quote:
Nergens. Die rare mensen van het 8-uur journaal kwamen er mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Waar heb jij gezien/gelezen dan dat de spelersbus is aangevallen/bekogeld?
Nou precies, ze willen al dan niet zelfgemaakte beelden nog wel eens verkeerd interpreteren. Daar zijn genoeg voorbeelden van.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nergens. Die rare mensen van het 8-uur journaal kwamen er mee.
Maar ach, dat zegt natuurlijk helemaal niets, dat is zo'n roddelprogramma zonder goede bronnen enzo.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was Enschede rond een uur of 19:00, hoe waren jullie feesten vanmiddag/vanavond?
Gisteren hadden we inderdaad ook een feestje. En rond de tijd dat bij jullie iedereen zijn roes alweer uit lag te slapen, waren wij ongeveer halverwege.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wij hadden die van ons gisteren al
Eerste week met de j.c. schaal hadden we ook een leuk feestje..quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gisteren hadden we inderdaad ook een feestje. En rond de tijd dat bij jullie iedereen zijn roes alweer uit lag te slapen, waren wij ongeveer halverwege.
Vandaag deden we het nog eens dunnetjes over.
En vorige week hadden we trouwens ook al zo'n feestje.
Samen met Adje van den berg, ik wil daar ook nog wel een filmpje van zien!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Breekfast het volgende:
Had Munsterman nu working on a dream gespeeld op zijn gitaar?![]()
Iemand filmpje?
Dat gejammer hier?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Deze wedstrijdjes worden een beetje saai in de herhaling
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=125537quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Breekfast het volgende:
Had Munsterman nu working on a dream gespeeld op zijn gitaar?![]()
Iemand filmpje?
quote:
Cheersquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja. Ik kijk nog liever naar een herhaling van Ajax - Twente
Bedankt!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=125537
Alsjeblieftquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Oale wief
Hoal em stief
Vertel er eens iets meer overquote:
Weet iemand de oorsprong hiervan?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Oale wief
Hoal em stief
Kap eens met dat vergelijken met Ajax. Dit is het FC Twente topic, niks meer niks minder.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gisteren hadden we inderdaad ook een feestje. En rond de tijd dat bij jullie iedereen zijn roes alweer uit lag te slapen, waren wij ongeveer halverwege.
Dat vind ik nou juist typerend voor het verschil tussen Ajax en Twente. Ajax is geen club waarbij de supporters bij een tweede plek een aantal dagen gaan feesten, omdat ze trots zijn op de spelers. Gisteren was het simpelweg een gekkenhuis in Amsterdam en dat was denk ik op geen manier te vergelijken qua vreugde met de viering die Twente nu heeft gehouden uit 'trots-zijn-overwegingen'.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet hij zelf weten toch? Denk niet dat hij naar een gelijkwaardige club zal gaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef msnk het volgende:
Janssen wil dus graag weg. Stel dat Ajax hem haalt, wat zouden de emoties bij de tukkers zijn?
Als hij naar amsterdam gaat dan hebben ze te veel voor hem betaald.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef msnk het volgende:
Janssen wil dus graag weg. Stel dat Ajax hem haalt, wat zouden de emoties bij de tukkers zijn?
Het harde spel daar past zeker bij hem, maar als die snor-verhalen (heimwee) ook maar een beetje kloppen lijkt dat mij een onmogelijkheid.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet hij zelf weten toch? Denk niet dat hij naar een gelijkwaardige club zal gaan.
Zoals ik in het Ajax topic ook zei, hij wil graag naar 't buitenland dus ik zie 'm naar Engeland gaan. Lekker "hard" voetbal. Dat past wel bij Theo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |