Hij heeft alleen een scheve bek...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb je een foto?
ik denk niet dat je enorm lelijk bent eigenlijk, tenzij je echt misvormingen hebt... ik denk dat mensen op je afknappen omdat je zo onzeker bent ipv andersom.
nee daar ga ik verder niet op in, Dit is de laatste post van vanavond voordat dit weer uit de hand gaat lopen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb je een foto?
ik denk niet dat je enorm lelijk bent eigenlijk, tenzij je echt misvormingen hebt... ik denk dat mensen op je afknappen omdat je zo onzeker bent ipv andersom.
Zo heel raar is die gedachte niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke nieuwe user ervan verdenken een kloon te zijn.
Niemands gezicht is toch symmetrisch, of is het echt zo scheef dat zijn hele gezicht mismaakt lijktquote:
Waar baseer je dat op? Misschien heeft hij wel misvormingen, dat weet jij niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb je een foto?
Tja, het is niet bepaald waterpas zeg maar...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Niemands gezicht is toch symmetrisch, of is het echt zo scheef dat zijn hele gezicht mismaakt lijkt
Ik zie je al 20 minuten lang stilletjes zitten wachten op de rand van het bed.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Dus ik zeg niks en wacht zo'n 20 minuten.
Nou, omdat de meeste mensen die zichzelf lelijk vinden vaak normaal lijken als je ze tegenkomt. En volgens mij heeft hij niet gezegd dat hij ze had.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Misschien heeft hij wel misvormingen, dat weet jij niet.
Nee, hij ziet er gewoon normaal uit, z'n gezicht is niks bijzonders. Alleen een klein beetje scheef, maar niet scheef genoeg om er een punt van te maken. Als hij dat fixen dan moet hij dat vooral doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Niemands gezicht is toch symmetrisch, of is het echt zo scheef dat zijn hele gezicht mismaakt lijkt
Wut? Nee, écht ophouden nu. Ik kon je al niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wow je hebt me inderdaad betrapt op een grammaticale fout. Dat overkomt mij zelden.
Dat laatste is positief. Maar signalen herken je niet alleen maar achteraf. Waarom doe je er niets mee als je interesse vermoedt?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef greatjob het volgende:
Ik ben een student van 23. Man. Ik houd van de natuur, muziek, gamen en sporten. Jullie zullen over de loop van de tijd misschien meer over mij lezen en mij beter leren kennen.
Het leek mij fijn om ervaringen van anderen te lezen. Misschien kan ik anderen helpen met vragen. Daarbij kan ik zelf misschien frustraties soms uiten.
Ik ben vrij passief wanneer het om vrouwen gaat. Vroeger kwam dit omdat ik erg onzeker was, nu voornamelijk omdat ik niets anders gewend ben (nog steeds een beetje onzeker, maar het is een verschil van dag en nacht). Ik heb nog nooit succesvol een meisje versierd (bewust tenminste) Wel vaak mijzelf voor mijn kop geslagen als een erg leuk meisje mij erg erg leuk te vinden. Daarbij ga ik niet zo heel vaak uit. Wanneer ik uit ga, ga ik niet op zoek/jacht.
Wie dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke nieuwe user ervan verdenken een kloon te zijn.
Keertje ruzie maken met wat sportschoolboys tijdens het uitgaan...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef Daisy_N het volgende:
kan dat wel, een hele kaak fixen? volgens mij past dat niet meer bij de rest van het hoofd
Wat is er jammer? Dat mensen niet meer in je kwatspraatjes trappen?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
Jammer die kritieken weer, ik ben heel serieus. Ik geloof gewoon in mijn methode om deze problematiek op te lossen. Het leven is maar kort en ik voel ook veel druk van buitenaf. Ik ben totaal niet tevreden hoe ik eruit zie en raak vaak in paniek, dmv van bepaalde ingrepen ga ik me beter voelen en misschien zelfs wel gelukkig.
bruin. welke kleur ogen zijn die van jullie?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
welkom welkom wat voor kleur ogen heb je
Dan moet je dat doen, maar wel na vakkundig advies van een psych.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
Jammer die kritieken weer, ik ben heel serieus. Ik geloof gewoon in mijn methode om deze problematiek op te lossen. Het leven is maar kort en ik voel ook veel druk van buitenaf. Ik ben totaal niet tevreden hoe ik eruit zie en raak vaak in paniek, dmv van bepaalde ingrepen ga ik me beter voelen en misschien zelfs wel gelukkig.
Nee daar heb ik het geld niet voor, dus dat gaat niet gebeuren, maar er zijn wel 3 ingrepen wat ik erg graag wil doen. En me vervolgens direct idioot noemen terwijl ik me er juist gelukkiger door ga voelen en mijn zelfvertrouwen zal stijgen en de negatieve energie verdwijnt met de tijd, en misschien willen vrouwen zelfs met me omgaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
joh jij bent nooit te vreden , ik denk dat jij de ideale kandidaat bent die verslaafd raakt aan plastische chirurgie , zodat je er uit eindelijk ook echt uit gaat zien als een freak,
Oh mooi hoor. Die van mij zijn blauw.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef greatjob het volgende:
[..]
bruin. welke kleur ogen zijn die van jullie?
oja. ik hoop jullie beter te leren kennen door posts te lezen!
Helpt die methode ook tegen je drang om ziekelijk te liegen tegen mensen waar je zogenaamd om geeft?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
godver, wat ben jij naiefquote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee daar heb ik het geld niet voor, dus dat gaat niet gebeuren, maar er zijn wel 3 ingrepen wat ik erg graag wil doen. En me vervolgens direct idioot noemen terwijl ik me er juist gelukkiger door ga voelen en mijn zelfvertrouwen zal stijgen en de negatieve energie verdwijnt met de tijd, en misschien willen vrouwen zelfs met me omgaan.
Ik denk wel dat je het goed moet bespreken met je psych omdat juist mensen met bdd verslaafd eraan kunnen worden he. Michael Jackson had namelijk ook bdd.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee daar heb ik het geld niet voor, dus dat gaat niet gebeuren, maar er zijn wel 3 ingrepen wat ik erg graag wil doen. En me vervolgens direct idioot noemen terwijl ik me er juist gelukkiger door ga voelen en mijn zelfvertrouwen zal stijgen en de negatieve energie verdwijnt met de tijd, en misschien willen vrouwen zelfs met me omgaan.
Huh?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helpt die methode ook tegen je drang om ziekelijk te liegen tegen mensen waar je zogenaamd om geeft?
Richard laat ik je uit de droom helpen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
joh jij bent nooit te vreden , ik denk dat jij de ideale kandidaat bent die verslaafd raakt aan plastische chirurgie , zodat je er uit eindelijk ook echt uit gaat zien als een freak,
Michael Jackson had wel meer. Bizar eigenlijk hoe iemand zo kan veranderen, het was gewoon een neger.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het goed moet bespreken met je psych omdat juist mensen met bdd verslaafd eraan kunnen worden he. Michael Jackson had namelijk ook bdd.
Nou als hij BDD is het helemaal van de pot gerukt dat hij een operatie aangaat. in nederland gebeurt dat wel minder snel dan in amerika, tenzij je Yolanthe bent ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het goed moet bespreken met je psych omdat juist mensen met bdd verslaafd eraan kunnen worden he. Michael Jackson had namelijk ook bdd.
^ dit alles wat hier boven staat !quote:Op maandag 16 mei 2011 23:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Richard laat ik je uit de droom helpen.
Je gaat niet gelukkiger worden van een chirurgische ingreep.
Zoek professionele hulp die je helpt met je zelfbeeld (iemand die je vaker kan zien dan 1x per maand).
Focus daarnaast je aandacht op hoe je leuker met andere mensen om kan gaan, zodat het voor beide partijeen aangenaam is om tijd met elkaar door te brengen. Focus ook op je communicatievaardigheden.
In hoeverre je een prettige tijd met iemand hebt wordt grotendeels bepaald hoe goed je in staat bent te communiceren. Ga daar dus aan werken.
Dit is een serieus bedoeld en ik hoop dat je het oppakt.
Vroeger kwam dit door erg gebrekkige zelfvertrouwen. Toen werkte zelfs de in the face methode niet. Ging ervan uit dat meisjes mij probeerden te pesten en op een later punt mij voor gek wilden zettenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat laatste is positief. Maar signalen herken je niet alleen maar achteraf. Waarom doe je er niets mee als je interesse vermoedt?
Nee ik ben gewoon diep ongelukkig met hoe ik eruit zie en mijn gedrag word ook steeds bizarder , in mijn mind weet ik hoe eruit wil zien maar in de spiegel ben ik altijd erg ontevreden en diep ongelukkig, ik check de spiegel wel 50 keer per dag om te zien of ik eruit zie zoals in gedachte heb als bevestiging. Kijk ik loop al ruim 10 jaar lang rond met dit gevoel en praten helpt niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
godver, wat ben jij naief
je krijgt er geen nieuw zelfvetrouwen door. Ik hoor/lees het zo vaak. Mensen die al chirgurgie hebben gehad willen vaak nog even aan dit sleutelen, en nog even aan dat...
Liever probeer ik iemand te helpen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
Ga nu niet serieus in op Richards gezeur. Nergens goed voor. Uitlachen die kerel en verder gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |