abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96993578
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Want? Omdat ik niet visueel gehandicapt ben en de nieuwsredactie van AT5 wel?
:D _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_96994703
jammer dat die man naar ajax :N

Okay niks is zeker, maarja nu de geruchten en bericht hierboven en de reacties van munstermann en Ajax.

bah :r

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 16:35:45 ]
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 16:41:06 #179
8781 crew  Frutsel
pi_96995035
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Wel een lekker koppie, die Marthe.
Zeker wel, d'r lopen d'r nog wel een paar daar :P

T. Janssen gezien bij Ajax

:W Doei Theo
pi_96995281
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zeker wel, d'r lopen d'r nog wel een paar daar :P

T. Janssen gezien bij Ajax

:W Doei Theo
Guitarist had het al gepost :p

Hoop echjt niet dat die naar Ajax gaat :r
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:53:58 #181
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_96996651
Bij dit kampioenschap van Ajax is het voor het eerst dat joden blij zijn met een gele ster op hun shirt..
The Outside Agency
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:55:14 #182
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96996693
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:53 schreef haakon het volgende:
Bij dit kampioenschap van Ajax is het voor het eerst dat joden blij zijn met een gele ster op hun shirt..
Deze is ook nog niet veel vaker en veel beter gemaakt. Maar desondanks bedankt voor bovenstaande hilariteit.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_96997730

:')
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 18 mei 2011 @ 18:26:10 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96998138
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:17 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Waarom post je dat ook hier? Is weer een reden tot trollen zeker? Blijf dan lekker in je Ajaxtopic wil je? :)
pi_96998176
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:26 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Waarom post je dat ook hier? Is weer een reden tot trollen zeker? Blijf dan lekker in je Ajaxtopic wil je? :)
Omdat het over Twente gaat? Niet alle negatieve dingen over je clubbie zijn gelijk trollen hè, dus doe maar even rustig.
pi_96998216
Daarnaast kan dit best eens voer voor discussie zijn, maar ja als je mensen gelijk voor troll gaat uitmaken, tja.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 18 mei 2011 @ 18:29:07 #187
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96998259
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:28 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast kan dit best eens voer voor discussie zijn, maar ja als je mensen gelijk voor troll gaat uitmaken, tja.
Voer voor discussie als je alleen dat plaatje post met :') eronder. Jaja.
pi_96998320
quote:
13s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Voer voor discussie als je alleen dat plaatje post met :') eronder. Jaja.
Wat moet ik er meer van maken? Denk je dat het omgekeerd niet eenzelfde gekkenhuis zou zijn geweest dan? Vind je zelf niet dat deze meneer lichtelijk overdrijft?
pi_96998732
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat het over Twente gaat? Niet alle negatieve dingen over je clubbie zijn gelijk trollen hè, dus doe maar even rustig.
Tja, ik snap best dat die kerel even rustig een wedstrijdje wil bezoeken, maar wat had hij dan verwacht? Dat iedereen vriendelijk tegen elkaar was en hij met u aangesproken zou worden :?.
Laat die kerel voor de grap anders even een wedstrijd in Turkije of Zuid-Amerika bezoeken, kijken hoe gezellig dat is :').

Hoewel ik acties als het in elkaar schoppen van een 16-jarig jochie (als ik het me goed herinner een Ajacied op de tribune bij Feyenoord) daarentegen toch wel weer extréém triest vindt.
Maar ja, bij een wedstrijd zoals dit kun je dat nu eenmaal verwachten dus als je dat allemaal te intimiderend vindt, dan ga je toch lekker niet?

Hell, zelfs bij een "gezellige Brabantse club" als PSV werd me in eerste instantie de toegang geweigerd toen ik tijdens de CL-wedstrijd PSV-Liverpool gezellig in m'n Gerrard de PSV-tribune op wilde.
"Hoeft ook niet, dat doe ik zelf wel" was alsnog voldoende om binnen te komen en inderdaad geen enkel probleem gehad, maar dat zal ook met name dankzij de 0-0 uitslag geweest zijn.

Enige land waar ik me in feite met m'n kinderen 100% veilig zou voelen op de tribune is toch echt Duitsland..
Gezien de rellen bij WK's en EK's bizar hoe daar de supporters bij competitiewedstrijden met elkaar om gaan...
Loop je daar met een groep Schalke supporters, word je ineens omsingeld door bussen van Werder.. Dan denk je te moeten rennen, maar die lui stapten uit, liepen naar de Schalke supporters toe en begonnen direct met handen schudden omdat ze elkaar sinds de uitwedstrijd al niet meer gezien hadden :D.

Dát heb ik in Nederland alleen bij Heracles-Twente gezien, maar hoeft van mij ook niet persé bij andere wedstrijden; een beetje fanatisme tijdens het aanmoedigen is niets mis mee :).
I was an atheist until I realized I was God
pi_96998799
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat moet ik er meer van maken? Denk je dat het omgekeerd niet eenzelfde gekkenhuis zou zijn geweest dan? Vind je zelf niet dat deze meneer lichtelijk overdrijft?
Nah, we noemen het niet voor niets zélf de Hel van Enschede.

Waarbij ik wel moet melden dat uitfluiten van de tegenstander ook niet echt "Twents" is en ik dat dus ook niet zo snel had zien gebeuren :).
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:46:35 #191
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96999058
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, ik snap best dat die kerel even rustig een wedstrijdje wil bezoeken, maar wat had hij dan verwacht? Dat iedereen vriendelijk tegen elkaar was en hij met u aangesproken zou worden :?.
Laat die kerel voor de grap anders even een wedstrijd in Turkije of Zuid-Amerika bezoeken, kijken hoe gezellig dat is :').

Hoewel ik acties als het in elkaar schoppen van een 16-jarig jochie (als ik het me goed herinner een Ajacied op de tribune bij Feyenoord) daarentegen toch wel weer extréém triest vindt.
Maar ja, bij een wedstrijd zoals dit kun je dat nu eenmaal verwachten dus als je dat allemaal te intimiderend vindt, dan ga je toch lekker niet?

Hell, zelfs bij een "gezellige Brabantse club" als PSV werd me in eerste instantie de toegang geweigerd toen ik tijdens de CL-wedstrijd PSV-Liverpool gezellig in m'n Gerrard de PSV-tribune op wilde.
"Hoeft ook niet, dat doe ik zelf wel" was alsnog voldoende om binnen te komen en inderdaad geen enkel probleem gehad, maar dat zal ook met name dankzij de 0-0 uitslag geweest zijn.

Enige land waar ik me in feite met m'n kinderen 100% veilig zou voelen op de tribune is toch echt Duitsland..
Gezien de rellen bij WK's en EK's bizar hoe daar de supporters bij competitiewedstrijden met elkaar om gaan...
Loop je daar met een groep Schalke supporters, word je ineens omsingeld door bussen van Werder.. Dan denk je te moeten rennen, maar die lui stapten uit, liepen naar de Schalke supporters toe en begonnen direct met handen schudden omdat ze elkaar sinds de uitwedstrijd al niet meer gezien hadden :D.

Dát heb ik in Nederland alleen bij Heracles-Twente gezien, maar hoeft van mij ook niet persé bij andere wedstrijden; een beetje fanatisme tijdens het aanmoedigen is niets mis mee :).
Dat dus, als ie een leuke wedstrijd met z'n zoontje of zo wil bezoeken, moet je en geen uitwedstrijd bezoeken. En geen topper. En niet de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Hij doet alle 3 en dan nog zeuren ook. Had ie dan verwacht dat ze in de arena met thee en koekjes op hem zaten te wachten? Ga dan naar Heerenveen - Roda of zo, die versta je toch beide niet. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96999234
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Dat dus, als ie een leuke wedstrijd met z'n zoontje of zo wil bezoeken, moet je en geen uitwedstrijd bezoeken. En geen topper. En niet de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Hij doet alle 3 en dan nog zeuren ook. Had ie dan verwacht dat ze in de arena met thee en koekjes op hem zaten te wachten? Ga dan naar Heerenveen - Roda of zo, die versta je toch beide niet. :P
Eigenlijk triest dat je geen uitwedstrijd en geen topper kan bezoeken. Wat is er mis met een beetje sportiviteit? Laat de gasten op het veld maar spreken...
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_96999252
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, we noemen het niet voor niets zélf de Hel van Enschede.

Waarbij ik wel moet melden dat uitfluiten van de tegenstander ook niet echt "Twents" is en ik dat dus ook niet zo snel had zien gebeuren :).
Dat laatste had van mij ook niet gehoeven.
pi_96999518
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:50 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Eigenlijk triest dat je geen uitwedstrijd en geen topper kan bezoeken. Wat is er mis met een beetje sportiviteit? Laat de gasten op het veld maar spreken...
Tja, het is ook vrij triest dat je snachts beter niet met een opzichtige rolex door bepaalde wijken in Rotterdam/Utrecht kunt gaan wandelen.

Het is echter nu eenmaal zo, dus dan zou ik zeggen:
Vrij kut en zonde allemaal, maar het is nu eenmaal zo dus houd er gewoon rekening mee en ga niet achteraf klagen als een wereldvreemde droeftoeter :).

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 18-05-2011 20:51:27 ]
pi_97005852
Amen brother, amen.
pi_97006194
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, het is ook vrij triest dat je snachts beter niet met een opzichtige rolex door bepaalde wijken in Rotterdam/Utrecht kunt gaan wandelen.

Het is echter nu eenmaal zo, dus dan zou ik zeggen:
Vrij kut en zonde allemaal, maar het is nu eenmaal zo dus houd er gewoon rekening mee en ga niet achteraf klagen als een wereldvreemde droeftoeter :).
True that, het was niet onverwacht ofzo :')
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 20:56:15 #197
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97006213
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

In principe zijn de harde kernen van Ajax en Twente ook altijd redelijk close geweest, alleen de geforceerde hedendaagse rivaliteit die ineens is ontstaan maakt dat het nu lijkt alsof er veel strijd is tussen Ajax en Twente.
pi_97007217
Janssen :9~
pi_97010055
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

In principe zijn de harde kernen van Ajax en Twente ook altijd redelijk close geweest, alleen de geforceerde hedendaagse rivaliteit die ineens is ontstaan maakt dat het nu lijkt alsof er veel strijd is tussen Ajax en Twente.
Alleen de nieuwe gloryhunters zien Ajax als rivaal. De oude garde ziet ze juist als concurrent en daar is niets mis mee.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 21:56:36 #200
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97010221
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Alleen de nieuwe gloryhunters zien Ajax als rivaal. De oude garde ziet ze juist als concurrent en daar is niets mis mee.
Feitelijk ook gewoon correct natuurlijk. Maar dat rivaliteits gelul vind ik allemaal zo'n onzin, geforceerd en nergens op gebaseerd. Al is het geloof in een collectieve vijand wel weer verbroederend, dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')