Bedankt heirvoor. Delen van ervaringen helpt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Ik heb een hele heftige en kutte relatie gehad en ben hier eigenlijk vooral om andermans ervaringen te lezen... en evt te behoeden voor de fout om onzeker een relatie in te gaan.,
Ik heb nooit problemen gehad met ONS en een relatie krijgen, maar al mijn relaties kwamen op drama uit (behalve mijn huidige relatie, de eerste na therapie)
Waarschijnlijk wel. Er is geen match van persoonlijkheid. Ik voel mij daardoor ook niet tot haar aangetrokken. Het was meer dat ik de behoefte had om te cuddlen om zo maar te zeggen. Het was een natuurlijk reactie op iemand tegen je aan liggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt als friend zone, om eerlijk te zijn.
Nee hoor, sommige vrouwen vinden het echt heel leuk, maar niet vanwege de exquise smaak. Gewoon omdat ze van seks houden en sperma is daar onderdeel van.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar hier op FOK lees je ook wel dat bepaalde vrouwen het leuk vinden om te doen. Of zal dat gelogen zijn.
Dit heb ik vaker gehoord. Ik ken alleen mijn eigen smaak en dat is inderdaad zoals jij het beschrijft. Ik heb mij wel laten vertellen dat zware rokers en drinkers toch bitterder zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:59 schreef Daisy_N het volgende:
ik vond het bij elke man ongeveer hetzelfde smaken, trouwens,
Smaken verschillen en zo komen we weet bij het sperma.quote:
Nee, meer over iets als "hm, zou ik naar vis smaken?" na bepaalde handelingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zit eigenlijk nooit op mijn vingers.
Of had je het niet meer over sperma?
Ik heb me eigen sperm nog nooit geproefd, echt niet. Geen behoefte aan, ook niet bij nagedacht.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je vingers hebt afgelikt.
Heb jij je eigen zaad geproeft?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige vrouwen vinden het echt heel leuk, maar niet vanwege de exquise smaak. Gewoon omdat ze van seks houden en sperma is daar onderdeel van.
[..]
Dit heb ik vaker gehoord. Ik ken alleen mijn eigen smaak en dat is inderdaad zoals jij het beschrijft. Ik heb mij wel laten vertellen dat zware rokers en drinkers toch bitterder zijn.
jeetje zoiets doe je toch wel zegquote:Op maandag 16 mei 2011 23:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb me eigen sperm nog nooit geproefd, echt niet. Geen behoefte aan, ook niet bij nagedacht.
Inb4 Iwannabehigh is preuts blablaMaar nee, lijkt me niks en ook nooit over nagedcht.
Vind ik niet zo gek eigenlijk. Helemaal als je van vrouwen verwacht dat ze het wel zullen slikken, of althans je pijpen waarbij ook voorvocht e.d. vrij kan komen.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jeetje zoiets doe je toch wel zeg
of desnoods dat het per ongeluk in je mond beland
Nouja het ruikt al niet naar vis dus dat scheelde al de helft, maar het is wel ziltig.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, meer over iets als "hm, zou ik naar vis smaken?" na bepaalde handelingen.
Ehrm ja? Ik heb wel met vrouwen gezoend die mij net hadden 'ontvangen'. Dan word je toch geconfronteerd met je eigen smaakquote:
Ik ben ooit in mijn eigen gezicht klaar gekomen maar ben toen maar meteen gaan douchen.quote:
Hahaha, ik vind het wel een goeie eigenlijk. Weet je in ieder geval hoe het is.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ehrm ja? Ik heb wel met vrouwen gezoend die mij net hadden 'ontvangen'. Dan word je toch geconfronteerd met je eigen smaakIk sta het niet met bekertjes op te vangen
maar ga niet heel preuts zitten wachten tot ze haar mond helemaal leeg en gespoeld heeft.
Ik begon altijd 1 dag van te voren met leren. Het profielwerkstuk waar je 1 jaar de tijd voor kreeg , begonnen we op de laatste dag mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Daisy_N het volgende:
Och, ik leerde altijd 2 weken van te voren een beetje en dan 3 dagen voor een tentamen goed, naar ik doe ook een alfastudie (geschiedenis)
Nice , daar kan je een leuke vriendin voor kopen denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, maar ik dacht ik schep even op. multimilionair is mijn insziens vanaf 2 miljoen al
welkom welkom wat voor kleur ogen heb jequote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef greatjob het volgende:
Een nieuw iemand. Eén keer eerder hier gepost (vrijdag). Ik ben 23. Hallo iedereen.
Nou, ja. alsof iedereen aids en soa's heeft...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh ik zie het niet op korte termijn gebeuren hoor. want je moet eerst iemand vinden die geen aids en soa's heeft. dan ben ik op zich wel bereid om het een en ander te proeven.
Het werkt twee kanten op. Als ik haar oraal heb verwend ga ik ook niet eerst mijn mond spoelen maar verwacht ik ook een beetje dat zij daar niet moeilijk over doet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind het wel een goeie eigenlijk. Weet je in ieder geval hoe het is.
Mijn ervaring is dat mannen nogal vies van zichzelf kunnen zijn op dat gebied, dus dit valt me mee.
Welkomquote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef greatjob het volgende:
Een nieuw iemand. Eén keer eerder hier gepost (vrijdag). Ik ben 23. Hallo iedereen.
Huh oh kan dat echt? Nee toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ooit in mijn eigen gezicht klaar gekomen maar ben toen maar meteen gaan douchen.
Plastische chirurgie... kijk uit dat je je daarmee niet nog lelijker maakt dan je al denkt te zijn.. kan zovaak misgaan... wat wil je laten doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik begon altijd 1 dag van te voren met leren. Het profielwerkstuk waar je 1 jaar de tijd voor kreeg , begonnen we op de laatste dag mee.
[..]
Nice , daar kan je een leuke vriendin voor kopen denk ik.
Nu ben ik zelf ook niet bepaald de armste en ik heb een mooi startkapitaal opgebouwd en ik zoek manieren om dit uit te breiden. Ik ben bereid risico's te nemen, zijn je ouders toevallig actief in de beleggerswereld, kan je ze om advies vragen, dat zou fijn zijn. Ik hoop genoeg geld te hebben over een aantal jaar om mijn plastische chirurgie te financieren, het ziekenfonds dekt de kosten vaak niet (volledig) en het is nogal prijzig op zijn zachtst gezegd de ingrepen die ik wil laten doen.
Met deze vragen kan je beter naar SEXquote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh oh kan dat echt? Nee toch?
Of staat hij dan omhoog en dat het dan als een fontein naar beneden sijpelt?
HAHAHAHAHAHquote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, goed en actief. Ik wil best voor je beantwoorden.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik begon altijd 1 dag van te voren met leren. Het profielwerkstuk waar je 1 jaar de tijd voor kreeg , begonnen we op de laatste dag mee.
[..]
Nice , daar kan je een leuke vriendin voor kopen denk ik.
Nu ben ik zelf ook niet bepaald de armste en ik heb een mooi startkapitaal opgebouwd en ik zoek manieren om dit uit te breiden. Ik ben bereid risico's te nemen, zijn je ouders toevallig actief in de beleggerswereld, kan je ze om advies vragen, dat zou fijn zijn. Ik hoop genoeg geld te hebben over een aantal jaar om mijn plastische chirurgie te financieren, het ziekenfonds dekt de kosten vaak niet (volledig) en het is nogal prijzig op zijn zachtst gezegd de ingrepen die ik wil laten doen.
Oh, je bent er zo een die niet meer durft te zoenen als ze heeft geslikt?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb me eigen sperm nog nooit geproefd, echt niet. Geen behoefte aan, ook niet bij nagedacht.
Inb4 Iwannabehigh is preuts blablaMaar nee, lijkt me niks en ook nooit over nagedcht.
Ja dat kan als je zit en het spuit er hard uit en hij staat ongelukkig gericht komt het in je gezicht terecht.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dit dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH
Neem aan dat hij gewoon te hard spoot terwijl hij zat (afstand tot gezicht is korter)
Jezelf een facial geven, kan gebeuren.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ooit in mijn eigen gezicht klaar gekomen maar ben toen maar meteen gaan douchen.
Dan moet ze eerst ff d'r tandjes poetsen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een die niet meer durft te zoenen als ze heeft geslikt?
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het werkt twee kanten op. Als ik haar oraal heb verwend ga ik ook niet eerst mijn mond spoelen maar verwacht ik ook een beetje dat zij daar niet moeilijk over doet.
Heb tegen meerdere jongens moeten herhalen dat het toch echt weg was voordat hij weer wilde zoenen inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ja mannen kunnen er heel vies van zijn want degene is niet meer zo'n fan van zoenen na dat.
Ja, ik vind dat smerig.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een die niet meer durft te zoenen als ze heeft geslikt?
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jeetje zoiets doe je toch wel zeg
of desnoods dat het per ongeluk in je mond beland
Dat soort dingen gebeuren mij dus nooit. Ik heb eigenlijk ook nooit bij stil gestaan om te proeven. Ik zoen wel met een meisje die mij heeft gepijpt, maar niet meteen. 10 tot 20 minuten wachten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat kan als je zit en het spuit er hard uit en hij staat ongelukkig gericht komt het in je gezicht terecht.
Watjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Heb tegen meerdere jongens moeten herhalen dat het toch echt weg was voordat hij weer wilde zoenen inderdaad.
Och daar gaat het niet om anders ga ik daar weer kritiek op krijgen. Mijn doel is om aantrekkelijker te worden zodat mijn zelfvertrouwen stijgt , eigenlijk wil ik me gewoon normaal kunnen voelen zonder een zijlijn toeschouwer te zijn. Dmv, plastische chirurgie ingrepen te doen denk ik te kunnen oplossen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Plastische chirurgie... kijk uit dat je je daarmee niet nog lelijker maakt dan je al denkt te zijn.. kan zovaak misgaan... wat wil je laten doen?
Gastquote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Och daar gaat het niet om anders ga ik daar weer kritiek op krijgen. Mijn doel is om aantrekkelijker te worden zodat mijn zelfvertrouwen stijgt , eigenlijk wil ik me gewoon normaal kunnen voelen zonder een zijlijn toeschouwer te zijn. Dmv, plastische chirurgie ingrepen te doen denk ik te kunnen oplossen.
Ga weg, idioot.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Och daar gaat het niet om anders ga ik daar weer kritiek op krijgen. Mijn doel is om aantrekkelijker te worden zodat mijn zelfvertrouwen stijgt , eigenlijk wil ik me gewoon normaal kunnen voelen zonder een zijlijn toeschouwer te zijn. Dmv, plastische chirurgie ingrepen te doen denk ik te kunnen oplossen.
Heb je een foto?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Dus ik zeg niks en wacht zo'n 20 minuten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan is het wel extra leuk om het toch stiekem voor ze te bewaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |