vroeg op he...
oeh, daar zitten mooie dingen tussen zeg!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef Macka66 het volgende:
Snoopy, mag het wat kosten voor een echt goed kledingstuk? Dan moet je eens kijken naar de collectie van Oska, www.oska.de Mooie belijning en enkel prettig dragende natuurlijke stoffen met oa linnen en hennep.
Pfff, ik heb helemaal geen zin in dat gedoe. Maar affijn, ik denk dat zij maar moeten bewijzen dat ze het pakje hebben afgegeven.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden ook ruzie gehad met Wehkamp en vervolgens mijn account verwijderd. Maar manlief bleek toch weer een nieuw account te hebben aangemaakt (ja, ja, ook mannen hebben verborgen kanten...) en nu bestel ik af en toe weer eens wat op zijn account.
Ik heb de strijd met Wehkamp trouwens wel gewonnennadat J. nog even extra boos had gebeld
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
deze. al had ik een roze variant. Potverpee, wat zat die mooi. maar duhuhuhuhuuuuur
Dank Saffier! Ik heb goeie hoop, ik lig net in bed met kind plat en het ziet er naar uit dat ze ook daadwerkelijk gaat slapenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Saffier het volgende:
Pfff Karin, 7 uur beginnen vind ik vroeg!!!
M's wekker gaat 4.45idioot tijstip maar ik word wel wakker dan
Ik ga dus ook maar verstandig doen en naar bed.
Goedenacht!
Kim ik wens jou speciaal een rustige avond
ja nou ja, niks dusquote:Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef snoopy het volgende:
[..]en wat had je eronder dan? Behalve je onderbroek....
Voor die analyse zou je eens op vakantie veilingen kunnen kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee, dat red ik niet. Ik moet ongeveer 3 complete outfits hebben die liefst met elkaar te combineren zijn. Voor de winter is het me gelukt (een pak met 2 blouses, 1 jurk met een van die blouses, een broek met een trui/jurk. Broek kan met beide blouses, trui/jurk kan ook op broek-van-pak, jasje van pak kan ook op losse broek. En nog een losse trui/jurk. Zoiets zoek ik dus ook voor de zomer, 1 blouse kan vanwege 3/4mouwen ook de zomer door) Ik heb alleen nog geen zomer-outfit-centenEn zo'n kleuranalyse staat op mijn verjaardagsverlanglijstje. Lijkt me zo heerlijk om te hebben!
Groof ik vind jouw broekmaar daar ben ik gewoon te klein voor
Kijk nou hoe deze jurk heetquote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef Macka66 het volgende:
Snoopy, mag het wat kosten voor een echt goed kledingstuk? Dan moet je eens kijken naar de collectie van Oska, www.oska.de Mooie belijning en enkel prettig dragende natuurlijke stoffen met oa linnen en hennep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Ja, ik zag 'm inderdaad al voorbij komen, maar dan in Den Helder, da's wel een heel eind uit de buurt. Ik hou het in de gaten, dankje!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor die analyse zou je eens op vakantie veilingen kunnen kijken
Owww, ik ga NU kieken, das om de hoek! Ik kom vast op zwart uitquote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja, ik zag 'm inderdaad al voorbij komen, maar dan in Den Helder, da's wel een heel eind uit de buurt. Ik hou het in de gaten, dankje!
Snoopy die jurk is dus gemaakt voor jou![]()
ja dat heb ik ook welquote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind het altijd zo zonde van het geld, kleren voor mezelf...
koop liever wat voor de kinderen...
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb juist dat ik de laatste tijd steeds meer vind dat ik dure dingen voor mezelf mag kopen.Die twee keer per jaar dat ik er aan toe kom zeg maar.
Ja hallo! Waar blijven die veren om in mijn reet te steken?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Oja, ik kan ook nog even patsen, WANT! De nieuwe broeken die ik gekocht had (een maat kleiner. ) en goed strak zaten, kan ik nu alweer een hand tussen steken aan de bovenkant
.
Je mag kiezen!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja hallo! Waar blijven die veren om in mijn reet te steken?.
nee, echt sjaaltje knopen, op de voor jou voordeligste manier!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef _Bar_ het volgende:
Zijn dat niet die sjaals die ze haken? die draden met al die bollen op.
ik vermoed dat 't vooral haar zelf een voordeel oplevert.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef moussy het volgende:
[..]
nee, echt sjaaltje knopen, op de voor jou voordeligste manier!
dat was 2 jaar geleden... helaas toen alles eraan gegeten door stressquote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je was vorig jaar toch ook al zo veel afgevallen? Blijft er nog wel wat over dan?
oef.. die ijzeren haakjes aan de voorkant zeker? Die zijn bij mij vervangen voor plastic, ivm allergieën, maar daar hoorde ik een dinnetje over, die snijden in de spekken.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef trui het volgende:
ik heb nog nooit gehad dat een wehkamp bestelling verdwenen was, maar had laatst wel een jurkje van wehkamp waar na 1x wassen de naad al los hing. ook ben ik niet zo tevreden over die 'wonderbra' die op heel veel manieren te dragen zou zijn. moussy, je had wel gewaarschuwd dat ie klein viel, maar dit is zo erg dat ie me helse pijnen bezorgt als ik 'm langer dan een half uur aan heb. en natuurlijk ben ik nu te laat om 'm nog te ruilen.
ik weet niet of 't ijzer is, maar dat 't snijdt in de spekken is inderdaad een feit.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef moussy het volgende:
[..]
oef.. die ijzeren haakjes aan de voorkant zeker? Die zijn bij mij vervangen voor plastic, ivm allergieën, maar daar hoorde ik een dinnetje over, die snijden in de spekken.
Moet je doen, is haske hip!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef k_i_m het volgende:
Dank allemaal.
Dat was best leuk, dat kan ik wel vaker doen, even een momentje voor mezelf vragen.
eelt kweken dan maar!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:08 schreef trui het volgende:
[..]
ik weet niet of 't ijzer is, maar dat 't snijdt in de spekken is inderdaad een feit.echter: ik heb wel meer beugelbh's, en die doen dat toch stukken minder. too bad, want hij past wel heel mooi onder m'n nieuwe jurk!
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef snoopy het volgende:
[..]
Kijk nou hoe deze jurk heetHet is een tekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Hmmm, ik zie een branche-uitbreiding aankomen.Als ik het met lappen van 5 meter kan dan moet zo'n sjaaltje een fluitje van een cent zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef moussy het volgende:
[..]
nee, echt sjaaltje knopen, op de voor jou voordeligste manier!
Ik zat op min-heel veel, maar door een goeie winter met veel chocola en weinig ruggegraatquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar hey, ik heb een spijkerbroek, dat maakt een hoop goed!![]()
BE, be jij ook nog bezig met afvallen? Of ben jij ondertussen aangekomen waar je zijn wilde?
ik heb nu een leven lang fit kookboek. Daar zitten vast hoopjes low carb recepten in! zal ik kijken of er nog iets makkelijks edoch lekkers instaat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, boek lezen wil ik ook weer doen, gewoon voor de opfrissing. En ik heb wat nieuwe recepten nodig nu ik 's avonds Heller, maar goed, op zich... vanavond bloemkool met tartaartjes, de kids krijgen er gebakken aardappeltjes bij. Zo moeilijk is het niet.
En afgelopen zaterdag had ik om 19.30 een softbalwedstrijd en toen heb ik low-carb brood met kaas-omelet gegeten, ging prima! En dan voor het sporten nog een banaan erbij.
Doordat ik dan bijna 2,5 uur op het veld sta krijg ik er ook geen carb-craving van. En zo wel, kan ik er niks mee en is het over voor ik het veld weer af ben.![]()
Kan wel een paar dagen duren, wat ik er nog van weet :-/quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:11 schreef freecell het volgende:
Ervaringsdeskundigen: hoelang blijven er nieuwe waterpokjes bijkomen?
Ok, want zijn gezicht wasnog pokvrij, maar ik zie nu een klein rood puntje midden op zijn neusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kan wel een paar dagen duren, wat ik er nog van weet :-/
Zo bekend... en ook zo frustrerendquote:
dag of drie dacht ik Freecell. Hij mag zeker niet in een havervlokken badje? if heb ik verkeerd onthouden van iets glutenintolerants?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:11 schreef freecell het volgende:
Ervaringsdeskundigen: hoelang blijven er nieuwe waterpokjes bijkomen?
Dito.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet er 20 kwijt. Dat is gezondheidstechnisch gezien het allerbeste voor mij.
Maar ja, dat wordt dan droog brood, sla en appels eten om dat vol te houden.
Dus dan maar niet.
10 kwijt zou al heel erg fijn zijn. En dan er af houden, daar gaat het bij mij altijd fout
Mag welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dag of drie dacht ik Freecell. Hij mag zeker niet in een havervlokken badje? if heb ik verkeerd onthouden van iets glutenintolerants?
ik hoor daar goede verhalen over inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef mefke79 het volgende:
Snoopy, ik hoop dat die mevrouw gelijk heeft...
Estrys, anders eens naar Manders gaan in Schaijk. Mijn zusje heeft hetzelfde probleem en daar vinden ze altijd de juiste broek.
Ah! Ik dacht al, steeds als ik je erover hoor gaat het lekker!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben wekenlang bezig geweest met 'weer oppakken' en hield dat dan niet langer dan 3 dagen vol. Nu al wel een hele week, maar ik voel me ook meteen weer stukken beter, dat helpt wel.
Het enige idiote is dat altijd als ik op het forum of op twitter zeg dat ik lekker bezig ben, dat het dan acuut mis gaat.
En welke ben jij?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik zag net deze foto op de hyves van mijn vroegere vriendinnetje:
[ afbeelding ]
ik vind die gave van jou zo bewonderenswaardig! ik zou mijzelf ook gewoon veel meer gewoon goed moeten vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht, even wat tegenwicht omdat iedereen nu begint over die 5 (of meer) kilo's die eraf moeten.
wat is ' uurtje' tussen middag, en wat zijn die carbs? Ben echt een nitwit op dieet gebied.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zat op min-heel veel, maar door een goeie winter met veel chocola en weinig ruggegraatwas daar een flink deel al weer van terug (ik ben nog steeds 20k lichter dan mijn ooit zwaarste, dat wel gelukkig
) maar nu lijk ik toch eindelijk weer het knopje gevonden te hebben, dus we gaan er weer voor!
Ik schrijf alles op en kon dus in mijn boekje teruglezen dat ik nu precies net zo veel weeg als vorig jaar, dus all is not lost, ik kan als ik gewoon een beetje door zet en door sport deze zomer gewoon weer in mijn kleren.![]()
Ik heb het lopen ook weer opgepakt en dat scheelt mentaal al een enorme berg.
Kim! Goed zeg!
Ik ben je nog steeds eeuwig dankbaar voor Heller!
Ik ben vorige week geswitched naar mijn uurtje tussen de middag en low carben in de avond en dat was de truc!Dit hou ik wel weer even vol.
En desnoods maak ik tzt weer een switch terug.
Ik heb geen knopquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:29 schreef livelink het volgende:
Net maar even het boek van Heller gereserveerd in de bibliotheek. Ik wil nu ook eindelijk wel eens die knop omdraaien en ik hoor hier zulke enthousiaste verhalen.
Die gave was helaas niet aangeboren. Hij kwam een beetje laat (tientallen kilo's te laatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind die gave van jou zo bewonderenswaardig! ik zou mijzelf ook gewoon veel meer gewoon goed moeten vinden.
mij hoor je ook niet hoor spuugquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht, even wat tegenwicht omdat iedereen nu begint over die 5 (of meer) kilo's die eraf moeten.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, en mijn bouwdepotaanvraag is goedgekeurd door de bank. Ik voel me zo volwassen.
niet, dieptepunt, nul kijkers al sinds 26-3, prijs gezakt, tophuis op Funda, maar helaaschquote:
ik lig er niet wakker van, maar soms droom ik er van. Overdracht is de 31stequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oooooh, pfffffff, wat onzeker zeg. Blèh. Lig je er al wakker van 's nachts? En ik vergeet het steeds, wanneer gaan jullie over? Bijna toch?
In spoiler, want er zijn mensen die het Heller en dieet-geklets een beetje zat zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat is ' uurtje' tussen middag, en wat zijn die carbs? Ben echt een nitwit op dieet gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ik heb denk ik een soort omgekeerde anorexia. Ik zie het niet als ik 10 kilo lichter ben, volgens ,ij zie ik er dan hetzelfde uit, alleen dat ik ineens knel zit in mij. Broek is een indicatie. Ook nu kwam pas het keerpunt toen ik bij het passen van jurken er uitzag als een gestopte worst,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:54 schreef amaranta het volgende:
Ik heb in het verleden wel een soort van eetstoornis gehad. En hoewel ik erg tevreden ben met mn lichaam, kan ik het niet naast me neerleggen, en sluimert het altijd op de achtergrond. Gewicht, slank zijn, etc
gewoon geen jurken meer passen, of een maatje groter pakkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een soort omgekeerde anorexia. Ik zie het niet als ik 10 kilo lichter ben, volgens ,ij zie ik er dan hetzelfde uit, alleen dat ik ineens knel zit in mij. Broek is een indicatie. Ook nu kwam pas het keerpunt toen ik bij het passen van jurken er uitzag als een gestopte worst,
dan XXL maar hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja? Maar we hadden het al over XL heen de grote-matenwinkel is echt de grens zeg maar.
Ik ben Tina Turner..quote:
Mooie instelling!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb misschien makkelijk praten, ik zit al jaren in dezelfde maat, te zwaar, ik groei niet en val haast niets af, ook goed, ik ben gewoon wie en wat ik ben
Dankje!! Het is trouwens mn eigen haar... was geen pruik ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef trui het volgende:
[..]dat had ik er niet meteen uitgehaald!
leuk!
Dan hebben we vast spruit 2 die tot 's avonds laat gaat spoken!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef p_iglet het volgende:
pfoe dat zou ik ook wel eens willen, vanaf 19.00 rust
Hier meestal rond 21.00, en dan om 7.00 weer wakker. Nu heeft Pepijn zwemles gehad dus ligt hij nu net, maar voor 20.30/21.00 verwacht ik het niet stil daar.
Ben benieuwd hoe dat gaat als hij na de zomervakantie naar school gaat.
Ik vergeet mezelf altijd van de zijkant te bekijken, waardoor ik 10kg zwaarder nog steeds denk dat ik dezelfde maat heb. Gek he, dat het kneltquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een soort omgekeerde anorexia. Ik zie het niet als ik 10 kilo lichter ben, volgens ,ij zie ik er dan hetzelfde uit, alleen dat ik ineens knel zit in mij. Broek is een indicatie. Ook nu kwam pas het keerpunt toen ik bij het passen van jurken er uitzag als een gestopte worst,
Playback je hier een bischen Friede?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Hier ben ik denk ik wel wat meer herkenbaar:
[ afbeelding ]
En nu ga ik maar eens naar bed. De laatste dagen te laat geworden en vroeg eruit. Nu lekker lezen en slapen.![]()
Tenzij je vriendin 700 kilo woog voor ze begon is de verhouding toch wel een heel groot tikkeltje anders...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:23 schreef amaranta het volgende:
Mijn vriendin is laatst (oke niet laatst, maa afgelopen jaar) 40kg afgevallen. En maar lof lof lof. Maar als ik 4 kg afval, in verhouding ong hetzelfde, hoor ik daar niemNd over ;-) haha. Valt denk ik niet zo op :-)
Yep!! Goed gezien!quote:
Succes!quote:
Toen was ik volgens mij ook wel weer een paar jaar ouder...quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:53 schreef Deepfreeze het volgende:
morguh Diaan![]()
Op die foto ben je wel herkenbaar
Kijk nu is die ene school een leerschool met heel erg veel stagelopers enzo. Maar toch... Ik vind als je belt voor een afspraak dat dat toch een beetje je eerste indruk achterlaat. En ik weet dta het een hele leuke school is (mijn oude basisschool) maar toch. Mijn vriendin (haar zoontje zit daar ook op school) die dcht dat het een schoonmaker wasquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:06 schreef Vlindur het volgende:
Oh MeNicole, ik zou wel balen als je zulke slecht Nederlands sprekende mensen aan de telefoon krijgt. Zo slecht dat ze daar niet bij nadenken![]()
Ik was bij beide scholen al even geweest. Daarom bleven deze 2 ook overquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:58 schreef Muks het volgende:
Ik zou geen afspraak maken maar gewoon langsgaan, dan krijg je vaak een betere indruk van zo'n school dan wanneer je op afspraak komt.
maar zie dat je het al geroggeld hebt
Die ligt in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:41 schreef _Bar_ het volgende:
Iemand m'n energie ergens gezien?
Ik ben de zo vermoeid als wat, moet eigenlijk nog wat dingen doen maar daar komt vandaag maar weinig van.
Ok, ik zal het maar eerlijk opbiechten: mijn naam is snoopy en ik ben officieel ook minimaal 5kg te zwaar voor alle leuke jurken die ik vandaag heb gepastquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef snoopy het volgende:
Nou, zoveel eet ik niet eens. Misschien ben ik toch een AA-gevalletje
Edit: Confession, ik drink al weken Italiaans. Wit, Pinot Grigio.quote:
Nou ja, in Frankrijk Frans natuurlijk en thuis Italiaans. Maar doordeweeks nu even niks meerquote:
Och jeetje, hopelijk komt hij snel terug.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Belana is een hond kwijt. Geschrokken en weggerend.
sissyboy is dan wel frustrerend ja... waarom ze niet gewoon een maatje extra toevoegen is me een raadsel. ze zouden er heel wat meer inkomsten door verwerven. maar ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef snoopy het volgende:
Ok, ik zal het maar eerlijk opbiechten: mijn naam is snoopy en ik ben officieel ook minimaal 5kg te zwaar voor alle leuke jurken die ik vandaag heb gepast
Nottin nottin watsjin da game, havin'a bud..quote:
Ze willen ons gewoon niet als klant. Wij zijn niet meer jong en slank en hipquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:13 schreef trui het volgende:
[..]
sissyboy is dan wel frustrerend ja... waarom ze niet gewoon een maatje extra toevoegen is me een raadsel. ze zouden er heel wat meer inkomsten door verwerven. maar ja.
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=Kh_AMVgkAjkquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:26 schreef phluphy het volgende:
Oh ja. wazzaaaaaaaaaaaaaaaaa! Weet iemand dat linkje nog?
Het rare is...Sissy Boy richt zich, voor zover ik kan aflezen uit de gehele communicatie & marketing, helemaal niet op tienermeisjes. Eerder op 30+ vrouwen, soms wat zakelijk, maar ook de moeders van nu. Fijn, maar de moeders van nu hebben niet allemaal L. Die hebben ook gewoon XL nodig. En zeker als je dan, zoals Snoopy en ik, wat langer bent dan gemiddeld. Hoe vaak ik daar al niet binnen ben gelopen en een superleuk iets uit het rek gepakt heb en dan na lang zoeken maar de L pak omdat er geen Xl blijkt te zijn en dan is die L net te klein overal. En al die strechtstofjes helpen dan ook niet mee...quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze willen ons gewoon niet als klant. Wij zijn niet meer jong en slank en hip![]()
En echt, ik zweer het je. Als mijn tienernichtjes teveel mensen als ik in hun favoriete winkel zien, dan komen zij er echt nooit meer.
het zal best, maar ik vind 't toch stom.quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze willen ons gewoon niet als klant. Wij zijn niet meer jong en slank en hip![]()
En echt, ik zweer het je. Als mijn tienernichtjes teveel mensen als ik in hun favoriete winkel zien, dan komen zij er echt nooit meer.
Jij bent ook van alle markten thuis hè?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:02 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Het rare is...Sissy Boy richt zich, voor zover ik kan aflezen uit de gehele communicatie & marketing, helemaal niet op tienermeisjes. Eerder op 30+ vrouwen, soms wat zakelijk, maar ook de moeders van nu. Fijn, maar de moeders van nu hebben niet allemaal L. Die hebben ook gewoon XL nodig. En zeker als je dan, zoals Snoopy en ik, wat langer bent dan gemiddeld. Hoe vaak ik daar al niet binnen ben gelopen en een superleuk iets uit het rek gepakt heb en dan na lang zoeken maar de L pak omdat er geen Xl blijkt te zijn en dan is die L net te klein overal. En al die strechtstofjes helpen dan ook niet mee...
Snoop, wil je wel echt een jurkje? Mexx had ook leuke en die doen tenminste aan XL. Of anders een mooie lange rechte linnen broek met een topje?
oh, maar da's toch haske tof dan?! en vanaf halverwege bovenbeen valt het vast ook mee qua hang-plooi gedoe. tenmiste, mijn stress-zone zit hoger.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Toevallig had ik gisteren een witte legging aan onder deze
[ afbeelding ]
omdat ik daar echt alleen wit leuk onder vind/vond, maar ik moest wel een slikken hoor.
Wit is niet aardig.
Nuh, beroepsafwijking...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle markten thuis hè?.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriendinnetje wel en die was wel tevreden vlgs mij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:42 schreef _Bar_ het volgende:
hebben die een goede snelle levering Be?
Ik zoek stiekem eigenlijk ook nog een leuke set voor bruiloft over 14 dagen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, maar da's toch haske tof dan?! en vanaf halverwege bovenbeen valt het vast ook mee qua hang-plooi gedoe. tenmiste, mijn stress-zone zit hoger.
Ik heb hem meteen ook in het olijfgroen gekocht, het zit zo enorm lekker!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Thanks!Dat gestreepte jurkje wat je postte vind ik ook leuk. Ik vind capuchons leuk.
Oh echt? Mag ik weten wie? Ik wil ook een keer zo'n kleurconsult doen en Vlaardingen is mijn oude thuishaven...quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:08 schreef Saffier het volgende:
Is de hond al weer terecht bij Belana?
Ik heb een stijl- en kleurconsulente gevonden in Vlaardingen, dat is tenminste beter te bereiken voor mij als Den Helder of ZwolleNu nog kijken wat het kost
Hm, ik kom dan in een zoekscherm. Was dat je bedoeling?quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=Kh_AMVgkAjk
Nope!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hm, ik kom dan in een zoekscherm. Was dat je bedoeling?
Gaan we met zijn 3-en of 4-en! Jij, Vick, misschien wil She-wolf ook wel mee en ik zei de gek!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
vlekkenmagneet check
Saffier ik wil ook mee! Wil wel eens horen of ik al die tijd al goed zit mijn mijn olijfgroen en bruin
Of hopeloos verkeerd
quote:
Zie PMquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:17 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Oh echt? Mag ik weten wie? Ik wil ook een keer zo'n kleurconsult doen en Vlaardingen is mijn oude thuishaven...
Winter en zomer waarschijnlijk. Dat zijn beide koele types. Ik ben een combi van zomer en winter. Koele, heldere en diepe kleuren. Alleen geen zwart en geen spierwit (wat bij de winter hoort), maar antraciet en ivoorwit. Verder koninklijk paars en heeeeeeeel veel blauw.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:07 schreef mefke79 het volgende:
Kleuradvies was echt heel fijn ja. Al was er toen al wel discussie of ik nou winter was of lente (geloof ik, ik zou het moeten nakijken) want ik kan de heel harde kleuren ook hebben, maar dan alleen in de zomer.
Het shopt makkelijker als je het weet.
Dat dus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef She-Wolf het volgende:
Nou ja, tot op je knie heb je best leuke rokken en/of jurken. Bijvoorbeeld veel van die jurkjes van steps komen tot op de knie. Maar met een mantelpak is het wel wat truttig denk ik, ja.
Ik vind zoiets leuk met een knalpanty eronder. Blauw, groen of paars ofzo. Gewoon effen wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Toevallig had ik gisteren een witte legging aan onder deze
[ afbeelding ]
omdat ik daar echt alleen wit leuk onder vind/vond, maar ik moest wel een slikken hoor.
Wit is niet aardig.
winter en....iets met heldergroen, helderblauw, paars,knalroze, okergeel...is dat zomer? Zwart en wit kunnen wel. Maar zwart mocht van deze mevrouw eigenlijk bij niemand...tja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef Mula het volgende:
[..]
Winter en zomer waarschijnlijk. Dat zijn beide koele types. Ik ben een combi van zomer en winter. Koele, heldere en diepe kleuren. Alleen geen zwart en geen spierwit (wat bij de winter hoort), maar antraciet en ivoorwit. Verder koninklijk paars en heeeeeeeel veel blauw.
quote:
Thanks, hier word ik zó vrolijk van!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope!
Ging vanmorgen wat rottig op de iPad.
Dit is hem:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |