quote:Waarom knippen jullie mij er nou uit NOS? Dit had een legendarisch televisiemoment kunnen zijn!
volkswagen golf 200 euroquote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef Gulmez het volgende:
je was en te saai voor de tv
-verkapt zie mij havo hebben gedaan topic-
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef ArieSchaap het volgende:
ik zou me eerder, drukker maken om dat fijne kontje op 0.56 waar je al het hele jaar naar kijkt, en niks mee gedaan heb
Ligt er gewoon simpelweg aan of die gast boven ons in een goude bui is..quote:Waarom dan nog lesgeven als God toch ervoor zorgt dat de examens goed gemaakt worden
Nee nee je snapt er niks van, God geeft je de kracht om de rust te vinden die jou in staat stelt je harde werk van de afgelopen jaren ten volste te benutten.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef arucard het volgende:
Waarom dan nog lesgeven als God toch ervoor zorgt dat de examens goed gemaakt worden
Bidden voor het examen begintquote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Shispeed het volgende:
edit: waar staat de school eigenlijk in de bible belt?![]()
Dit.quote:
Ja wat was die ding manquote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Jahr00n het volgende:
die mokkel die een stapel verscheurde eierkoeken meeneemt
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
Wat een monster van een wief.
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
Heb ik twee posts boven je verteld, blinde vink.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Shispeed het volgende:
wat een een stel hennie's bij jou daar op school zeg
edit: waar staat de school eigenlijk in de bible belt?![]()
Hij is weggeknipt omdat autist.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
is die grafkop van ts al gevonden op t filmpje? potentieel backfire topic dit namelijk
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
Straks is het de vriendin van ts.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
Wat een monster van een wief.![]()
hehe... maar dat was een wijf.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef Golden_Pauper het volgende:
die para mocro die met z''n jas over z'n hoofd langs de camera loopt
Ik zou haar zeker wel doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Straks is het de vriendin van ts.
nee.. geloof t niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef Strani het volgende:
Kom op, jullie hebben allemaal vast nichtjes of zusjes die nog veel lelijker zijn dan dit meisje.
Pics van je nichtje ter voorbeeld.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef Strani het volgende:
Kom op, jullie hebben allemaal vast nichtjes of zusjes die nog veel lelijker zijn dan dit meisje. Als je zelf al niet lelijker bent, wat ook erg waarschijnlijk is.
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Golden_Pauper het volgende:
Ho eens
[ afbeelding ]
![]()
![]()
kort en pittig
Ik zit niet meer op schoolquote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je haar in de wandelgangen ziet; wijs haar even op dit topic
Je droomvrouw gevonden g_p?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Golden_Pauper het volgende:
Ho eens
[ afbeelding ]
![]()
![]()
kort en pittig
Haha, ik ga je vanaf nu negeren omdat je christelijk bent.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Zet anders even wat reacties bij dat filmpje zelf
Vooral van eierkoeken
Eierkoeken ruiken naar kattepisquote:Op maandag 16 mei 2011 19:42 schreef Strani het volgende:
Sinds wanneer is er eigenlijk wat mis met eierkoeken? Kan iemand me de tijdslijn vertellen van deze ontwikkeling?
ja maar in OP staat dat ie op de achtergrond ergens zn telefoon in een bak doet maar ik zie nergens een jongen een telefoon ni een bak doenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is weggeknipt omdat autist.
Maar het Eierkoekenwief is wel gespot.
Ik ben niet Christelijk, ik zit alleen op een schoolquote:Op maandag 16 mei 2011 19:42 schreef sciter het volgende:
[..]
Haha, ik ga je vanaf nu negeren omdat je christelijk bent.
wtf kom jij voor incestfamilie danquote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef Strani het volgende:
Kom op, jullie hebben allemaal vast nichtjes of zusjes die nog veel lelijker zijn dan dit meisje. Als je zelf al niet lelijker bent, wat ook erg waarschijnlijk is.
Jawel, er is een hand zichtbaar die een telefoon dumpt. Verder weinig te zien in dat filmpje.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar in OP staat dat ie op de achtergrond ergens zn telefoon in een bak doet maar ik zie nergens een jongen een telefoon ni een bak doen
Vroeger waren er drie maar twee zijn samengegaan en de 3e zal dan wel weg zijn.. Toen ik er zat waren van de 30 kinderen in de klas maar drie niet Christelijk, waaronder ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ben niet Christelijk, ik zit alleen op een school
En maar 20% van onze school is echt Christelijk volgens mij want dit is de enige school in heel Ermelo
Je mag mijn UI wel hebben danquote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
zeker, de jacht is geopend op dit pittige kipje.
Ik hoop van wel, dan kan Golden_Pauper haar gevenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Ik hoop dat het eierkoekenmeisje nooit dit topic te zien krijgt.
Dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Ik hoop dat het eierkoekenmeisje nooit dit topic te zien krijgt.
Nee, G_P viel juist op de juf met kort pittig kapsel.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, dan kan Golden_Pauper haar geven
gedonderquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja
Krijg ik gedonder met school waarschijnlijk xD
Shit, wie moet haar dan gaan geven?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Nee, G_P viel juist op de juf met kort pittig kapsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |