Als Theo blijft zal het elftal om hem gevormd moeten worden, anders looptie weer het hele seizoen te bitchen idd...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel goed dat Janssen binnenkort weg gaat.
Hij is erg belangrijk geweest, maar z'n houdbaarheidsdatum is verstreken en hij geeft te veel kritiek op z'n jongere medespelers naar mijn idee.
Voor de rust bij Twente is het goed dat Theo binnenkort weg is.
true, true...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:44 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Als Theo blijft zal het elftal om hem gevormd moeten worden, anders looptie weer het hele seizoen te bitchen idd...
Hèhè leuk bedacht, dat ga ik tweetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef MaLo het volgende:
Het is inderdaad een hele twitter-hype, #theomoetblijven
#theomoetblijven #ofnaarnickensimon
(ik heb geen twitter maar zoiets zou ik posten)
quote:Munsterman zal Janssen niet tegenhouden
Joop Munsterman zal een transfer van Theo Janssen naar Ajax niet tegenhouden. De voorzitter van FC Twente zegt dat de Amsterdammers slechts aan de afkoopsom hoeven te voldoen.
In het contract van Theo Janssen staat een gelimiteerde afkoopsom van ruim drie miljoen euro opgenomen. Als Ajax aan dit bedrag voldoet, zal Munsterman de Oranje-international niet tegenhouden. De Amsterdamse club meldde zich dinsdag bij de clubleiding van de Tukkers.
"Dat heeft geen zin", zegt de voorzitter in het Algemeen Dagblad over het blokkeren van een transfer naar Ajax. "Mits zijn tot 2012 lopende contract wordt afgekocht. Als Ajax aan de afkoopsom voldoet, zijn er geen obstakels. Zo werkt het mechanisme." Munsterman is niet bang dat de selectie erop achteruit zal gaan als Janssen vertrekt.
"Achter de schermen zijn we altijd met de toekomst bezig, maar één ding is zeker: bij het begin van het nieuwe seizoen staat er in Enschede gewoon weer een kwalitatief goede selectie", verklaart de voorzitter. Janssen liet vandaag op verzoek van FC Twente een kleine medische ingreep schieten. De club ziet liever dat hij eerst een medische keuring bij Ajax ondergaat.
zijn dochter vind het in elk geval zeker niet erg als ie gaatquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:17 schreef Chase_Utley het volgende:
Munsterman kan de transfer niet eens tegenhouden.
Stekelenburg rookt ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat is waar ook; de nieuwe club van Theo moet roken wel toestaan
Maar ik snap dat niet dat hij naar Ajax wil, ik bedoel FC Twente en Ajax zijn op dit moment gewoon gelijkwaardige elftallen. Waarom niet naar een andere competitie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:46 schreef Kremers het volgende:
Wat een onzin zo'n twitter-actie, volgens mij heeft hij niet eens twitter
Als hij weg wil, dan gaat hij. Bij Ajax ook zo vaak meegemaakt met een speler. Niets aan te doen, helemaal niet als er een gelimiteerde transfersom in zijn contract staat.
Vanwege heimweequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef June. het volgende:
[..]
Maar ik snap dat niet dat hij naar Ajax wil, ik bedoel FC Twente en Ajax zijn op dit moment gewoon gelijkwaardige elftallen. Waarom niet naar een andere competitie?
quote:
Theo moet al huilen als ie 5 meter buiten Arnhem woont.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef June. het volgende:
[..]
Maar ik snap dat niet dat hij naar Ajax wil, ik bedoel FC Twente en Ajax zijn op dit moment gewoon gelijkwaardige elftallen. Waarom niet naar een andere competitie?
Van Arnhem naar Amsterdam is toch niet veel verder dan naar Enschede?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Theo moet al huilen als ie 5 meter buiten Arnhem woont.
Ajax speelt gegarandeerd CL. Enige andere club in zijn buurt die dat kan zeggen is Borussia Dortmund.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Van Arnhem naar Amsterdam is toch niet veel verder dan naar Enschede?
Anders moet hij maar naar Schalke gaan, ff de grens over en hij is er
Vertel....quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn dochter vind het in elk geval zeker niet erg als ie gaat
quote:
quote:Dochter Munsterman geen fan van Janssen
ENSCHEDE - Op Twitter is veel opschudding ontstaan over de overstap van Theo Janssen naar Ajax. Opvallend is de rol van Marthe Munsterman, dochter van FC Twente-voorzitter Joop Munsterman en selectielid van het vrouwenteam. Zij is zeer uitgesproken en vindt dat de sterspeler van de tukkers moet vertrekken.
Zo stuurt ze het bericht ‘Alsof het account #Theomoetblijven ook maar iets helpt. #Theomoetweg’ de wereld in, gevolgd door ‘Waarom steunen jullie Theo, terwijl hij naar Ajax wil?! #onbegrijpelijk.’
@TheoMoetBlijven
Denny Landzaat daarentegen blijkt een fanatiek Theo Janssen-fan en steekt zijn hoop op het aanblijven van Janssen niet onder stoelen of banken. Janssen wordt door een groot deel van zijn huidige aanhang via het account @TheoMoetBlijven gesmeekt niet te verkassen. De fan die gisteren het initiatief hiertoe nam had binnen enkele uren al zo’n 2500 volgers. De zoekterm #Theomoetblijven was één van de populairste topics.
Jij bent ook een mafketel ook héquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Ons straatschoffie Theo bij een 'bedrijf' als Ajax.Dat gaat het niet worden vrees ik.
Schalke '04 lijkt me een betere optie.
De arrogantie van Ajax bleek gisteren wel weer tijdens het AT5 Nieuws: "Theo voelt zich al helemaal thuis in de Arena" (o.i.d.).Dat 'ie afgelopen zondag bij elke hoekschop werd bekogelt door het Ajax-rapalje was ze kennelijk niet opgevallen.
Kansloos.
Want? Omdat ik niet visueel gehandicapt ben en de nieuwsredactie van AT5 wel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent ook een mafketel ook hé.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Want? Omdat ik niet visueel gehandicapt ben en de nieuwsredactie van AT5 wel?
Guitarist had het al gepost :pquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker wel, d'r lopen d'r nog wel een paar daar
T. Janssen gezien bij AjaxDoei Theo
Deze is ook nog niet veel vaker en veel beter gemaakt. Maar desondanks bedankt voor bovenstaande hilariteit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:53 schreef haakon het volgende:
Bij dit kampioenschap van Ajax is het voor het eerst dat joden blij zijn met een gele ster op hun shirt..
Waarom post je dat ook hier? Is weer een reden tot trollen zeker? Blijf dan lekker in je Ajaxtopic wil je?quote:
Omdat het over Twente gaat? Niet alle negatieve dingen over je clubbie zijn gelijk trollen hè, dus doe maar even rustig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom post je dat ook hier? Is weer een reden tot trollen zeker? Blijf dan lekker in je Ajaxtopic wil je?
Voer voor discussie als je alleen dat plaatje post metquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:28 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast kan dit best eens voer voor discussie zijn, maar ja als je mensen gelijk voor troll gaat uitmaken, tja.
Wat moet ik er meer van maken? Denk je dat het omgekeerd niet eenzelfde gekkenhuis zou zijn geweest dan? Vind je zelf niet dat deze meneer lichtelijk overdrijft?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voer voor discussie als je alleen dat plaatje post meteronder. Jaja.
Tja, ik snap best dat die kerel even rustig een wedstrijdje wil bezoeken, maar wat had hij dan verwacht? Dat iedereen vriendelijk tegen elkaar was en hij met u aangesproken zou wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het over Twente gaat? Niet alle negatieve dingen over je clubbie zijn gelijk trollen hè, dus doe maar even rustig.
Nah, we noemen het niet voor niets zélf de Hel van Enschede.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat moet ik er meer van maken? Denk je dat het omgekeerd niet eenzelfde gekkenhuis zou zijn geweest dan? Vind je zelf niet dat deze meneer lichtelijk overdrijft?
Dat dus, als ie een leuke wedstrijd met z'n zoontje of zo wil bezoeken, moet je en geen uitwedstrijd bezoeken. En geen topper. En niet de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Hij doet alle 3 en dan nog zeuren ook. Had ie dan verwacht dat ze in de arena met thee en koekjes op hem zaten te wachten? Ga dan naar Heerenveen - Roda of zo, die versta je toch beide niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik snap best dat die kerel even rustig een wedstrijdje wil bezoeken, maar wat had hij dan verwacht? Dat iedereen vriendelijk tegen elkaar was en hij met u aangesproken zou worden.
Laat die kerel voor de grap anders even een wedstrijd in Turkije of Zuid-Amerika bezoeken, kijken hoe gezellig dat is.
Hoewel ik acties als het in elkaar schoppen van een 16-jarig jochie (als ik het me goed herinner een Ajacied op de tribune bij Feyenoord) daarentegen toch wel weer extréém triest vindt.
Maar ja, bij een wedstrijd zoals dit kun je dat nu eenmaal verwachten dus als je dat allemaal te intimiderend vindt, dan ga je toch lekker niet?
Hell, zelfs bij een "gezellige Brabantse club" als PSV werd me in eerste instantie de toegang geweigerd toen ik tijdens de CL-wedstrijd PSV-Liverpool gezellig in m'n Gerrard de PSV-tribune op wilde.
"Hoeft ook niet, dat doe ik zelf wel" was alsnog voldoende om binnen te komen en inderdaad geen enkel probleem gehad, maar dat zal ook met name dankzij de 0-0 uitslag geweest zijn.
Enige land waar ik me in feite met m'n kinderen 100% veilig zou voelen op de tribune is toch echt Duitsland..
Gezien de rellen bij WK's en EK's bizar hoe daar de supporters bij competitiewedstrijden met elkaar om gaan...
Loop je daar met een groep Schalke supporters, word je ineens omsingeld door bussen van Werder.. Dan denk je te moeten rennen, maar die lui stapten uit, liepen naar de Schalke supporters toe en begonnen direct met handen schudden omdat ze elkaar sinds de uitwedstrijd al niet meer gezien hadden.
Dát heb ik in Nederland alleen bij Heracles-Twente gezien, maar hoeft van mij ook niet persé bij andere wedstrijden; een beetje fanatisme tijdens het aanmoedigen is niets mis mee.
Eigenlijk triest dat je geen uitwedstrijd en geen topper kan bezoeken. Wat is er mis met een beetje sportiviteit? Laat de gasten op het veld maar spreken...quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat dus, als ie een leuke wedstrijd met z'n zoontje of zo wil bezoeken, moet je en geen uitwedstrijd bezoeken. En geen topper. En niet de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Hij doet alle 3 en dan nog zeuren ook. Had ie dan verwacht dat ze in de arena met thee en koekjes op hem zaten te wachten? Ga dan naar Heerenveen - Roda of zo, die versta je toch beide niet.
Dat laatste had van mij ook niet gehoeven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, we noemen het niet voor niets zélf de Hel van Enschede.
Waarbij ik wel moet melden dat uitfluiten van de tegenstander ook niet echt "Twents" is en ik dat dus ook niet zo snel had zien gebeuren.
Tja, het is ook vrij triest dat je snachts beter niet met een opzichtige rolex door bepaalde wijken in Rotterdam/Utrecht kunt gaan wandelen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:50 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Eigenlijk triest dat je geen uitwedstrijd en geen topper kan bezoeken. Wat is er mis met een beetje sportiviteit? Laat de gasten op het veld maar spreken...
True that, het was niet onverwacht ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, het is ook vrij triest dat je snachts beter niet met een opzichtige rolex door bepaalde wijken in Rotterdam/Utrecht kunt gaan wandelen.
Het is echter nu eenmaal zo, dus dan zou ik zeggen:
Vrij kut en zonde allemaal, maar het is nu eenmaal zo dus houd er gewoon rekening mee en ga niet achteraf klagen als een wereldvreemde droeftoeter.
In principe zijn de harde kernen van Ajax en Twente ook altijd redelijk close geweest, alleen de geforceerde hedendaagse rivaliteit die ineens is ontstaan maakt dat het nu lijkt alsof er veel strijd is tussen Ajax en Twente.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik snap best dat die kerel even rustig een wedstrijdje wil bezoeken, maar wat had hij dan verwacht? Dat iedereen vriendelijk tegen elkaar was en hij met u aangesproken zou worden.
Laat die kerel voor de grap anders even een wedstrijd in Turkije of Zuid-Amerika bezoeken, kijken hoe gezellig dat is.
Hoewel ik acties als het in elkaar schoppen van een 16-jarig jochie (als ik het me goed herinner een Ajacied op de tribune bij Feyenoord) daarentegen toch wel weer extréém triest vindt.
Maar ja, bij een wedstrijd zoals dit kun je dat nu eenmaal verwachten dus als je dat allemaal te intimiderend vindt, dan ga je toch lekker niet?
Hell, zelfs bij een "gezellige Brabantse club" als PSV werd me in eerste instantie de toegang geweigerd toen ik tijdens de CL-wedstrijd PSV-Liverpool gezellig in m'n Gerrard de PSV-tribune op wilde.
"Hoeft ook niet, dat doe ik zelf wel" was alsnog voldoende om binnen te komen en inderdaad geen enkel probleem gehad, maar dat zal ook met name dankzij de 0-0 uitslag geweest zijn.
Enige land waar ik me in feite met m'n kinderen 100% veilig zou voelen op de tribune is toch echt Duitsland..
Gezien de rellen bij WK's en EK's bizar hoe daar de supporters bij competitiewedstrijden met elkaar om gaan...
Loop je daar met een groep Schalke supporters, word je ineens omsingeld door bussen van Werder.. Dan denk je te moeten rennen, maar die lui stapten uit, liepen naar de Schalke supporters toe en begonnen direct met handen schudden omdat ze elkaar sinds de uitwedstrijd al niet meer gezien hadden.
Dát heb ik in Nederland alleen bij Heracles-Twente gezien, maar hoeft van mij ook niet persé bij andere wedstrijden; een beetje fanatisme tijdens het aanmoedigen is niets mis mee.
Alleen de nieuwe gloryhunters zien Ajax als rivaal. De oude garde ziet ze juist als concurrent en daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In principe zijn de harde kernen van Ajax en Twente ook altijd redelijk close geweest, alleen de geforceerde hedendaagse rivaliteit die ineens is ontstaan maakt dat het nu lijkt alsof er veel strijd is tussen Ajax en Twente.
Feitelijk ook gewoon correct natuurlijk. Maar dat rivaliteits gelul vind ik allemaal zo'n onzin, geforceerd en nergens op gebaseerd. Al is het geloof in een collectieve vijand wel weer verbroederend, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen de nieuwe gloryhunters zien Ajax als rivaal. De oude garde ziet ze juist als concurrent en daar is niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |