JIJ.....quote:
Dat is wel redelijk definitief inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap natuurlijk dat mijn situatie sowieso niet te vergelijken was. Ik was toen ook 15 (15 tot 17 had ik die relatie) en ik ben ook 200km verder gaan wonen
![]()
Mijnquote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap natuurlijk dat mijn situatie sowieso niet te vergelijken was. Ik was toen ook 15 (15 tot 17 had ik die relatie) en ik ben ook 200km verder gaan wonen
![]()
HEB JIJ EEN VRIENDIN!?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijnwoont ongeveer zo ver van me vandaan
Ik en vriendlief hebben het ook overleefdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijnwoont ongeveer zo ver van me vandaan
quote:
Ze snapt zeker wel dat ze nu niets meer krijgt hequote:
een vriend van mij sms't gewoon uit principe niet meteen terug omdat mensen dan van je gaan verwachten dat je dat altijd doetquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
misschien heeft ie het druk
Mensen die verwachten dat ze meteen terug smsen
Wat is daar raar aan?quote:
Ik denk wel dat het scheelt dat we meteen al zo ver van elkaar vandaan wonenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik en vriendlief hebben het ook overleefdJe kunt het
![]()
![]()
Bij mij ligt het er aan of ik mijn foon bij me heb en het merkquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een vriend van mij sms't gewoon uit principe niet meteen terug omdat mensen dan van je gaan verwachten dat je dat altijd doetdus als het niet dringend is smst ie n halve dag later eens terug
Jij... jij.... CONCURRENTquote:
ligt eraan waarom je weg bent bij iemand, lijkt me.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou ik moet zeggen dat het van mij ook niet hoeft hoormja kom er af en toe niet onderuit
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?
[..]
Ik denk wel dat het scheelt dat we meteen al zo ver van elkaar vandaan wonen
ik ben wel redelijk telefoonverslaafdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij ligt het er aan of ik mijn foon bij me heb en het merk
EN wok ook niet, may I assume.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze snapt zeker wel dat ze nu niets meer krijgt he
Je kan het ook overdrijven?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze snapt zeker wel dat ze nu niets meer krijgt he
Precies... ik sms ook wel eens wat later terug hoor... Tenzij het dringend is dan antwoord ik welquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een vriend van mij sms't gewoon uit principe niet meteen terug omdat mensen dan van je gaan verwachten dat je dat altijd doetdus als het niet dringend is smst ie n halve dag later eens terug
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |