abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2011 @ 23:23:41 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96918890
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef RiftNL het volgende:
100.000,- voor alleen de act is te weinig. Een paar schoten vuurwerk en het geld is OP. Kost het zoveel? Ja het kost zoveel dat beetje vuurwerk.
Dan maar geen vuurwerk. Als je een klein budget hebt moet je er verstandig mee omgaan, vuurwerk is leuk, maar als je een ledscherm tot e beschikking hebt wat het hele nummer interessant kan zijn moet je dat gebruiken, ipv vuurwerk dat enkele seconden duurt. Imo.

En met kleine middelen kan je toch een leuke show maken, denk ik.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 23:26:15 #52
163650 Greys
pi_96919108
Tuurlijk. Dat LED scherm is daar al.
Laat een paar artistieke studenten iets bij het uiteindelijke optreden bedenken en loof een paar duizend euro uit voor de winnaars.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96919528
Aangezien de bestemming volgend jaar Azerbaijan is is die hele aankleding wel niet nodig... omdat ze de middelen daar niet hebben...

zou wel weer een mooi verhaal zijn... komen we daar aan met een spektakelstuk van een optreden... bestaat de achtergrond alleen uit lichtjes _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 23:33:16 #54
163650 Greys
pi_96919611
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Aangezien de bestemming volgend jaar Azerbaijan is is die hele aankleding wel niet nodig... omdat ze de middelen daar niet hebben...

zou wel weer een mooi verhaal zijn... komen we daar aan met een spektakelstuk van een optreden... bestaat de achtergrond alleen uit lichtjes _O-
Paar tuinfakkels _O-

Maar ze gaan Duitsland echt wel willen overtreffen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96919726
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Paar tuinfakkels _O-

Ik zou het ergens wel de ultieme grap vinden... graag even inzoomen op de head of delegation dan _O-
pi_96919803
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef TheVulture het volgende:

Geloof mij nu maar dat ze heel veel geld hebben daar ;) Ook al is het er nu niet, zodra het begint is het er wel ;)
  maandag 16 mei 2011 @ 23:36:01 #57
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96919806
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Paar tuinfakkels _O-

Gewoon in de openlucht, met tuinstoeltjes (wel zelf meenemen).
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_96919908
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef Knarf het volgende:

[..]

Gewoon in de openlucht, met tuinstoeltjes (wel zelf meenemen).
De artiesten van Sterren.NL zullen zich dan wel thuisvoelen :')
pi_96919914
De Tros moet Fok! gewoon inhuren als het ESF promoteam
pi_96920410
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:27 schreef grazz het volgende:
Ik las dit op songfestivalweblog, vond dit niet eens zo'n gek idee. Alleen klinkt het wat 'school-project"achtig :') Maar ik denk wel dat dit vernieuwend is en zeker voor studenten een uitdaging is.

[..]

En anders moet de TROS maar met RTL of SBS gaan praten. Volgens mij wordt het NSF dan ook wat populairder en sowieso: professioneler!!!
Een beetje als 'op zoek naar....'. Ik zie het wel zitten! :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96927039
Als ik het goed begrijp heeft de TROS twee ton aan budget voor het ESF zelf, dus zoals ze zelf al zeggen: de reis, de marketing, het verblijf, de artiest. Dan lijkt me het laatste waar je op bezuinigt het optreden zelf, aangezien dat toch het allerbelangrijkt is. Dus liever gebruik maken van de LED wand, dan een bootreisje op de Rijn.

Die marketing is volgens mij sowieso erg overschat. Het is misschien leuk voor de Songfestival incrowd, maar de gemiddelde kijker in, pakweg, Litouwen zet om negen uur zijn televisie aan voor het ESF en zal niks meekrijgen van dat hele promotiecircus.
pi_96927100
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 08:28 schreef CommanderKeen het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft de TROS twee ton aan budget voor het ESF zelf, dus zoals ze zelf al zeggen: de reis, de marketing, het verblijf, de artiest. Dan lijkt me het laatste waar je op bezuinigt het optreden zelf, aangezien dat toch het allerbelangrijkt is. Dus liever gebruik maken van de LED wand, dan een bootreisje op de Rijn.

Die marketing is volgens mij sowieso erg overschat. Het is misschien leuk voor de Songfestival incrowd, maar de gemiddelde kijker in, pakweg, Litouwen zet om negen uur zijn televisie aan voor het ESF en zal niks meekrijgen van dat hele promotiecircus.
De promotie is belangrijker dan je denkt, zeker in dit digitale tijdperk, waar alle liedjes al maanden vantevoren bekeken en beluisterd kunnen worden.

Ik kom nog uit het tijdperk (oma vertelt) dat een liedje voor het ESF geen airplay mocht hebben tot aan het officiele ESF

Je KUNT je inzending nu via allerlei kanalen onder de aandacht brengen, je bent gek als je dat niet doet.

Frankrijk, Denemarken, UK.. allemaal hebben ze een facebookpage waar ze ook zelf op reageren. De 3J's.. dus niet. Niet eens een ESF twitteraccount, dat vind ik een gemiste kans (en t is een stuk goedkoper dan die boot)
pi_96928887
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 08:31 schreef totebel het volgende:
Je KUNT je inzending nu via allerlei kanalen onder de aandacht brengen, je bent gek als je dat niet doet.

Frankrijk, Denemarken, UK.. allemaal hebben ze een facebookpage waar ze ook zelf op reageren. De 3J's.. dus niet. Niet eens een ESF twitteraccount, dat vind ik een gemiste kans (en t is een stuk goedkoper dan die boot)
Ja, dat lijkt me wel zinvolle marketing. Stuk goedkoper en effectiever ook.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:56:06 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96929032
Grappig dat de TROS nu al de 3JS afvalt. Van je vrienden moet je het hebben.

"De 3JS wilden dit dat". Nee, JULLIE hebben de regie en jullie zijn er mee akkoord gegaan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96930321
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:56 schreef eleusis het volgende:
Grappig dat de TROS nu al de 3JS afvalt. Van je vrienden moet je het hebben.

"De 3JS wilden dit dat". Nee, JULLIE hebben de regie en jullie zijn er mee akkoord gegaan.
Met zulke vrienden heb je dan ook geen vijanden meer nodig :)
  † In Memoriam † dinsdag 17 mei 2011 @ 10:41:34 #66
43556 miss_dynastie
pi_96930735
Ik vind het echt grof, van de TROS. Schandalig om de Jees nu alles in de schoenen te schuiven, alsof ze er zelf niets over te zeggen hebben....

Eigenlijk zou geen enkele artiest meer mee moeten doen zolang het door de TROS georganiseerd wordt.... maar ja, ain't gonna happen :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:00:35 #67
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96931383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt grof, van de TROS. Schandalig om de Jees nu alles in de schoenen te schuiven, alsof ze er zelf niets over te zeggen hebben....

Eigenlijk zou geen enkele artiest meer mee moeten doen zolang het door de TROS georganiseerd wordt.... maar ja, ain't gonna happen :P
Nou ja, ze zullen na dit debacle zeker meer moeite hebben om iemand te vinden die wil.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:04:30 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_96931511

Moldavie had een stage-act, kostuums, gave visuals, heeft half Europa een epileptische aanval bezorgt en eindigde alsnog 12e in de finale. Vier keer het bruto binnenlandse product, en waarschijnlijk nog steeds goedkoper dan 2 ton. Als zij het kunnen, moeten wij dat ook kunnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96931788
volgend jaar dus een show met allemaal toeters en bellen en dan is het weer alleen maar dat...
pi_96935641
Ik denk trouwens wel dat er vanuit die bootorganisatie nog wel een stukje sponsoring is geweest, dus om dat nou te vergelijken met de visuals, dat zou ik niet doen.

Wat wel had gekund is natuurlijk daar kunstacademies etc bij betrekken. We hebben genoeg visueel talent in Nederland. Die dat voor zo'n groot publiek nog wel voor niks willen doen ook neem ik aan.
pi_96936155
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:11 schreef okiokinl het volgende:
volgend jaar dus een show met allemaal toeters en bellen en dan is het weer alleen maar dat...
Allemaal toeters en bellen hoeft niet, dat verlangde ook niemand van de 3J's. Het gaat erom dat er een act wordt gecreëerd die bij het liedje past, in plaats van hun absoluut 'nietsige' optreden wat direct door iedereen vergeten werd. Kijk bijvoorbeeld naar Italië, hoe die erin slaagden om op simpele wijze precies de juiste sfeer neer te zetten met hun optreden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_96939129
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:06 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Allemaal toeters en bellen hoeft niet, dat verlangde ook niemand van de 3J's. Het gaat erom dat er een act wordt gecreëerd die bij het liedje past, in plaats van hun absoluut 'nietsige' optreden wat direct door iedereen vergeten werd. Kijk bijvoorbeeld naar Italië, hoe die erin slaagden om op simpele wijze precies de juiste sfeer neer te zetten met hun optreden.
mee eens. nou was dat bij de 3 j's een beetje een hopeloze zaak, maar ja ook dat had wel wat beter gekund. bij sommige acts viel mn mond echt open van verbazing, zo mooi waren die visuals.

1 land , weet niet meer welke, had een open inschrijving dit jaar. kon iedereen die een goede act had, zich inschrijven. dat vind ik wel een idee. wij ziten altijd of op 1 artiest met keuze uit een paar liedjes, of 1 liedje met een paar artiesten..
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:53:54 #73
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_96963646
Je moet een keuze maken, dat heeft de TROS niet gedaan door het nummer in het engels te laten zingen door een band die dat normaal gesproken niet doet. Ik denk dat ze het overigens ook niet gehaald hadden als ze het in het nederlands hadden gezongen, daar was het nummer simpelweg 'te laf' voor, maar dan had het iig een stuk beter geklonken.
pi_96970097
Als ik de TROS was zou ik eens met 3FM gaan schakelen en wat bandjes uit die Serious Talent pool plukken!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:29:25 #75
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_96970439
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Als ik de TROS was zou ik eens met 3FM gaan schakelen en wat bandjes uit die Serious Talent pool plukken!
Bandjes die nog niet dood op een pleinfeest gevonden willen worden,aangezien ze de fanbase die ze tot dan toe opgebouwd hebben binnen no time kwijt zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')