quote:Op maandag 16 mei 2011 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dus je vriend zo van NOU WAT DAN HE WAT DAN MET JE GROTE SMOEL
Nee hij heeft hem gedwongen dat hij morgenavond 7 uur langs komt dus dat gaat leuk wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dus je vriend zo van NOU WAT DAN HE WAT DAN MET JE GROTE SMOEL
met mijn ex? die haalt het niet bij susan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Amen, my brother.
-edit- Toch niet, ben in de war met iemand anders.
Dit een bedreiging vindenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef L0t.. het volgende:
Nee eerlijk we hebben dikke lekkage van de ketel boven omdat die blijkbaar niet goed gemonteerd is, daarbij nog allerlei andere onbeschofte zaken van de aannemer plus MEGAvertraging. Dus E. belt hem dat hij dit maar beter binnen een dag kan komen maken en dat hij sowieso niet hoeft te verwachten dat hij nog meer dan X bedrag van ons krijgt. Zegt die kerel dat hij dan ook nog wel wat weet.
Zoals wat gast?!![]()
wat een lijer
Film hetquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee hij heeft hem gedwongen dat hij morgenavond 7 uur langs komt dus dat gaat leuk worden
Niet slim van je vriend om te zeggen. Zelfde pakkie.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef L0t.. het volgende:
Nee eerlijk we hebben dikke lekkage van de ketel boven omdat die blijkbaar niet goed gemonteerd is, daarbij nog allerlei andere onbeschofte zaken van de aannemer plus MEGAvertraging. Dus E. belt hem dat hij dit maar beter binnen een dag kan komen maken en dat hij sowieso niet hoeft te verwachten dat hij nog meer dan X bedrag van ons krijgt. Zegt die kerel dat hij dan ook nog wel wat weet.
Zoals wat gast?!![]()
wat een lijer
nationalevacaturebank.nlquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef reetveter het volgende:
Jongens, wie weet een site met vacatures? Like monsterboard?
Daar heb jij wel verstand van hè.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef MiVer het volgende:
is geen bedreiging, maar met aannemers heb je altijd issues
wat is jouw aanpak? "anders kom ik even met mijn 2 kilo langs?"quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb jij wel verstand van hè.![]()
Ben je al eens bij Lamon op de koffie geweest?
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
En toen kwijlde je al hun eten onder als straf![]()
Gewoon z'n wijf neuken.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat is jouw aanpak? "anders kom ik even met mijn 2 kilo langs?"
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef monkyyy het volgende:
Dus ik liep lekker relaxed over straat richting de supermarkt. Iemand komt me tegemoet, licht gehaasd en roept naar me He weet jij hoe laat het is??
En altijd als mensen dat doen, om de een of andere reden kan ik niet meer kloklezen, het moet snel en ik ga panieken en begin dingen te roepen als Eheh wat ehm tien vier negen, veertig voor negentachtig!!!![]()
![]()
![]()
nee serieus het kwam echt zo over van dat we dan nog wel wat konden verwachten van hem maar hij is echt zo'n mongool met wrs allemaal rare connecties. Het is gewoon ZO'N domme gast echt serieus maar hij is 1,65 ofzo dus ach.quote:
Een KFC burger voor jou u_uquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Voor straf kom ik daar maar even niet meer.
Winwinsituatione [caffiamodus]
zal jou eens filmen.quote:
Ja wat dan, moeten we met een kapotte ketel blijven zitten tot die kerel over een week een keer zin heeft om te komenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet slim van je vriend om te zeggen. Zelfde pakkie.
Ik voel me al bekeken.. Volgens mij heb je cameraatjes geplaatst of nietquote:
nee gewoon nee chris.quote:
waarom zou ik? gebeurt toch niks..quote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me al bekeken.. Volgens mij heb je cameraatjes geplaatst of niet
Maar die opmerking van je vriend is dan toch ook een bedreiging?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja wat dan, moeten we met een kapotte ketel blijven zitten tot die kerel over een week een keer zin heeft om te komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |