Ga er maar eens bestellenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb nog nooit een probleem bij Wehkamp gehad.
Ja, dat vind ik dus eigenlijk niet. Is dat gek? Ik ben blijkbaar de enige.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef mefke79 het volgende:
Groofsken, broeken met strecht zitten bijna altijd beter dan gewone broeken. Dus niks om voor te schamen, bovendien, ze zitten lekkerder.
wat zij zegtquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach nou ja, ik vind zo'n bell bottum spijkerbroek veel te age of aquarius voor mij. Buiten dat ik er uitzie als een molenpaard in zo'n ding. Wel lijken mijn knieen dan heel slank.:')
Die is van Dept. Heb ik bij de Dept Outlet gekocht. Maar dat was vorige zomer. Zag laatst ook een andere vrouw ermee lopen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, Amaranta, waa kwam die toffe lange rok van jou vandaan? Die je op S haar verjaardag aanhad?
Nah dit is wel meer flare dan bootcut hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze heten bootcut bij mijn weten. En ik ben nou eenmaal een hippie. Een beetje dan toch.
Waar zit die winkel?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is van Dept. Heb ik bij de Dept Outlet gekocht. Maar dat was vorige zomer. Zag laatst ook een andere vrouw ermee lopen.
Toen zat hij op de markt, het oude 'THE store' pand, waar altijd een grote klok boven hing. Naast cafevrestaurant de carroussel.quote:
Ah, check.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen zat hij op de markt, het oude 'THE store' pand, waar altijd een grote klok boven hing. Naast cafevrestaurant de carroussel.
Sissyboy was ik al van plan morgen. Er zit een heule grote vlakbij.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef mefke79 het volgende:
Snoopy, dan zou ik even gaan kijken bij Sissy Boy, zowel eigen merk als King Louis. En bij Mexx zag ik gave jurkjes. Dept heeft ook veel leuks, maar dat moet je maar net mooi vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |