abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96917984
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat?
Elke nieuwe user ervan verdenken een kloon te zijn.
pi_96917987
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

Heb je een foto?

ik denk niet dat je enorm lelijk bent eigenlijk, tenzij je echt misvormingen hebt... ik denk dat mensen op je afknappen omdat je zo onzeker bent ipv andersom.
Hij heeft alleen een scheve bek...
pi_96918014
quote:

[..]

Heb je een foto?

ik denk niet dat je enorm lelijk bent eigenlijk, tenzij je echt misvormingen hebt... ik denk dat mensen op je afknappen omdat je zo onzeker bent ipv andersom.
nee daar ga ik verder niet op in, Dit is de laatste post van vanavond voordat dit weer uit de hand gaat lopen.
pi_96918017
Ik geloof hem wel hoor. De vriendin van mijn vader wou haar zogenaamde lelijke neus ook anders maken dmv plastische chirurgie. Ik dnek dat hij zijn gezicht rechter wilta? Kan dat.
pi_96918019
pi_96918020
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo heel raar is die gedachte niet.
pi_96918043
Ik denk niet dat je laten verbouwen het antwoord is , of je moet er verslaafd aan willen raken en net zo willen eindigen als Michael Jackson
pi_96918049
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij heeft alleen een scheve bek...
Niemands gezicht is toch symmetrisch, of is het echt zo scheef dat zijn hele gezicht mismaakt lijkt
pi_96918074
quote:

[..]

Heb je een foto?

Waar baseer je dat op? Misschien heeft hij wel misvormingen, dat weet jij niet.
pi_96918093
Ik ben een student van 23. Man. Ik houd van de natuur, muziek, gamen en sporten. Jullie zullen over de loop van de tijd misschien meer over mij lezen en mij beter leren kennen.

Het leek mij fijn om ervaringen van anderen te lezen. Misschien kan ik anderen helpen met vragen. Daarbij kan ik zelf misschien frustraties soms uiten.

Ik ben vrij passief wanneer het om vrouwen gaat. Vroeger kwam dit omdat ik erg onzeker was, nu voornamelijk omdat ik niets anders gewend ben (nog steeds een beetje onzeker, maar het is een verschil van dag en nacht). Ik heb nog nooit succesvol een meisje versierd (bewust tenminste) Wel vaak mijzelf voor mijn kop geslagen als een erg leuk meisje mij erg erg leuk te vinden. Daarbij ga ik niet zo heel vaak uit. Wanneer ik uit ga, ga ik niet op zoek/jacht.
pi_96918102
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

Niemands gezicht is toch symmetrisch, of is het echt zo scheef dat zijn hele gezicht mismaakt lijkt
Tja, het is niet bepaald waterpas zeg maar...
pi_96918109
quote:
3s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwwwww wat een lief trolletje O+
pi_96918126
een vriendin liet haar neus "recht zetten". Ze was enorm ijdel en liet het in de vakantie doen... je merkte echt totaal geen verschil. Nu ik echter naar d;'r neus kijk lijkt hij juist schever te staan...
pi_96918152
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook bang voor. Dus ik zeg niks en wacht zo'n 20 minuten.
Ik zie je al 20 minuten lang stilletjes zitten wachten op de rand van het bed. :D
Waarom zo vies zijn van jezelf?
pi_96918160
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zo heel raar is die gedachte niet.
Is het ook niet, maar ik vind het irritant omdat ik nu niemand meer vertrouw.
pi_96918164
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Misschien heeft hij wel misvormingen, dat weet jij niet.
Nou, omdat de meeste mensen die zichzelf lelijk vinden vaak normaal lijken als je ze tegenkomt. En volgens mij heeft hij niet gezegd dat hij ze had.
  maandag 16 mei 2011 @ 23:13:59 #267
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96918167
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

Nee, hij ziet er gewoon normaal uit, z'n gezicht is niks bijzonders. Alleen een klein beetje scheef, maar niet scheef genoeg om er een punt van te maken. Als hij dat fixen dan moet hij dat vooral doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 16 mei 2011 @ 23:14:11 #268
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96918176
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wow je hebt me inderdaad betrapt op een grammaticale fout. Dat overkomt mij zelden.
Wut? Nee, écht ophouden nu. Ik kon je al niet serieus nemen.

Ik moet goed mikken om per-ongeluk mijn sperma in mijn mond te gieten.
Je moeder is een hamster
pi_96918180
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef greatjob het volgende:
Ik ben een student van 23. Man. Ik houd van de natuur, muziek, gamen en sporten. Jullie zullen over de loop van de tijd misschien meer over mij lezen en mij beter leren kennen.

Het leek mij fijn om ervaringen van anderen te lezen. Misschien kan ik anderen helpen met vragen. Daarbij kan ik zelf misschien frustraties soms uiten.

Ik ben vrij passief wanneer het om vrouwen gaat. Vroeger kwam dit omdat ik erg onzeker was, nu voornamelijk omdat ik niets anders gewend ben (nog steeds een beetje onzeker, maar het is een verschil van dag en nacht). Ik heb nog nooit succesvol een meisje versierd (bewust tenminste) Wel vaak mijzelf voor mijn kop geslagen als een erg leuk meisje mij erg erg leuk te vinden. Daarbij ga ik niet zo heel vaak uit. Wanneer ik uit ga, ga ik niet op zoek/jacht.
Dat laatste is positief. Maar signalen herken je niet alleen maar achteraf. Waarom doe je er niets mee als je interesse vermoedt?
pi_96918192
Jammer die kritieken weer, ik ben heel serieus. Ik geloof gewoon in mijn methode om deze problematiek op te lossen. Het leven is maar kort en ik voel ook veel druk van buitenaf. Ik ben totaal niet tevreden hoe ik eruit zie en raak vaak in paniek, dmv van bepaalde ingrepen ga ik me beter voelen en misschien zelfs wel gelukkig.
pi_96918216
kan dat wel, een hele kaak fixen? volgens mij past dat niet meer bij de rest van het hoofd
  maandag 16 mei 2011 @ 23:14:50 #272
118585 Crutch
pi_96918219
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie dan?
Je moeder is een hamster
pi_96918260
Ik vind het niet zo'n raar idee alleen volgens mij kan je je gezicht (kaak bedoel k)niet recht laten zetten joh.. dat is toch hetzelfde als dat je een breed hoofd hebt terwijl het gewoon de vorm is. Kan je ook niet veel aan doen volgens mij..
pi_96918300
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef Daisy_N het volgende:
kan dat wel, een hele kaak fixen? volgens mij past dat niet meer bij de rest van het hoofd
Keertje ruzie maken met wat sportschoolboys tijdens het uitgaan...
pi_96918318
joh jij bent nooit te vreden , ik denk dat jij de ideale kandidaat bent die verslaafd raakt aan plastische chirurgie , zodat je er uit eindelijk ook echt uit gaat zien als een freak,
pi_96918356
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
Jammer die kritieken weer, ik ben heel serieus. Ik geloof gewoon in mijn methode om deze problematiek op te lossen. Het leven is maar kort en ik voel ook veel druk van buitenaf. Ik ben totaal niet tevreden hoe ik eruit zie en raak vaak in paniek, dmv van bepaalde ingrepen ga ik me beter voelen en misschien zelfs wel gelukkig.
Wat is er jammer? Dat mensen niet meer in je kwatspraatjes trappen?
pi_96918368
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

welkom welkom wat voor kleur ogen heb je
bruin. welke kleur ogen zijn die van jullie? :)

oja. ik hoop jullie beter te leren kennen door posts te lezen!
pi_96918404
Wat is dit voor raars. In ene allemaal nieuwe users erbij die alleen maar posten in versieren.
  maandag 16 mei 2011 @ 23:17:44 #279
118585 Crutch
pi_96918432
quote:
Dan moet je dat doen, maar wel na vakkundig advies van een psych.
Wellicht dat mensen uit je omgeving ook hun mening mogen geven voordat je bij Schumacher op de stoep staat.
Je moeder is een hamster
pi_96918457
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
joh jij bent nooit te vreden , ik denk dat jij de ideale kandidaat bent die verslaafd raakt aan plastische chirurgie , zodat je er uit eindelijk ook echt uit gaat zien als een freak,
Nee daar heb ik het geld niet voor, dus dat gaat niet gebeuren, maar er zijn wel 3 ingrepen wat ik erg graag wil doen. En me vervolgens direct idioot noemen terwijl ik me er juist gelukkiger door ga voelen en mijn zelfvertrouwen zal stijgen en de negatieve energie verdwijnt met de tijd, en misschien willen vrouwen zelfs met me omgaan.
pi_96918470
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wie dan?
Geen idee, dat zal je richard moeten vragen.
  maandag 16 mei 2011 @ 23:18:28 #282
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96918482
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef greatjob het volgende:

[..]

bruin. welke kleur ogen zijn die van jullie? :)

oja. ik hoop jullie beter te leren kennen door posts te lezen!
Oh mooi hoor. Die van mij zijn blauw.
pi_96918487
Ik denk dat na Richard_prfs operatie geen enkele vrouw hem nog wil, niemand wil een ijdele man met issues
pi_96918554
quote:
Helpt die methode ook tegen je drang om ziekelijk te liegen tegen mensen waar je zogenaamd om geeft?
pi_96918567
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee daar heb ik het geld niet voor, dus dat gaat niet gebeuren, maar er zijn wel 3 ingrepen wat ik erg graag wil doen. En me vervolgens direct idioot noemen terwijl ik me er juist gelukkiger door ga voelen en mijn zelfvertrouwen zal stijgen en de negatieve energie verdwijnt met de tijd, en misschien willen vrouwen zelfs met me omgaan.
godver, wat ben jij naief :')
je krijgt er geen nieuw zelfvetrouwen door. Ik hoor/lees het zo vaak. Mensen die al chirgurgie hebben gehad willen vaak nog even aan dit sleutelen, en nog even aan dat...
pi_96918594
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je het goed moet bespreken met je psych omdat juist mensen met bdd verslaafd eraan kunnen worden he. Michael Jackson had namelijk ook bdd.
pi_96918601
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Helpt die methode ook tegen je drang om ziekelijk te liegen tegen mensen waar je zogenaamd om geeft?
Huh? :)
pi_96918604
quote:
Richard laat ik je uit de droom helpen.
Je gaat niet gelukkiger worden van een chirurgische ingreep.

Zoek professionele hulp die je helpt met je zelfbeeld (iemand die je vaker kan zien dan 1x per maand).
Focus daarnaast je aandacht op hoe je leuker met andere mensen om kan gaan, zodat het voor beide partijeen aangenaam is om tijd met elkaar door te brengen. Focus ook op je communicatievaardigheden.

In hoeverre je een prettige tijd met iemand hebt wordt grotendeels bepaald hoe goed je in staat bent te communiceren. Ga daar dus aan werken.

Dit is een serieus bedoeld en ik hoop dat je het oppakt.
pi_96918636
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
pi_96918645
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je het goed moet bespreken met je psych omdat juist mensen met bdd verslaafd eraan kunnen worden he. Michael Jackson had namelijk ook bdd.
Michael Jackson had wel meer. Bizar eigenlijk hoe iemand zo kan veranderen, het was gewoon een neger.
pi_96918685
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou als hij BDD is het helemaal van de pot gerukt dat hij een operatie aangaat. in nederland gebeurt dat wel minder snel dan in amerika, tenzij je Yolanthe bent ofzo.
pi_96918748
Zo wordt richard...
  maandag 16 mei 2011 @ 23:21:52 #293
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96918762
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:20 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Richard laat ik je uit de droom helpen.
Je gaat niet gelukkiger worden van een chirurgische ingreep.

Zoek professionele hulp die je helpt met je zelfbeeld (iemand die je vaker kan zien dan 1x per maand).
Focus daarnaast je aandacht op hoe je leuker met andere mensen om kan gaan, zodat het voor beide partijeen aangenaam is om tijd met elkaar door te brengen. Focus ook op je communicatievaardigheden.

In hoeverre je een prettige tijd met iemand hebt wordt grotendeels bepaald hoe goed je in staat bent te communiceren. Ga daar dus aan werken.

Dit is een serieus bedoeld en ik hoop dat je het oppakt.
^ dit alles wat hier boven staat !
pi_96918792
quote:
he jeugdsentiment O+
pi_96918831
Ga nu niet serieus in op Richards gezeur. Nergens goed voor. Uitlachen die kerel en verder gaan.
Ron Paul 2012
pi_96918836
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat laatste is positief. Maar signalen herken je niet alleen maar achteraf. Waarom doe je er niets mee als je interesse vermoedt?
Vroeger kwam dit door erg gebrekkige zelfvertrouwen. Toen werkte zelfs de in the face methode niet. Ging ervan uit dat meisjes mij probeerden te pesten en op een later punt mij voor gek wilden zetten :N
Nu. Voornamelijk omdat ik niet in de juiste plaatsen kom... Het is een vrij lastige vraag. Want ik zie soms signalen :p Ik zou willen dat ik hier gemakkelijker een antwoord op kon geven.
pi_96918897
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Daisy_N het volgende:

[..]

godver, wat ben jij naief :')
je krijgt er geen nieuw zelfvetrouwen door. Ik hoor/lees het zo vaak. Mensen die al chirgurgie hebben gehad willen vaak nog even aan dit sleutelen, en nog even aan dat...
Nee ik ben gewoon diep ongelukkig met hoe ik eruit zie en mijn gedrag word ook steeds bizarder , in mijn mind weet ik hoe eruit wil zien maar in de spiegel ben ik altijd erg ontevreden en diep ongelukkig, ik check de spiegel wel 50 keer per dag om te zien of ik eruit zie zoals in gedachte heb als bevestiging. Kijk ik loop al ruim 10 jaar lang rond met dit gevoel en praten helpt niet.
pi_96918911
Noorderlicht?
pi_96918931
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
Ga nu niet serieus in op Richards gezeur. Nergens goed voor. Uitlachen die kerel en verder gaan.
Liever probeer ik iemand te helpen.
Ook als dat moeilijk gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')