quote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Meteen een goede reden om het te gaan kijken
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
Maar de reportage ging helemaal niet over het examen. Het ging over hoe verstandelijk gehandicapten op normale scholen terecht konden.
Ow. Een links promofilmpje voor de Tweede Kamer over het passend onderwijs dus!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
Maar de reportage ging helemaal niet over het examen. Het ging over hoe verstandelijk gehandicapten op normale scholen terecht konden.
Autisten dan, sjonge, elitair hoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef LeaderRoel het volgende:
TS zit op een kutschool, maar niet met gehandicapten
De eerste stappen naar een echte tv-carrière!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Ja, je leest het goed! TS maakt vanavond zijn debuut op TV. Om 6 en 8 uur op het NOS Journaal! Ik ben geïnterviewd vlak voor mijn M&O examen
Mwuhahaha =pquote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik was die dyslectische jongen niet
Mijn interview was eruit geknipt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
Wel dat ben jij welquote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik was die dyslectische jongen niet
Mijn interview was eruit geknipt
Blijkbaar was dat dus interessanter dan dat stukje met jou erin.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Kut NOS, verdomme
En wel zon gaar wijf met eierkoeken laten zien
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
Hij was vast niet interessant genoegquote:Op maandag 16 mei 2011 18:38 schreef Internepper het volgende:
Kut komt het om 7 uur weer op tv?
Edit: Oh TS is eruit geknipt![]()
Ik had toen kromme tenenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef vannilesoep het volgende:
Wat verschrikkelijkDat bidden en zulks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |